Inderdaad spannend allemaal. Alle uitslagen zijn bekend. We worden op oudejaarsdag in het ziekenhuis verwacht Ik hoop dat de uitslagen niet mijn dag beinvloed.
Kijk aan allemaal goed nieuws! Hier ook, we zijn goedgekeurd voor ICSI!! Met een beetje geluk in januari starten en anders februari. Is afhankelijk van afspraken die nog ingepland moeten worden en wanneer mn menstruatie zich aandient. Iig mogen we de korte versie doen, das na ong 3wkn punctie
Uitslagen zijn binnen. Bloedonderzoek: Van beide goed. Negatief getest op chlamidia, maar dat hadden we ook wel verwacht. Zaadonderzoek: Mijn man is van score 0,7 naar 4,2 gegaan. Dit is positief, maar nog te weinig. Cyclusanalyse: er is sprake van eisprong. Cyclussen zijn de laatste maanden onregelmatig. Vervolgstappen die benoemd werden: - Zaadcellen spuiten in baarmoeder; waarschijnlijk geen bijdrage omdat mijn man zijn zaad nog te weinig scoort. Score tussen de 5 en 8 wordt hier voor aangehouden. - of IVF (3 behandelingen mogelijk daarna ben je uitbehandeld). Mijn man ik heb besloten om eerst de behandeling zaadcellen in baarmoeder te brengen. We zijn nog jong en het woordt uitbehandeld kwam hart aan. Om zaadcellen in je baarmoeder in te brengen, moeten we eerst zeker van zijn dat mijn eileiders toegankelijk zijn. vervolgstap is een baarmoederfoto. Wat kan ik hier van verwachten? Iemand ervaring?