Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He bah meis :( ik had ook gehoopt er toch al iets van lichte groei te zien was! Hopen is het enige wat je kunt doen en dat doe ik met je mee. Je bent nog vroeg nu, daar moet je je maar aan vasthouden. Vrijdag gaan we voor een mooi eitje!!

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks krullie! Ik hoop het ook echt.
    En jij vrijdag voor een super echo!! :) Spannende dag weer!

3. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ukkie, oeeh spannend!!! nu heel hard hopen de komende 12 dagen!!

@juliave, balen zeg maar het kan altijd nog deze ronde! ik kreeg ook bijna iedere eerste fm van die oh nee net niet berichten maar uiteindelijk wat later gingen ze toch groeien, duimpjes blijven draaien voor je!

@mvm, poeh dat is warm!!

@miranda, heel spannend straks maar ik zou er idd nog niet teveel van verwachten, in hoeverre dat dan lukt he, klinkt zo makkelijk ;) succes!

@krullie, ja vind ik ook hoor gewoon leuke pretechootjes tussen door, je moet toch af en toe even zwaaien naar elkaar ;)

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Guusje hoe is het afgelopen? een negatieve test, maar ook ong? Of niet?

Krullie, welkom terug!
    Dus je hebt ook genoeg kwaaltjes....

Ik wordt er zo ongelovelijk moe van,

ik doe niets anders dan spugen spugen en spugen..
    Ik ben nu nog lichter dan dat ik voor mijn zwangerschap was!
    Probeer wel zoveel mogelijk te eten en te drinken, al hoe wel dat wel moeilijker gaat als je constant missselijk bent

Ik heb zin in spinazie met ei, dus ben nu aardappelen aan het koken met spinazie en ei. Hopelijk houdt ik het binnen.

Had net honingpops gehad met melk (uurtje geleden) en is er net uitgegaan.. Rot is dat!

Manlief vindt het ook helemaal niet leuk als ik telkens boven de pot hang.

Nog iemand tips?

Dikke knuf!

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Grappig,mvdk,krullie en ik allemaal 10 weken 5á6 dagen!

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, grappig he :D was een goede maand voor ons kennelijk. De rest moet deze maand gewoon lukken :)
    Wat balen van je overgeven joh, ik ben ook misselijk en kan behalve brood niks eten maar moet er niet aan denken om het eruit te gooien steeds.. Sterkte. Ik zag dat je van vsm natuurlijke korrels ofzo hebt tegen de misselijkheid, misschien iets om naar te kijken?

7. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Balen Kim!! Hopelijk voel je je snel beter! Je bent al bijna 11 weken, vanaf 12 weken moet het bete gaan toch?! Sterkte!

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ukkie: Wat goed dat je een ei hebt gehad! Nu weer twee spannende weken. Duimen duimen duimen!

@ Juliave: Balen dat er bij jou nog geen groei te zien was. Maar het is inderdaad nog vroeg, zeker als je anders rond cd 22 je ei hebt.

@ Miranda: Hoe ging het bij jou?

@ Krullie: Bij de controles heb ik inderdaad geen echo. Wel wordt er naar het hartje geluisterd en gevoeld of de kleine goed groeit. Ook wordt elke keer m'n bloeddruk gemeten.
    Alles was goed dus ben weer opgelucht :).
    Die extra onderzoeken (dat is volgens mij met nekplooimeting) hebben wij niet gedaan.
    Over 2 weken heb ik de 20 weken echo. Spannend!!

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hello ladies...

ook bij was was er niet een super ei te zien...
    alles was nog redelijk klein...
    ze heeft er 1 uitgepikt om te meten... die was 8 mm (op cd10)

ik heb wel eens eerder een 8 mm ei gehad, maar dat was heel laat in de cyclus op dag 20 ofzo...
    dus ik hoop dat deze nu doorgroeit! zou mooi zijn...

wat is jullie mening van 8mm op dag 10?

donderdag weer terug, weer om 15.15

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miranda;das toch hartstikke mooi! Volgens mij had ik in de 1e maand ook een ei van 8mm op dag 10, op dag 16 of 18, dat weet ik niet meer zeker een ei van 20mm! Dus goed vooruitzicht hoor! Mijn duimen draaien voor je meis!

Ukkie; eisprong al gehad? Afgelopen week om de dag geklust? Dan zit je in ieder geval goed!

Kim; bah meis, nog steeds zo misselijk, ik snap dat je er niet goed van wordt! Probeer steeds kleine porties te eten, en geen zware dingen, zoals vettig eten en te kruidig. Klinkt saai maar het helpt wel. Ook niet te veel in 1 keer drinken, alles met mate, dat is het beste wat je kunt doen!

Julia; he bah meis, wat balen dat er nog niks te zien is! En inderdaad maar hopen dat er over 2 dagen iets groeit,duim duim!

Hier nog steeds in afwachting van een ongi of positieve test, morgen is mijn nod en ik heb niet meer getest, goed he! :D Morgenochtend maar een testje wagen..spannend!!! Duimen jullie hard voor me? Ik hoop het zoooo!!!!

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Guusje ik ga voor je duimen! Spannend!!

Miranda: Dat klinkt wel hoopvol! wordt voor jou ook spannend de komende dagen dus.

12. sunshineS1976

@Kim: jaa leuk he alledrie rond dezelfde termijn! Ik verwacht vrijdag wel 1 of 2 daagjes teruggezet te worden :)
    Echt supershit dat je zoveel moet overgeven. Dat kan niet zo door blijven gaan hoor, straks moet je worden opgenomen wegens uitdroging. De korrels die Mvdk noemt schijnen te kunnen werken, is homeopatisch, wel veilig, maar kan wel langer duren voor het werkt. En anders toch maar die pilletjes van de ha slikken en de bijwerkingen voor lief nemen en even een oplossing zoeken voor geen auto rijden enz.
    Op een gegeven moment moet je misschien maar kiezen tussen twee kwaden...

@Linde: genoeg controles dus tussendoor! Dat is wel een veilig gevoel :) Spannend hoor de 20 weken echo!!

@Guusje: waauw wat knap dat je niet meer getest hebt! Ben trots op je :D
    Ik ga zooo voor je duimen dat het gewoon raak is en je morgen een tweede streepje hebt!!

@Miranda: dat meen je niet!! :$:D
    Dat is wel goed hoor!! Ik had alleen eentje van 8mm tijdens Clomid en die was ook weer zo verdwenen. Maar jij spuit elke dag dus als het goed is wordt het eitje goed gestimuleerd en moet ie gaan groeien! Wauw wauw wauw!! Ik hoop het zoooooooooooooooooooooooooooo voor je donderdag!!!!!!!
    duim duim duim!!!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Guusje spannend!

Ik kan die tip meenemen, en zou morgen eens bij de appotheek kijken.

Er is nu vakantie periode, dus ik werk best wel veel.
    6 dagen per week, 2 dagen vrij of 1 en dan weer 6 a 7 dagen. Omdat andere collega's vakantie hebben!
    Oplossing zonder auto wordt helaas niet wat.

Even kijken hoe het schip strand..
    Vreemd, dat zo'n kleine mormeltje van 3,34 cm dit allemaal veroorzaakt hahahaha

Fijne aaf allemaal! Ik ga zo even serie kijken op net 5.
    Hoorde dat het een leuke was..

14. sunshineS1976

@Kim: dus autorijden moet je wel... maar ja misschien moet je die kuur op een gegeven moment ook gewoon nemen...
    En je dan maar ziekmelden??? Snap dat dat niet fijn is om te doen maar ja... nood breekt wet soms...

Ja dat schijnt inderdaad een vette serie te zijn; Good Christian Bitches!
    Maar die draait alweer een week of 2-3 dus heb de eerste afleveringen al gemist. Wil het eerste seizoen straks op dvd aanschaffen als het uit is.

15. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miranda 8mm is een mooi begin toch! Hopelijk zet het ei lekker door en groeit hij mooi door. Donderdag duimen we weer. Ik moest eigenlijk ook donderdag terugkomen maar vrijdag is mijn vrije dag. Dus ik heb het zelf op vrijdag gezet. Beetje je eigen wil doorduwen is prima toch ;)

@guusje super spannend! Ik duim voor je!! Hopelijk morgen goed nieuws!!

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ♥ ladies ♥
    Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 5, 2e ronde met hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 06-07 Zwanger
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, ronde 4 (100 mg)
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje.
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger
    Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde met 50 mg clomid en pregnyl

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

Guusje; nod: 7 aug

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

MissMiranda 9/8 tweede FM van ronde 5
    Julia 10/8 tweede FM ronde 4
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Kimmuh, uitgerekend:26-02-2013, geslacht nog niet bekend.
    Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend
    Mvdk, uitgerekend: 27 feb 2013, geslacht verrassing
    Linssiejj:
    uitgerekend?, geslacht nog niet bekend

17. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames hier een berichtje van mij. Ik ga zometeen vertrekken vanuit huis richting dusseldorf (weeze) vliegveld om te gaan vliegen naar marokko...IK wens jullie allemaal veel succes met alle fm's en echo"s en ik denk zeker aan jullie op vakantie...

Veel liefs en dikke kus

Debby & Marouan

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Debby; fijne vakantie meis, heerlijk genieten!

Hier helaas ongi geworden vanmorgen..grrrr, ga nu ff sporten ff alle agressie eruit gooien!! :x

19. sunshineS1976

Guusje... :(:(:( wat ontzettend k*t!! En dat terwijl je wel van die kwaaltjes had! Stom lijf dat je zo voor de gek houdt!
    Gooi alles er maar lekker uit met het sporten, zal je hopelijk een klein beetje goed doen, al kan het de pijn niet verzachten.
    Dikke knuff!

@MvM: een hele fijne vakantie meis! Niet te veel aan ons denken hoor! ;) Wij wel aan jou natuurlijk, want je gaat terugkomen met zijn viertjes! ;)
    Geniet!!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @guusje, och bah meid wat balen!! gooi je frustratie er maar even lekker uit, dat lucht vast op! ik had et zo voor je gehoopt! :(

@mvm, fijne vakantie meid! geniet ervan samen met je gezin!
    wie weet wat er deze vakantie allemaal gebeurt ;)

Deel Deze Pagina