Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

ja mammie ;):p

Veranderden jouw borsten trouwens snel in het begin? Ik lees best veel dat de tepels al groter worden en donkerder en met bultjes erop van de melkklieren? Bij mij is er nog helemaal niets anders...

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja dat testen is erg. Ik stop er nu ook mee :)!
    Ik las dat die verhoogde kans op miskraam bij clomid komt doordat het baarmoederslijmvlies hiervoor vaak dun is.

3. sunshineS1976

Klopt ja bij Clomid. Bij Puregon weet ik niet wat de oorzaak zou kunnen zijn dat er een grotere kans is dat het misgaat. Maar die is er helaas wel. Maar ik neem aan dat die kans ook niet zo ontzettend groot is, anders zouden ze het toch niet voorschrijven?

4. sunshineS1976

Na veel pech de eerste weken met mijn darmen (diarree) gaat het nu de andere kant op. Sinds vrijdagavond geen stoelgang meer gehad. Erg irritant! Net een grote schep vezels in een glas water opgelost. Hopelijk helpt het. Hoewel ik verder geen kwaaltjes heb, hoop ik dan maar dat dit wel een goeie is ;)

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie: mijn borsten zijn ook niet echt veranderd. Merk dat ze wel wat voller worden, maar m'n tepels zijn volgens mij niet groter ofzo.
    Vervelend dat je nu last hebt dat je niet naar de wc kan. Maar veel vezels blijven eten.

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mvm, lieve schat, ik vind het erg rot dat je je zo genegeerd voelt daar ... ik snap dat dat je dan tegenvalt... gelukkig kun je hier je ei kwijt :) mijn vriend zou precies zou doen als die van jou denk ik... het er even over hebben en dan verder alles voor zichzelf houden... wel moeillijk, maar voor hem is dat dan denk ik prettiger...
    ik hoop dat je deze 2 maanden pauze even goed tot rust kunt komen en het een plekje kunt geven...
    en vooral lekker genieten van je vakantie met je 2 mannetjes meid!

@krul, volgens mij ben jij net zo'n onzekere muts als mij... ik kan ook werkelijk over íeder ding wel iets negatiefs bedenken... ;) niet doen meid!!!

ik ben bezig met de provera... ik hoop dat de ongi niet heeel laat komt na de provera... dan wordt ik zenuwachtig :p

misschien reageer ik even wat minder... ik wil echt even tot rust komen van alle mmm drukte...
    maar ik lees wel gewoon mee hoor!!!:D

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie je moet je niet zoveel zorgen maken!

Er zijn ook vrouwen waarbij alles goed gaat en bijv niet misselijk zijn, of last van borsten.

Sommige hebben het wel, en geloof me! Die balen toch écht wel als een stekker..
    Ik ben nog steeds elke dag beroerd, en geef elke dag wel over..
    Dat is dus echt geen pretje!

8. sunshineS1976

@Miranda: ben idd een onzekere muts en kan over alles wel miepen... heeeeel frustrerend vind ik zelf, maar kan er niets aan doen :p

Snap dat je even wat rust wilt nemen... wel jammer want het geklets wordt een stuk minder als jij rust neemt :( :p

@Kim: tuurlijk meid, ik snap wat je bedoelt dat zo beroerd zijn geen pretje is. Maar hoop dat je ook snapt dat vrouwen die in onzekerheid zitten over hun zwangerschap juist een moord doen voor overgeven (ok, een weekje dan ofzo :p ) om zo wat meer zekerheid te krijgen...

Heb je inmiddels andere pillen tegen de misselijkheid? Of degene die je hebt gekregen toch gebruikt?

Aftellen naar de volgende echo zie ik! Bij de VK of nog bij de gyn?

@all: wat een rotweer... word er gewoon depressief van :(
    Dit is toch geen zomer meer he in dit rotland...
    Vannacht weer een bizarre droom gehad. Maanden geleden gedroomd van een tweeling en nu zelfs van een drieling :p Twee jongens en een meisje... bizar hoor :p
    Nog nooit van eentje gedroomd denk ik. Ben benieuwd... nog een week!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nu kun je leven na die week!:) Gaat sneller dan je denkt, geloof me!
    Wij mogen gewoon naar de VK toe. Neem mn man en dochter mee!

Ik snap je wel, maar als je niets hebt betekent dat niet dat het niet goed is.Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook helemaal niets.. Heb alles nu het 3dubbele portie!

Heb nog geen medicijnen genomen, mag er niet mee autorijden en wil het er niet op gokken dat ik bijv. zichtverlies niet heb.
    Manlief vind dat ik ze gewoon moet innemen, die vind het maar niets dat ik zo misselijk ben de hele tijd.

Wil zometeen mijn huisarts even bellen met de vraag of er ook eventueel andere tabletten zijn waarmee je wel mag autorijden..

10. sunshineS1976

@Kim: fijn om te lezen dat je bij de eerste zwangerschap nergens last van had! Het kan dus wel dat je geen kwaaltjes hebt!
    Ben niet helemaal kwaaltjesvrij overigens: tepels gevoelig, darmen spelen een spelletje met me; dan diarree, dan obstipatie en heb last van duizelingen. En dat laatste is soms wel eng, dan moet ik echt even mijn ogen dichtdoen en zitten. Ik beschouw het als goede tekens...

Hoop dat de week snel voorbij gaat en ik na een goeie echo echt kan gaan genieten. Niet alleen van de zwangerschap maar ook van mijn vakantie, want dat doe ik ook niet echt tot nu toe. Ben met niets anders bezig dan dit...
    Wat ik ook in een ander topic schreef: ik geloof heel sterk dat alles een reden heeft. Ik hoop op een prachtig beebje, maar mocht het niet zo zijn dan is dat niet voor niets... Uiteindelijk komt het allemaal wel goed :)

Verstandig om die pillen die je nu hebt maar niet in te nemen. Geen risico's nemen met autorijden hoor. Je moet toch werken... ik kan niet geloven dat er geen andere medicatie voor moet zijn? Genoeg zwangere vrouwen die auto moeten rijden toch?!
    Bellen zou ik zeggen, dan heb je misschien vanmiddag nog de nieuwe pillen in huis. Houd ons op de hoogte!

Fijn dat je naar de VK mag nu!! Superleuk! Ook voor je dochter om straks haar broertje of zusje te zien!

11. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, wat fijn om te lezen dat t allemaal goed met jullie gaat..en krul idd alles komt wel goed dat weet ik zeker...

Nou met mij gaat t wel goed op zich.ik bloed gelukkig al niet meer en alle kwaaltjes zijn helemaal verdwenen..ik vraag me af wanneer ik weer ongesteld zou worden met me pco..verder heb ik me ziekgemeld van me werk de hele week ff uitrusten en bij komen van alles

12. sunshineS1976

Lief van je meis :)

Fijn dat het beter met je gaat en het bloeden gestopt is. Ik ben ook erg benieuwd wanneer je weer ongi gaat worden of misschien wel niet! Heb je ooit wel eens een normale cyclus gehad?
    Wellicht dat er over een aantal weken spontaan een eitje begint te groeien, je weet het maar nooit :)
    Wat goed dat je je ziek hebt gemeld, je hebt echt even je rust nodig! Rust lekker uit, doe wat je leuk vind en laat je lekker verwennen :)
    Kuss

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heb wel normale cyclussen gehad en na de bevalling van marouan had ik bijna een jaar regelmatige cyclus

14. sunshineS1976

Dan heb ik hele goede hoop voor je!!! Duim duim duim!
    Zou toch geweldig zijn dat je lichaam na dit grote verdriet, zelf een eitje gaat laten groeien!

15. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou wel heel erg fijn zijn, ben eigenlijk een beetje bang geworden van die clomid

16. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mvm, ik hoop echt dat je in je vakantie lekker kan genieten, tot rust komen, het een plekje kan geven en het allerliefst natuurlijk met een goeie, bevruchte, eisprong van jezelf terugkomen!

@ukkie, nou al weer getest??? :D

@miranda, ja zeg jij kan geen rust nemen hoor ;) tuurlijk wel meid, even een beetje afstand misschien helpt het :)

@krullie, ach ach lieve meid wat maak jij je toch een zorgen!! Gelukkig heb je gauw nu je echo, maar als die uitslag nou wel goed is, beloof je me dan dat je een beetje ontspant ;)

@kim, hopelijk hebben ze andere medicijnen voor je! Krijg je nog wel een beetje eten naar binnen?

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    *roept* ukkiiieeeeee..................!!!!???!!!!
    al getest?
    wij zitten hier namelijk allemaal de hele dag al te wachten:p
    gelukkig zijn we zo geduldig...

*ja met dat ''rust nemen'' van mij gaat het ook super... ik heb wel 1 dag volgehouden ;) *

18. sunshineS1976

hahahahahahahahahahahahahahaa :D

19. sunshineS1976

Dat beloof ik!!! :D
    Hoe is het met jou??? Nog veel moe? Nog last van de kwaaltjes???

@Ukkie: jaaaa heb je nog een keer getest??? Ben zoooo benieuwd!! ;)

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mamavanmouran ik hoop dat het de 2e week gaat lukken, en zonder hulp van de gyns!

All:
    Er zijn geen andere medicijnen dan deze
    Ik heb een kuur van 10 dagen (zo nodig 5)
    Mag er 2 op een dag..
    Ik neem er vanavond wel 1, morgen ben ik namelijk vrij.
    Kijken of er bijwerkingen zijn.
    Alleen nu zit ik wel weer in twijfel:

Zal ik het wel nemen of niet?
    Het is een kuur van 5 tot 10 dagen alleen als het op is dan begint de misselijkheid weer.
    Kortom: Moet steeds die pillen slikken?

Misschien probeer ik het toch maar uit te houden....
    We krijgen er *als alles goed gaat* er wel wat moois voor terug uiteraard..

Deel Deze Pagina