2 dagen na eisprong bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweedewondertje, 24 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweedewondertje

tweedewondertje Actief lid

13 jan 2015
    142
    149
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb geen ovulatietesten gedaan ivm vakantie. Wel voel ik altijd mijn ovulatie dmv krampjes.
    Dit was 2 a 3 dagen geleden.
    Nu ging ik vanochtend naar de wc en verloor ik een mini beetje bruin bloed. Ik heb geen idee wat het is, innesteling is veel te vroeg lijkt me maar als ik een eisprong heb gehad is een menstruatie ook vroeg.
    Heeft iemand ervaring?

2. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb t weleens gehad na mn eisprong, ofja van m’n eisprong dus. Spannend wel weer

tweedewondertje vindt dit leuk.
  3. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Ik heb het 3dpo gehad en was zwanger.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is een eisprongbloeding.
    Bruin duidt op oud bloed en dus van je eisprong welke een paar dagen daarvoor was.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Puur toeval bij jou.
    Een innesteling is technisch/biologisch gezien niet mogelijk voor 4 dpo.
    En daarbij is bruin bloed oud bloed van een aantal dagen daarvoor. Dus bij jou was het mogelijk (ook) een eisprongbloeding
    Het stond op dat moment iig los van de zwangerschap die toen is ontstaan. ;)

6. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Volgens de arts hield het wel verband met de zwangerschap, ik weet het niet meer precies maar het had te maken met een dip of piek qua hormoon door bevruchting.

maar goed ik heb er verder geen verstand van en zeg ook niet dat het samenhangt met de zwangerschap. Meer dat het geen einde kans betekent, dat dacht ik toen namelijk wel.

Dat bruin bloed van dagen daarvoor moet zijn ben ik het niet eens. Als ik een uitstrijkje heb dan bloed ik ook altijd (hoort er bij mij gelukkig gewoon bij) en heb ik binnen een paar uur ‘oud’ bloed wat dan ook bruin is.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Bruin bloed op 2 (of 3) dpo is gelukkig nooit einde kans.
    Daar is het veel te vroeg voor :)

8. tweedewondertje

tweedewondertje Actief lid

13 jan 2015
    142
    149
    43
    NULL
    NULL
    Thnx, ik denk het haast ook inderdaad.
    Gisteren wel hele dag misselijk, maagzuur, krampen en enorm opgeblazen buik.
    Maar ik kan het ook niet anders verklaren dat het een ovulatiebloeding is geweest.
    Of ik moet al eerder dan normaal mijn ei hebben gehad, maar dat kan ik me haast niet voorstellen omdat ik dus altijd wel wat voel met de eisprong.
    Vandaag geen bloed meer, gisteren uiteindelijk totaal iets van te grootte van een euro munt verloren.

Deel Deze Pagina