Inderdaad!! Stel dat het een meisje wordt, zou ik dus ook echt heeeeel cliché wel helemaal losgaan met roze/paarse tinten in de babykamer Dan wordt het echt een zoet kamertje En bij een jongen lekker stoer, ook wel typisch jongensachtig dan. Mag van vriendlief me helemaal uitleven tegen die tijd gelukkig Maar ook kleertjes is zo moeilijk om te kopen als je het niet weet. Er zijn maar weinig neutrale pakjes vind ik. En eerst lekker uitgebreid kijken wat er allemaal verkrijgbaar is, is juist zooo leuk. Heerlijk die voorpret, echt genieten! Krijg je al een mooi buikje???
Tuurlijk, daar gaan we gewoon vanuit! Dat vind ik gave wagens hoor!! Ideaal dat je die nog een keer kunt gebruiken. Vooral die maxi cosi erop is handig!
Nou weer bloed nu echt ik snap er geen drol meer van hoor...ging net plassen en ging afvegen en weer bloed pfff
nee alleen met het plassen zie ik het heel licht door me plas heen en met afvegen lichtjes. Maar niet in me inlegkruisje..Ik had het ziekenhuis vanochtend gebeld. Ze zei zolang het niet heftig is in combinatie met buikkrampen kunnen we niets voor je doen. En ik ben ook nog te kort zwanger dat ze iets op de echo kunnen zien helaas
oeffff wat rot voor je! nu zit je natuurlijk in onzekerheid en je kunt helemaal niets doen! bah, meid ik hoop echt dat het niets ergs betekent! ik duim echt voor je... en je moet natuurlijk ook proberen om te vertrouwen op wat ze zeggen, dat het niet ernstig is zolang je geen hevig bloedverlies + krampen hebt... ik wou dat ik iets voor je kon doen
ja, vind het wel fijn al die bemoedigende woorden enzo. Maar ik vind het maar niets allemaal..Bloed vind ik iig nooit goed..Ik had net wel een vrouw gesproken die woont ook hier in utrehct en ken haar via een ander forum.Zij heeft10 weken lang gebloed tijdens haar zwangerschap:O en ze is nu boven de 30 weken zwanger. Het probleem is dat elke vrouw anders is en dat we drm niet kunnen vergelijken..pfff nu lijkt alles nog langer te duren zo pfff...hoop dat het bloeden en de bruine afscheiding stopt dan ben ik al wat minder ongerust. Gelukkig doen me borsten nog wel steeds pijn daar ben k dan weer blij om..ff afwachten in onzekerheid nu
het is alweer gestopt nu, nu alleen nog met afvegen lichtroze..Sorry dames van me gezeur en drama maar jullie zijn de enige waar ik het kwijt kan.
Mmm MvM ik heb ook 3 dagen afscheiding gehad alleen bij afvegen en niet de hele tijd, maar dat was in het begin en had toen ook obstipatie.. Nu als sinds donderdagochtend niet meer gehad gelukkig ! Dus bij mij was het wss innesteling of me darmen die me baarmoeder indrukte.. Je hebt nu zo'n goed doorbloedde baarmoeder dat er snel een adertje springt.. Ik had net menstruatiekrampen uitstralend naar mijn lies ongeveer 5 minuten ofzo, wat een pijn haha, maar dat zal het oprekken wel zijn.. Verder ben ik doodmoe en vanochtend voor het eerst licht misselijk.. En gisterenavond toevallig ook van lasagne..
@ MvM: hè bah wat naar die onzekerheid . Hopelijk gaat de tijd snel en kan je gerustgesteld worden met je echo. @ Krullie: ik begin wel een beetje een buikje te krijgen ja, maar nog niet heel duidelijk. Heb wel een elastiekje aan het knoopsgat van m'n broek gemaakt zodat ie wat minder strak zit .
Krullie haar verven mag gewoon tijdens zwangerschap! Bij mn 1e deed ik dat ook gewoon Mamavanmarouan, doe je wel rustig aan? Als je je TE druk maakt reageert daar je lichaam ook op.. Afwachten!
@mvm, wat een onzekerheid meid, dikke knuf!! Het kan heel goed gewoon niks zijn maar kan me voorstellen dat je je er toch zorgen om maakt.. @lindedd, fijn dat het zo goed gaat met je! @miranda, #*#* zo even een vloek hoop eeecht dat die 100 nu wel doorzet!!! Of dan de volgende ronde in ieder geval, is misschien wek beter voor je lijf om idd even te reinigen.. Sterkte!! @Krullie, ik zie wel alle positieve berichten over het haren verven maar ik heb juist een artikel gelezen dat het niet mag.. Alleen met henna.. Maar weet je er zijn zoveel verschillende meningen over, ik denk dat het ook gewoon niet te testen is of het nou kwaad kan of niet. Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt want ik heb nog nooit een verhaal gehoord dat er iets misging, naast die kleuren dan he, je wil er niet uitkomen met groen haar! @all, wij willen niet weten wat het word hoor ook al is het echt wel handiger en we zijn nu al een beetje aan het kijken voor kinderkamers, maar dat komt omdat mn man binnenkort weer weggaat en voordat hij dan weer terug komt en tijd heeft gaat de tijd wel heel hard! Maar eerst donderdag de echo, dan kijken we weer verder ben zoooo zenuwachtig!! nu is de afspraak ook nog verzet van 9 uur naar 14 uur, beetje jammer want nu moet ik ook donderdag nog even wachten ben niet ongeduldig ofzo
oooooh MvM!! Wou dat ik je gerust kon stellen, maar zolang je af en toe bloed ziet ben je dat gewoon niet Hoop echt dat het heel snel echt voorbij is! @Kim: gelukkig! Als jij het ook gewoon gedaan hebt Ik las ergens weer dat het meer gaat om het inademen van de stoffen wat schadelijk kan zijn en dat als het in een goed geventileerde ruimte plaatsvindt, het geen kwaad kan. @Mvdk: potverdorrie van 9 naar 14! Moeten wij met jou ook nog een paar uur extra in spanning zitten! Dat is wel irri zeg!! Laten we hopen dat het 't allemaal waard is Wat leuuk dat je al beetje aan het snuffelen bent naar kinderkamers! Hoe lang moet je je man missen dan straks??
@krullie, haha ja zodra ik thuis ben zet ik de foto online(ik ga er gewoon vanuit dat het goed is ) dus jullie moeten nog iets langer wachten haha Mn man gaat over +/ weken weg voor 3-5 weken, is dan een paar dagen thuis en gaat daarna weer weg voor 3-5 weken en daarna is hij weer vrij.. Vandaar dat wij nu, na echo, al een beetje gaan kijken want stel er is een lange levertijd word het wel een beetje lastig en we vinden het gewoon leuk om te doen natuurlijk ik heb graag allles klaar haha
@ukkie, was jou helemaal vergeten in mn reactie, zoooo spannend voor je het wachten!! duimpjes draaien vollop mee
@mvdk: ooooh dan moet je wel langer zonder je mannetje zeg Dat lijkt me echt vreselijk! Maar wellicht ben jij het inmiddels al wel gewend... maar leuk lijkt het me echt niet!
@krullie, het went inderdaad wel hoor maar ik vind het nu wel veel moeilijker! Vorige week moest hij even een weekje weg voor werk en heet valt me nu echt zwaarder, ik wil gewoon dat hij erbij is en dat we het samen meemaken. Maar ja ook dat went wel weer
hier helaas ongi geworden.. echt balen! Nou ja, op weer naar de volgende ronde, in de hoop dat die raak mag zijn, en dat ik minder misselijk mag zijn! Mvm, jeetje, duurt wel lang nu he, dat bloeden..ik snap dat je je zorgen maakt! Maar in het ziekenhuis zullen ze het wel weten, zolang het geen helderrood bloed is i.c.m. buikkrampen is het oke toch? Sterkte lieverd! mvdk; leuk naar een kinderkamertje kijken!! En dat van je man die lang weg is..dat ken ik..mijn man werkt van 08.30 tot ca 23.00 elke dag. Wel tussendoor 2 dagen vrij hoor! En gelukkig ook alleen in de zomer maar het blijft rot. Ik zie hem alleen in de ochtend ff en dan heeft hij haast. In de avond lig ik al te slapen..is af en toe wel moeilijk hoor maar ja, in de winter is hij daar en tegen weer heel veel thuis Hij is chefkok bij een beachclub..
@Guusje: knuff meis! Balen zeg! En je had ook gewoon al die kwaaltjes! Dan hoop ik maar dat je de volgende keer nóg misselijker bent Van de hoeveelheid hcg! Wel fijn dat je mooi op tijd ongi bent geworden nu, dat kun je goed bijhouden voor de volgende keer. Moet je nu op dag 3 weer beginnen met Clomid? Ik ga voor je duimen dat het raak gaat zijn: 3x = scheepsrecht!