Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 4: hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 06-07 Zwanger Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, onderweg naar ronde 3 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje. Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Guusje27: NOD 10 juli Ukkie87: NOD 16 juli ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MissMiranda 9/7 follikelmeting op CD 18. begonnen met 50EH, verhoogd naar 75 Linssiejj, Daanyxz, MamavanMarouan, 19 juli eerste echo Mrdam, Julia 6 juli - echo om miskraam te bevestigen en om vervolgstappen te bespreken Ukkie87 Guusje27 Kimmuh, 5 juli eerste echo * Mvdk, 12 juli eerste echo bij de gyn Krullie, 24 juli eerste echo ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend Kimmuh, (Uitgerekende dag komt nog.) Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend Mvdk, uitgerekend?Volgens internet 28 feb 2013, geslacht verrassing MamavanMarouan: uitgerekend??, geslacht nog niet bekend
@miranda, hoi! poeh spannend vandaag dan! Laat je het weten als je de echo hebt gehad? Jammer dat ze bij jou in het zh niet door gaan na 20 dagen, dat is bij ons ook zo maar misschien vinden hun het dan beter voor je lijf? Anders worden die verschillende fasen denk ik wat te lang en neemt de kans op groei juist af. Kan ik me zo voorstellen hoor ik weet het niet zeker natuurlijk @mvm, ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten maar ochtendurine is wel beter. Ben heel benieuwd naar je test!! @kim, echt spannend jouw echo vrijdag! Hou je het nog een beetje uit? Mijn 1 dag van mn laatste ongi was 24 mei, misschien zat daar dan toch het verschil bij ons in?
Krullie, ja a.s vrijdag om 12:20 heb ik een afspraak.. Ben wel heel erg benieuwd...Hopelijk is het vruchtje(baby) dan gegroeit.. Anders weet ik het ook niet meer.. Mamavanmarouan, wat kwam uit de test?
Tot vrijdag moet lukken... Vind alleen die misselijkheid de hele dag door wel vervelend.. Ben niet voorruit te branden. 's ochtends tijdens mijn ochtenddienst is het het ergst.. Ik zit in de thuiszorg dus rij van hot naar her, dat is wel vervelend vooral als je dan misselijk bent.. Heb al behoorlijk veel kennismakings gehad met toiletten..
Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 4: hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 06-07 Zwanger Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, onderweg naar ronde 3 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje. Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Guusje27: NOD 10 juli Ukkie87: NOD 16 juli ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MissMiranda 9/7 follikelmeting op CD 18. begonnen met 50EH, verhoogd naar 75 Linssiejj, Daanyxz, MamavanMarouan, 19 juli eerste echo Mrdam, Julia 6 juli - echo om miskraam te bevestigen en om vervolgstappen te bespreken Ukkie87 Guusje27 Kimmuh, 13 juli 2e echo. Kijken of het vruchtje is gegroeit. Mvdk, 12 juli eerste echo bij de gyn Krullie, 24 juli eerste echo ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend Kimmuh, uitgerekend: 8-03-2013 volgends internet. Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend Mvdk, uitgerekend?Volgens internet 28 feb 2013, geslacht verrassing MamavanMarouan: uitgerekend??, geslacht nog niet bekend
@kimmuh, aah echt balen joh die misselijkheid! Die arme mensen waarbij je bent haha nee hoor maar voor jou is het wel heel vervelend. Hopelijk hoor je vrijdag dat alles goed gaat en verzacht dat de klachten een beetje
Ik geef wel aan bij mijn cliënten dat ik niet fit ben (Ze weten niet dat ik in verwachting ben) Wil het niet eerder vertellen dan wanneer wij zelf zekerheid hebben.. Dan zeggen ze, ah ga toch in de ziekte wet.. Dit is al lang zo etc etc. Het is niet zo dat bij hun thuis overgeef (Dat doe ik ondertussen) Vanaf cliënt snel naar huis, of mijn zus, mijn moeder etc.. Dan ga ik weer door ^^ haha
Hebben jullie me berichtje niet gelezen???? Ik had hem gelijk geplaatst na de test.. Me droom is gwn uitgekomen omg er kwam 1-2 weken op te staan dusjaaa kan makkelijk komen door de urine had al flinke wat melk die ochtend weggedronken
Ja dus dan zou ik op 4 weken zitten ongeveer. Terwiojl volgens de berekeningen van internet zou ik nu op 5 wkn en 3 dagen zitten. Ik heb me ei tussen 14 en 16 juni gehad...Of is dan me ei later ingenesteld ofzo..?
nou, ik kon natuurlijk weer niet wachten maareh..omo-witte test dus. Ben dus echt niet zwanger hoor.. Ik had toch wel goede verwachtingen deze ronde, 2 eitjes, alles sloeg goed aan, pregnyl gespoten dus ik wist precies wanneer mijn ei was..zucht.. Ik baal er gewoon van omdat ik de afgelopen 2 weken strontmisselijk ben geweest..en waarvoor? Ook die opvliegers en pijn in mijn buik..allemaal voor niks. Heb echt een ***gevoel nu! Ook omdat mijn gyn zei dat ik ontzettend vruchtbaar ben aangezien ik van mijn dochtertje bij mijn 1e eisprong zwanger ben geraakt, zonder clomid. Dan liggen je verwachtingen misschien toch wat hoger..
Mamavanmarouan, ik weet het ook niet.. Kijk naar Krullie etc. Zij zijn écht 6 week zwanger (en wat dagen) Ik ben 5 week en 3 dagen. Terwijl ik de test eerder heb uitgevoerd dan Krullie. Enige wat ik kan zeggen dat als je het zeker wilt weten je een afspr moet maken en wanneer je je eerste echo hebt zij het kunnen zien. Volgends internet ben ik verschillend...
Erishulp.nl : U bent nu in week 6 van de zwangerschap mama.rubriek.nl : 3 weken, 3 dag(en) de-nieuwevaart.nl : 5 weken, 3 dagen hoeveelwekenzwanger.nl : 5 weken, 3 dagen Uitgerekende datum 8-3-2013 Op een andere site 1-3-2013 En zelfs 1 op 22-02-2013.. Van internet kun je ook niet meer uit gaan dus
Me eerste echo staat al gepland kim de 19e drm denk ik dat als k echt maar 4 weken ben heeft het toch geen nut volgende week of zie je wel wat met 5 weken..??? @guus, ik heb ook zelfs op me nod negatief getest en pas een week erna positief..ik denk dus nu dat ik een late innesteling heb gehad. En drm niet positief heb getest, je weet het nooit wacht gwn ff je nod af lieverd..
@MvM: hmmm die indicator is het betrouwbaarst met ochtendurine dus ik zou er niet te veel aan tillen, aan die 1-2 weken. Het komt vast wel goed!! @Kimmuh: je ongi was ook wel laat ja, die van mij al op 19 mei. Dus dan kan het wel kloppen. Maar je hebt wel een errug vroege posi test gehad dan. Das wel apart! Ik hoop dat je vrijdag een prachtig beebje te zien gaat krijgen wat goed gegroeid is! En mét een kloppend hartje! Balen dat je zo misselijk bent trouwens, maar das gewoon een teken dat het hartstikke goed zit! @Miran: Spannend meis, ik duim voor je! Elk zh is weer anders met zijn behandelingen... bij ons volgen ze wel langer dan 20 dagen, maar mag je dus echt niet meer ophogen dan 25eh verschil. Ik begon met 75, maar mocht echt niet over de 100 heen in 1 ronde als de 100 niet aansloeg. Dan moest ik afbreken en opnieuw beginnen en hoger inzetten. Al die verschillende protocollen! pff! Veel succes hoor, duim voor je! @Ukkie: houd je het wachten een beetje vol meis? Nog "maar" 7 dagen!!
@Guus: meiss knuffel!!! Ik ga er vanuit dat je lichaam even moet "opstarten" en wennen aan de hormonen en dat je nu voor het eerst sinds lange tijd weer een eitje hebt geproduceerd. De tweede ronde gaat (net als bij mij) raak zijn! Voor nu mag je je k*t voelen hoor... snap dat je verwachtingen hoog lagen, zeker als de gyn dat ook nog eens zegt... @Kim: ik weet precies hoever ik ben omdat ik door de pregnyl weet wanneer ik exact mijn eisprong heb gehad. Maar of ik dat echt nog ben is maar de vraag he. Voor hetzelfde geld gaat het niet goed is het vruchtje kleiner en is het mis... Jij was ook minder ver omdat het vruchtje kleiner was... en dat kan een paar dingen betekenen: het loopt achter in de groei en vrijdag ligt het mooi op schema en krijg je er opeens dagen bij (dat kan dat een embryo zich eerst langzaam ontwikkelt) waardoor je toch ook net zo ver als mij bent. Of het vruchtje is te klein voor de tijd die je nu zwanger moet zijn en is het mis... óf je bent inderdaad gewoon minder ver, maar maak je wel al heel vroeg veel hcg aan waardoor je al erg vroeg een posi test had! En dat je veel hcg hebt is volgens mij wel duidelijk met al die wc-bezoekjes Het kan nog alle kanten uit, en ik hoop dat het de goede gaat zijn vrijdag!! @MvM: als het goed is, ben je op 19 juli al ergens 5,5 week dus is er wel iets te zien als een vruchtzakje Het zh heeft die datum toch bepaald? Neem aan dat ze weten wat ze doen.
Krullie; dit is al de 2e ronde..dus op naar de 3e ronde. MVM; ik heb pregnyl gespoten dus ik weet zeker dat ik 2 weken geleden mijn ei heb gehad...
Oooh Guus sorry Had zo'n goeie hoop voor je! En toch zou het stiekem nog steeds kunnen he, want je bent nog niet bij je NOD! Op naar een hele goeie derde ronde, 3x=scheepsrecht!!