Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dank jullie lieve meiden...

Jullie vertrouwen kan ik goed gebruiken.
    Geen oog dichtgedaan vannacht, van 01.00 tot 03.00 geslapen, voor de rest mijn Ipod leeggeluisterd... en boven de wc pot gehangen van de spanning... ben er gewoon ziek van.
    Om half 6 er maar uit gegaan toen ik op het punt stond mijn vriend te vermoorden.
    Die ronkte gewoon onverstoorbaar de hele nacht door... hoe haalt ie t in zijn hoofd lekker te slapen?!
    Maar goed... mijn Ipod was leeg en ik kon dat gesnurk niet meer aanhoren, dus voordat ik hem serieus een flinke mep wou verkopen maar mijn bed uit gegaan...

Ziek van de spanning, gewoon niet normaal meer. Echt stom toch?! Vriendlief trekt zich nergens wat van aan want volgens hem zit het allemaal echt wel goed...
    Hij gaat mee vanmiddag, maar ben nu gewoon ff boos op 'm dus ben koppig genoeg om nog in mijn eentje te gaan ook ;)

Zet 'm op Juliave; je krijgt vast goed nieuws te horen!

xxx

2. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, ach joh die arme man van je :p hij voelt gewoon aan wat jij nodig hebt, stel je voor dat hij ook z'n nagels zat te bijten van de zenuwen, word het bij jou alleen maar nog erger van, nu word je er boos van, heb je wat afleiding ;) heel veel sterkte met wachten!!

@juliave, jij ook nog even heel veel sterkte, duimpjes blijven draaien voor een mooi eitje!

@miranda, nou hoe gaat het 100 spuiten? Niet meer last van bijwerkingen?

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    julia; suc6 zo meteen he, *duim duim*!

En Krul; jij ook he, hoe laat mag je? Ben benieuwd naar je mooie echo's foto's straks!!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @julia... de bent nu aan de beurt denk ik ! ik denk aan je, mijn duimen draaien

@krul, meissie toch wat een zenuwen. ik kan nu wel gaan zeggen dat je geen stress moet hebben , maar dat helpt toch niet ;) ik snap je wel hoor meid...
    veel plezier vanmiddag en genieten!!!

@mvdk. gister 100 gespoten.
    gaat prima, alleen ik ben echt zoooooo moe! blehh... niks aan.
    zou dat van de puregon kunnen komen?

5. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, ;) spannend!!

@miranda, ik heb geen ervaring met puregon maar het lijkt mij wel dat het daar van zou kunnen zijn. Alle hormonen doen de gekste dingen met je lichaam.. Sterkte meid, hopelijk maandag één of meer mooie eitjes, dat verzacht de klachten weer iets..

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik wacht op nieuws :D

7. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bah! Hier helaas ook geen goed nieuws.... Moest 45 minuten wachten in het ziekenhuis. Werd ook helemaal gek en toen ik eindelijk aan de beurt was was er weinig te zien. Paar kleine eitjes die misschien doorzetten, 5,6 en 9 mm maar het is al dag 16 dus eigenlijk is dat niet echt positief. Baal echt zo erg! Ja miranda ik sap precies hoe jij je voelde. Ik kon ook wel huilen.... Weer niets. Zo frusterend. Ik wil het zoooooo graag.... Nu dinsdag weer op controle. Hopelijk dat beter nieuws of het betekent het einde van de cyclus en opnieuw beginnen...
    In ieder geval allemaal bedankt voor het duimen en het meeleven. Aan jullie ligt het niet!!

Nu allemaal duimen van krullie. Hopelijk krijgen we vanmiddag super nieuws en een mooie echo te zien. Zet hem op krullie.

Andere meiden ook heel veel succes.

8. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, dikke knuf meid! Echt balen!!

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Julia.. Dikke knuffel echt vervelend !!!
    Snap dat je het frustrerend vind, hopelijk is er dinsdag een grote groei te zien, en anders snel afbreken en chlomid 150 !!

10. sunshineS1976

Ff snel : alles goed!! Zooooo opgelucht! Xx

11. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Fantastisch krul!!!

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yes!!! Super krullie!!! Yes!!! :)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @julia... he meid wat ***!! ik had het echt echt echt voor je gehoopt! moed houden meid, het komt echt goed
    (gek is dat, voor mezelf heb ik er totaal geen vertrouwen in, maar voor anderen wel!! ;) )

@krul yeaaaaaahhh ik ben benieuwd naar je verhalen :)
    ben helemaal happy voor je schat!

@all, vandaag een minne dag... lichamelijk gezien. echt helemaal gesloopt terwijl ik niks doe... dood moe en knallende koppijn! blehh

14. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks meiden! Elke tegenslag is steeds weer balen... Hopelijk dinsdag meer geluk en anders helaas op naar nieuwe ronde.

@miranda echt balen meis dat je last hebt! Al die kwalen terwijl het nog niets oplevert is super #{^{^}#{#{^%%#%## hopelijk is het wel een goed teken omdat je lichaam bezig is? Rust lekker uit dit weekend. Op naar een goede fm maandag!

@krullie kom maar op met die prachtige echo!! Ben erg benieuwd!! Nu kan het genieten echt beginnen meis!! Heb je het jullie ouders al verteld???

15. sunshineS1976

ooh lieve meiden... ik voel me gewoon helemaal naar als ik het berichtje van jou, Juliave, weer lees...
    En dan kom ik hier met (weer) blij nieuws...
    Het is niet eerlijk en ik voel me gewoon echt superschuldig...

En jullie reacties zijn ook zo lief... vind jullie echt supersterk lieverds... respect...!
    Juliave: meis :( ik had echt iets anders voor je gewenst! Waarom moet het toch zo gaan?? Het kán nog, maar snap dat je je goed klote voelt. Al die tegenslagen... het is niet eerlijk.
    Toch blijf ik nog voor je duimen en voor Miranda en Ukkie natuurlijk ook! Zet 'm op schatten, jullie zijn het waard om mama te worden... de kindjes kunnen niet wachten tot ze in jullie buikjes mogen groeien!

Het voelt niet fijn om in geuren en kleuren over mijn echo te vertellen. Alles was in ieder geval goed, uk ligt goed op schema en was druk aan het bewegen. Ook alle bloeduitslagen waren goed.
    Over 1,5 week nog een echo met nekplooimeting.
    Ben nu wel flink gerustgesteld, maar het blijft eng.
    Schoonfamilie vandaag ingelicht, erg bijzonder. Morgen onze vrienden en zondag mijn familie.

Zal morgen de foto's in mijn album plaatsen, als je het wilt kun je ze daar dan zien :)
    Foto's zijn niet superduidelijk vind ik... komt ook omdat ik toch wel een beetje buik van mezelf al heb... maar de gyn vond het prima gaan.

Ik ga mijn bed opzoeken. Slaap lekker meiden en houd de moed erin he!
    Liefs!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. We zijn allemaal blij voor jou, je hoeft je echt niet schuldig te voelen.. Jij hebt er net zo hard je best voor gedaan dan wij !!! Onze tijd komt nog wel :D Ben benieuwd naar je foto... Genieten en veel plezier met het vertellen... Heb/doe je het nog op een speciale manier?

17. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Krullie we zijn echt super blij voor je dus voel je zeker niet schuldig. Ik ben alleen maar super blij dat het bij veel van de mmm meiden wel lukt! Dat geeft ons allemaal moed! Ben erg benieuwd naar je foto. Geniet van deze mooie tijd. Vee plezier morgen me vertellen!! :) genieten meis!!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @Juliave: He wat verschrikkelijk balen dat er nog zo weinig groei te zien is! Heel veel sterkte en ik hoop dat er toch nog wat gaat groeien deze maand.

@ Krullie: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Dat is een hele opluchting! Ik ga zo eens even op je profiel kijken of je al foto's geplaatst hebt :).

19. sunshineS1976

Fijn dat jullie zo reageren meiden, als jullie het ook echt maar echt menen. Anders echt aangeven!
    Heb foto's in mijn album geplaatst. Je ziet beentjes/voetjes en armpjes, al moet je wel errug goed kijken hoor.
    De uk was in ieder geval druk aan het spartelen en koppeltje duikelen. Hoe emotieloos vriendlief zich gedroeg terwijl ik zo in de stress zat, zo emo was hij nu!
    Hoop volgende echo over 1,5 week weer duidelijker is.

@Juliave: ik ga dinsdag voor je hopen, bidden, duimen, wensen enz!
    @Miranda: ging je nou nog maandag of toch morgen?? Ook voor jou blijf ik bidden, hopen, wensen, duimen, dromen enz!
    @Ukkie: aftellen geblazen meid! Zou het dan nu...?! Ik hoop het zooo!!
    Aan ons kan het niet liggen, want we denken constant aan je!

We hebben gisteren de aanstaande opa's oma's van schoonfamilie een slabbetje of sokjes gegeven met I love opa/oma en toen raadden ze het natuurlijk. Was super.
    De broers van mijn vriend hebben we een whatsappje gestuurd met een foto van hem met zijn nieuwe shirt : Dad 2 Be
    Met het bijschrift: Wat vinden jullie van mijn nieuwe shirt?!
    Ook echt geweldig, met 10 seconden werd de telefoon overbelast :p

Vanavond vertellen we het onze vrienden met de bbq ook op die manier. Vriend trekt zijn shirt aan.

Morgen wordt ook wel speciaal. Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma en ze geven morgenmiddag/avond een feest voor familie en vrienden omdat ze 30 jaar getrouwd zijn.
    Ergens in het midden, ik wacht een geschikt moment af, zullen we het feest "stilleggen" om een speciaal cadeau te overhandigen en krijgen ze een mandje met sokjes, speentjes, rompertjes en een slabje met I love opa/oma en "Ik ben opa's trots / Ik ben oma's knuffel" enz. Dat zal wel inslaan denk ik ;) En iedereen weet het dan meteen. Wordt hopelijk een mooi moment :)

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    He Krullie, fijn dat je echo goed was
    Sorry voor late reactie! Was niet veel online, erg druk met werken en verder met niks doen (bankhangen)

Mijn nicht is een shirtje aan het maken voor mijn dochter met op de voorkant: Geef mij een kus en op de achterkant: Want ik word grote ZUS

En die mag ze dan dragen, dan vertellen we het verder ook ie-dere-een! :)

Ik begin al een behoorlijke buik te krijgen, verloskundige verteld dat dit komt omdat het mijn 2e zwangerschap is, en vergelijkbaar met een ballon...

Voor ieder die nog niet zo ver zijn:Hoop echt dat het snel raak is!!!

Share This Page