bedankt voor jullie lieve woorden! ik ben zo blij dat we hier lekker kunnen kletsen over leuke dingen, maar ook over minder leuke dingen! het kan echt opluchten!... @krullie... wat spannend!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zoooo benieuwd hoe het is met je kleine beeb... komt helemaal goed hoor meid, lekker genieten vanmiddag!
oeehhh ik denk dat krullie nu aan het genieten is!!!! ik heb der zelf gewoon kriebels van in mijn buik
vriendlief: krijg ik ook nog eten? ik: ja sorry maar ik zit hier echt even te wachten op iets belangrijks... denk dat ik toch maar even met het eten bezig moet ook wat sneu voor vriendlief.. maar ik kom terug!!!
Haha ahh miss miranda: je mannetje helemaal uitgehongerd en wij maar op het forum! Haha ik had zelf honger dus snel gekookt. Nog 1 weekje tot mijn eerste echo,geduld raakt beetje op haha..
Leuk ! Ik kijk er echt naar uit. Ik moet in de ochtend om 10.50 , zit ik tenminste niet hele dag in spanning.. Krulli zit denk ik ekker in de zon buiten met de echo !
volgens mij weet ik al wat der aan de hand is... krul heeft die man/vrouw die de echo maakt gewoon gegijzeld... en die is dus nog steeds aan het echo'en en waarschijnlijk zijn het er 2 dus duurt het nog langer
Haha Miranda ik vrees ook dat je gelijk hebt! Ik ga zo m'n bed opzoeken dus hopelijk staat er hier nog snel wat, alvast weltrusten voor iedereen
hahahaha lieve meiden toch! Ik lig echt in een duik om jullie reacties hier!!! Zo lief hoe jullie meeleven, waardeer ik echt! Doet me veel! Gelukkig was de echo super... boven verwachting. Nog twee daagjes vooruit gezet ook, beeb groeit perfect! Hartje gezien en gehoord, echt te gek. Ben er nog steeds ondersteboven van... Hebben alles bij elkaar 1,5 uur in het ziekenhuis gezeten. Werd gewogen, bloeddruk gemeten, toen de echo en daarna nog 3 kwartier in de wachtkamer gezeten voor het laatste gesprek met de gyn. Over 2,5 week de volgende echo bij de gyn. De buikpijn die ik had is nu verklaard, ik heb een cyste van 7 cm in mijn linkereierstok en eentje van 5 cm in mijn rechter. Dat is iets om in de gaten te houden en daarom voorlopig nog niet naar de vk. Terwijl we in de wachtkamer zaten kregen we belletje van schoonpa of we kwamen bbq! We hebben het heuglijke nieuws dus al verteld. Ze moesten huilen, zo lief Toen kwam het er bij mij ook allemaal uit natuurlijk! Schoonpa en zijn vrouw zijn voorlopig de enige die het even weten, ze houden het ook voor zichzelf. Na de echo op de 10e gaan we als alles goed is dat weekend iedereen inlichten Hier een foto van ons beebje! Het is er trouwens 1tje hoor! Gelukkig maar Al mini armpjes en beentjes en ze bewogen zelfs al. Heel vaag zie je ook de navelstreng! Ongelooflijk! Sorry voor het lange wachten! Slaap lekker iedereen!! Ik blijf voor iedereen duimen voor een prachtige zw.test en prachtige echo's en kloppende hartjes!! xxxx
ooooooh krullie je wil niet weten hoe opgelucht ik ben!!! pff jij weet de spanning wel stijgende te houden ! maar ik ben oprecht heeel blij voor je meid, en beloof je me nou dan dat je lekker gaat genieten!!! en dat je je geen zorgen meer gaat maken!!! gefeliciteerd meid !!!!!
Wat lief van je Je bent echt een schat!! Ja sorry, het werd veel later bij schoonpa dan de bedoeling was...! Probeerde nog op mijn telefoon op het forum te komen, maar dat lukte echt voor geen meter. Sorry voor spanning Heeft je vriend intussen zijn buikje wel goed rond gegeten? Ik blijf voor jullie duimen en hopen meis. Als iemand het verdient, ben jij het wel! Alle lieve meiden hier!! @Juliave: buikpijn/krampen: dat is niet verkeerd! Ook al is de kans misschien klein, hij is er wel!! Ik blijf erbij dat het met een eigen eitje nu gewoon gelukt moet zijn!! Duim voor jeeee!! Truste lieve meiden, ik duik mijn bedje in xxx