I can make you a supermodel vanavond 21.30 RTL 5

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Miss Mac, Mar 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Heb gehoord dat dit een heel mooi programma is, beter dan Hollands next topmodel..

2. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

Jul 11, 2012
    652
    2
    18
    Ik vond het allemaal erg geacteerd door Paul fisher en zijn team.

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Ja ik ook! Echt Amerikaans ;)

Maar wel supergaaf dat dat Nederlands meisje wat ze gescout hadden gewoon het nieuwe gezicht van Prada is en in de Italiaanse? Vogue komt te staan :$ niet verwacht van dat meisje als je haar zo op het eerste gezicht zag!

4. Angels88

Angels88 Bekend lid

Apr 2, 2013
    581
    0
    0
    Vond het wel prof van die man dat hij boos werd over die assistent z'n shirt! Of zou dat ook geacteerd zijn?

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    #5 Miss Mac, Mar 25, 2014
    Last edited: Mar 25, 2014
    Wat ontzettend gaaf..

Ik googelde net en las dat Julie Hoomans die in afl 1 won nu al in de Vogue heeft gestaan en 9!! grote shows heeft gelopen voor oa Chanel, Prada, Louis Vuitton, Miu Miu, Fendi, Pacco Rabbane, Jill Sander, etc :$ de echte grote dus, wauw!

Interview: Julie Hoomans | Fashionmilk

Maar het programma is dus al 2 jaar geleden opgenomen?

Julie was toen 15 schrijft ze, en nu 17..
    Ze is nog steeds bij zijn modellenbureau :)

6. Crocus

Crocus Niet meer actief

Ik vraag me bij die modellen soms wel eens iets af..Echt knap vind ik haar namelijk niet. Dat andere grietje ernaast ook niet. Als ik ze vergelijk met deze dame,die is écht mooi.

Attached Files:

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

En dat vind ik weer helemaal niks :)

Modellen zijn ook niet per definitie knap.. Ze moeten iets speciaals hebben, niet perse knap zijn..

Het meisje op jou foto vind ik bijv wel knap maar niks speciaals aan, gewoon een mooie meid, geen model..

Een model kan best flaporen hebben een spleet tussen de tanden etc.. Gewoon iets speciaals :D

8. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn God wat een vreselijk slecht programma!
    Alles is zooo over the top...vind die man maar een creep. Gister bleef hij maar tegen een jong meisje zeggen 'baby you are so beautiful, so gorgeous wauw oh my God' enz

Zou niet willen dat zo een gladjakker dat tegen mijn dochter zou zeggen

9. monica73

monica73 Bekend lid

May 14, 2011
    580
    16
    18
    Het is doorgestoken kaart. Ik heb een beetje gegoogled op die meiden die ze scouten, een aantal zijn al eerder gescout en moesten tijdens de opnames doen alsof ze zo van straat geplukt zijn..

Ik vind het een zeer overdreven programma, echt Amerikaans. Paul Fisher blijkt in het echt niet zo'n ontvlambaar type te zijn, althans dat zegt een model van hem.

10. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Een collega van mij zat vorige week in het programma en is echt uit de winkel geplukt! Niets eerder gescout, nee, ze was aan het werk en werd door die Aziatische assistente aangesproken. Eerst een kort gesprekje met de assistenten en daarna kwam Paul Fisher zelf om haar te spreken en daar werden ook de opnames voor het tv-programma van gemaakt. Ik was er zelf bij die dag en het was allemaal heel onwerkelijk...

De opnames zijn van ongeveer 5-6 maanden geleden trouwens. Mijn collega heeft nog steeds contact met Paul (hij is haar buro) en mag binnenkort naar Parijs om zich daar te presenteren aan een aantal modellenburo's.

11. Crocus

Crocus Niet meer actief

grappig ik vind haar juist heel speciaal omdat ze geen standaard gezicht heeft. Doutzen vind ik mooi maar niets speciaals hebben. Ik dacht eigenlijk dat een model altijd knap moest zijn. Raar dat ze dan zo bekend allemaal zijn terwijl ze niet eens echt op uiterlijk gekozen worden. Sommige vind ik gewoon lelijk en niets speciaals hebben maar smaken verschillen ;)

12. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Ligt eraan.. Die opnames uit afl 1 waren van 2012 :D sommige zijn dus al 2 jaar oud ( zie mijn bericht hierboven met het interview met Julie uit afl 1) en bij haar was het wel nagespeeld gaf ze zelf toe.

Maar wat gaaf van je collegaatje zeg!

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Nou, doorgestoken kaart....

Ze zijn écht door Paul gescout, maar dan bijv een dag eerder zonder camera ( zie mijn post over Julie ergens hierboven) en daarna hebben ze een dag later het meisje alsnog een keer geïnterviewd en gedaan alsof ze haar voor het eerst zagen, maar dat was het enige neppe eraan..hij heeft Julie bijv echt ontdekt en loopt nu voor Prada, chanel, Louis Vuitton etc..

Share This Page