Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden! Spannende dag vandaag!!

@ukkie en Miranda, jullie ook heel veel succes vandaag! Op naar een mooi ei en een mooie iui! Ik duim voor jullie. Hoe laat moeten jullie? Ik heb mijn eerste fm om 11.50. Ben lekker dagje vrij vandaag. Hopelijk hebben we allemaal een mooi ei!! Duim duim!

@krullie, welkom terug. Jammer dat je vakantie niet optimaal was maar goed dat je naar je lichaam luistert. Spannend dat je vrijdag weer een echo hebt! Super dat je het daarna kan gaan vertellen!!! Mooi moment weer!! Wat heb je bedacht voor je ouders en grootouders?

@mrdam fijn dat alles goed gaat!!

@guusje hoe is het met jou? Is de ongi al in aantocht of misschien toch nog goed nieuws? Ik duim voor je!!

@linde jij ook weer veel succes met je controles!!

Succes voor de fm-dames vandaag!!

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog een tip voor de zwangere meiden; via een zwangere vriendin hoorde ik dat je ook een gratis extra echo kan laten maken op de fontys in Eindhoven;
    Nieuws | Fontys

Leuk extraatje toch!!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Juliave: je mag bijna alweer in de stoel kruipen! ;)
    Ik duim voor je hoor!!!
    Geweldig dat artikel! Maar ik vraag me af of het nog steeds geldt, omdat er een datum van 24-08-2010 bijstaat ;)
    Ik kan wel eens even bellen. Lief dat je aan ons denkt!!!!

@Miranda en Ukkie: spannend meiden!! Laat ons snel iets weten hoor!

@Linde: je moet elke 4 weken naar de vk toch ongeveer? Maar je krijgt vast niet iedere keer een echo? Luisteren ze wel naar het hartje elke keer? Hoe lang duurt een gemiddeld bezoek en wat doen/ vertellen ze allemaal?
    Gewoon nieuwsgierig ;)

@Mvdk: ik wil ook nog wel tussendoor een pretecho laten maken idd, veel te lang anders hoor van 11 naar 20 weken! Rond de 16 weken lijkt me wel wat en dan meteen geslachtsbepaling :p
    Maar goed, we zien wel... haha
    Wel fijn dat ze er bij jou het volste vertrouwen in hebben dat het gewoon goed gaat en ze geen echo meer doen. Ik hoop ook op dat nieuws vrijdag...

Voor onze oma's hebben we sokjes gekocht met I love oma... ze worden overgrootmoeder en opoe wordt dan wel eens gezegd maar dat vind ik echt helemaal niets :p

Voor onze ouders hebben we dit:
    Houten Bakje LUXE Opa & Oma | Zwanger? TIP! | LiefWondertje - Baby en Peuter spulletjes

Gewoon als "gewoon" cadeautje vanwege verjaardag en jubileum bruiloft :D Komt echt goed uit haha Ze zullen wel giga verrast worden denk ik. Voor mijn vader heb ik nog een slabbetje met: "Ik pas op mijn opa" omdat ik het erg leuk zou vinden alsie dat een vaste dag per week wil gaan doen :p En dan heeft hij ook wat uit te pakken haha

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mvdk.. Krullie.. Linde.. Juliave..
    Ja ik ben nu in het ziekenhuis, spannend !!

Julia jij ook succes !!

Hier even kort: goede vakantie gehad, lekker weer gehad !!
    Vandaag en morgen vrij, vanaf woensdag weer beginnen :(
    Wat gaan die vakanties toch altijd snel !!

5. sunshineS1976

Succes meis!!!!!
    Vakantie gaat veel te snel inderdaad! Dat wordt weer wennen straks!! Super dat je vakantie leuk was, iets moois om op terug te kijken de eerste werkdagen!

6. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes ukk..!!

@krul, bij de vk krijg je elke controle het hartje te horen..een echo meestal niet. Die krijg je met 20 weken en ook later rond de 32 a 34 wkn dan krijg je een groei echo

7. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    daarvoor kan je nog een echo krijgen voor de nekplooimeting ed

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oewhh ukkie succes meid! ik denk aan je!

Juliave, jij bent vast ook al in het ziekenhuis :) succes meid, ook voor jou draaien mijn duimen ;)

@all... ik moet vandaag om 15.15...
    het is cd10... is het erg als er vandaag nog niks te zien zou zijn?

9. sunshineS1976

@Ukkie: ben zo benieuwd hoe het was... ik hoop op goed nieuws voor je!

@Mvm: dank voor je uitleg! Wij hebben aanstaande vrijdag ook meteen de nekplooimeting al geloof ik. Tenzij het dan nog te vroeg is. Maar volgens de gyn kon het wel.
    Zit jij nu al lekker in Marokko? Is de Ramadan een beetje vol te houden voor je??

@Miranda: lekker laat moet je! Moeten wij weer lang in spanning zitten ;)
    Als ik eerlijk ben denk ik dat er nu op cd10 nog niets te zien is. Vorige keer heb je ook 75 gespoten en zelfs 100, ik denk dat cd10 dan echt nog te vroeg is. Maar je weet het niet!
    Vergeet niet dat er bij mij met 100eh tot op dag 16 NIETS te zien was en op dag 19 opeens een groot ei...
    Hoop dat je snel naar 100 mag ophogen vanaf cd14 als ze nog niets zien! Het wordt nu wel tijd voor een mooi eitje!!!

10. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    3 follikelmetingen vandaag!
    Spannend! Ik duim voor jullie meiden!
    Succes vandaag!!!

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden.. Er heeft duidelijk een 'groot' ei gezeten en is ook duidelijk gesprongen.. Weet niet persies wanneer dus maar hopen dat we op de juiste dag hebben geklust...

12. sunshineS1976

Ukkie!! Dat is goed nieuws!! Clomid heeft zijn werk weer gedaan! Nu duimen dat de zwemmertjes van je vriend weer net zo goed waren als de vorige ronde!! Wie weet is het hun op eigen kracht gelukt!! Ik hoop het zo voor je!! Spannende weken nu!

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukk, nou maar duimen dat de zwemmers zijn werk goed hebben gedaan...!!

@krul, nee ik ga morgen pas vliegen maar verder valt het goed uit te houden de ramadan ben alleen benieuwd in marokko want daar is het op dit moment 45 graden:O. Maar gelukkig mogen we daar al rond 19.00 uur eten dat is wel een stuk vroeger dan hier.

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wauw ukkie wat een mooi nieuws!
    echt super... en als je vriend nou net als vorige keer zoveel guppies had, dan heb je een mooie kans meid!!!
    spannend... nod is 18 augustus zie ik!
    :):) ben blij voor je!

15. sunshineS1976

@MvM: poeh dat is HOT! Niets voor mij... gruwelijk die hitte. Tenzij ik hele dagen in het zwembad kan dobberen. Dan is het nog enigzins uit te houden ;)
    Wel fijn dat je daar vroeger kunt eten!! Fijne vakantie he :D En hoop dat je zwanger terugkomt! :D

16. sunshineS1976

Nu Miranda en Juliave ook nog een goeie fm!!!

17. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa misschien komen we nu met zijn 4en terug hahha..Toen ik zwanger werd van marouan zei me oma nog tegen mij...Debby let maar op jullie komen met zijn 3en terug. En uiteindelijk was dat nog zo ook hahhaa

18. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miranda en juliave ik hoop voor jullie ook een mooie knal FM

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mwah voor mij is het nog maar cd10, dus ik verwacht nog niks ;)

20. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden, bedankt Voor het duimen! Helaas was alles nog rustig... We weer even balen want ik had er veel van verwacht. Het is toch al cd 12 en vorige keer had ik een spontaan eitje... Wel krijg ik elke keer pas laat in mijn cyclus een eisprong, rond dag 22 ofzo dus ik hoop dat het vrijdag beter is. Weer loslaten en hopen... Bah. Maar iedereen bedankt voor het duimen!:)

@ukkie dat is super!! Nu hopen op de zwemmers idd!! Spannend!! Wanneer is je nod?

@ Miranda, hopelijk is er bij jou een prachtig ei te zien!! Duim duim!!!

Deel Deze Pagina