Voor een meisje weten wij het al heel lang haha. Dat wordt 100% zeker Sophie ! En voor een jongen weet ik het niet, ikzelf vind Daan wel leuk, dat klinkt ook leuk bij Sophie !
heee meiden wat een geklets zeg hier...Kan het niet meer bijhouden hoor hahaha..ik ga volgende week ff het ziekenhuis bellen om te vragen of ik toch nog een controle mag hebben of alles schoon is en voor een fm.... Morgen begint voor ons de ramadan weer..Een maand lang vasten...2 weken hier in nederland en ook 2 weken in marokko. Kan niet wachten tot het 7 augustus is dan ben ik eindelijk heerlijk weg uit dit regenachtige land..Kom op zeg dit is toch geen zomer pfffff had tochh wel gedacht dat het wat lekkerder weer zou worden maar toch niet...Hoop voor jullie dat het nog heel lekker weer mag worden
Missmiranda.. Gemeen? Helemaal niet in vind het juist een geweldig idee!! Hahaha.. Die ass. hebben thuis niets te zeggen dus gaan ze op het werk 'het baasje' spelen.. Dacht het dus niet
@Miranda: helemaal gelijk!! Je moet geschikt zijn voor zo'n functie dus idd moet je dan bijna zelf ook in de mmm hebben gezeten. Is niets gemeens aan Ik hoop zo dat je ongi snel komt en er nu een prachtig eitje kan gaan groeien! Kunnen we heerlijk saampjes kletsen over meubeltjes, wagens en namen @MvM: bel nu gewoon het zh Voor maandag of dinsdag ofzo Niet zo lang in spanning blijven hoor, gewoon een afspraak maken. Je wilt een beetje weten waar je aan toe bent Ben jaloers hoor, lekker naar Marokko! Hier is de zomer maar niets... voor tweede jaar al niet. Balen gewoon. Tijd om te emigreren! Succes met de Ramadan... petje af, ik zou het niet kunnen. @Uk: fijne vakantie he meis!! Lekker genieten met je mannetje van de laatste vakantie saampjes. Volgend jaar is het met drieën of vieren @Linss: leuke naam Sophie!! Daan is ook erg leuk Ben je meteen klaar als het een tweeling is met een jongen en een meisje Hier: Eva Isabella Aimee Elise Lynn Luuk Robin Ruben Justin Maar ik kan het lijstje nog wel groter maken want er is zoveel leuks... we zorgen straks voor een top 3 en als de kleine geboren wordt kijken we welke naam er dan echt het beste bij past Denk ik Als ik teveel van 1 naam uitga en het wordt geboren en dan vind ik het straks helemaal niet "een Elise of een Luuk" ofzo Op het moment supreme maken we dan wel een definitieve keuze Maar ik wil ook nog een namenboek gaan aanschaffen, wie weet wat je nog allemaal tegenkomt Ik heb vandaag gelukkig weer een betere dag! Vriendlief ook lekker vakantie vanaf vanmiddag, heerlijk. Maandag en dinsdag gaan we de voortuin aanpakken. Alles op de schop! We gaan ook de kozijnen en de voordeur schilderen. Alles even een andere look geven. Het staat dan wel te koop, maar volgens mij zitten we hier voorlopig nog wel even denk ik Vriendlief zat trouwens al te mekkeren dat ik niet mag schilderen vanwege de dampen... zal eens even gaan googlen Liever schilderen dan met grond en grind sjouwen Zondag lekker op visite en door alle drukke bezigheden is het dan hopelijk heeeel snel dinsdagmiddag! Om 15.45 de echo door een echoscopiste. Raar dat de gyn het niet doet, maar goed. En om 16.00 aansluitend gesprek met de gyn. Zou zomaar wel een uurtje kunnen uitlopen... ben zoo zenuwachtig!!
Dat van dat schilderen klopt wel, dat dat niet mag als je zwanger bent.. Ik wil onze voordeur nog gaan schilderen deze vakantie, gelukkig is het acrylverf dus daar zit geen geur of iets aan = op waterbasis . En het dakraampje op zolder, maar dat doet mijn vader gelukkig . Wonen hier nu 1,5 jaar en er zijn overal nog wel kleine dingetjes die even moeten, een ander zou het niet eens zien.. Maar als ik me zo beroerd blijf voelen gebeurd er deze vakantie niks en lig ik alleen maar op de bank.. maar ja alles voor de kleine uk(kies).. Wil je gaan verhuizen Krullie? Al een nieuw huis op het oog? Spannend bijna je eerste echo!!! Ik mag een weekje na jou!!
@Linss: dan moet ik dus acrylverf hebben dan?? Zal het eens uit gaan zoeken Hopelijk heb je toch wel zo je goeie dagen dat je leuke dingen kunt gaan doen! Ja wij hebben het huis sinds december te koop staan. We wonen hier nu 7 jaar, maar het is in the middle of nowhere. Wel lekker aan het water met een prive strandje (heb je nix aan met deze zomers trouwens) maar een supermarkt pas op 6 km en een basisschool is ook wel een stukje fietsen en is er ook maar 1tje. Ik wil dichterbij de bewoonde wereld, dichterbij mijn familie, dichterbij mijn werk in Brabant en ik wil als het even kan een nieuw huis. Dit huis hebben we op vele fronten opgeknapt, is van 1950, maar het onderhoud blijft. We hebben ook maar 3 slaapkamers en een bergzoldertje. Wil toch wel 4 slaapkamers en een volwaardige zolder met vaste trap We hebben al ontzettend veel bestaande huizen en nieuwbouwprojecten gezien, maar in deze tijd durf ik het niet aan om ergens op in te schrijven of te kopen. Wil echt niet met 2 hypotheken zitten en me daar zorgen over maken. Denk dat we in dit huis nog wel een tijdje zullen zitten hoor... het is alleen een aantrekkelijke locatie als je rust en ruimte zoekt en geen kinderen hebt of wilt... maar ja 7 jaar geleden dachten we nog niet zover vooruit
@Linss: als jij je echo hebt ben ik op vakantie... balen, ik ga veel missen in die periode!!! Kan misschien wel even met phone internette maar dat kost volgens mij wel aardig wat geld. Als ik terugkom wil ik je écht kunnen feliciteren he Dubbel feliciteren Achteraf gaat de tijd toch best wel snel vind je niet?? Voor je het weet lig je daar te kijken naar je kleine uk(s) en voor je het gil je het uit van de weeën en gil je "dit nooooooit meer :x" en weer even later heb je ruzie met je "uk" omdat hij/zij pas om 04.00 uur thuis wilt komen van de disco ipv 02.00 uur Imagine
Nee dat snap ik, vooral in deze tijd is het moeilijk je huis kwijt te raken en om dan het risico te lopen dat je dadelijk met dubbele kosten zit... Wij wilden eerst gaan huren, maar dan hadden we nu waarschijnlijk op een flatje gezeten en dan hadden we nog niet aan kinderen kunnen beginnen. Ik had ook nooit gedacht dat mijn vriend zo snel om was haha.. Maar gelukkig bestaan hier in de omgeving slimmer kopen projecten. Dan koop je het huis met 35% korting en als je het huis dan ooit wilt verkopen, dan koop die vereniging het terug en de eventuele winst wordt dan gedeeld. Wij hebben 2 slaapkamers op de 1ste verdieping en 2 op de zolderverdieping , 2 v/d 4 zijn niet supergroot, maar goed voor kleine kinderen! Wij hebben hier heel veel in de buurt, wonen in het centrum. Basisschool etc is hier 2 straten verder op, dus ideaal. Ja, je zou kunnen kijken voor acrylverf, maar weet niet of je die buiten kan gebruiken.. Ik gebruik hem voor de binnenkant van mijn voordeur, volgens mij heb je buiten sterkere verf nodig.. Ach laat je het manlief lekker doen
mmja dat betekent dat ik dan dus aan de slag moet met de schep en de kruiwagen enzo he hmm! We zien wel Jullie wonen wel ideaal dan, ook lekker de ruimte zeg!! Geweldig dat je op die manier jullie huis hebt kunnen kopen. Een vriend van ons heeft dat een jaar geleden op precies dezelfde wijze gedaan. Toen ik dat hoorde was ik best jaloers! Ideaal! Het is van jou, maar als je weg wilt koop de woningbouw het gewoon weer terug. En verlies en winst ofzo wordt dan verdeeld. Dat is echt een superregeling... Wonen jullie ook dichtbij familie? Ik zit op 60 km van mijn ouders en ik heb ze hard nodig als oppas straks Maar goed, mijn werk zit daar ook wel weer in de buurt dus zolang als we hier wonen kan ik op weg naar mijn werk de kleine dan gewoon even brengen... Al over nagedacht als de kleine er is en je verlof voorbij is? Mijn vriend blijft 5 dagen werken, ik wil het eerste jaar 1 dag in de week ouderschapsverlof opnemen dus 4 dagen werken en 1 dag verlof en daarna definitief 4 dagen werken. Had zo in gedachten dat de kleine 2 dagen naar mijn ouders gaat, 1 dag naar schoonmoeder en 1 dag kdv. Schoonmoeder gaat zeker meewerken, nu hoop ik mijn ouders ook maar Als we het blijde nieuws gaan vertellen ga ik mijn pa dus ook 1 slabbetje cadeau geven met "ik pas op mijn opa " hint hint hint!
Ja daar heb ik al over nagedacht .. Ik werk nu 36 uur in 4,5 dag en ik wil dit in 4 dagen gaan doen.. mijn vriend zit tot december nog op school en wil ook proberen een baan te krijgen van 36 uur in 4 dagen. Mijn ouders wonen ongeveer 20-30 minuten rijden hier vandaan dus dat is te doen.. Heerlijk kan niet wachten tot die kleine er is!
Dat klinkt goed! Is wel aardig wat 36 in 4 dagen! Maar als ik er 42 kon draaien in 4 zou ik het ook wel doen ja... zo'n derde vrije dag naast je weekend is toch wel heerlijk. Haha je kunt nu al niet wachten Je moet toch nog echt ff flink geduld hebben @Guusje: hoe was je fm meis??? @Jupje & Daanxyz: hoe is het met jullie meiden??? Veel te lang niets gehoord Hoop dat het goed gaat met jullie en de beebs!
Hihi ja ik ga natuurlijk ook flink genieten van de tijd met de dikke buik, heerlijk .. Poe werk jij 42 uur.. ik vind 36 vaak al veel
Ik werk ook liever minder hoor... 32 is meer zat Maar ja ik vind het lekker om aan het werk te zijn en het geld is natuurlijk ook super. Moet wel zeggen dat ik het liefst nu al naar 4 dagen ging, maar dat scheelt zoveeeel geld 1 dag minder en dat moeten we opzij zetten voor de bruiloft... bovendien is verlof met 5 dagen mooi meegenomen Tegenover die 42 uur staan trouwens wel 14 weken vakantie, das de andere kant van het vak
Hey meiden! Fm was goed weer, op dag 10 ei van 18 en 17mm. En dik bsv, dus goede berichten! Ik ga even een beetje afstand doen van de site, omdat ik er te veel mee bezig ben...dus ik hou me ff op de achtergrond, veranderingen laat ik natuurlijk wel weten! Groetjes Guusje
Guusje Dat meen je niet!!! Wat een geweldig nieuws!! Ben superblij voor je!! Nu heel goed klussen en FINGERS CROSSED! Ik ga aan je denken en heel hard voor je duimen!! Dit moet 'm nu gaan worden!! Of ZE! Kans op TWEE! Drie x = scheepsrecht!!
Wow guusje supernieuws! Ik ga voor je duimen! Wooww krullie 14 weken vakantie :O!! Zit je in het onderwijs of? Ik heb veeeeeeel minder vakantie, volgens mij 4 weken, dat is de zorg ..
Ja in het onderwijs Dus mag eigenlijk niet klagen Mijn vriend heeft er maar 6 per jaar dus die is altijd jaloers 4 weken vakantie maar? Volgens mij heb je recht op minimaal 5 weken toch bij een fulltime baan? Dacht dat dit standaard was.
Nee, in de zorg heb je minder vakantiedagen.. Was laatst nog op tv, ik dacht toen dat is niet eerlijk verdeeld.. Maarja ik vind het leuk in het ziekenhuis, dus ga daar voorlopig niet weg.
Poeh weinig hoor! Maar als je het naar je zin hebt is dat ook heel wat waard!! Voor ik de baan in het onderwijs kreeg heb ik eerst nog driekwart jaar bij een bank gewerkt. Driekwart jaar nonstop doorgewerkt, had totaal geen behoefte aan vakantie. Lekker hele dagen achter je computertje zitten, heerlijk Maar deze baan... pff! Zodra ik straks weer begonnen ben streep ik de weken naar de herfstvakantie weer af Maar in het ziekenhuis werken lijkt me ook niet makkelijk en helemaal niet zo relaxt, dan vind ik 4 weken wel erg weinig op een jaar hoor...