Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, kwam vanmiddag terug van de markt en ging naar de toilet en heb nu lichtbruine afscheiding..ik had zowiezo al last van afscheiding maar nu is het lichtbruin..hoop dat t zo snel mogelijk weg gaat, want ik wordt er wel onzeker van ook al weet ik dat het vaak voor komt..ben druk geweest vandaag en heb ook last van steken rechts bij me lies zeg maar.

@miran, ik hoop voor je dat de 75 aanslaat ik blijf voor je duimen meid..

Ik was naar de ah xl geweest voor de cb maar die was op dus moet wachten tot morgen..

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Je bent de 3e al! :)

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    owww nu snap ik dat test/pregnyl verhaal van guusje...
    sorry :p er zijn hier ook zoveel meiden, soms haal ik wel es wat door elkaar...

maar guusje, het voordeel van dit verhaal is dus dat je nu zeker weet dat de pregnyl uit je lichaam is!
    hoeveel dagen na de pregnyl spuit had je dat hele lichte streepje?? (sorry als je dat al had neergezet en ik het nu alsnog vraag :p)

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja inderdaad de derde al, dus hoort echt bij een zwangerschap.. :)!

5. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang kan en mag je deze afscheiding hebben?

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@MvM: lieverd, maak je niet druk!
    (Ik zeg gewoon precies hetzelfde wat jij tegen mij zei :p)
    Heel normaal, het hoort erbij. Oorzaken die ik tegenkwam op internet:
    - late innestelingsbloeding die je voorheen niet hebt gehad
    - je baarmoedermond gaat zich goed sluiten en werkt nog even wat restjes oud bloed weg
    - tijdens de sex is er een adertje geknapt of is er tegen je baarmoeder gestoten waardoor er wat oud bloed vrij komt
    - als je hard perst bij obstipatie kun je ook een adertje laten knappen of kan er door de druk wat (oud) bloed vrijkomen
    - soms is er ook geen reden voor te vinden, maar is het wel onschuldig. Er zijn zelfs vrouwen die helderrood bloed verliezen, maar nog steeds het kindje dragen. Hoe lang je het kunt hebben is bij elk lijf verschillend denk ik... zijn ook vrouwen die gedurende hun zwangerschap elke 4 weken een soort van ongesteld zijn voor een paar dagen...

Wat iemand hier vandaag ook schrijf: pas bij krampen en helderrood bloed je zorgen gaan maken :)
    We moeten genieten! ;)

xx

7. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden! Vervelend dat veel ban jullie bruine afscheiding hebben. Aan de andere kant ook weer fijn want zo weet je dat het erbij kan horen. Ik heb het zelf natuurlijk ook gehad en ik moet zeggen. Ik wist meteen dat er iets mis was. Bij mij werd het gedurende de dag ook echt erger en niet minder. Dag later echt helder rood. Dus inderdaad zolang er geen bloed is komt het allemaal goed!! :) heb vertrouwen.
    Ik snap jullie onzekerheid wel hoor. Ben ook heel erg bang voor die onzekerheid als ik ooit weer zwanger zal zijn... Hoort erbij in dit proces helaas ben ik bang. Ik ben zo jaloers op mensen die alleen maar onbezorgd van hun zwangerschap kunnen genieten. Dat vrijblijvende is er voor ons niet bij helaas. Maar meiden als wij ons kindje ooit in onze handen hebben zijn we er extra blij mee :)

Ik ben een beetje de draad kwijt wat betreft waar iedereen nu mee bezig is. Hebben we een geüpdatete lijst? Handig om te hebben :)

Ik heb vrijdag weer een echo gehad. Gelukkig zag alles er goed uit. Baarmoeder zag er goed uit en er was zelfs een eitje van 12 mm te zien. Erg mooi dus aangezien ik na de miskraam geen medicijnen meer heb gehad. Misschien is er door de korte zwangerschap toch wat aangewakkerd. Morgen dus weer op controle. Wie weet deze maand dus toch een eisprong. Mocht het eitje morgen niet zijn gegroeid dan beginnen we weer met 10 dage duphaston en dan hopen op een snelle ongi. Langzaam gaat hier het proces weer beginnen. Ik ben er weer klaar voor!

Succes meiden!!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    IK had 11 dagen na de pregnyl 5000 getest..naar mijn weten is de 5000 variant er na ongeveer 8 dagen uit maar goed.. afwachten maar!

9. sunshineS1976

@Juliave: meis! Wat een (voorzichtig) goed nieuws!! Fijn dat alles er goed uitziet en dat er een eitje van 12 mm zit! Jeetje mina! Zometeen heb je ineens een natuurlijke cyclus! :O
    Ik ga onwijs voor je duimen dat het eitje lekker door blijft groeien en dat dit zo moet zijn en je straks prachtig zwanger bent!
    En bezorgd zullen we allemaal zijn de eerste weken, hopelijk durven en kunnen we na de kritische 12 weken echt te gaan genieten.
    Succes morgen hoor bij de gyn! Toi toi toi voor goed nieuws!!

10. sunshineS1976

@Guus: de hcg van Pregnyl halveert elke 48 uur. Net als dat het bij een zwangerschap verdubbelt.
    Grofweg:
    1 juni: 5000
    3 juni: 2500
    5 juni: 1250
    7 juni: 625
    9 juni: 312
    11 juni: 160
    13 juni: 80
    15 juni: 40

Datum even als voorbeeld genomen he. Elk lijf is natuurlijk weer anders. Bij sommigen is het er na 8 dagen al uit, bij anderen is er op dag 12 nog een posi test door de pregnyl. Net als dat sommige vrouwen al vroeg in de zwangerschap zeer veel hcg aanmaken en anderen lichte streepjes houden.
    Daarom mag je ook pas (advies zh) op zijn minst 16 dagen ná pregnyl testen, omdat de test anders nog beinvloedt kan worden.

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    mvm, no worries meis, zoals je weet gebeurd het bij de meeste vrouwen...maar ik snap heel goed dat het je ongerust maakt hoor!

Juliave; ik hoop op een mooi bevrucht eitje voor je deze maand!!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ow...dat wist ik niet..er was mij ook helemaal niet verteld in het ziekenhuis wanneer ik mocht testen, waarschijnlijk ervan uitgaande dat ik gewoon netjes wacht op 14 dagen na eisprong denk ik..;)

13. sunshineS1976

@Guus: bij mij in het zh willen ze zelfs dat je wacht tot je minstens een week overtijd bent met testen...

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oke..., maar ik heb die pregnyl gewoon meegekregen en er verder helemaal niks over verteld..

Maareh...nog een week wachten? no way! :D
    Maar wel wachten tot woensdag!

15. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @guusje en krullie Thanks voor julie lieve woorden!!
    Guusje ik duim voor geweldig nieuws voor jou deze ronde!
    Krullie ook echt genieten meis! Ti's bijna 24 juli!! Ik ben zo benieuwd naar je echo foto!! :)

16. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, jaa je hebt gelijk hooer hahaah het komt zo vaak voor die afscheiding of beetje bloed, het is al bijna weg gelukkig..maar ik wil morgen echt nog een test doen..ik moet zowiezo wachten tot 12 uur want dan gaan de winkels open op maandag haha

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mamavanmarouan, als je- je zorgen maakt kun je altijd bellen.. Maar waarschijnlijk zeggen ze toch hetzelfde.

Ik ben nu 5 week in, en heb in totaal 2x die bruinig verlies gehad.
    Heb er nu geen last van :)

Fijne dag allemaal

*Dit is mijn 6e dag dat ik misselijk ben, dus mijn dag begint weer lekker.....* Aguhmm

18. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, gelukkig heb je er geen last meer van en tsjah misselijkheid hebben veel vrouwen dan weet je dat t allemaal lekker druk bezig is in je lichaam.. Ik daar en tegen voel me niet misselijk ofzo..maar vanochtend leek het wel of me borsten op knappen stonden. Ik weet niet of je borstvoeding hebt gegeven mar zon gevoel is het..verder nog steeds af en toe van die steken...

Heb vannacht trouwens weer zo raar gedroomd..droomde dat ik die clearblue test ging doen en dat er maar 1-2 weken uit kwam..en dat ik overstuur de gyn ging bellen...toen moest k langs komen en toen kreeg k me gyn niet maar een of andre weirdo dokter

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Balen kimmuh, hoop voor je dat die misselijkheid snel wegtrekt! IK ben nu ook al bijna 2 weken misselijk, en ik ben niet eens zwanger! Zal wel van de pregnyl komen ofzo..weet het ook niet. Heb ook verschrikkelijke opvliegers, het zweet breekt me uit, word er gek van!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    haha, MVM, ik had ook altijd van die rare dromen toen ik zwanger was..!
    Heb je nog een test gedaan vanmorgen?

Deel Deze Pagina