Wie ook IVF in Zwolle of Groningen (UMCG)

Discussion in 'MMM clubs' started by LaFemme, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LaFemme

LaFemme Bekend lid

Oct 15, 2009
    755
    0
    0
    Hallo dames,

Ik vroeg me af of hier ook dames zijn die ervaring hebben met Zwolle of Groningen. Vorig jaar mei hebben wij IVF gehad in UMCG ivm Endometriose. 4 tp's gehad maar helaas zonder resultaat. Doordat de communicatie niet altijd even lekker verliep besloten wij IVF 2 in Dusseldorf voort te zetten. Ze hebben daar een andere behandelmethode en dat wilden we graag proberen. Helaas heb ik maar 1 tp gehad, want de rest van de embryo's hebben het niet overleefd. 1 keer waren we op de dag van tp gebeld dat ze niet verder door waren gedeeld en de laatste keer ontdooiden ze niet goed.

Nu zijn we al aan onze laatste poging toe. Omdat Duitsland ons eigenlijk heel erg tegenviel, zitten we eraan te denken terug te gaan naar Groningen. Maar omdat Zwolle voor ons nog dichterbij is, zitten we hier ook aan te denken.

Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Wie van jullie kan mij verder helpen? Wat zijn de procedures in Zwolle, de artsen etc. En hoe gaat het nu in Groningen? Doordat ik endometriose heb, heb ik dus ook een endoarts nodig. Ik was in Groningen heel erg te spreken over mijn arts, maar die is helaas weg. Ik heb dus geen idee hoe de nieuwe arts is. Misschien dat jullie haar kennen?

Ik hoor graag reacties.

Liefs Femke

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met een endoarts in UMCG. Wel met de communicatie bij de ICSI/IVF afdeling. Helaas vind in de communicatie matig evenals medeleven, inleven of een beetje menselijke reacties. Hiervoor was ik op de IUI afdeling, een wereld van verschil terwijl er slechts een deur tussen zit. Sterkte met kiezen, ik snap je dilemma!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hai,
    lees toevallig je berichtje, kan je qua keuze niet helpen, ik was wel tevreden over het UMCG, maar ze hebben in Dusseldorf wat meer technieken tot hun beschikking. communicatie is volgens mij overal wel een dingetje, afhankelijk misschien van hoe mondig je zelf bent. (dat is bij mij geen probleem:D;))
    Maar wat ik mee wilde geven, bij PNO-zorg (het is weer bijna overstap-tijd;)) Krijg je een 4e poging vergoed na toestemming. Gaf mij in ieder geval wat extra lucht.

4. LaFemme

LaFemme Bekend lid

Oct 15, 2009
    755
    0
    0
    Jippiejee, de communicatie in Dusseldorf is me nog slechter bevallen. Ik heb zelfs 3 keer meegemaakt dat ze helemaal niet te bereiken waren! Vorige week ben ik gaan flippen, ik had een vraag en ze vroeg aan mij wat ik zelf dacht!! Hallo, wie is nou hier de arts! Ze hebben het te druk en blijven maar patiënten aannemen. Uiteindelijk hebben we maar 1 tp gehad. Ik ben inderdaad ook mondig genoeg;)

Het is inderdaad zooo lastig. En Flo, wat raar he dat 1 deur ertussen zo'n verschil kan maken...

Share This Page