@mvdk, ik heb maandag een uitgangsechop op cd3... dan begin ik met prikken en meestal moet ik dan op cd 10 weer terug komen voor de eerste echo... dus de daaropvolgende maandag weer... @alle zwangeren... ik snap *denk ik* wel hoe jullie je voelen over het meekletsen hier... ik denk dat ik het ook wel lastig zou vinden, niet voor mezelf maar puur om het idee dat ik dan blij en gelukkig loop te zijn om iets waar de rest het zo zwaar om heeft... maar toch vind ik het als niet zwangere juist prettig dat ik nog met jullie verder klets nu jullie zwanger zijn... want ik gun het iedereen zo erg! en wij weten allemaal wat iedereen doormaakt... het is ook heel erg fijn om van jullie te horen hoe goed het gaat... dat is waar wij het ook voor doen en voor mij persoonlijk is dat alleen maar motiverend! tuurlijk is het soms moeilijk als je ziet dat een ander heeft wat jij zo graag wilt... maar bij jullie is het anders... jullie zijn ook MMM meiden... en daarbij vind ik het ook belangrijk dat mijn ''verdriet'' het geluk van een ander niet in de weg mag staan, en daar moet ik me niet voor afsluiten vind ik dan... ooit hebben wij dat geluk ook, en dan zou ik het ook fijn vinden dat iedereen blij voor mij is, ook de meiden die nog in de mmm zitten... máár je moet natuurlijk wel doen waar je zelf een goed gevoel bij hebt... als het niet goed voelt om als zwangere hier veel te kletsen, dan moet je natuurlijk je gevoel volgen (maar wel af en toe een berichtje plaatsen over hoe het me jou en je beebje gaat )
@miranda mooie gezegd!! Vandaag heel veel succes en dan op naar cd 10. Ik heb ook volgende week maandag mijn eerste fm. Is voor mij dan dag 12. @ linssiejj woensdag eerste echo? Super spannend!! Hopelijk komt er woensdag weer een prachtige echo bij!!
Ja Julia, woensdag mag ik ook eindelijk ! Ik heb er vannacht van gedroomd. Hoop dat het er goed uit ziet, dat plaats ik de foto meteen hier de middag
Hoi dames Blijkbaar hebben alle zwangeren hetzelfde gevoel. Ik lees nog bijna dagelijks jullie berichten en leef met jullie mee. Laatst is een buikfoto gevraagd. Hier is ie dan.... Zelf net gemaakt met tablet dus niet zo heel goed gelukt maar ja, als je nagaat dat die buik eerst plat was...
haha jupje ik dacht al wat lijkt die buik gek maar wauw wat mooi zeg!! en 18 weken alweer!! bijna de 20 weken echo!!! wil je het geslacht dan ook weten??? @all, vanmiddag om 16.00 mag ik weer voor de uitgangsecho en dan mag ik weer beginnnen
Spannend vanmiddag jouw echo. Hopelijk is het deze ronde raak. Ik heb over 2,5 week de 20 weken echo. Wij willen het geslacht niet weten. Voor ons telt dat het kindje gezond is.
Leuk buikje hoor! Ziet er goed uit! Spannend de 20 wkn echo! Ik moet nog 7,5 wk wachten Maar de tijd vliegt... Nu wel!!! In de mmm duurde t vaak zoooo lang allemaal! Wij willen t geslacht wel weten hoor! Niet dat we niet hopen dat t kindje niet gezond is!! Tuurlijk staat dat voorop! Maar met n kindje waar wel wat mee is, zijn we net zo blij! Dus als t maar gezond is, gaat bij ons niet helemaal op! N kindje wat niet helemaal gezond is is hier net zo welkom! Ik ken veel mensen met n kindje waar wat mee is, hartafwijking, 1niertje, hazenlip. Toch zijn ze stuk voor stuk dolblij met t kindje! Wij willen t geslacht weten omdat dat praktischer is! Heb nog veel meisjes spullen (lees roze) dus voor n jongen moet er veel gekOcht worden. Voor n meisje vrijwel niks... Ook vind ik t fijn om m'n dochter te vertellen dat ze n broertje of n zusje krijgt! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het geslacht tijdens de zwangerschap willen weten! Ik denk dat voor beiden de gezondheid belangrijker is dan het geslacht! We mogen al heel gelukkig zijn dat we dit wonder mogen mee maken!
Hoi allemaal we zijn een weekendje weggeweest dus vandaar dit late post! Ik ben nog steeds misselijk, wel is het iets minder maar 's ochtends nog steeds ontmoetingen met de wc potten. Familie van mijn man hebben mooi meegenoten zaterdag zondag en vandaag.. Hahaha hoort er allemaal bij! Donderdag echo, wel spannend. Heel vreemd, maar mijn buik is aan het uitzetten.. Begin al een buikje te krijgen; is dit normaal? Of komt dat omdat dit mijn tweede zwangerschap is? Linss jij morgen! Al zin in? Krul, ja 1-3 MAART dus. Als ik het verkeerd heb getypt wou ik vast weer te snel... We zien het vanzelf wel! Liefs vanuit Hgv!
Nee Kimmuh overmorgen ! Nog een dagje geduld.. Ja heel veel zin in! Ik ben zo nu en dan met vlagen misselijk.. Had het nu al paar dagen niet gehad, dus ik dacht mmm, ging me weer zorgen maken. Stond net in de keuken en werd opeens zo misselijk, ben snel gaan liggen en beetje water drinken, nu gaat het weer iets beter gelukkig !
vanmiddag de uitgangsecho gehad... alles zag er goed uit dus ik heb groen licht om weer te beginnen met spuiten... vanavond mag ik weer, ik begin nu met 75 eh...
Fijn Miranda!!! Dit moet jou ronde worden!!! Voor de zwangeren.... Ik ben van dr 2e zwanger en t is duidelijk te zien.... M'n buikje!! Ik vind t leuk!!
@jupje, wow mooie buik!! wel een beetje verwarrend zo ondersteboven haha wist even niet waar ik nou naar zat te kijken! @miranda, jij kan het echt mooi zeggen en dat voor zo'n jong meisje haha grapje hoor, we zijn net zo oud geloof ik he dus ik mag dat zeggen Fijn dat je echo vandaag goed was, nu op naar de volgende goede dan he! Vind je het spannend om weer te gaan spuiten? @kimmuh, ik krijg ook al een beetje een buikje, maar ik las in zo'n zwangerschapsblad dat dat nu ook gewoon je opgeblazen darmen kunnen zijn.. Doe mij dan maar een zwanger buikje @linsiejj, super spannend woensdag je echo joh!! hopelijk zie je een mooi hartje kloppen, dat is zo gaaf! @all, tralalaa ik ben zenuwachtig! Donderdag weer echo
@miranda super!! De volgende ronde is weer begonnen! Nu even een week goed broeden en dan dan maandag weer fm om een mooi eitje te gaan zien @ jupje wow mooie buik! Geniet van die mooie buiken dames!! Binnenkort weer allemaal echo's! Kom maar op met het goede nieuws
@mvdk, ik vond et wel weer even spannend om te beginnen net spuiten, het was alweer even geleden... maar het ging hartstikke goed hoor! gelukkig
ik moet maandag weert terug komen voor de eerste fm van deze ronde... julia, ik zie dat jij ook zo'n ticker hebt gemaakt! ik heb ik een tijdje terug ook gemaakt... maar het valt me op dat wij precies even lang bezig zijn!!!!!!
Ja zag het ook. Ik heb 1 maart aangehouden. Ook ik moet maandag voor de eerste FM. Hopelijk kunnen we ook allebei tegelijk en snel goed nieuws melden
nou dat zou helemaal leuk zijn! maar is dit voor jou dan niet ronde 5? bij mij wel namelijk, en we zijn tegelijk ''begonnen''