Niet doorzichtig wit maar wel rekbaar slijm???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissQ, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Vanmorgen even slijm getest bij mijn baarmoedermond. Nu was dit wit en niet doorzichtig, maar wel rekbaar. Heeft iemand enig idee wat dit is? Vruchtbaar slijm is toch juist wel doorzichtig? Ik zit nu volgens FF en ovutesten of 7 DPO.

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mijn vruchtbaar slijm is altijd een beetje gelig dus dat verschilt per persoon wel een beetje denk ik:) Gewoon gaan klussen:) Je kunt het ook voelen aan je baarmoedermond, als die zo hard is als het topje van je neus dan ben je nog niet vruchtbaar, maar als hij zo zacht als je lippen van je mond is en hij staat een beetje open, dan ben je vruchtbaar ( ik zie dat je al een kleine hebt, dan staat je baarmoeder waarschijnlijk zowieso wel een heeel klein stukje open ma dat verschil voel je wel:) )
    Liefs Adorable

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je voor he reactie. Maar heb mijn ei afgelopen zaterdag gehad, ook heel duidelijk gevoeld, wat zou het dan kunnen zijn? Baarmoedermond is redelijk zacht nu. Enig idee of die ook zacht wordt na innesteling?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind t altijd bijzonder om te lezen dat iemand haar bmm kan voelen.. mij lukt t niet hoor..ik voel niets bijzonders...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als je nou gehurkt gaat zitten.. dan kantel je je bekken, waardoor het (mij in ieder geval) lukt om je baarmoedermond te voelen. De eerste keer is wel heel vreemd, denk je, wft, wat zit daar! Maar nu weet ik wat het is :)

6. Zondernaam

12 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hetzelfde verhaal. Had gisteren een grote klodder slijm te pakken, zeg maar wit-waterig, dik en rekbaar 8) (smakelijk). Heb voor de zekerheid een ovu-test gedaan, maar daar was niks op te zien, zelfs geen dun streepje.

Kan eigenlijk mijn ei ook niet zijn, want ik heb vorige week woensdag ook een klodder (doorzichtig rekbaar), en toen had ik een positieve ovu-test gehad (denk ik).

Dus ik zit met dezelfde onzekerheid... Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad, maar ja...elke maand is er wel weer wat anders te klagen ;)

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik wist ook niet dat je je bmm kon voelen! Weer wat geleerd, hihi. :)

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Je baarmoeder mond kun je voelen als je een beetje gehurkt gaat zitten en als je ligt dan moet je je knieen een beetje naar je toe trekken dan kun je er ook bij.;)
    Normaal gesproken zit je baarmoeder hoog, maar als je ongesteld gaat worden dan zit ie laag;)

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    En dit heb ik gevonden onder kwaaltjes tijdens de zwangerschap:

Vaginale afscheiding

De afscheiding tijdens de zwangerschap is anders en vaak meer dan voorheen. Dit is heel normaal en kan geen kwaad. Er wordt meer slijm geproduceerd en de doorbloeding van de schedewand is beter. Onder invloed van de hormonen is de zuurgraad veranderd. Je bent daardoor wel gevoeliger voor infecties. Eigenlijk is de enige tip om net als anders je vagina goed schoon te houden (niet met zeep!) en katoenen onderbroeken te dragen. Heb je last van jeuk of branderig gevoel bij het plassen of ruikt het erg vies, ga dan langs de huisarts. Misschien heb je een infectie.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @zondernaam (haha coole naam ;))Ik had dat ook tijdens mijn cyclus, zo'n doorzichtige slijmprop zeg maar. Twee dagen daarna was mijn ovu-test positief.
    houd dus hoop ;)

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    kun je je trouwens wel blijven wassen met lactacyd???

Deel Deze Pagina