Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mvm Ooh nee mvm.... Ik vind het zo erg voor je :( echt zo shit... Hopelijk heb je niet veel pijn. Ik heb best veel last gehad in het begin. Goed dat je je lichaam nu even rust gunt. Dat heb je ook nodig. Het is niet niks.... Ik leef me je mee! Knuffel!

@ ukkie super spannend! Ik duim voor je! Moe is een goed teken! Aftellen tot zondag en dan hopelijk goed nieuws!

@ Kim wat een super echo!!! Echt prachtig!! Enjoy!!!

@ miranda shit dat er niets is gegroeid.... Op naar de volgende ronde helaas. De volgende ronde wordt jouw ronde!!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: verdorrie!! Dat is gewoon shit! Voordeel is wel dat je nu inderdaad even 2 weekjes rust hebt...En dat is ook heerlijk! Al waren die 2 weken rust beter geweest als ze na een eisprong waren! Duimen draaien dat de 2e ronde hem nu gaat worden!
    Al blijf ik 75eh heel laag vinden als je op 100 ook niet reageert... volgende ronde moet 'm nu wel gaan worden!

@Juliave: meis heb je een goed gevoel over je naderende NOD?? Ik hoop het zo voor je!

@Ukkie: zondag testdag! aaah!

@MvM: denk aan je.... knuff xxx

3. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    krul, ja ik vind het ook jammer maar dat is dan weer protocol (wat anders:p) de eerst ronde begin je met 50 eh,
    als je dan naar een volgende ronde moet omdat het niet aanslaat mag je die ronde start met 25 eh meer dan de vorige...
    jammer dat sommige ziekenhuizen zich zo vastklampen aan protocollen...

ukkie,.. ik vind het zoooo spannend! ik denk echt dat het raak is!!!

4. sunshineS1976

#2244 sunshineS1976, Jul 13, 2012
    Last edited by a moderator: Jul 13, 2012
    Ik vind dat behoorlijk belachelijk...! Ze horen te kijken naar de individu en niet naar de gemiddelden of een protocol!
    Je moest die stomme Clomid 150mg ook al slikken terwijl je verwachtte dat dit toch op niets zou uitlopen en voila... en nu weer een ronde met prikken voor niets... en als je met 75 moet beginnen als 100 ook weer niets doet... van 75 naar 125 misschien wel straks is ook niet goed voor de kwaliteit van de follikels als je die dan wel gaat krijgen...
    Wil je echt niet ontmoedigen maar ik word gefrustreerd van die stomme k*tprotocollen... niet de bedoeling natuurlijk, maar straks gaat er weeeer een ronde voorbij omdat ze alleen maar het protocol wanhopig willen aanhouden... :x

Zo kan ik er ook echt niet tegen dat ik ab-so-luut geen vroegere echo krijg dan de 24e... ook vanwege k*tprotocollen...
    nou als het niet goed blijkt te zijn en ik moet mijn vakantie (we vertrekken 2 dagen later) annuleren, zijn ze nog niet jarig daar... heb de namen van de assistentes opgeschreven... :p
    Nee echt, dan ga ik zo kwaad worden, dan mogen ze de beveiliging erbij halen :p
    Goh ik voel mijn bloed koken, geen idee waarom ik nou zo sjaggie/boos ben eigenlijk. Ff bitchy right now ;)

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Miranda; jammer meis,maar inderdaad nu even genieten van de rust, dan kan je mooi opladen voor de volgende ronde, die hopelijk raak is!!

Mvm; ik hoop dat het een beetje met je gaat..ik denk aan je hoor! X voor jou!

MOrgen heb ik een babyshower van een vriendin van me, we gaan haar verrassen, zo leuk! En daarna een etentje bij een vriendin met een groepje meiden, ff zin in! En ik ga ook lekker een wijntje drinken en een sigaret roken! haha, doe ik nooit meer maar morgen gewoon ff lekker wel! Even opladen voordat de volgende ronde weer begint. :D

6. sunshineS1976

@Guusje: leuk meis! Heel veel plezier morgen, geniet er inderdaad maar lekker van!! Nu mag het nog! ;)

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    krullie; ja toch? En 1 sigaretje en 2/3 wijntjes per maand tijdens mijn menstruatie moet kunnen hoor, af en toe ook ff ontspannen toch?

8. sunshineS1976

Inderdaad! Als dat stomme zwanger worden niet wil lukken, mag je je zeker even te buiten gaan hoor ;) En dan vind ik die paar sigaretjes en wijntjes nog erg netjes van je :p

Ik mis mijn cocktails... we gaan vaak naar Antwerpen om lekker uit eten te gaan, te winkelen en je hebt er supergezellige kroegjes en salsatenten met de meest zálige cocktails... oef dat is toch wel moeilijk hoor nu! ;)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    haha, nu al?? En je moet nog wel een tijdje! :D

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi gelukkig drink en rook ik niet dus mis niets gelukkig! Wel ben ik dol op filet american, maar dat doen we de komende 8 maanden maar niet..

Vanmorgen was ik voor het eerst misselijk. Heb ook sinds gisteren al twee keer bloedsmaak in mijn mond gehad bah!
    Eergisteren was ik gehakt aan het bakken en bluh wat stonk dat zeg.
    Toch maar mijn middagdutje gedaan, want was heel moe. Pff nog veel te lang wachten op mijn eerste echo..

11. sunshineS1976

hahaha :p

12. sunshineS1976

Aaah filet americain! Superlekker op een vers gebakken broodje of cracker... mm! Inderdaad jammer ja!
    Die metaalsmaak is herkenbaar! Hopelijk blijft het bij misselijkheid en niet overgeven!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Dat hoop ik ook.. Heb al jaren niet overgegeven dus hopelijk blijft dat zo.
    Die smaak is echt vies.
    Hoe gaat het metjou verder? Erg misselijk of niet?

14. sunshineS1976

Soms! Vandaag een goede dag gehad eigenlijk. Gisteravond echt misselijk. Ik heb er vooral in de namiddag en avond / 's nachts last van. Apart :p eveningsickness!

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja haha.. Ik heb wel zo nu en dan na het eten maagzuur,maar nog niet echt misselijk. Bij mij was dat echt vanochtend, maar niet direct bij opstaan, pas later na mijn ontbijt :p. Jij heb 1 week voor mij de echo :) spannend!!

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Net weer beetje onzeker geweest.. Had gedurende 5 minuten zeurend gevoel in buik, beetje te vergelijken met menstruatiekramp. Nu weer weg gelukkig. Ik lees ook dat het heel normaal is, vooral rond de 6de week, maar toch maakt het je onzeker

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier vanmorgen getest.. Nog erg vroeg maar ik had zoiets als het negatief is kan ik er weer een aantal dagen tegenaan.. En wat denk je.. Negatief.. Het was nog erg vroeg maar toch teleurgesteld kroop ik weer terug in bed.. Na een uur ging mijn vriend naar de wc en zag de test liggen.. Hij zei ik zie toch echt een heeeeeeeeel licht streepje! Ik als een malle naar de wc gelopen en jawel een heeeeeeeel licht streepje écht een tuur streepje MAAR wel na 60 minuten en niet na 5 minuten ?? Heb op maandag IUI gehad en dinsdag dus pas mijn ei ben dus wel 4 dagen voor mij NOD gaan testen... Hier blijft het dus nog even spannend...

18. sunshineS1976

Ooooh Ukkie!
    Ik geloof niet in indroogstreepjes! Ik heb dat ook gehad! 5 dagen voor NOD stiekem getest met kruidvat 2v5 en na een uur in het licht was er een tuurstreepje... en het bleek zo te zijn!
    Er komt geen streepje als er niet een klein beetje hcg is gedetecteerd! Pfff spannende dagen meis!! Duim duim duim!

19. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ukkie, lieve schat, dat heeeeeele lichte streepje komt er echt niet door de lucht ;)

ik heb goede hoop

20. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh spannend ukkie!! Duim duim!!

Share This Page