@uk, aaahh wat jammer zeg...echt flink balen. En nu kan je de volgende ronde niets doen?? @krul, jaa ben lekker thuis deze week en heb me zelf maar ff verwend met een nieuwe foto compact camera van nikon..kan ik lekker mooie foto's maken van me gezinnetje en vakantie..ik zit er eigenlijk stiekem aan te denken om toch de gyn te bellen en te vragen of ik eeN fm mag doen. Want ben eigenlijk nieuwsgierig hoe het daar binnen aan toe gaat nu.. Oh trouwens als ik in bed lig denk ik heeel vaak wat als ik nou een gyn was van beroep of ik had een familielid of vriendin die een gyn was..dan zou ik constant checken of ik een ei heb of heb gehad haha..en jullie konden dan kijken en checken of t goed gaat met de beeb...ohhh wat zou ik dan blij zijn hahaha
Hahaha zie jet het al voor je meiden bij jezelf een inwendige echo maken hahahahaahaha omg ik zit kapot te lachen in me eentje hier
@mvm, he goed idee, ga jij daar even gauw voor leren, wel opschieten he anders heeft het voor ons geen zin meer kan me voorstellen dat je je gyn wil bellen om te controleren hoe het nu gaat, was dat een optie ook van haar/hem of niet? @ukkie, ach meid echt balen!! *knuf* maar kan het ei niet benuttigd worden in die caravan dan?? @krullie, nou voel je je al wat beter? @kimmuh, hoe gaat het met de misselijkheid?
@ Ukkie: hè bah wat naar voor je. Hopelijk kan je straks toch van je vakantie genieten. @ Krullie: vervelend dat je je niet lekker voelt en last hebt van krampen. Maar dit zijn wel de goeie symptomen . Mijn hoofdpijn is gelukkig al een stuk minder. Ik drink nu elke dag minstens een liter water en dat lijkt wel te helpen. @ MvM: goed dat je jezelf even lekker verwent!
@mvdk, nee at domme wicht achter de balie zei dat er geen plek was enzo bla bla allemaal onzin en dat de fertiliteit een zomerstop had van 2 weken..terwijl de echoscopiste zei maak een afspraak voor over 2 weken..ik ga denk ik toch ff bellen
@MvM: inderdaad bellen...die domme wichten achter het loket moeten daar verboden worden... ik heb er ook al zo'n probleem mee. Natuurlijk wil je een fm, zou supernieuwsgierig zijn of je lichaam nu zelf wat overneemt! Stel je voor, raak je straks zomaar zwanger in Marokko Leuk idee hoor jij als gyn, dan kom ik elke dag langs voor een echo Ben blij dat je weer een beetje kan lachen Gaaf zo'n camera, Nikon is goed! Schiet maar veel mooie plaatjes @Kim: ik kijk wel uit om die stomme assistentes nog een keer te bellen. De krampen zijn minder, wel weer pijn aan de linkerkant van mijn buik. Maar kunnen volgens mij ook mijn darmen zijn want daar heb ik ook weer problemen mee op het moment. Dinsdag is dichtbij nu... bovendien wil ik mijn mannetje ook bij me hebben dan en die kan pas dinsdag. Ik moet er vertrouwen in hebben dat het allemaal goed komt... en zo niet dan weet ik welke assistente ik moet hebben om bij dr nekvel te grijpen @Uk: oh meis wat is dit k*t... ik had het zo gehoopt voor je... het zag er allemaal zo goed uit!!! Kun je niet Clomid gewoon weer nemen op dag 3 en dat eitje zelf bevruchten in de caravan? Ik bedoel, het zaad van je vriend is toch wel stukken verbeterd he. Misschien is het nu wel weer nog beter door de nieuwe leefstijl. Je weet het maar nooit!!! @Mvdk: gaat wel weer iets beter dan gister gelukkig. Nog steeds veel hoofdpijn en ook een dikke, zere keel dus denk dat er nog meer aan de hand is en ik iets heb opgelopen @Linde: fijn dat de hoofdpijn weg is! Ik probeer ook wel een liter water te drinken per dag... zal het eens echt gaan bijhouden. @Linss: buikpijn komt vaak voor, maar het is zo'n moeilijk te meten pijn. Waar zit het precies en welke gradatie... ga dr maar gewoon van uit dat het goed is...
Krullie ik heb ook soms steken, gisteravond bijv. Maar kort daarna moest ik wel naar toilet toe! Mvdk het gaat om eerlijk te zijn goed! (Even afkloppen) Ik heb een tip gekregen, tijdens autorijden pepermuntjes te eten en dat doe ik.. En ben NOG niet beroerd geweest vandaag. Yay!
@Kim: jeeh, een wondermiddel! Ik ga ze vanavond ook meteen halen Toch een stuk beter dan medicijnen waar je niet eens mee mag autorijden! Die steken... mijn darmen liggen ook overhoop op het moment, dus het kan ook heel goed zijn dat dat de pijn veroorzaakt... het is zo moeilijk te beoordelen! Ik sta wel op een uitgebreid onderzoek dinsdag... wil zeker weten dat die pijn links geen cystes zijn of toch een bbz.
Nou spannend dus dinsdag! Wij hebben al enorm zin in 2 augustus! Manlief heeft vanaf morgen bouwvak, en heeft het er nu al over om de commode, ledikantje etc te verven. (Heb alles nog van m'n dochter) Het is mexicaans grenen, maar wil graag wit.. Manlief gaat het wit verven haha
Dat wordt heel spannend dinsdag ja... pff! Heerlijk dat je man vakantie heeft vanaf morgen! Superleuk dat hij zelf met al die leuke ideetjes komt Hij leeft lekker mee! Super dat je 2 augustus weer mag, dan ben je 9 a 10 weken? En dan met 12 weken ook nog een keer waarschijnlijk... heerlijk om de kleine uk zo vaak te mogen bekijken! Lijkt me behoorlijk wat werk om die meubeltjes allemaal wit te gaan verven, maar wel mooi! Ik wil zelf ook witte meubeltjes hebben Ik weet dat mijn ouders alles nog hebben bewaard van mij vroeger en jaren geleden lieten ze wel eens ontglippen dat ze het super zouden vinden dat wij dat ooit zouden gaan gebruiken voor onze eigen kinderen. Maar is van dat vieze ouderwetse donkere grenen denk ik en vriendlief zei al dat het heel wat werk is om dat wit te krijgen Maar goed als het kan, waarom niet... Heeft ook wel weer wat bijzonders dan. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst een goede echo dinsdag Geniet van je pepermuntjes!! Welke heb je?? Dan haal ik datzelfde merk ook maar
@ Kim: fijn dat de pepermuntjes helpen! Leuk dat je man de meubeltjes gaat schilderen. Is het toch alsof je weer wat nieuws hebt. Wij willen ook voor wit gaan. En dan misschien een muur een kleurtje geven. @ Krullie: jij hebt ook nog last van misselijkheid dus? Fijn dat je volgende week een uitgebreid onderzoek krijgt. Hopelijk word je dan wat gerustgesteld. Nou de hoofdpijn is weer terug. Het is een paar dagen minder geweest, maar vandaag is het weer erger. Niet zo erg als afgelopen weekend gelukkig, maar wel vervelend. Ik maak er maar een rustig dagje van. Ik heb gisteren en voornamen boek gekocht, dus zit al alle namen door te spitten. Pff vind het nog best lastig.
Ja.. We gaan het wel proberen maar de kans is stukken kleiner dat het lukt.. Heb net met het ziekenhuis gebeld dat ik na mijn vakantie meteen langs wil komen CD20 heb andere keren CD19 mijn IUI gehad dus de kans dat er nog een eitje zit is wel aanwezig! De assistent was er niet zo mee eens haha 15 min aan de telefoon gezeten. Chlomid mag eigenlijk alleen gebruikt worden onder toezicht van de arts dus die mocht ik deze ronde niet gebruiken.. Ik zo ja doei dan heb ik misschien wel weer een cyclus van 50 dagen. Nou 15 minuten verder heb ik toch een afspraak kunnen inplannen. Meteen de dag meteen na mijn vakantie! Chlomid wel gebruiken een dag later starten zodat mijn eitje een dag later begint met groeien.. Fingers crosst en hopelijk geen ronde weggegooit.. Sorry voor mijn emo bericht.. Zit even in een dipje
@ Ukkie: wat raar dat ze zo moeilijk doen over de Clomid. Ik hoefde de eerste ronde alleen maar bloed te prikken rond dag 21 om te zien of ik een eisprong had gehad. Toen dat zo bleek te zijn kreeg ik gewoon een recept voor 5 maanden Clomid en hoefde ik helemaal niet op controle te komen. Gelukkig heb je het wel voor elkaar dat je het toch mag proberen.
@ ukkie Balen dat je ongesteld bent geworden... Nu weer op naar de volgende ronde! Super dat je zo assertief bent geweest. Inderdaad geen ronde voorbij laten gaan. Bij ons moet je ook echt vanaf dag 10 om de dag op controle. Goed dat je hebt doorgezet. Nu lekker genieten van je vakantie. Wie weet doet de rust je extra goed! @ mvm Extra controle is altijd goed! Heb ik ook gedaan en toen bleek ik opeens een eigen eitje te hebbe. Dus wie weet! @krullie Hoe voel jij je nu? De echo komt er bijna aan!! Ik ga voor je duimen maar weet zeker dat het goed komt!! @ all Ik heb hier op het wachtbankje al heel de week buikpijn. Zit nu dus een week na mijn eisprong en een week voor mijn NOD. Heb niet echt steken maar meer het gevoel dat er een harde bal van een kilo in mijn buik zit net onder mijn navel. Iemand ervaring mee?
Zo weer flink gekletst vandaag! Ik moest hele dag werken, en op het werk kan ik niet reageren . Ik voel me wel wat beter, maar nog steeds misselijk met vlagen, hoofdpijn bah.. En mijn darmen zijn een ramp, niks helpt. Morgen even mijn huisarts om advies vragen denk ik.. Balen zeg ukkie dat het niet gelukt is !
@ukkie, wat goed dat je ze hebt kunnen overtuigen! Moet toch kunnen vind ik ook hoor, gewoon zelf proberen en eventueel als je terug bent gelijk een echo om te zien hoe het dan staat.. hoop dat je gauw uit je dipje bent, knuf! @krullie, ik had ook links in het begin veel krampen en voor mijn gevoel was dat echt mn eierstok, maar volgens de gyn zou dat ook zo geweest kunnen zijn. Op de echo zag je nog de plek waar de eicel had gezet en daar zat nu nog iets van voeding ofzo(begreep het niet helemaal, was beetje afgeleid door het zien van de echo ) @kimmuh, ik heb ook 2 aug mn volgende echo ben blij voor je dat de misselijkheid wat minder is, vooral met zo'n simpele oplossing! Ik heb zelf ook al pepermuntjes geprobeerd maar daar word ik juist misselijk van @lindedd, drink jij ook goed? Zag dat het bij iemand anders goed hielp. Lastig hoor he namen uitkiezen je moet met zoveel rekening houden. Wij hadden ze gelukkig al @krullie, nou hopen maar dat je je gauw beter voelt dan, of juist niet en dat je kan slapen tot dinsdag @mvm, wat een mutsen krijg je soms aan de telefoon he, echt alsof ze ze er op uit zoeken! Gewoon alsnog bellen, desnoods de echoscopie als dat bij jullie een aparte afdeling is. Vind het toch zo'n onzin die zomerstop, voor hun is het lekker 2 weken vakantie maar voor ons is dat toch al gauw minstens een maand geen kans! @juliave, geen ervaring met dat gevoel, kunnen het niet je darmen zijn? Als het erg vervelend is kun je het altijd even navragen, er kan op dit moment zoveel zijn door die hormonen
@Ukkie: ben trots op je meis! Dat je het maar mooi wel even voor elkaar hebt gekregen dat je gewoon Clomid gaat gebruiken! En lekker zelf gaan klussen en wie weet kun je op het nippertje nog een IUI krijgen, dat zou helemaal super zijn. Komt het toch nog goed uit straks!! Ennuh: deze moet hem gaan worden he?! Ik blijf voor iedereen hier duimen en hopen! Knuff @Juliave: spannend meis, ik had ook last van mijn buik na eisprong en nu nog steeds. Klinkt als je darmen die lekker bezig zijn. Kun je wel goed naar de wc gewoon? Het kan allemaal erbij horen... Ik hoop het voor je!! Nu je een eitje uit jezelf hebt moet dit hem wel gaan worden hoor! @Linde: balen van die hoofdpijn steeds, sjonge! Weet je of je wat mag slikken? Ik heb tot nu toe nog niks genomen, maar het scheelt niet veel... hele dagen in mijn bed doorbrengen vind ik zo ook niets... @Linss: fijn dat je je iets beter voelt, maar je darmen niet echt willen meewerken. Als ik me nog langer zo belabberd voel ga ik ook maar richting huisarts. Ik ga die hoofdpijn niet langer trekken en weet niet of ik paracetamol mag slikken of wat ook.
@Linde: zooo leuk die namen!! Wij zitten er ook al een beetje mee te stoeien, maar het is echt wel moeilijk. Het moet echt matchen met de achternaam en ook nog een beetje met de "doopnamen". Een jongen willen we vernoemen naar beide opa's en een meisje naar beide oma's. Het hele riedeltje moet wel lekker klinken @Mvdk: hebben jullie de namen al???? Woooow! That's fast! Hoe voel jij je verder? Ik heb het aardig gehad inmiddels en nog even en ik ga naar de huisarts voor pijnstilling. Of ik pak een paracetamol. Eens googlen of dat mag.
Lindedd.. Ja vond ik ook raar leek wel een smoesje ofzo.. Gelukkig heb ik doorgezet.. Hoe is het met jou? Op de grote roze wolk ??? Juliave.. Ja bij ons normaal vanaf cd 10 of 11 ook om de dag dus vandaar dat ze er niet zo mee eens waren hahaha... Gelukkig heb ik mijn zin gekregen.. *evil me* haha ik ga voor je duimen.. Linssiejj... Jaa.. Balen maar ben blij dat de volgende ronde niet is weggegooit.. Al meteen een stuk positiever!! Mvdk&krullie.. Thnx, heb echt veel aan jullie
zoo dames er is hier al heel wat af gekletst! poe he ukkie, he meid wat balen... ik snap dat je even in een dipje zit, maar wel super stoer van je dat de die assistente even in haar nekvel hebt gepakt... wat zou zij nou!? pff, soms vind ik die ass. zó niet meegaand... ik vind dat alle ass. zelf ook in de mmm moeten hebben gezeten, anders geen baan i.v.m. inlevingsvermogen (ben ik nu gemeen? ) maar meid geniet lekker van je vakantie, en wie weet wordt dit wel de lucky ronde!!! ik duim voor je meid!! @misselijke meiden... ik vind et echt sneu voor jullie dat jullie zo misselijk zijn... niks aan en het belemmerd je dagelijkse leven echt! ik hoop dat het over gaat als je wat verder in de zwangerschap komt, dat verdienen jullie allemaal @all... ik moet nog 3 provera tabletjes en dan maar afwachten of de ongi een beetje opschiet... we wachten geduldig af ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, als ik jullie zo hoor over meubeltjes en kamertjes, dan begint het helemaal te kriebelen en naar de namen ben ik eigenlijk wel razend nieuwsgierig!!! welke namen staan er op jullie lijstjes (als je het niet wilt vertellen maakt niet uit hoor ) ik heb nu lekker zomervakantie... heerlijk 3 weken vrij! xx