Hey meiden. Goed om te horen dat het goed met jullie gaat. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid met een prachtecho en verdwijnen de kwaaltjes! @ukkie hoe is het???? Hier vandaag weer een dag op het wachtbankje
@ukkie, je houdt ons wel in spanning, hopelijk voor iets positiefs @juliave, spannend op het wachtbankje!! Nog even geduld en dan hopelijk een knal test!
Hier aan de 3e dag clomid, weer knallende koppijn, misselijk en pijn in mijn onderbuik..bleh..begin het een beetje zat te raken! Ik hoop zoooooo erg dat het deze ronde raak is! Alles slaat goed aan, ik heb nu iedere maand een eisprong en we klussen op het juiste moment. Wanneer is het raak?
@Juliave: spannend meis de dagen tot de 27e! We gaan voor positief nieuws! Iedereen moet hier op roze! @Guusje: bleh ik had ook altijd zoveel last van Clomid en dan deed het nog niets ook. Je weet het: 3x = scheepsrecht, dus daar gaan we nu voor bij jou! @Ukkie: ik ben zoooo benieuwd!! @all: volgende week gaan we op vakantie, twee dagen na de echo dus. Ik ga heel wat spannende momenten/ data missen heb ik al gelezen in de handtekeningen. Als ik terugkom moet ik hopelijk heel veel reageren op alleen maar geweldig nieuws Ik ben trouwens wel bang dat als het straks niet goed zit, wat er dan moet gebeuren. Kunnen we niet op vakantie straks...
Ik heb nog geen genomen... Ik kijk het nog wel even aan Ben niet van plan om niet te auto rijden.. Moet dat! Ik ben 1.5kg afgevallen, vanochtend even op de weegschaal gestaan Donderdag over 2 weken naar de VK dus ben benieuwd!
Hallo meiden, ik ben alweer thuis van werk. Kon het niet volhouden.. Mijn ogen vielen bijna dicht en was zo ontzettend beroerd.. Nu lig ik lekker op de bank ! Over 2 dagen heb ik gelukkig 2 weken vakantie !
@Kim: we gaan 12 daagjes weg Ideaal 1,5 kg afgevallen Ik ben het juist bijgekomen, zoveel honger gehad... nu gelukkig weer niet. Zolang je het nog vol kunt houden, beter maar niet nemen dan... @Linss: heerlijk, lekker onder een dekentje op de bank met een goeie film of serie
Ja heerlijk op de bank ! Ik kom niet aan en val niet af. Ben recent 3 kg afgevallen en nu weer op mijn goede gewicht ! vind het ook niet erg om weer aan te komen voor de kleine!
@ Krullie en MvdK Thanks! Ik heb er zelf niet echt een goed gevoel bij maar ben er daarom ook erg rustig onder. Wie weet is dat juist goed! Een eitje dat zelfstandig groeit en dus eigenwijs is past wel bij ons @ krullie Heerlijk die vakantie!! Niet uitgaan van het slechte! Je krijgt heerlijk nieuws en kan dan nog eens 12 dagen samen gaan genieten! Hoe heerlijk!! Waar gaan jullie naar toe?! @ linsiejj en Kim Hopelijk voelen jullie je snel beter.... @ guusje, balen dat je zo'n last hebt van de clomid!! Hopelijk komt er deze ronde weer een super ei en is het raak! Wanneer is je eerste FM? @ all Wij hebben ook een vakantie geboekt. Nadat het de laatste keer mis ging hebben we geboekt. 3,5 week naar Amerika! Geeft rust en iets om naar uit te kijken. We hebben nog deze ronde en de ronde er na kans maar ik heb zoiets, als het zo ver is zien we dan wel weer. Er is ook een grote kans dat het niets wordt en dan hebben we niets. Nog even een grote reis maken samen. Alles komt zoals het komt. We gaan in ieder geval met 2en genieten (en wie weet wel met zijn 3en )
@juliave, wat een heerlijk vooruitzicht lekker een goeie reis maken met zn tweetjes(hopelijk stiekem 3tjes)! @linsiejj. succes op de bank, geniet maar even lekker van de extra rust die je jezelf geeft @Krullie, maak je geen zorgen joh, jullie gaan met een prachtige echo met zn 4en op vakantie waar ga je heen? @kimmuh, zo 1,5 k al afgevallen? Nou ja het geeft niet toch, hopelijk kun je snel weer normaal eten en gaat het er dubbel aan @all, ik vind mezelf, (voor mijn doen dan he), de laatste tijd best relaxed overal onder, maar vanochtend had ik flinke pijn in mn benen en rug, zoals ik het normaal heb als ik ongi ga worden. Ik weet wel dat het niks zegt maar toch maar liever niet word er toch een beetje ongerust van.. maar ja zat er nou maar zo'n kijk luikje dat je even kon checken of alles nog goed gaat xx
he meiden dr word weer een hoop geschreven teveel om ff terug te lezen. hier aanstaande donderdag alweer 22weekjes , de tijd vliegt ons meisje doet het perfect echt een kickboxertje zoveel schopt en doet ze al bewegen. alleen ben ik al 9kg aangekomen, extra eten doe ik totaal niet dus dat is het niet,en snoepen ook niet , gelukkig zie je het niet goed aan me ben nooit fors geweest dus het staat me gelukkig wel. 9aug weer naar de verloskundige dan 25weken , en dan eindelijk lekker genieten van 3weken vakantie.
@Linss: aankomen voor de kleine uk is inderdaad niet erg! Hij/zij heeft(hebben) het hard nodig straks! Ennuh je kunt het hebben hoor! @Juliave: dank je voor het vertrouwen wat jij hebt! Dan moet ik nu maar vertrouwen hebben in jouw positieve vibes Wat onwijs gaaf dat jullie 3,5 week naar the USA gaan zeg, wauw! De eerste keer? Dat gaat een bijzondere vakantie worden! Gaan jullie naar 1 regio of wordt het een rondreis? Misschien wel stiekem met zijn drietjes! Dat zou nog eens geweldig zijn Mijn duimen blijven voor je draaien, echt wel Het is jou ook zo enorm gegund! @Mrdam: wat gaat het snel zeg!! Geweldig dat het allemaal zo goed gaat en 9 kg is erg netjes hoor! Dat zal allemaal op je buik zitten waarschijnlijk Heb je al een mooie buik?? @Mvdk: Aangezien jouw echo super was, hoef jij je echt nergens druk om te maken hoor meis De kans is zoooo minimaal dat het nog fout gaat, 1 % geloof ik, dat gaat echt niet gebeuren! Maar ik herken het wel ja... zat er maar een luikje wat je even kon opendoen (al mocht het maar voor 3 seconden ) ff checke of het nog goed gaat met de uk... Als je de kleine straks voelt schoppen is het een heel ander verhaal... maar nu pff! Wij gaan op vakantie naar Italie, hebben er een huis gehuurd. Vorig jaar ook geweest, maar dan in een (klein) hotel. Dat is me toch niet zo goed bevallen toen, weinig privacy. Nu heerlijk een huis, doen en laten wat je wilt. Ben ook een beetje bezig met de honeymoon volgend jaar! Vorig jaar ben ik met een vriendin op vakantie naar Curacao geweest, dat was echt de tijd van mijn leven. Wat een onwijs gave bestemming is dat... Nu wil ik er graag weer heen, maar dan met manlief! Zelfde hotel, dat was echt te gek. Wil hem daar alles zo graag laten zien. We wachten nog wel even met boeken... want: is het wel verstandig, mochten we dan een kindje hebben? Laten we het kindje bij opa en oma of nemen we het mee? Maar moet je wel met een kind bijna 11 uur gaan vliegen? Kunnen we het uberhaupt wel aan om samen zo ver weg te gaan en ons hummeltje achter te laten?? Moeten er toch nog eens goed over nadenken
Meiden.. De dag erna was de tuur streep weg.. Moet vandaag ongi worden maar er is niets te zien heb meestal wel een dag van te voren best veel bruin bloed en krampjes.. Nu nergens last van.. Heb er alleen niet zo veel hoop meer in maargoed geen bloed geeft moed zeggen ze... Donderdag is vriendlief jarig dan test ik pas mocht ik niet ongi zijn geworden... Mocht het niet raak zijn hebben we volgende ronde een pauze omdat we dan 16 dagen in zuid frankrijk zitten..
Ukkie; balen meis..ik heb ook al 2 maanden achter elkaar een tuurstreep en op ongidag zelf niks meer..daarom ga ik ook vanaf nu ook alleen op ongidag testen, niet daarvoor! Juliave; Ik mag vrijdag voor de 1e follikelmeting, ben benieuwd! Krullie; maak je niet druk, je bent gewoon hartstikke zwanger van een gezonde beeb! mrdam; zoveel was ik van mijn dochtertje ook aangekomen met 22 weekjes, daarna ging het niet zo hard meer, intotaal ong 12 kilo aangekomen! mvdk; ook bij jou zit alles goed hoor, die onzekerheid hebben volgens mij alle vrouwen, lekker genieten van je kindje! Linssie; lekker onderuit op de bank, doe je goed! Goed rusten is heel belangrijk, laat je maar lekker verwennen door manlief! Hier; net een afschuwelijk verhaal gehoord...maar ik ga jullie er niet mee lastig vallen, anders maak ik misschien een paar meiden gestressed, maar ik ben er echt heel erg van geschrokken!
@guusje, ik wil het ook wel weten misschien valt er nog wel iets uit te leren. @ukkie, kom op met die streep!! Hoop echt dat het nog komt voor je hoor!! sterkte met wachten nog even.. *knuf* @mrdam, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!! Echt heerlijk, geniet er lekker van! @Krullie, lijkt me erg leuk naar Italie, zeker dat je nu een huisje hebt, kun je gezellig samen zijn Wel lastig ja voor de honeymoon, ik zou er even goed over nadenken... Misschien kun je het naar iets later uitstellen ofzo? Het lijkt mij namelijk echt super lastig om je kleintje dan al achter te laten, maar ja meenemen is idd ook een beetje lastig hmm je maakt het moeilijk
@Mvdk: gaan jullie nog weg??? Inderdaad lastig... nu denk ik wel heel makkelijk: ach we kunnen de kleine toch wel 9 dagen bij opa en oma laten, maar wellicht denk ik daar na de bevalling heel anders over Aan de andere kant heb ik in een boek (12 maanden boek, eerste jr van je baby) gelezen dat je ze na een maandje of 5 gerust kunt achter laten bij familie om er saampjes even op uit te trekken. Dan laten baby's zich nog heel makkelijk door anderen verzorgen. Rond de 8 maanden worden ze eenkennig en wil dat wel eens problemen geven. Maar ja "even" is misschien een weekendje Moeten er nog maar eens goed over nadenken... meenemen kan natuurlijk wel, maar ja wat moeten we in overweldigend Curacao met een baby van 5 maanden die voornamelijk slaapt... Dan ben je meer aan je hotelkamer gebonden dan dat je vrij bent denk ik. En 11 uur in een vliegtuig is wel een beetje veel denk ik voor zo'n kleintje... Dus misschien moeten we maar voor Center Parcs gaan ofzo in Frankrijk. Heeft ook wel iets
@krullie, nou centerparcs Frankrijk klinkt ook wel heel goed!! Dan kun je bijv met jullie 1jarige huwelijk altijd nog een keer verder weg gaan, heb je weer iets extra's om naar uit te kijken Wij gaan niet weg, zijn druk aan het verbouwen in ons huis en daar gaat al het geld even heen en mn man gaat binnenkort weer aan het werk, maar we gaan af en toen naar een hotel voor een nachtje dus dat zijn onze minivakanties, al zou ik ook wel graag naar een centerparcs gaan hoor vooral straks met een kleintje! Maar ja dat is pas volgend jaar dus dat moet wel lukken..