Hoi dames Afgelopen vrijdag naar de gyne geweest en heb daar super nieuws te horen gekregen. Deze ronde heb ik voor het eerst een dubbele dosis Clomid moeten nemen en vrijdag zat ik op dag 14 en had ik een mooi groot ei dat op springen stond. Omdat ik PCO heb heeft de gyn me Pregnyl 5000 gegeven zodat ik zeker een eisprong zou hebben. Dit is de eerste keer dat ik Pregnyl gekregen heb en ook de eerste keer dat ik op dag 14 al een mooi ei had klaarzitten. We hebben vrijdagavond dan ook goed geklust en dit weekend nog een keer. Nu was mijn vraag: wanneer zou ik mijn eisprong gehad hebben? En wanneer kan ik het best testen na de Pregnyl? Weet nl. al dat een test vals positief kan aangeven na de Pregnyl, maar weet niet tot hoe lang. We hebben zowiezo al een doorverwijzing gekregen naar de fertiliteitskliniek om (als het deze ronde niet spontaan gelukt is, waar ik niet te hard op hoop) te beginnen met IUI de volgende ronde. Heb net een testje gedaan om te kijken hoe donker de streep nog zou zijn door de Pregnyl, en die valt me eigenlijk goed mee moet ik zeggen, of wil dit zeggen dat er toch nog behoorlijk wat HCG in m'n lichaam zit? Wat denken jullie meiden?
Pregnyl 5000 kan wel tot 10 dagen in je lichaam blijven zitten. Hoop dat je tzt een positieve test mag hebben wat niet meer van de Pregnyl kan komen.
Ik denk ook dat je een pregnylstreep hebt. Als je ei zaterdag gesprongen is nesteld het zich over een paar dagen pas in dus van een zwangerschap kan deze nog niet zijn. Hopen dat je over een tijdje een knaltest kan posten! Wel fijn om te zie dat het zo snel kan gaan met pregnyl. Heb zelf zondag 5000eh gespoten en het jeukt nu al om testen. Ik moet van mezelf echt tot minstens zondag wachten om testen en ik word nu al gek van de zenuwen!
Ik wilde vandaag gewoon al even zien hoe het streepje er zou uitzien door de Pregnyl, dan weet ik wat ik kan verwachten als ik binnen 10 dagen (14 dagen na de spuit) zou moeten testen omdat hopelijk m'n MS uitblijven
Bij deze ook ff mijn pregnyl testjes. Kom me gister echt niet meer inhouden en ben nu dus maar aan t testen hoe snel de pregnyl eruit is. Vind die vandaag (4 dagen) al heel redelijk. Benieuwd naar morgen Lizzyke hoe is het bij jou?
Ik heb vandaag nog eens een test gedaan om te vergelijken met de vorige (3 dagen geleden). Ik moet zeggen dat ik tevreden ben. Er is bijna geen streepje meer te zien. Nu kan ik tenmiste geruster zijn dat als ik volgende week moet testen (hopelijk omdat m'n MS uitblijven ) en ik test een tweede streepje, dat het zeker niet van de Pregnyl kan komen, toch? Of wat denk je/jullie? Spannende tijden voor ons.
Ik zit inderdaad een week na de Pregnyl. Ben benieuwd of het gelukt is deze cyclus, maar ga er niet te hard op hopen. Dit weekend bij volle maan m'n armband met maanstenen nog eens buiten leggen zodat ze kunnen opladen. Jouw testjes zien er ook veelbelovend uit. Hopelijk is ie bij jou ook snel terug donkerder door een beebje.
Mijn testje was ook weer mooi lichter vandaag, gaat de goeie kant op En ja ik ben ook heeel be ieuwd of het deze maand raak is, heb wel goeie hoop dit keer. Misschien moet ik mn maansteen ook maar eens opladen. Gewoon buiten leggen snachts is genoeg? Succes met wachten! mijn duimen draaien voor ons!
Vannacht is het volle maan. Dus eerst 10 minuten onder stromend water om te reinigen en dan een nacht in de volle maan leggen. Dan is je steen normaal terug opgeladen en kan ie er weer even tegen. Succes en hopelijk breng je volgende week goed nieuws!!
Dat ga ik straks zeker doen, baat het niet dan schaad het niet toch Vanmorgen weer getest, en hij zag er net zo uit als die van jou gister, heel licht streepje. Dus ik hoop dat ze vanaf morgen/maandag weer donderder worden! Duimduimduimduim!
Lizzyke heb je nog gestest vanmorgen? Dit zijn de mijne van gisteren en vanmorgen. Wat vind je ervan? Het streepje van vandaag is toch wel duidelijker? :O
In het echt is het verschil tussen de streepjes groter dan op de foto, zal wel aan mn telefoon liggen
Er is idd een verschil tussen de streepjes. Op m'n gsm zie ik het duidelijk. Zit je nu op een 7 dagen voor NOD? Ik ga zelf pas morgen terug testen. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor het kennismakingsgesprek om te starten met IUI vermoedelijk volgende cyclus. Ben wel een beetje nerveus.
Meer dan een week nog, ben nu pas 6dpo, dus het zou nog alle kanten op kunnen maar hier word k wel hoopvol van Ik hoop zo dat je morgen 2 mooie strepen hebt zodat de je die afspraak kan afzeggen!
Heb me toch niet kunnen inhouden en heb nog een keer getest. De test is nu echt zo goed als wit. Wat dus wil zeggen dat de HCG bijna helemaal uit m'n lijf is van de Pregnyl. Hopelijk heb ik volgende week zaterdag een mooie test waar ik kan uit opmaken dat het niet van de Pregnyl is. Ik zit net als jij nog ver voor m'n NOD hoor. Ik heb vorige week vrijdag (18/1) de spuit gekregen, wat dus wil zeggen dat ik nog tot zaterdag moet wachten voor m'n NOD. Pfff.. wou dat het al zaterdag was!!