Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje aan het meelezen op de site. Mijn partner en ik zijn een half jaar geleden de MMM in gerold. De behandeling loopt via Drachten/Zwolle. Vandaag alle spuiten en andere medicijnen in huis gehaald en nu wachten tot eind oktober dan gaan we van start. Erg spannend allemaal. Ik zou het leuk vinden om ervaringen met jullie te delen. Groetjes Miepje
Hoi miepje, ik lees even met je mee. Ook hier willen we dan weer gaan starten. Wij lopen in hengelo ook in samenwerking met zwolle
Hoi, Mijn man en ik beginnen ook eind Oktober met icsi, 1ste poging. Wij lopen in zwolle aan t ziekenhuis. Echt spannend allemaal. Vorige week alles binnen gekregen. Heb nog nooit met smart zitten wachten op mijn ongi haha. Zal niet makkelijk worden allemaal, maar heb er wel zin in. (zijn al 2 jaar bezig en heb in die tijd twee mk gehad)
Hey Christina, Leuk dat je meeleest in dit topic. Ik kan ook niet wachten tot 21 oktober dan word ik ongi als het goed is het kan me niet snel genoeg gaan. Ik wens jullie ook heel veel suc6. Groetjes
Miepje ben je al begonnen met de pil? Christina jij ook veel succes. Uk wacht nog op mijn schema. De kliniek zou hem sturen. Ik weet dus niet wanneer ik begin met spuiten, zal ergens na 28 okt zijn.
Hoi krabje, Rond de 21e moet ik ongi worden en dan moet ik op de 1e dag van mijn ongi beginnen met de pil dus zal in november moeten beginnen met spuiten. Misschien kun je ff bellen naar de kliniek voor je schema. Groetjes
Hallo, Ook ik ga beginnen in Zwolle, ben inmiddels aan de pil en start 21 okt met lucrin. 1 nov uitgangsecho en starten met spuiten van hormonen. Spannend allemaal of niet? Voor jullie de eerste keer? Groetjes Joontje
Hallo dames, Het lijkt me leuk om met jullie mee te mogen kletsen. Las wel mee op andere forums, alleen liepen ze daar vaak al veel verder. Wij zitten ook in Zwolle en gaan voor de icsi, voor ons eerste wonder. We zijn nu 2 jr bezig, en tot nu toe niet zwanger geweest. Ben al begonnen met de pil en mag 11 oktober de eerste spuit zetten, 22 oktober de 1e uitgangsecho. Ik maakte me eerst heel druk om het spuiten, dat kan ik nu goed loslaten. Heb meer last van het idee dat ik de pil moet slikken, het is zo dubbel. Joontje: Ik zie dat je een zoon hebt, was dat ook via een behandeling? Groetjes Jull
Hoi Jull, Ik herinner je nog van een ander topic. Jij gaat nu heel snel, spannend! Ja onze zoon is ook via ICSI geboren, gemaakt in Duitsland was destijds in één keer raak. Nu dus de nieuwe poging in Zwolle. Vorige week di het tweede intakegesprek gehad met de verpleegkundige. Fijn dat je het nu een beetje los kan laten. Ik vind het spuiten heel erg meevallen. Ga je lucrin of decapeptyl spuiten? Groetjes Joontje
Joontje: Fijn, dat bij jullie 1e kindje de 1e isci raak was. Ik gebruik dat laatste deca...., wat het verschil is tussen die 2 geen idee. Maakt het voor het gebruik en bijwerkingen iets uit? Groetjes
Hoi Jull, Werking is hetzelfde alleen schijnt de lucrin wat minder te prikken en moet je het zelf opzuigen. Apotheek belde al dat er nu leveringsproblemen mee zijn dus mocht het voor 15 okt er niet zijn dan krijg ik alsnog decapeptyl. Groetjes Joonte
Miepje: Dus nog niet aan de pil? Ik heb de kliniek al gebeld (vrijdag al) ze sturen mij het schema op. Ik ben dus al aan de pil sinds vorige week. Ws begin ik na 26 okt met spuiten, in de herfstvakantie zijn we met schoonfamilie met vakantie. Joontje: Succes. HEb je al vaker hormonen gespoten? Wij beginnen met onze laatste poging. Jull: Jij ook veel succes. Spuiten valt wel mee hoor, tis een drempel wat je over moet, maar went wel snel.
Hallo Joontje en Jull, Hier is het ook voor de eerste heel spannend allemaal. Wens jullie allebei heel veel suc6 toe. Ik kijk wel op tegen het spuiten van de decapeptyl en de purogon maar dat zal vast wel wennen. Groetjes
Hoi dames, Ik ga ook beginnen met icsi Assen/Groningen. Heb al wel 1 poging in eigen cylcus gehad met 4 tp's en geen zwangerschap. Dan is dit toch heel anders en dus ook nieuw voor mij. Ik ben 29-09 begonnen met deca en heb vandaag de laatste pil gehad. Nu wachten op ongi en dan op dag 3 een echo. SPANNEND!
Hoi allemaal, Is het bij jullie ook van dat prachtige weer? Krabje, inmiddels al je schema in huis? Ik heb vaker hormonen gespoten. Hebben inmiddels 6 IUI's , 1 ICSI en 3 cryo tp's verder.. Maar ook gezegend met een prachtige zoon uit de ICSI. We lopen ongeveer gelijk op straks, als de echo goed is start ik 1 nov met Gonal-F Miepje, spannend je eerste poging. Laat het maar een beetje op je af komen, is ook allemaal nieuw.. Tijd gaat nu wel snel, voordat je het weet is het de 21e en ben je ongesteld.. Sjenaica, al ongesteld geworden? Dan gaat het in het umcg toch weer anders. Ik stop de 24e met de pil en dan 1 nov (ongeacht ongesteld of niet) de echo en starten met de pil. Iedereen een fijn weekend
Joontje vanmiddag was het wel lekker weer. Vanmorgen was het petweer. Gisteren nog gauw nieuwe schoenen gehaald van mijn laarzen waren lek Ik heb vanmorgen de kliniek weer gebeld. De schema's waren nog niet uitgeprint. Ik krijg hem dus nog. Scheelt ik ga lang aan de pil ivm een vakantie in de herfstvakantie. Ik begin dus op zijn vroegst 26 okt met de deca. Sjenaica: Welkom hier. Miepje: spuiten went wel. Tis wel een drempel maar het komt goed. Iedereen fijn weekend.
Hey meiden, Ik ben ook via ICSI zwanger geworden. 17 oktober hebben we weer een startgesprek en dan mogen we de eerstvolgende cyclus starten met een cryopoging. 1 november verwacht ik weer ongesteld te worden dus dan zal het starten. Mocht het niet met succes zijn zal er ook een ICSI poging opgestart moeten worden. Mag ik met jullie mee kletsen? Ook al doe ik nu niet de hele behandeling?
Joontje. Ja dat gaat idd anders maar ik hoef niet na een week weer aan de pil. Deca spuit ik al een week. Ben nog niet ongi maar zoals t voelt vandaag of morgen. In dat geval zou ik maandag echo hebben als ze dat nog kunnen in plannen want kan niet meer bellen voor afspraak. Spannend! @joekie. Ja natuurlijk!
Hoi allemaal, Wat leuk om zo te kunnen kletsen met z'n allen. Ik heb al heel erg ongi last dus denk dat t dit weekend zich wel aankondigd, dus mag ik met de pil beginnen en maandag ziekenhuis bellen voor de data! Spannend!!! Gaat t eindelijk beginnen Hoever zijn jullie allemaal? Ik zie ook wel beetje op tegen t spuiten, maar waar ik het meest tegenop zie is de punctie. Maargoed we hebben het er voor over, om hopelijk zwanger te mogen raken. Allemaal heel veel succes!