eisprong of innesteling of ???

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikkuh1985, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi dames,
    ik had even een vraagje
    mijn laatste menstruatie is 10/11 aug. geweest, maar ik moet wel zeggen ik ben heel onregelmatig.
    nu heb ik afgelopen maandag t/m donderdag kramp in mijn onderbuik gehad en dan rechtsonder voornamelijk maar ook soms linksonder en ook trok het soms door naar mijn zij.
    iedere dag had ik het best zo erg dat wanneer ik wou slapen ik bijna niet in slaap kwam van de pijn ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen, en donderdag was het zo heftig dat het echt heel erg naar mijn zij doortrok en ook naar me onderrug.
    nu had ik het met mijn vriend zijn moeder erover(die niet van onze babyplan afweet) aangezien ik daar zat te kramperen van de pijn en die zij dat ik me blindedarm moest nalaten kijken.
    nu vroeg ik me af is dit iets wat iemand herkent?
    daarbij moet ik ook zeggen dat ik dus nu sinds maandag bijna niets meer eet want ik heb het gevoel dat ik heel vol zit en anders misselijk word.

alvast bedankt groetjes

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het klinkt niet als een ei, ook niet als een eisprong.
    Ik neem aan dat je je afvraagt of je zwanger kunt zijn?
    Ik zeg niet dat het niet zo is, maar zo veel pijn/krampen is niet normaal voor een zwangerschap, dus ik hoop voor je dat je gewoon iets anders onder de leden hebt. Iets onschuldigs dan he, dus niet je blindedarm.

Acute blindedarm is soms lastig te diagnostiseren. Het doet vreselijk pijn, je weet van gekkigheid vaak niet waar je het zoeken moet. Meestal is er ook koort bij.
    Als het al meerdere dagen is lijkt me de kans klein dat het dat is, dan had je volgens mij al veel zieker moeten zijn.
    Sterkte!

3. Adore

Adore Niet meer actief

Ik heb mijn innestelling gevoeld, het was op 7 dagen na ei, ik lag op mijn rug in bed en kreeg een kramp/steek iig heel pijnlijk gevoel, ik wilde recht komen, maar het lukte niet.. na ongeveer 5 minuten was het weg ;) ik dacht gelijk aan een innestelling.. 2 dagen geleden een positieve digitale test :)
    Bij mij was het wel de innestelling ;) ik hoop bij jou ook ;)

Share This Page