Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Fijn Kim! Tuurlijk gaat het helpen, die dingen schijnen goed te werken!
    Zit je niet meer aan de chips nu? :p

2. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    'Kim, wat fijjn zeg die pillen helpen heel goed een vriendin van me had door het overgeven last van uitdroging gehad en daarna ga ze niet meer over door die pillen...

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Nou ik ben benieuwd of het helpt. Want alles zit zo wel tegen, het werk.. Duurt allemaal wat langer omdat ik vaak moet stoppen haha..

Nou ja, we zien het wel :)
    Dat ik misselijk ben moet toch een goed teken zijn, hopelijk dan ook een goede echo overmorgen.

Nee Krullie, geen ships..
    Kan even niets verdragen!

4. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kim misselijk is toch altijd een goed teken haha...ik denk dat je overmorgen een mooie echo krijgt:)

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoop het. Jullie horen het dan!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Wat een rot dag vandaag..
    Hang steeds boven t toilet, te braken maar komt niets uit.
    Wordt er echt gek van :( Pfft

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Bleh Kim :( knuff
    hopelijk morgen al verbetering met die pilletjes

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Nog een tip? Zodat er wel iets uitkomt?

9. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    die pilletjes gaan je echt helpen.. hoop voor je dat het snel over is kim..knufff

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik heb de medicatie opgehaald..Genaamd Emesafene
    alleen weet niet of ik ze wel ga innemen.
    Het is een kuur van 5 tot 10 dagen.
    1x pd. 1 tablet, eventueel 2x pd.

Ik mag hiermee niet auto rijden, terwijl ik werk in de thuiszorg.
    De eerste 3 dagen niet autorijden.
    Heb vanavond dienst, morgenvroeg, vrijdag..
    Dus weet nu niet zo goed wat ik moet doen.... ;);)

12. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, hoop echt dat die pilletjes je gauw helpen! Zijn het gewone of zetpillen? Misschien handiger zodat je ze niet weer uitspuugd.. Het enige wat kan helpen tegen het gal spugen is idd wat drinken en iets eten, maakt niet uit wat als je het erin krijgt..
    Sterkte meid! enneh de duimpjes draaien heel hard voor je echo :) al die misselijkheid zal toch wel een goed teken zijn :)

@mvm, gelukkig is het wat minder. Hopelijk verdwijnt het helemaal en neemt dat je zorgen weer wat weg.. Nog 8 dagen tot je echo toch?? Spannend hoor!!

@Juliave, ik zou ook vragen om je bloed te laten prikken. Lijkt me idd handig om in ieder geval zeker te weten of je nou wel of niet een eisprong heb gehad.. Succes met de volgende fm!

@miranda, nou fm goed geweest?? Hoop het zo voor je meis, dikke knuff!!

13. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, dat is ook niet handig!! bel gewoon de apotheek of er geen ander middel is waarmee je wel gewoon kan rijden. Meestal is er wel een alternatief... Succes!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    jeetje Kim, wat balen zeg! Inderdaad veel water drinken, dat proef je niet als het er weer uit komt..sterkte! En snel aan de pillen! ;)

MVM; nu maar hopen dat het bloeden niet meer terugkomt!

Juliave; ik weet niet of het eitje bij 15 mm kan springen, bij mij was ie rond de 29mm! Maar inderdaad volgende week bloed laten prikken, dan weet je het zeker!

Hier; vandaag een potje opgehaald om de zwemmers van manlief te controleren, morgen inleveren. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je uitslag hier over krijgt? En we konden gelijk naar de 1e hulp..Joa was op haar gezichtje gevallen op die harde vloer in het ziekenhuis, tand door haar lip en lipriempje gescheurd, bloeden dat het deed!! Nu een dikke lip en verder niks eraan over gehouden gelukkig, maar was wel ff schrikken!! Nu lekker voor de tv tekenfilmpjes kijken en ik aan de schoonmaak, ben ongesteld dus dan krijg ik altijd een opruimtik...haha..

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    mvdk ja moet morgen dan. Ze zijn nu gesloten.
    Morgen even huisarts bellen, of anders gyn..
    Kan moeilijk zeggen tegen m'n werk dat ik niet kom (Als dat nu al begint..)

16. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @kim super vervelend. En misschien dit weekend beginnen? Dan heb je al twee dagen dat je niet hoeft te rijden? Hopelijk knap je snel op!!

@guusje spannend!! Bij ons zijn ze meteen bij de intake getest dus weet niet hoe lang dat normaal duurt... Duimen voor een perfecte uitslag!

@all hoe lang na je eisprong kan je nog bloedprikken om iets te kunnen zien?

17. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    nou daar ben ik weer...
    surprise surprise : weer niks :p
    had ik ook niet verwacht... wel gehoopt natuurlijk...

maar tot mijn verbazing mag ik nog even doorgaan met 100 eh spuiten... ook al zit ik nu op dag 20...

dus ik ga vrolijk door :) vrijdag weer terug...

ik zit er over te denken om daar voortaan maar te gaan wonen, sjongejonge wat een gedoe om de dag daarheen... maarja alles voor onze grootste wens ;)

maar ik ga er nog steeds vanuit dat het deze ronde niks wordt...

ik heb ook nog gevraagd of ik de volgende ronde niet met 100 eh mag beginnen, maar dan wordt toch echt 75... dat is hun protocol ;) en dan ben je uitgepraat :p

18. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guus, bij ons duurde de uitslag een week.

@juliave, ik had een week ongeveer na me eisprong bloed getest op progesteron

@all, het bloeden en de bruine afscheiding is helemaal gestopt ben nu helemaal "schoon" hoop echt dat het zo blijft en dat het niet weer terug komt

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    jeetje Kim, kan je niet met iemand meerijden naar je werk? Of woont er niemand bij jou in de buurt? Of openbaar vervoer? Kan me voorstellen dat je ff niet weet wat je moet doen! Gewoon morgen vroeg de huisarts ff bellen!

Miranda; balen dat ze niet gegroeid zijn, wel goed dat je ff mag doorgaan! Mijn duimen draaien weer voor je!

MVM, fijn dat het nu helemaal gestopt is!

Een week wachten op de uitslag, dat duurt wel lang zeg! Maar ja, hopen op een goede uitslag!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden.. Heb vanmorgen een testje gedaan... véél te vroeg natuurlijk.. Hij was OMO wit, dus ik weet zeker dat de pregnyl uit mijn lichaam is... Heb geen testen in huis dus kan op zijn vroegst zaterdag pas weer tesen...

Share This Page