Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waaaaa krullie! Wat een super echo!! Prachtig!! Wat moet het een super gevoel zijn!!! Echt geweldig! Nu echt genieten meid!! Wanneer ben je nu uitgerekend?

Hier neemt de spanning toch een beetje toe. Je weet inderdaad maar nooit. Vrijdag ga ik denk ik testen. Ben benieuwd!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Juliave: natuurlijk neemt de spanning toe!! Zou het dan toch?!
    Ik hoop het zo voor je!! Wij gaan morgen op vakantie dus ik weet het pas als ik terug ben :( Maar ik ga heeeel hard voor je duimen hoor!! Je verdient het!! xx

Ze hebben de uitgerekende datum op 27 februari gezet, was 2 dagen verder volgens de berekeningen. Maar dit kan ik me niet voorstellen, door de pregnyl weet ik precies wanneer mijn eisprong was.
    Volgende keer wellicht weer 2 daagjes teruggezet en is de datum 1 maart misschien. Ze zeiden ook al dat ze de volgende keer echt een nauwkeurige datum kunnen geven.

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Krullie fijne vakantie! Ga lekker genieten! Hoe lang blijf je weg??

4. sunshineS1976

12 daagjes! :D
    Word wel afkicken hier van zp zeg! En ga veel belangrijke data missen! :(
    Maar ik haal de schade bij terugkomst wel in ;)

5. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, jeeeeeeej!!!! Oh meid ben zo blij voor je!!!! Prachtige foto :) en mooie datum, ik ben de 28e uitgerekend ;) heel veel plezier op je vakantie, geniet er maar lekker van met z'n drieeen :D

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Krullie wat fijn dat de echo goed is!!! Leuk dat je ook een banner in je handtekening hebt geplaatst, kunnen we het goed bijhouden hoever je bent :).
    Wel vervelend van die cystes. Moet daar ook iets mee gedaan worden?

7. sunshineS1976

@Mvdk: dank je dank je :D Jij had eerder je eisprong dan ik dus moet dan toch na jou uitgerekend zijn lijkt mij.

Ik ben ook echt blij :D
    Het voelt nog zoooo onwerkelijk!!

Inderdaad lekker met ons drietjes op vakantie ;)
    In Italie wat leuke "bambino" winkeltjes binnenlopen :p Ik moet natuurlijk wel iets Italiaans voor de kleine kopen :p

@Linde:
    Ze hebben niet veel info prijsgegeven over de cystes. Eentje van 5 cm en eentje van 7 cm. Gyn zei dat ze van deze afmetingen nog niet schrikken. Nou ik vind 7 cm toch al erg huge... 3x zo groot als de beeb! Vraag me af wanneer ze dan wel schrikken...
    Het moet elke 2-3 weken in de gaten worden gehouden, ze mogen in ieder geval niet groter worden. De echoscopiste zei dat ze vaak langzaam slinken. We zullen zien dus. Zou het niet erg vinden om elke 2-3 weken naar het beebje te moeten kijken ;)

Ook echt gaaf dat ik nu ook zo'n banner mocht maken ;) Wilde het eerst afwachten, maar nu is het toch wel echt tijd ervoor :D

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    owwhh krullie dan gaan we je wel missen hoor!!

en dat met die cystes is wel vervelend inderdaad! goed ik de gaten houden dus... kun je je beebje ook wat vaker zien ;)

9. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, ik had gister je mooie echo gezien..!! Gelukkig zit t helemaal goed met de beeb. Hoop voor de dat de cystes snel slinken..doe lekker rustig aan en geniet van je vakantie. -x-

10. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ik had ook n cyste!! 7cm
    Komt veel voor zei de gyn!

N corpus luteum cyste! Niks aan t handje bij klachten contact opnemen!
    Maar mocht naar de vk! Gek Gé al dat beleid in alle ziekenhuizen!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    we stonden op pagina 2 !!!!

kan niet natuurlijk :p

12. sunshineS1976

haha fijn dat je oplet meis!!
    Je komt langzaamaan weer een beetje terug hier!! ;)
    We zijn te verslavend he? ;)

13. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Hoi dames
    Wat ontzettend fijn dat het goed met jullie gaat. Spijtig dat er ee paar nog niet of niet meer zwanger zijn. Ik duim met jullie mee!
    Super voor de dames die zwanger zijn en waar het goed mee gaat.
    Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Met mij gaat alles goed. Mijn buikje wordt mooi zichtbaar. Zit alweer bijna op de helft. Pff wat gaat dat snel!

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hee jupje, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
    we zijn wel benieuwd naar een buik foto ;)

@krul... haha... that's me ;)
    als ik eenmaal ergens ''bij'' ben kom je niet meer van me af...
    en ik ben ook veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat!

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    @ Krullie mooi!

Dan ben je toch wel ver in dan mij?
    Mijn datum is 1-04.

Iedereen, fijne avond!

16. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Vandaag de 12 weken echo!
    alles was goed!

7 februari uitgerekend!
    23 augustus weer een afspraak ter controle.

Bijgevoegde bestanden:

• foto-6.jpg
      foto-6.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      2
  17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wauw daan wat ontzettend fijn! 12 weken is toch ook weer een soort van punt waar je blij bent als dan alles nog steeds goed gaat... lekker genieten meid.
    krijg je al een beetje een buikje? en ben je al bezig met bv. namen enzo?

@all.... vandaag de 4e dag na mijn laatste provera pilletje, maar nog geen ongi te bekennen...
    dat wachten ben ik zó beu! maar ik ga der maar vanuit dat het dit weekend pas komt, of zelfs begin volgende week...
    vorige keer moest ik ook een week ofzo wachten...

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Wachten, wachten, wachten :(. Hopelijk wordt al je geduld snel beloond!

@ Jupje: Fijn om te horen dat alles goed met je gaat!

@ Daan: Weer een mooie echo! Lekker he :).

@ Kimmuh en Krullie: Wat gek, volgens jullie banners is Krullie ongeveer een week verder, maar Kimmuh is een maand later uitgerekend :(

@ All: Gisteren voor de laatste keer de blauwe flessen ingeleverd voor moeders voor moeders. Toch wel fijn om nu gewoon naar de wc te kunnen zonder daar over na te denken.
    Morgen gaan we voor een weekje op vakantie naar belgie dus zal ik hier een weekje niet of weinig te vinden zijn. Hopelijk goede berichten als ik weer thuiskom.

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miranda Ja dat wachten is zooooooo vervelend!! Hoeveel pillen heb je? Ik had Duphaston en dat moest ik 10 dagen slikken. Hopelijk komt de ongi snel! Wat is dan verder het plan?

@Linde Goed bezig! Het is voor het goede doel. Maar begrijp wel dat je er nu klaar mee bent :)

@Daan, prachtige echo!! Lijkt me zo super! 12 weken is inderdaad een mijlpaal! Hebben jullie het al aan veel mensen verteld of gaat dat nu gebeuren? Geniet van deze mooie tijd!!

@ all Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Mooi op tijd dus. Niet raak deze ronde maar dat voelde ik al. Ben blij dat ik nu ongesteld ben en kan beginnen aan ronde 4. Weer 100 mg Clomid. 6 aug is mijn eerste FM. Hopelijk komt er deze maand weer een mooi ei en wie weet is het wel raak. Elke ronde hopen we weer en gaan we er toch maar weer vol goede moed in toch!

Geniet nog even van het lekkere weer! Na vandaag wordt het weer minder :)

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Succes Julia! Hopen dat het snel raak is!

LindeDD ik snap het ook niet, want ik heb ook eerder een test gedaan en positief dan Krullie.
    Mijn uitgerekende datum is 1 Maart.

We moeten volgende week naar de verloskundige, dus dan zien we het wel.

Daan mooie echo!!!

Deel Deze Pagina