Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    #2301 mvdk, Jul 16, 2012
    Last edited: Jul 16, 2012
    @miranda, :D haha je bent verslaafd! ;)

@krullie, ik klachten? pfff begin me er niet over haha
    nee het is echt even erg hoor, voel me zo belabberd! Steeds misselijk, en alleen eten helpt, maar alles staat me zo tegen! Ik walg echt van eten.. Normaal, lust ik iets gewoon niet, nou dan eet je het niet en daarmee klaar. maar nu als ik alleen al denk aan eten gaat de misselijkheid van 0 tot 100 zeg maar.. Alleen bolletjes gaan nog een beetje.. Het is het echt waard hoor begrijp me niet verkeerd maar het mag echt wel gauw een beetje beter gaan :)

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Kim: dat is een erg rare kuur...
    Onder "kuur" versta ik wat medicijnen die ervoor zorgen dat iets weggaat én weg blijft. Irritant als je steeds een kuur moet blijven nemen dan.
    Maar de misselijkheid trekt normaliter toch weg rond de 12 weken dus dan heb je ze snel hopelijk niet meer nodig?
    Je moet het zelf aankijken of je ze echt nodig hebt. Ik zou zelf niets nemen als het niet écht nodig is, ook al is het veilig tijdens de zwangerschap.
    Maar de pillen zijn er niet voor niets en als het echt niet meer gaat, je niets meer binnen kunt houden en je werk er bijv ook onder gaat leiden, moet je ze gewoon nemen.
    Ben benieuwd naar bij de bijwerkingen.

3. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, hm lastige keuze! Ik zou het zelf ook niet nemen, en het bewaren tot het moment waarop je zegt van nu gaat het gewoon echt niet meer. Maar ja ieder moet het echt voor zichzelf weten, is er geen natuurlijk middeltje wat bij veel mensen helpt??

4. sunshineS1976

@Mvdk: knuff!!!
    (Wil het best even een paar dagen van je overnemen hoor ;) )

5. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, trust me, je wil het echt niet even overnemen! Ik voel me er ook echt niet zwanger door hoor, gewoon alsof je ziek bent :)
    Ik denk dat ik me pas echt zwanger voel als ik dagelijks geschopt word als herinnering ;)

6. sunshineS1976

Ik heb gezegd EVEN :p
    5 minuutjes ofzo ;) Dan heb ik er denk ik wel weer genoeg van ;)

Wat dat betreft mag ik blij zijn! (als het echt goed zit volgende week)
    Ja schoppen... wauw als we dat gaan voelen straks!
    Ik ben trouwens van plan zo'n Dopler Angelsound aan te schaffen zodat je zelf vanaf een week of 14 naar het hartje kunt luisteren. Al ben ik dan ook wel weer bang dat ik dan hele dagen niets anders ga doen dan dat ;) en als ik het hartje even niet kan vinden weer in paniek ben...

7. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, poeh klinkt gaaf zo'n ding maar lijkt me in jouw geval inderdaad niet verstandig!! :D Er is altijd een grote kans dat het net even gedraaid zit of wat dan ook waardoor je het even niet hoort.. Echt jij moet gewoon straks je echo en daarna vertrouwen op een goede afloop, voor de rest 'koest af down girl' hahaha

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hee meiden, ik begin steeds meer te merken dat ik echt zwanger ben.. Die duizeligheid die jij hebt krullie, die heb ik ook.. Soms zo erg dat ik moet gaan liggen omdat ik anders tegen de vlakte ga, mijn benen worden dan loeizwaar en heb enorme druk op me ogen, na paar minuten trekt dat gelukkig weer weg.. Heb het ziekenhuis even gevraagd of ik niet even voor controle naar huisarts moet, maar zij zeggen dat dit een typische beginnerskwaal is en waarschijnlijk lage bloeddruk. Nu heb ik altijd al lage bloeddruk, dus nu is het nog erger. Verder ben ik al paar keer misselijk geweest, maar niet zo erg dat ik ervan moet spugen.
    Me buik is weer ontzettend opgezet, dus de obstipatie is weer terug, alleen de roosvicee krijg ik nu niet weg. Ik heb ook veel eten dat me opeens niet meer smaakt, wat ik normaal dolgraag lust. Verder nog erg moe, veel plassen en van die ongikrampen (maar denk dat dit ook met mijn darmen te maken heeft) en gevoelige borsten.. Nou eerst was ik bang omdat ik niets voelde, maar begin nu toch met de dag wat meer last te krijgen :), maar alles voor het goede doel!
    Ik kan niet wachten totdat ik de echo zie:)!

9. sunshineS1976

:p

@Linss: je hoeft niet meer onzeker te zijn omdat je geen kwaaltjes hebt inderdaad!! Niet altijd prettig, maar ik kan je garanderen dat het dan echt wel goed zit ;)
    Aftellen naar de echo!

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ach ja helaas weet je niet aan de hand van kwaaltjes of het goed is of niet. De meeste die ik ken hadden vrijwel niets.
    Ik ben echt zo benieuwd naar de echo, vooral of het er eentje is of twee :)!

11. sunshineS1976

Ik ben nu Jackass 3 aan het kijken op Film1.... ik ga serieus over mijn nek!!!!!!!!!!

12. sunshineS1976

Daar ben ik ook heeeeel erg benieuwd naar Linss! Hoeveel het er zijn!! Aangezien jouw hcg al vroeg zooo hoog was denk ik bij jou 2!!!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja maar ik denk steeds, dan was ik toch vast misselijker etc geweest..
    Ik zeg steeds babies en praat in meervoud. Mijn vriend ook die zegt het zijn er twee haha..
    Kon ik maar slapen tot 1-8...

Jij had ook meer eitjes.. ben zo benieuwd!

14. sunshineS1976

En toch denk ik zelf maar 1tje... maar vriendlief en vriendinnen zeggen 2... geduld geduld geduld!
    Nog maar 8 nachtjes slapen...

15. sunshineS1976

Ik schrijf trouwens ook nog op een ander forum waar iemand al op de helft is en zwanger van een tweeling, vanaf het begin heel veel hcg, maar nooit misselijk geweest...

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja ik heb ook verhalen gelezen inderdaad :)!
    Ik moet nog een weekje langer wachten dan jou!

17. sunshineS1976

Leuke banners trouwens Linss en Mvdk!
    Wil ik oooook!
    Maar ik wacht nog even af tot de echo... :p

18. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    krul ik zag je reactie van die angelsound dopler..het is niet een advies omdat te kopen.Sommige vrouwen worden er heel onzeker van als ze het hartje ff niet kunnen vinden. Of op een rare manier horen..

19. sunshineS1976

@MvM: ja dat had ik gelezen inderdaad... zou ook echt iets voor mij zijn om dan mega te gaan panikeren... misschien inderdaad beter niet aanschaffen ;)
    Lief dat je me er op wijst :)

20. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha jaaa drm zeg ik het ook je bent al testverslaafd haha ik zie de berichten al voorbij komen hier...Doe maar niet is beter...dan heb je wat om te missen met de verloskundige bezooekjes

Share This Page