Ik zag gisteren de nieuwe reclame van Corendon en ik moest meteen aan dit topic denken: wat is dit nou weer voor iets raars? topic: Hebben jullie de nieuwe reclame van Corendon al gezien? 2de filmpje op de pagina Ik vind die reclames op zich verschrikkelijk, maar dit is leuk bedacht...
Ik vond hem ook leuk. En ze hebben er ook een met een verwijzing naar Harry van sunweb, echt briljant!
De link met Harry vond ik ook geweldig, maar de 'sorry'-versie vind ik eigenlijk gewoon een cynische (en vooral kinderachtige) manier van reageren op de klachten die binnengekomen zijn..
Ach ik vind het wel geinig, ik vond het ook echt te mierenn**kerig om te gaan klagen over die vorige reclame. Alsof ettertjes nou zooooooooo'n verschrikkelijke belediging is. Vond ik echt aanstellerij.
Ik moest zelf wel lachen om de eerste reclame. Want ja er zijn genoeg mensen die kleine kinderen niet kunnen uitstaan. Zelf heb ik dan zoiets van "dan boek je maar lekker een vakantie waar je geen kleine kinderen tegen zal komen", maar kon de humor er wel van inzien. Bij die nieuwe reclame moest ik ook gelijk aan t topic hier op zp denken! Die andere met de verwijzing naar Harry heb ik nog niet gezien. Ik hou mn ogen open!
Dat is ook wel zo, maar ze laten wel zien dat ze iets met die klachten doen. Bij de meeste bedrijven hoor je er nooit meer iets van. Wat dat betreft gewoon slimme marketing..
Nouja, Bertolli heeft gewoon hun reclame aangepast zonder daar een heel overdreven ding van te maken.. Dát vond ik netjes en ook echt een fijne aanpassing. Dan laat je in mijn ogen zien dat je luistert naar je (potentiële) klanten. 'We zeggen sorry, maar eigenlijk nemen we jullie lekker toch niet serieus!', vind ik dit van Corendon.. Ik zou er in ieder geval niet boeken (maar dat deden we sowieso al niet ).
Nogmaals, ik zeg volgens mij! In mijn omgeving waren er ook best wat dames die daar over vielen en echt serieus wilden gaan klagen.
Yup, klopt. Bij héél veel MMM-ers een gehate reclame. Inmiddels hebben ze de 'helaas' weggehaald en kreeg Francesca dus gewoon alleen maar zonen, in plaats van 'helaas' alleen maar zonen
Dat van Bertolli was me nog niet opgevallen, moet ik eerlijk zeggen. Wel netjes! Al koop ik het nog steeds niet, ik maak mijn pastasaus altijd zelf... Maar ik heb dat toch wel vaker bij reclames, dat ik dan denk: "hè, de tekst was toch anders?" Maar welke reclames dat dan zijn, kan ik zo niet meer zeggen...
Was mij ook niet opgevallen, moet ook zeggen dat ik nooit zo naar reclames kijk/luister, behalve als ze echt pakkend of grappig zijn.
Volgens mij heb je echt niks te doen als je gaat lopen klagen over zulke dingen Maar gelukkig voor die mensen is het aangepast, kunnen zij ook weer slapen.
Nouja, er zijn blijkbaar heel veel mensen geweest die ermee gezeten hebben. Ik ergerde me kapot aan de genoemde reclames, maar klagen? Hmnee. Maar goed, als er 5 mensen zijn die wel klagen, past Corendon, Bertolli of welk bedrijf dan ook, hun reclame nog niet aan. Bij 20 mensen ook niet en misschien bij 50 mensen ook nog wel niet. Als ze zo'n stap nemen, die waarschijnlijk best wat geld kost, moet er wel héél veel geklaagd zijn. Ik hoop dat er binnenkort ook iets gedaan wordt aan die vent in de Jumbo-reclames.. Wat een ramp is dat zeg