Ja ik zit gelukkig gewoon achter me bureau, maar als verpleegkundige ofzo lijkt me wel zwaar.. Ik voel me vandaag redelijk. Wordt elke dag 5 uur wakker en dan moet ik echt eten. Verder moet ik de hele dag door blijven eten om maar geen leeg, misselijk gevoel te krijgen. Heb ook alleen zin in lekkere dingen haha, dus zal wel flink wat aan gaan komen. En hoe gaat het bij jou?
Hi meiden! Ik lees mee hoor! Met mij en de beeb gaat t goed! Ik zal straks foto's plaatsen! Heb expres weinig geplaatst maar lees met veel plezier mee! Ben goed ziek dit keer, maar wil niet klagen dit is wat ik zooooo graag wil! Misselijk, overgeven.... Ben zelfs meerdere keren flauw gevallen... Ook op m'n werk heb t dus vroegtijdig moeten vertellen! Ik werk 40 uur in 4 dgn! Van 7.45 tm 18.15 dagelijks in n ziekenhuis! tot nu toe vol gehouden en nu ga ik me beter voelen! Bij à 12 wkn dus de vlag mag uit!!! M'n collegas vinden t leuk om uitwendige echo's te maken dus dat hebben we gedaan... Maar wil t niet te veel... Ik zal straks foto's plaatsen!!
Ik heb trouwens ook weinig vakantie uren! Maar door mijn 300!!!!!! (Geen grapje) overuren, kan ik er meer op vakantie! Zijn wel van 2011+2012. Maar moet die van 2011 opnemen dit jaar! Wij gaan in sept naar Curaçao! Mijn lievelings eiland en m'n man zijn familie wOot er. Wij zijn er ook getrouwd! Onze dochter is voor t eerst mee gegaan met 4 mnd naar Curaçao. Ging gemakkelijk, vliegen ook! Je neemt n babymand in t vliegtuig en die kids slapen lekker door! Verder kan je daar uit de kraan drinken! Neem klamboe mee voor ledikant en maxi cosi voor de muggen! Op t strand n 2 persoonsbed met dakje er boven of onder de palapa of palmboom! Heerlijk!!! We gaan augustus/september 2013 weer met zijn 4en!!!
Wauw je ziet al echt een beebje ! Wat rot dat je je zo beroerd hebt gevoeld.. Heb je dat in het begin ook gehad? Ik maakte eerst ook wat overuren door vergaderingen, maar die doe ik niet meer, dus nu geen overuren meer..
Daan! Wat leuk om weer iets van je te lezen En die echo's superleuk zeg! Mooie beeb! Lijkt me wel gaaf dat je collega's graag echo's maken, ik zou er elke week 1 laten maken dan Balen dat je zo beroerd bent geweest en dat het nu eindelijk beter gaat! Maar dat hoor je vaak het eerste trimester. Na de 12 weken gaat het meestal veel beter. Thnx voor je verhaal over Curacao! Klinkt erg positief dus dan moeten wij er toch maar heen volgend jaar op huwelijksreis, mét beeb! @Linss: dat is erg vroeg wakker! Lekkere trek belooft veel kilo's de komende maanden Ach zal niet in zo'n vaart lopen denk ik hoor. Wat eet je zoal dan? Ik heb juist geen trek, hoor je mij ook niet over klagen trouwens. Heerlijk!
Beeeeeeeeeeetje laat.... Druk, weekenddiensten etc. Misselijkheid is weer terug! Komt met vlagen jammer genoeg! Wel elke morgen boven de pot.. Krullie, wilhelmina pepermunt is het! Leuke namen hebben jullie allemaal. Als het een jongetje wordt weten wij het al, voor een meisje nog geen idee.. Mooie echo foto's! Krul al zenuwachtig voor dinsdag?
hee meiden, ik plaats niet meer zoveel omdat ik ook niets te vertellen heb eigenlijk haha...dit was vandaag 2e dag ramadan en het gaat me gelukkig (afkloppen) goed af.. Had de eerste dag knallende hoofdpijn en vandaag alleen einde middag..Maar ik heb dat meestal eerste paar dagen hopelijk straks niet meer...We hebben onze koffers al ingepakt voor marokko met alle cadeautjes en onze kleding ed..Dus we zijn er helemaal klaar voor..Maandag ga ik ff het ziekenhuis bellen of ik langs mag komen voor een controle en fm..ik heb nu weer last van afscheiding..wat ik normaal dus nooit had omdat ik geen eisprong had...Dus misschien dit keer een spontane ei...??Moet dat natuurlijk wel op tijd weten haha dan kan ik langs gaan...me man is deze hele week vrij dus hoop dat ik deze week mag langskomen voor 5 minuutjes want zo kort is een fm maar... Wat zie ik verder mooie echo's en namen voorbij komen..Heel leuk allemaal...ik hoop dat we binnenkort allemaal kunnen meekletsen over kwaaltjes,kinderwagens en babykamers...
Zo, paar dagen hier niet geweest dus eerst een tijd aan het lezen geweest. @ MvdK: Ik ben inderdaad nu veel water aan het drinken en dat lijkt goed te helpen. Het gaat alweer een paar dagen goed. @ Krullie: Paracetamol mag je gewoon hebben. Heb ik nog aan de verloskundige gevraagd. Bij mij helpt het om veel water te drinken. Je kan inderdaad beter niet gaan schilderen. Wij zijn ook met de kozijnen bezig en dat doet m'n man nu met m'n stiefvader. @ Miranda: Lekker dat je 3 weken vrij hebt. Het wordt nu ook mooi weer! @ Guusje: Wat fijn dat je fm goed was. Duimen dat het deze maand raak is! @ Daan: Leuk die foto's Lijkt wel op de mijne van 11 weken. Fijn he, dat je de 12 weken voorbij bent. @ MvM: Dat slijm klinkt inderdaad goed. Zou mooi zijn als je nu gewoon een eisprong hebt. Voor degene die misselijk zijn: Ik zag bij de etos iets wat speciaal tegen ochtendmisselijkheid is. Misschien is dat wat?
Hee Linde, is dat van etos eigen merk? Mijn misselijkheid word erger en was eigenlijk van plan gembercapsules te kopen, maar kan ook wel eerst even bij etos kijken.
Ik weet eigenlijk niet of het van Etos eigen merk was. Het stond in ieder geval bij de zwangerschapsvitaminen.
hallo meiden... nog niet bij gelezen en geen nieuws, behalve dat ik vandaag mijn laatste provera pil heb gehad. maar ik moet even mn ei kwijt... heel soms krijg ik zomaar opeens een heel rot gevoel.. en dat is nu dus weer zo... het komt zomaar opzetten, en ik weet niet wat de reden daarvan is... het is echt plotseling... ik heb dan een heel negatief gevoel over alles. dat het nooit gaat lukken om zwanger te worden, en als het dan een keer lukt dat het dan mis gaat etc... erg vervelend!! ik heb jullie laatst verteld over die ''oude vriendin'' die hetzelfe heeft als ik... daar heb ik nu heel leuk contact mee en we kunnen elkaar goed steunen. zij mag morgen voor het allereerst gaan spuiten (puregon) tuurlijk hoop ik van harte dat het bij haar allemaal goed gaat enzo... maar gelijkertijd haal ik me weer vanalles in mijn hoofd. dat het bij haar allemaal wel aanslaat en dat ze snel zwanger is enzo, en dat het bij mij dan juist niet lukt enzo, daar ben ik dan bang voor... het is niet dat ik het haar niet gun, maar soms hoop ik wel eens stiekem dat het bij mij eerder lukt, puur omdat ik anders weer in zo'n dipje kom... ik heb der een hekel aan dat ik zo denk!!
Hee Miranda, ik snap jouw gevoelens volkomen en het is goed dat je het van je af schrijft. Ik vind dat ook fijn om te doen. Ik had toen ik niet zwanger werd ook het idee dat het bij andere wel lukte. Natuurlijk gun je het ze, maar aan de andere kant is het een dubbel gevoel. Jij bent nu ook al even bezig en het gaat jou ook lukken (heb vertrouwen).. ik dacht eerst ook waarom ik en dacht ook dit gaat nooit lukken... Kop op meid, het komt goed
@ Miranda: Ik begrijp je gevoel helemaal hoor. Ik dacht ook vaak dat ik waarschijnlijk nooit zwanger zou worden. En het is heel begrijpelijk dat je het je vriendin wel gunt, maar toch stiekem hoopt dat het bij jou eerder raak is. Gewoon lekker van je af blijven schrijven.
@Miranda: meissie! Lekker blijven schrijven hier, dat is alleen maar goed! Ik snap je gevoelens helemaal... ik heb ze ook... ik zag mezelf ook nooit moeder worden, laat staan twee strepen op een test krijgen. En als het eenmaal lukt zal het toch niet goed blijven gaan... nou ja dat weet ik dan nog niet, maar ik denk dus ook zo. En ik zal je ook eerlijk vertellen dat ik het anderen soms helemaal niet gun. Het hangt wel af van de band die ik dan met diegene heb, mijn beste vriendinnetje gun ik het natuurlijk en jullie lieve meiden ook allemaal, maar meiden die ik niet zo mag dus niet... en ik heb lieve schoonzussen enzo en die hebben al kinderen en als ze dan weer aankomen met "tadaa het is weer zover" dan zie ik donkergroen van jaloezie. En wil ik ook echt niets horen over al dat babygedoe en ontwijk ik ze zelfs soms. Ik eerst denk ik dan... Je gunt het (bijna) iedereen, maar jezelf gewoon nog het meest... Maar de gevoelens die je hebt zijn heel normaal en ik hoop dat je snel over dat dipje heen bent. Er is NIETS waardoor het bij jullie ook niet zou lukken, niets wat dat in de weg staat want zoals het er nu uitziet heb je hele goede kansen zodra je een mooi eitje gaat krijgen. Je bent een geweldige meid met een hart van goud en je wordt een geweldige moeder!! xxx
@miranda, ach meid, even een dikke knuf!! Ik begrijp je gevoel, het is gewoon zo oneerlijk.. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik echt heel hard hoop dat het bij jou ook snel lukt.. Hou vol meid, ik geloof echt dat het uiteindelijk bij jou ook lukt.. @krullie, nou gaat het nog?? zooooo spannend, morgen je echo!!!! @all, wat een leuke namen allemaal al ben benieuwd wat het straks voor iedereen echt gaat worden xxxx
@Mvdk: morgen het uur van de waarheid ja. Afgelopen dagen druk gehad dus ben er eigenlijk niet mee bezig geweest. Ik ga er heel blanco heen, denk ik. Ik weet niet wat ik kan verwachten, het kan immers alle kanten opgaan. Natuurlijk hoop ik op goed nieuws, maar dat hoeft niet zo te zijn. Blanco dus Nu geen zenuwen, maar ik denk dat dat morgen wel anders is als we in de wachtkamer zitten. Moet pas om 15.45, lekker laat dus. Ik laat het je weten hoor Hang jij nog niet boven de wc pot?
@krullie spannend!! Komt helemaal goed! Hopelijk morgen goed nieuws en een prachtige eerste foto van jullie kindje!! Ben benieuwd! Genieten hè!! @ Miranda ik snap het helemaal meis! Het is zo frusterend. Blijf er wel in geloven. Het komt zeker goed. Hopelijk wordt de weg er naar toe niet te lang en krijgen jullie snel goed nieuws. Maar blijf er in geloven! @ all hier weinig nieuws. Eigenlijk wacht ik op min ongi. Afgelopen weken heb ik veel buikpijn gehad (krampen rondom mijn baarmoeder denk ik) dus ik heb weinig hoop. Hopelijk komt dus snel de ongi zodat we weer verder kunnen met de volgende ronde. Natuurlijk is er ook een kans dat het gelukt is.... Maar ik ben banger voor het feit dat ik toch geen eisprong heb gehad en er dus niets volgt... Twee weken weggegooid en weer aan de duphaston... Dan weer wachten op ongi... Bah... Hopelijk kunnen we snel weer een stapje verder Succes meiden!