ow gelukkig kim, ik werd al weer zenuwachtig!! haha... mooi dat alles goed was... hebben je man en je dochtertje er ook van genoten ?
♥ ladies ♥ Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 5, 2e ronde met hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Julia 28 jaar, 1e kindje, Clomid, ronde 4 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje. Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde met 50 mg clomid en pregnyl ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Guusje; nod: 7 aug ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MissMiranda 6/8 eerste FM van ronde 5 Julia 6/8 eerste FM ronde 4 ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend Kimmuh, uitgerekend:26-02-2013, geslacht nog niet bekend. Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend Mvdk, uitgerekend 27 feb 2013, geslacht verrassing Linssiejj: tweeling! uitgerekend 16-3, geslacht nog niet bekend
Ja ook zij vonden het erg leuk! Vooral mijn dochter, kleine uk zwaaide aan 1 stuk door.. Vond ze erg leuk! Volgende keer wanneer ik weer heen moet gaat ze ook mee, dan heeft ze nog een weekje vakantie!
Mvdk; mooie echo meis!! Kim, jij ook van harte met een goede echo! Ik had vanmorgen iets raars; ik pers altijd sinaasappels uit voor mijn man, mijn dochtertje en mezelf. Ik rook die sinaasappelgeur en ik werd er helemaal misselijk van! Heb ik echt nog nooit gehad! Ik probeer niet te denken aan verschijnselen, omdat ik die elke maand heb en dan toch weer ongesteld word maar deze vond ik echt raar, heb het ook niet zelf opgedronken en manlief zei dat er niets raars aan was, vaag toch?
Haha ja guusje kan inderdaad een verschijnsel zijn. Zou super zijn. Dit weekend toch een testje wagen of toch afwachten tot dinsdag... Lastig hè! Ik duim voor je!!
♥ ladies ♥ Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 5, 2e ronde met hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 06-07 Zwanger Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, ronde 4 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje. Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde met 50 mg clomid en pregnyl ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Guusje; nod: 7 aug ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MissMiranda 6/8 eerste FM van ronde 5 Julia 6/8 eerste FM ronde 4 ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend Kimmuh, uitgerekend:26-02-2013, geslacht nog niet bekend. Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend Mvdk, uitgerekend: 27 feb 2013, geslacht verrassing Linssiejj: uitgerekend?, geslacht nog niet bekend
@kimmuh, super dat alles goed is! Je hebt me gewoon ingehaald qua datum haha dat is toch wel knap jij moet nog een keer voor een echo zei je, waarvoor dan? Ik ben nu klaar in het ziekenhuis en mag naar de vk @guusje, klinkt wel heel spannend!!
@kim, ow ja dat wist ik al maar doen ze daar iedere keer ook een echo?? Dat is leuk!! Bij ons hebben ze niet eens een echo apparaat! Wij krijgen pas weer een echo voor de officiële 20 weken echo, al gaan we wanneer m'n man thuis is wel zelf laten maken hoor maar voorlopig via de verloskundige niet..
hmm, net weer ff aan de jus o' range geroken..haha, nu ruikt ie wel weer normaal, BIZAR!! toch? Misschie ga ik maandag een testje wagen, ik hoop niet eerder..haha, maar goed, zeg nooit nooit..
Ik duim voor je Guusje ! Klinkt positief. Ik heb de ene keer ook dat iets vies ruikt en het volgende moment is dat weg en eet is het gewoon..
Kim, wat super dat je een mooie echo hebt gehad en dat het allemaal goed is.. Ben echt blij voor je.. @guus, nou lieverd misschien ben jij de volgende zwangere!!! Ik duim voor je. @all, verder gaat het met mij goed heb nu al 3 a 4 dagen last van afscheiding...gister en eergister echt elastisch sllijm, dus we hebben toch geklust voor de zekerheid. Ik ga er niet uit dat ik een ei heb/had, maar jaa wie weet. Voor me miskraam had ik nooit afscheiding met me pcos. En nu ineens wel, net ging ik net naar toilet en was er echt een hele lading spierwit en echt plakkerig.. Sorry voor details..nou ben benieuwd haha..dinsdag gaan we heerlijk op vakantie en lekker ontspannen
Linssie; klinkt goed dat jij dat ook had! Maar goed, misschien houdt mijn lichaam me weer voor de gek dus ik ga nergens van uit! Mvm; dat klinkt wel goed hoor! Het zou mooi zijn als het op de natuurlijke manier mag gebeuren he, ik duim voor je! Heb je geen ovulatietest gedaan?
Mamavanmarouan, mijn ha heeft mij toen verteld, hoe jij het omschreef dat dit een van je vruchtbare dagen zijn (!?) Dus wie weet! Je gaat lekker op vakantie, even je gedachten ergens anders op.. Je weet wat ze zeggen he over mensen die op vakantie gaan.... Ik weet zo niet meer wie me het vroeg: Maar hier krijgen we best wel vaak een echo moet ik zeggen.. Ik heb er nu al 2 gehad, en ben 10 weken zwanger. Wel grappig, had ze gisteren even vergelijkt met de echo's van mijn dochter maar wat een verschil! Guusje wanneer is je nod?
Kimmuh, nod is volgens mij dinsdag..ik heb as dinsdag 2 weken geleden mijn ei gehad, ik voel hem altijd duidelijk en heb ook pregnyl gespoten. Ik heb iets stoms gedaan, ik heb net een test gedaan..negatief..dus ik denk dat mijn lichaam me weer voor de zoveelste keer voor de gek houdt..ik BAAL ervan! Ook omdat ik niet zwanger ben maar meer omdat ik weer die stomme hormonen moet slikken-spuiten,en zhbezoekjes, ik wil niet meer! En dan zijn er ook nog van die irritante mensen die zeggen, je moet er niet zoveel mee bezig zijn meissie. Dan kan ik ze wel wat aandoen op dat moment! Was het maar zo dat we gewoon kunnen stoppen met e pil en dan lekker denken van, we zien wel! Maar nee, ziekenhuis in-uit, pillen slikken, spuiten, bijwerkingen, tuuuurlijk, ik zal proberen er niet te veel mee bezig te zijn..ahhhhh!!! :x Sorry hoor dames, heb ff een rotmomentje
@kimmuh, ik had dat gevraagd over die echo's wel leuk hoor, zo vaak! @guusje, erg he al die #*# mensen die je van die adviezen geven waar je niks mee kan, natuurlijk is het beter om het los te laten maar eeh hallo dat is in deze situatie echt onmogelijk! Gooi het er hier maar lekker uit meid, wij weten hoe het voelt.. En over je test, echt balen!!! Hoop dat het nog te vroeg was, dus blijf nog even door duimen, sterkte! @mvm, klinkt idd als je vruchtbare dagen!! Spannend!!!