Provera

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Erikaatje, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Maandag had ik tijdens de FM 5 follikels van 2cm. Dit waren er dus te veel. Nu ben ik het aan het afbreken met Provera. Heb echt hele erge buikpijn en ben pas bij pilletje 4 (nog 6 te gaan).
    Had ik niet gewoon zelf kunnen wachten tot ik ongesteld ging worden?
    Springen alle follikels altijd precies op hetzelfde moment? Of kan er ook 1 zondag al gesprongen zijn ofzo?
    Het voelt eigenlijk niet zo goed om eerst je eitje te laten rijpen met Clomid en dan met Provera alles weer te verwijderen.
    Heb wel vaker Provera gebruikt, toen had ik nergens last van.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    erikaatje ik heb een keer gehad wat jou beter lijkt ik werd toen echter niet ongi uit mijzelf, toen bleken later de follikels niet gesprongen te zijn maar ze waren een beetje geslonken, kon ik dus daardoor niet de ronde daarop niet verder en moest ik alsnog provera

ik had liever pregnyl gehad zodat ze in ieder geval springen

jij krijgt dus provera, dat zorgt er dan in ieder geval wel voor dat alles slinkt dus misschien is het zo slecht nog niet

3. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Dank je wel Linda.

Wil je even heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Las namelijk net je verhaal. Echt heel erg voor jullie!

Deel Deze Pagina