Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Onze kleine uk...zover te zien alles gezond!!!

Bijgevoegde bestanden:

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou Uk das mooi!! Had ik ook, hopelijk blijft dat zo meis! ;)
    Wel zere borsten/tepels toch??

@Jupje: prachtig plaatje!! Je bent gewoon al over de helft !!
    Weten jullie wat het wordt??

@Daan: een meisjeee!! Gefeliciteerd!! Superleuk! ;)

3. sunshineS1976

@Miranda: voel(de) jij nou trouwens iets?? Toch iets van krampjes of steekjes ofzo nu er iets groeit????
    Ga zooo duimen voor fantastisch nieuws morgen!! Dat eitje is echt wel groter, kan niet anders!! Misschien krijg je morgen al Pregnyl en zondag of maandag iui!! Imagine!!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    waah krul jij durft wel vooruit te denken, ik niet ;)
    haha...
    maar voel niets, en voor de vorige fm voelde ik ook niets maar hij was wel gegroeit... dus ik denk dat ik er niet van voel...

ik hoop echt zzzoooo dat ie morgen gegroeit is!!

jupje wat een prachtig plaatje!

5. sunshineS1976

Ja hoor, i can feel it, dat eitje is morgen gegroeid!!!

Ik denk lekker vooruit, hoop doet leven en geen mens kan zonder dromen ;)
    Hoe laat moet je??? Zet 'm op he! ;) (dat eitje dan, jijzelf kan natuurlijk weinig doen :p )

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jupje.. Mooie echo!

LindeDD.. Nee ik denk het niet als ik er vanuitga dat mijn laatste ongi 19-07 is geweest moet dit kloppen.. Misschien gewoon veel HCG?

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ukkie heb je een follikelmeting gehad? Ik had ook meteen al een CB test met 2-3 haha en ik krijg een tweeling:p.. Nou hoeft dat natuurlijk niets te betekenen want je kan ook een hoog hcg bij een eenling hebben.

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Leuk hoor, goed nieuws bij velen!! :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    jupje; mooie echo hoor!! Leuk!

Daan, een dochtertje!! Gefeliciteerd! Lekker shoppen nu!!

Miran, morgen komt goed, ik voel het! Dat eitje is gegroeid!

Vanavond aan de klus, morgen eisprong dus als manlief thuis komt, dat is pas rond 11 uur want hij is chefkok, aan de slag! ;)

en morgen en overmorgen... en dan maar weer wachten, ik hoop voor de laatste keer, want ik ben het eigenlijk een beetje zat dit gedoe!

10. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ukkie echt geweldig! Genieten meis! Al afspraak voor eerste echo gemaakt?

@jupje prachtig beeld!!

@ Daan een meisje! Super leuk!!

@ Miranda! Succes meis! Hopelijk groeit je ei prachtig door!!

@ all hier gister minder nieuws. Ei van 12mm was op mysterieuze wijze verdwenen... :( er was niets meer te zien? Ze snappen het ook niet. Het kan zijn dat ze dinsdag niet goed hebben gemeten of het eitje is echt gekrompen... Flinke domper dus. Maandag voor zekerheid nog een fm... Balen! :(

11. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, joh meid wat een tegenvaller! En zo raar ook, ben benieuwd wat ze dan maandag zien... Succes!

@daan, wow een meisje wat gaaf!!!

@jupje, *smelt* mooi he zo'n echo ;)

@miranda, fm vandaag toch?? Hoe laat? Dat moet gewoon goed nieuws worden! :)

@all, ik wist heel zeker dat ik niet wilde weten wat het word tot het geboren zou zijn maar begin erg nieuwsgierig te worden :)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Julia.. Nee nog niet ik ga maandag bellen voor een afspraak. Ik ben pas 4 weken dus denk dat die echo toch nog wel 3/4 weken vooruit gepland word !

13. sunshineS1976

@Juliave: meis wat balen :( hoe kan dat nou? Bij 12 gaan ze gewoonlijk toch wel doorgroeien?!
    Kan het niet zijn dat ie een groeispurt heeft gemaakt en al gesprongen is???? Dit is wel klote :(

@Miranda: succes vandaag meis!! Duim zooo voor je!!

@Uk: denk dat je rond een week of 8 idd een echo krijgt. Soms doen ze het vroeger, maar met 8 weken kun je al echt een mensje zien :) Spannend hoor meis!

@Mvdk: haha grappig dat je toch wel nieuwsgierig begint te worden! Maar je hebt nog een week of 7 tot de 20weken echo om te beslissen of je het wilt weten of niet :)
    Ik wil het juist wél weten, maar ga de laatste tijd toch twijfelen of het niet leuker is om het een verrassing te laten blijven... lastig!! Heb ook nog even om erover na te denken :)

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    pffff....wat is het warm he!! En dan die verplichte nummertjes...haha

Julia; hoe kan dat nou?? Wat raar zeg!! Hopelijk zat ie ergens verscholen en konden ze hem niet goed zien, hopelijk is ie maandag er weer! Ik duim voor je meis!

Miranda; suc6 zo in het zh! Spannend, ook voor jou draaien mijn duimen!!

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jeeeeeeeeej hij is weer gegroeit!!!

hij is nu 11x17 mm, zit wat in de verdrukking,
    hij is nu gemiddeld 14 mm!!

dit weekend nog doorspuiten met 100 eh,
    maandag terug en als hij goed doorgroeit mag ik maandag misschien pregnyl zetten en dinsdag IUI !!!

:D:D:D:D:D:D

ik stuiter helemaal :p

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ow ja,

en mijn baarmoederslijmvlies was 9 mm...
    was ook heel goed zei hij! :)

(is dat goed? :p ik weet niks over bmsv...)

17. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda :D:D:D:D he he! :D echt super goed nieuws!! Bms moet minimaal 6 zijn voor een goede innesteling dus 9 is heel goed!!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hoe snel groeit je bsv eigenlijk? Op dag 9 was hij maar 4.1 nog, ik zit nu op dag 12, dag van eisprong, kan hij dan wel al gegroeid zijn?

Miranda, supernieuws meis!! Op naar een succesvolle iui!!

Nog een vraagje, als je je eisprong hebt dan moet je toch altijd rekbaar slijm hebben? Dat heb ik echt nooit..kan dat kwaad? Ook als ik dik bsv heb is het er niet...wel flink wat afscheiding maar nooit datik er draden van kan trekken ofzo! Das lees ik altijd namelijk...

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Juliave: hè wat raar is dit nu weer. Hopelijk zat ie inderdaad verstopt en is ie maandag weer zichtbaar. Of misschien al gesprongen? Of kan dat niet?

@ Miranda: wat een goed nieuws!! Duimen dat je maandag pregnyl mag spuiten.

20. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @guusje, volgens mij kan je bsv best hard groeien, ik had het idee soms bij mijn fm's dat het ongeveer 1mm per dag was m, tot 9 altijd bij mij, verder ging het niet. En ik had ook nooit echt andere afscheiding hoor, al helemaal niet het draderige waar je idd veel over leest, en het is toch gelukt ;) succes meid :)

Deel Deze Pagina