Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: voel je al iets??? Steekjes links of rechts bij je liezen???? Verder geen bijwerkingen van de puregon? Ik had dus een baard van donsharen gekregen na de tweede ronde.

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Debby: hele fijne vakantie!

@ Guusje: nee, wat balen meid! Ik had zulke goede hoop voor je. Ik hoop dat het sporten helpt om je gedachten te verzetten.

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @krullie... nee ik voel niet echt extreme steken ofzo... af en toe voel ik wel een klein pijntje hier en daar... niet continue...
    maar ik weet niet wat ik daar van moet denken, omdat ik zo erg hoop dat het werkt betrapt ik mezelf er ook wel eens op dat ik dingen wil voelen...
    en als je maar lang genoeg gelooft dat je iets voelt, dan voel je het op het laatst ook...

verder geen last van donshaar, maar ik ben erg moe en heb veel pukkels :(

4. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @guusje balen meis!!! Lekker gaan sporten en je uitleven. Hopelijk heb je deze ronde meer geluk. Wat zijn nu je vervolgstappen?

@mvm fijne vakantie!! Ga heerlijk genieten!!

@miranda ik weet precies hoe jij je voelt! Ik denk ook steeds vanalles of juist niets te voelen. Ik weet ook niet meer wat echt en niet echt is... Echt frusterend. Toch maar goed dat we zo goed gevolgd worden in het ziekenhuis. Dan hebben we toch iets meer zekerheid. :)

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @julia, gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft ;)
    ik durf gewoon niet meer te geloven dat ik wel of niet iets voel...

tenslotte zegt het niks... vrouwen die niks voelen hebben soms goed resultaat. vrouwen die veel voelen hebben soms geen resultaat... en andersom weer :p

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Miranda.. 8 mm is geloof ik redelijk goed.. Ik heb meestal 10/11 mm op CD12 en ik heb aan Chlomid 50 genoeg.. Volgens mij lig je dus wel op schema :)

Guusje.. Nee niet om de dag! Wel op de dag van de eisprong! Wilde een beetje 'sparen' omdat mijn vriend heel wisselende guppies heeft.. We zullen zien dus :) Wat balen dat je ongi bent geworden.. Je gaat er altijd van uit maar diep van binnen hoop je er zoooo erg op. Dikke knuffel!

Debby.. Fijne vakantie, geniet ervan!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks ladies, uit frustratie maar net een wijntje ingeschonken, nu kan het nog! :) Maar wel weer echt balen, elke maand 2 mooie eitjes en niks... hoezo niet?!?

Ukkie; het beste is om een dag voor de eisprong te klussen he! Maar op de dag zelf kan ook geen kwaad dus ik hoop dat ie raak is voor je!

Miranda; al klachten? Spannend hoor!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ♥ ladies ♥
    Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 5, 2e ronde met hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 06-07 Zwanger
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, ronde 4 (100 mg)
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje.
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger
    Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 3e ronde met 50 mg clomid en pregnyl

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

MissMiranda 9/8 tweede FM van ronde 5
    Julia 10/8 tweede FM ronde 4
    Guusje 15/08 1e fm van ronde 4
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Kimmuh, uitgerekend:26-02-2013, geslacht nog niet bekend.
    Krullie, uitgerekend: 01-03-2013, geslacht nog niet bekend
    Mvdk, uitgerekend: 27 feb 2013, geslacht verrassing
    Linssiejj:
    uitgerekend?, geslacht nog niet bekend

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat balen Guusje!! Ik had ook zo'n goed gevoel.. Nu maar hopen dat het snel wel raak is!

Bah Kimmuh wat vervelend zeg!! Gelukkig heb ik daar geen last van. Ben pas 3-4x misselijk geweest en voor de resteetbuien, dus ben ook al aangekomen. Maat je moet idd wel oppassen dat je niet uitdroogt..

10. sunshineS1976

@Miranda: daar heb je wel gelijk in ja... je bent er zo op gefocust ook... op den duur voel je wat je wilt voelen...
    Pukkels had ik idd ook bij Puregon, maar dat is nu overgegaan naar acne. Het is echt vreselijk nu... Dus wacht maar ;)

@Guus: van je wijntje genoten? Neem er nog maar eentje! Nu kan het inderdaad nog. Hopelijk heel snel niet meer!
    Zo onbegrijpelijk he... je hebt twee mooie eitjes, de guppies van manlief zijn ook in orde... waarom lukt het dan niet????
    Hoop dat de volgende ronde het gaat worden voor je hoor!

@Ukkie: nog 10 daagjes en kunnen we hier hopelijk uit ons dak gaan voor jou!!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maar goed, ik moet ook niet gelijk van uit gaan dat het gelijk raak kan zijn...de 1e maand was mijn ei anderhalve week later en hadden we niet op het juiste moment geklust dus die ronde kan je al weg strepen. Dus eigenlijk pas 2 echte kansen gehad. 3x is scheepsrecht toch? :D

12. sunshineS1976

Als je het zo bekijkt Guus... dan moet dit hem nu gaan worden dan!! ;)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoe is het dames?

ik moet morgen voor mn 2e fm op cd 13...
    maar ik voel nog steeds niet erge buikpijn of steken in mijn liezen ofzo dus ik denk dat er niks gebeurd daar binnen....

14. sunshineS1976

Hoe laat moet je Miranda??? Ga echt voor je duimen!! Ik gok erop dat ie gegroeid is!!
    Bij zo'n kleine afmeting voel je misschien ook nog niet veel. Ik voelde pas iets toen er meteen al bijna 20mm zat. Houd hoop hoor, deze ronde gaat 'm worden! En als het dan ook nog eens meteen in 1x raak mag zijn..;).....!!

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    krullie morgen om 15.15...
    ik hoop dat er groei is inderdaad... nouja we zullen zien! :)

16. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik duim ook voor je Miranda!! Inderdaad vertrouwen houden! Hopelijk zit er morgen een mooi ei van meer dan 12mm :) duim duim

@krullie al gebeld met fontys?

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend Miranda! Ik duim voor je! Enne, ik heb eigenlijk nooit heel erge last van de groei van de eitjes hoor, pas als ie spring begint bij mij de pijntjes! Dus ik heb er goede vertrouwen in bij je!

Hier vannacht helse rugpijn,buikpijn en mega erg ongi..ik loop gewoon leeg! Duizelig ook...pff.. ik had toevallig vandaag het ziekenhuis aan de lijn en die zei omdat ik deze maand redelijk dik baarmoederslijmvlies had, vergeleken met de vorige maanden, dit vaak een erge menstruatie kan zijn. Nou lekker weer!! Lang leve de paracetamolletjes!

Kim; ik las in het foldertje van de DA-drogist dat ze daar Seaband Mama Gember 24 zuigtabletten verkopen, is speciaal ontwikkeld voor zwangere vrouwen die last hebben van misselijkheid. Je hebt ze in verschillende sterktes; van lichte onpasselijkheid tot extreem aanhoudende misselijkheid. Misschien iets voor jou? Zijn nu in de aanbieding; 6.39 dus valt mee. Ik moest aan je denken toen ik dit las!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MissMiranda.. Het voelen van de eitjes voel je (meestal) ook niet! Alleen als je een eisprong hebt KUN je het voelen.. Ik heb het in de afgelopen jaren 3x gevoeld !! (Soort van ongi krampen) Ga voor je duimen dat je eitjes zijn gegroeid !!!!

19. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, spannend morgen!! ik heb bijna nooit iets gevoeld van de groei en ook niet van de eisprong en het is toch gelukt. Kan me voorstellen dat je er qua gevoel bovenop zit en bij ieder krampje en dingetje denkt ooeeh oeh zou dit wat zijn maar al voel je niks kan het nog steeds van binnen prima aan de gang zijn.. Succes morgen!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    dankjewel dames... ik ben zo benieuwd naar morgen...
    maar ik durf eigenlijk niet te hopen dat het positief is, want dan is de teleurstelling ook weer groter.
    pfff wachten wachten wachten

ik heb trouwens voor vriendlief zink+selenium gehaald bij de hema... want ik heb nu al veel gelezen op internet dat dit kan bijdragen aan het verbeteren van de zwemmertjes kwaliteit:)
    baadt het niet dan schaadt het niet toch ;)

Deel Deze Pagina