@mvm, ach meid! ooh ik hoop zo dat het gewoon een innesteling is! Heb je het al meer gehad ondertussen? en iedereen zegt het al, maar het kan er gewoon bij horen he. Sommige meiden zijn ook nog een beetje ongi terwijl ze ook zwanger zijn.. Sterkte meis, dikke knuf! @krullie, nou ik heb ook mn mvm flessen vandaag, maar leuk is anders haha zit je steeds met zo'n kannetje bij de wc maar ja het is echt voor een goed doel
MvM meis begrijp je helemaal... ik had hetzelfde... er schiet van alles door je koppie, totally shaking, het zweet breekt je uit... Probeer rustig te blijven en het te relativeren... al is dat eigenlijk té moeilijk op dit moment. @Mvdk: yeeh je mag ook lekker mee doen Leuk is anders he Ik moet wel zeggen dat het nu na 3 dagen begint te wennen 12 september is mijn laatste dag dat ik nog moet plassen, ik mag hopen dat ik die datum ook ga halen wat betreft mijn zwangerschap. Het zal nog gek zijn na 10 weken in kannetjes plassen om daarna weer gewoon naar de wc te mogen
nee heb het nog helemaal niet gehad..gister beetje bruine afscheiding in de middag en dat was einde middag al weer weg...En nu net ging ik naar het toilet en in een keer bloed..maarja ik kon dus niet echt beoordelen of het donker was of niet..Me onderbroek zat niet helemaal vol iig
en bij het afvegen dan? Niet helderrood? En nu op je inlegkruisje? Bij een mk komt het vaak snel op gang en verlies je volgens mij in korte tijd redelijk wat helderrood bloed... Hou je taai hoor meis, we gaan nog steeds van het beste uit!x
ik heb nu helemaal niets meer in me inlegkruisje..jaa hoop dat het niet door zet hoor. Ik zei het net gelijk tegen me man die werd helemaal gestresst nog erger dan ik..Hij zei jaa je moet rustig aan doen dit dat...Hopelijk gaat het gwn goed....
haha schattig van je man Nou dit is in ieder geval al een goed teken! Hopelijk blijft het heel beperkt bruinig verlies!!
ja ik hoop het ook pfff...ik stress nu ook heel veel omdat ik ook nog is marouan hier heb lopen die is op dit moment een super stuiterende tegen de draad in peuter is.
Ooh nee mvm!! Ik duim voor je dat het snel ophoudt! Hopelijk voel je je snel beter! Probeer rustig te blijven. Hou ons op de hoogte! Ik duim voor je!!
@mvm, onee meis, ik duim echt heeeeel hard voor je dat het beebje veilig blijft zitten... rustig aan doen meid!!! hou je ons op de hoogte?? @mvm en krullie, ik ben ook echt overtuigd van het feit dat mensen dingen mee moeten maken omdat zij het aan kunnen. Ik heb zelf ook al best veel meegemaakt in mijn leven (broer heeft borderline, moeder in coma gelegen en bijna overleden, vader bijna overleden aan hartinfarct, tante plotseling overleden herseninfarct, oom ernstig ziek, tante nu net borstkanker... ) maar ik weet dat wij dit meemaken omdat we de kracht ervoor krijgen om het aan te kunnen. mensen die ''niks'' meemaken in hun leven zou het ook niet aankunnen.... lekker diep inderdaad @ julia,, woow meid wat fijn! wat een verrassing, ik hoop voor je dat dit verhaal uitgroeit tot een mooi beebje, het is je echt gegund meid!! @all... nou bij mij wordt het een beetje eentonig, vandaag nog steeds geen groei!! ook niet na die ophoging naar 75 eh. ik zit nu op cd 18 (9/7/12) en mag nog een keertje ophogen naar 100 eh... daar ben ik vanddag mee begonnen... woensdag terug komen en als er dan nog niks te zien is weer aan de provera en op naar de volgende ronde waar ik dan met 75 EH start... *zucht*
@miranda,verdorie nog steeds niet te zien dat is echt balen zeg nou maar weer hopen dat je met 100 wel reageer.zoals krullie zei veel vrouwen rreageren pas met 100/125..ik duim voor je meis. @all, ik ben net weer naar de wc geweest en ik bloed niet maar ik zag wel een innie minnie stipje oud bloed in me inlegkruisje het was er iig nog niet voor dat k ging slapen. Het is echt bruin tot bijna zwart dus dat is geen vers bloed. Er komt met het plassen ook geen bloed mee maar als ik afveeg zie ik wel heeeeeeeeeeeel licht rose. Ik hoop en bid nog steeds dat alles goed gaat maar kan nu niet meer slapen ben klaar wakker en k moet morgen weer werken me buik maakt ook allemaal geluiden en ik voel me btj misselijk maar dat komt denk k door de lasagne die ik heb gegeten vanaavond.nou lieve dames ik ga maar weer is proberen te slapen en ik bericht jullie morgen weer...xxx
Mamavanmarouan, waarom bel je niet gewoon even de gyneacoloog?Kijken wat zij zeggen? Succes! Hoop dat het goed gaat!!!!
Ik moest ons ergens beneden dit forum vandaan plukken! Normaal staan we altijd bovenaan hoor dames (sorry ik heb niets beters te doen! Verveel me de pleures, iedereen werkt nog of is op vakantie en ik zit maar te wachten tot vriendlief ook eindelijk vrij is. Zat klusjes te doen in en om t huis maar daar heb ik geen zin in ) @MvM: haha misselijk van de lasagna! Meid toch! Misschien is het wel van je beebje al hoor, dat zou goed kunnen! En dan heb je ook nog Marouan in zn peuterpuberteit pff ! Laat m dan ff lekker flink aangepakt worden door papa, of is die daar niet zo van? Het klinkt allemaal heel hoopgevend wat je schrijft, dus ik blijf er vertrouwen in hebben! Hopelijk kun je je een beetje concentreren op je werk vandaag en zet de afscheiding niet door. knuff @Miranda: meis, jij ook weer een knuff! Ik ben nu heeeeel blij voor je, want nu naar 100 is goed!! Bij mij was er toen ook ineens pats boem binnen 3 dagen een ei van 19mm he! Nou spuit het spul er lekker goed in en laat die naald er ook nog 5 seconden inzitten als je de vloeistof erin hebt gespoten he? Dan zit alles er echt goed in. Op naar woensdag, ik ga duimen!! xx
@Kim: die stomme flutgynaecologen heb je ook niet veel aan. Of in ieder geval de assistentes. Heb ook weer gebeld net. Vannacht weer steken links in mijn onderbuik en heel de nacht zorgen gemaakt en niet geslapen. Kreeg nu een vriendelijkere assistente aan de lijn die me wel erg geruststelde maar the bottom line is nog steeds dat ik GEEN echo krijg, want er is nog niet veel te zien. "Dan gaat u zich weer zorgen maken dat er geen hartactie is mevrouw" Lekker betuttelend, maar heeft wel een punt in denk ik Kortom... ik moet het nog precies 14 dagen zien uit te zingen hier. En dan maar hopen dat alles op de goeie plek zit en geen bbz is en de beeb het goed doet. Waar ik me druk om maak is dat we dus 3 dagen later op vakantie gaan. Als het om een of andere reden niet goed zit, kan ik die dus wel annuleren. Heb ik geen kind en geen vakantie... of klinkt dat nu heel cru en egoïstisch? stomme vakantieperiode ook... heb het weer goed getimed! En nu moet ik proberen te relaxen... vriendlief smst me steeds of ik al rustig ben, die word echt gek van mij en mijn onzekerheid en blijft me garanderen dat het echt wel goed zit. Maar ja hoe weet hij dat nou?!
Van je af blijven typen kan soms wel helpen! Hoe is het verder met je? Niet misselijk? Ik zit hier achter mn laptop met een zak ships.. Van die mini friet hahahaha dat is de enige wat ik nu even binnen kan houden, Vanochtend misselijk! Wou een broodje ham eten, alleen de geur al... Hing ik weer boven 't toilet jeej! Ik snap niet dat jullie gyns zo zijn.. Als ik bel met de mededeling dat ik steken heb kan ik er zo terrecht. Had ik laatst ook, steken net onder m'n ribben.. En 's middags 13:00uur kon ik terrecht...
Ik denk Krullie dat je je veelste druk maakt.. Snap het hoor! Doe het zelf ook.. Maar stress is ook niet goed! Take it easy! Ze zeggen: Zo lang je geen helder bloed hebt, en daarbij geen steken etc is het wel goed! Je bent nog vroeg in.. Als je straks je echotje wel hebt op de 24e hebt dan zie je echt al een beeb...
pff wat een verschil... niet te geloven! Ik kom maar omgeving Hoogeveen wonen dan Ik snap dat gebler ook niet dat er niets te zien is. Zat meiden die met 6-7 weken al een eerste echo krijgen! Jij aan de chips!! Geweldig!! Ik schaamde me al Voelde me echt belabberd en misselijk en zit nu aan de (ja echt ) chocotoffs... zooo verslavend... en misselijkheid trekt weg nu
Hahaha nou ik heb de helft op.. zakje was 100gram dus heb 50 gram op.. En zolang ik stil zit ben ik even niet misselijk *HANGT DE VLAG UIT* Ik zit op meerdere forums te kijken, bij onderwerpen en veel zeggen ook dat als de misselijkheid toeneemt en blijft je ook naar de huisarts kunt gaan. Kun je een medicijn voor krijgen. Gewoon tabletje of zetpil. Zeg even vraag, als ik 's ochtends foliumzuur in neem en 20 min daarna overgeef, dan is de foliumzuur er weer uit toch.... Mag ik dan nogmaal 1 innemen of niet? Mag dat ook evt 's avonds worden ingenomen? Ik heb meer overgeefklachten 's ochtends dan 's avonds..
Hee meiden, het bloeden is gisteren dus al gestopt en heb nu gwn een inlegkruisje om het in de gaten te houden. Heb nu aleen een klein beetje bruine afscheiding/bloed ik weet neit wat het nou is maar ik denk bloed. Het is echt donker bruin...gelukkig maar want kan geen bloed meer zien hoor pff..Heb net de assistente gebeld van het zh en vertelde het haar toen zei ze zolang je geen hevige krampen hebt en hevig bloed kunnen ze niets doen en zowiezo met een echo valt nu niets te zien.Dus het is nog maar allemaal afwachten.
Nee dat zei ik ook al mamavanmarouan. Het kan best zijn dat dit nog oudbloed was, dit omdat je nu zwanger bent. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad!
poeh wat is het hier spannend zeg! mvm het klinkt nu wel weer hoopgevend! maar wat was dat schrikken zeg! wel rustig aan doen he meid! krullie, ik zou denk ik precies zo denken als ik zwanger ben, maar echt meid, relax... stresskipje! ... even nog over die 100 EH, de verpleegkundige zei dat ik er deze ronde niet te veel meer van moet verwachten... want ik heb in principe maar 2 dagen die 100 EH, gister en vandaag en dan woensdag weer terug... dus ik ga er maar vanuit dat het deze ronde niet meer gaat lukken... dan moet ik aan de provera en daarna kan ik dan weer starten met 75 eh, en dan kunnen we die ronde eerder verhogen naar 100 eh... is het echt zo dat veel vrouwen pas reageren op 100/125 EH ? xx