Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: ja dat "ja en amen" zeggen terwijl je iets anders had bedacht, herken ik wel!
    Goed voornemen heb je voor morgen, ik hoop dat het lukt!!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw, in vergelijking met 2,5 jaar geleden is er veel gebeurd dan zeg!

Ongelofelijk! Ik weet nog wel dat ik zo ongeduldig was toen..zo lang wachten, haha.

Ik stuur hem naar je Krul, super!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kan je vanaf je mobiel een PB sturen? Als ik op je naam klik dan zie ik dat nergens staan...!

4. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, het lijkt zo suf maar het helpt wel, schrijf al je ideeen/vragen op voor je naar het zh gaat! Leg het briefje zodra je zit op tafel dan weet de arts ook dat je vragen hebt en zal je er zeker aan toekomen om het te vragen..
    Ik denk echt niet dat je ongi bent, dan moet je toch echt helderrood bloed hebben lijkt mij maar laat het bekijken in het zh en dan weet je het tenminste zeker. Tuurlijk wil je alle opties open houden! Dat maakt je echt geen zeikerd hoor!

@mrdam, wat gaat dat hard zeg!

@ukkie, fijn dat je geen klachten hebt:) op naar de echo!

@ all, in mijn foto's staan zometeen 2 plaatjes van de laatste echo :)

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Veel succes vandaag. Ik hoop dat je wat wijzer wordt. En ik denk ook niet dat wat je nu had een ongi was. Dan moet je minstens 2 dagen achter elkaar helder rood bloed verliezen.

@ MvdK: Ik ga zo eens naar je foto's kijken :).
    Ik heb mijn nieuwste echofoto ook bij mijn profiel gezet.

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    MvdK en Linde...
    wat een mooie echo foto's zeg. erg bijzonder!

@all...
    vanmiddag half 3 heb ik een afspraak...
    ik hoop dat er dan wat meer duidelijkheid komt.
    mvdk bedankt voor je tip! dan maar suf lijken, maar dan sta ik straks wel met een opgelucht gevoel buiten ;)
    ik moet na mijn zh bezoek naar mijn werk, avond dienst...
    dus ik weet niet precies wanneer ik jullie op de hoogte kan brengen meiden!

xx

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Miran succes.. ik ben benieuwd :D

8. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    hi dames, in mei is bij mij pcos gediagnostiseerd. opdat we lang op vakantie gingen hebben we besloten om na de vakantie te beginnen met de behandeling. primolut en clomid. eerste ben ik veel afgevallen. 2 dagen voordag we op vakantie gingen heb ik een bloeding gehad maar geen eisprong zei de gyno. na een flinke bloeding van de primolut ben ik op dag 3 met de clomid begonnen. 13 aug was dag 1 en op dag 3 de 16de met de clomid begonnen. nu moest ik zaterdag voor een eimeting. dag 12/13. ik had het gevoel dat het wel iets deed. veel buikpijn. en heeeeel erg moe. net een jetleg! dus dat heb ik uitgelegd zaterdag. maar de gyno zei dat dat neit van de clomid kwam. ook een echo gehad. daar was alleen geen ei te zien, alleen heel dik slijvlies en vocht in mn onderbuik. ze vermoede dat de eisprong al geweest was! nu moet ik woesdag bloedprikken om te kijken of de eisprong is geweest en donderdag hoor ik de uitslag. heeft iemand hier ook ervaring mee? en is er een kans op zwangerschap? want daar wilde de gyno geen antwoord op geven. (ik had een vervanger van mijn eigen gyno, niet zo'n leuke)
    succes allemaal.
    kus

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Suc6 Miran! Ik hoop op goed nieuws voor je!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Saskia, ja hoor, je hebt zeker kans op een zwangerschap! Zeker als er al dik BSV is, maar ja,enige wat je kan doen is wachten op je NOD, succes ermee!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoi meiden,
    even snel voordat ik naar mijn werk ga...
    Helaas was de minder leuke verpleegkundige er vandaag, en die zegt nooit meer dan nodig is zeg maar, maar goed.
    ik heb alles uitgelegd en de fertiliteitsverpleegkundige zei dat we niet uit kunnen gaan van een menstruatie...
    daarvoor was het te weinig helder rood bloed zei ze.
    eigenlijk moest ik morgen bloedprikken op progesteron, maar dat mocht vandaag. dus dat heb ik net gedaan.
    vanaf morgen mocht ik bellen voor de uitslag maar ze wist niet zeker of het er dan al was...

daar dus even de uitslag van afwachten... kijken of er een eisprong is geweest of niet.
    ik mag deze week zoiezo nog niet beginnen met spuiten...
    ''ik wil nu geen risico's nemen'' zei ze, want de bloedtest van de eisprong is nooit 100% zeker.
    dus nu afwachten... misschien word ik nog wel echt ongesteld... maar dat denk ik zelf niet want dat wordt ik nooit uit mezelf...
    zoiezo tot 3 september wachten,,, dan kan ik eventueel een zw. test doen... en 3 september ook weer contact opnemen met het zh... als ik niet zwanger ben moet ik dan weer aan de provera...

al met al komt het er dus op neer dat ik heeeeel veel geduld moet hebben... en toch nog zolang moet wachten omdat ik toch weer aan de provera moet en alles...

;)

12. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    hi meiden, bedankt voor de reacties. wachten op mijn nod is alleen wat lastig. door mijn pcos heb ik nooid een menstruatie gehad of cyclus. ik weet ook dus niet hoelang die is en wanneer de eisprong dus heeft plaatsgevonden. misschien komt er wat duidelijkheid met het bloedprikken komende woensdag.
    :(:(

13. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, tja dan zit er inderdaad niks op anders op dan maar weer wachten.. wel heel spannend dan de uitslag van je progesteron, duimen!

@saskia, hai! Ik zou ook zeggen dat een zwangerschap nu wel zou kunnen. Dat je geen nod weet is wel logisch ja maar je kunt dan evt 2 weken na die echo aanhouden. is wel wat te ruim maar ja dan weet je het gelijk zeker.. succes!

@linde, mooie foto!

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linde & Mvdk: mooie foto's meiden! Wat een wonder he!! Kan ook uren naar mijn foto's blijven staren...!

@Saskia: welkom! Ik denk dat het beste is wat Mvdk zegt en ongeveer 2 weken na de echo aanhouden voor je NOD! Veel succes hoor, het zou zomaar raak kunnen zijn!

@Guus: heb je het naar je zin op je vakantie???

@Miranda: nou meis duimen maar dat er een mooi progesteronniveau naar boven komt!
    Fijn dat ze in het zh geen enkel risico nemen, had ik ook wel verwacht! Nu maar duimen dat het goed is en je inderdaad niet wacht voor niets en weer aan de provera moet.
    Ik blijf je nauwlettend volgen! ;)

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miran: hopelijk geeft morgen de uitslag toch iet wat zekerheid..

En ja hoor, ik denk dat ik 5kilo zwaarder thuis kom.. Schoonmoeders heeft enorm veel taarten,boterkoek,cake enz gebakken, haha, hmmmmm!!!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Saskia.. Je laatste meting is 25 augustus geweest.. Je eitje was daar al weg, stel dat je een eisprong hebt gehad moet je rond 8 september ongesteld worden. (Ik heb ook pcos) Waarschijnlijk heb je nu wél een eisprong gehad omdat je chlomid gebruikt !! Je lichaam zal er dan snel op reageren, of juist niet reageren dat er nog geen eitjes zitten...Bloedprikken en NOD afwachten.. Wij weten hoe vervelend wachten is ;)

MissMiranda.. Fijn dat je vandaag meteen mocht bloedprikken, hoef je daar iig niet voor terug! Hopelijk is de uitslag morgen binnen, kun je het best aan het eind van de middag bellen denk ik... Als je een eisprong gehad hebt wordt je wel uit jezelf ongesteld... daar hopen we maar op.. (Op de eisprong dan hé, laat dat ongesteld worden nog maar even achterwegen ;))

17. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    guusje: wat een verlijdingen allemaal. klinkt erg goed hoor hoor. geef mij ook zo'n schoonmoeder. die van mij kan niet eens een ei bakken haha

miranda: succes meis.

ooow ik word gek van het wachten. gelukkig is het al dinsdag en morgen mag ik bloedprikken. de vermoeidheid gaat maar niet over. ik dacht dat dat nu wel een beetje uit mn lichaam moest zijn als het van de medicijnen komt (wat de gyno tegenspreekt oververigens) maar om niet te veel te hopen gooi ik het gewoon op de medicijnen. even snel voor mn werk prikken morgen. gelukkig ben ik donderdag de hele dag vrij. en de dokter beld met de uitslag tussen 4 en 5. dat word een kwelling die dag. zolang wachten!! gewoon zodra jeje ogen open hebt hup de uitslag. dat zou beter voor je zijn hahaha helaas werkt het niet zo. voor de rest die ook op uitslagen moeten wachten good luck!!!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @guusje, dat klinkt gevaarlijk lekker! haha

@saskia, welkom hier... ik hoop voor je dat het bloed onderzoek een mooie uitslag geeft meid! en ik snap je onzekerheid en frustraties helemaal... killing!

@all...

gebeld voor de uitslag...
    progesteron waarde: 1.4 :(
    dus geen eisprong gehad...!

ik bel zometeen nog maar even naar het ziekenhuis... want waar wacht ik nou op ?!?
    als die bloeding het weekend wel ongi was, zit ik nu op cd 5... zou ik dan nog kunnen beginnen met spuiten?
    en anders wil ik meteen wel weer aan de provera. want ik zie niet echt in waarom ik nu nog moet wachten, jullie?

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, Saskia, das jammer inderdaad! Hier moet ik opletten dat ik niet te veel snoep! ;)

Miranda, nou, dat lijkt me duidelijk dan toch? Geen eisprong gehad. Ik denk dat die bloeding gewoon van de hormonen komen, je krijgt natuurlijk wel een 'stoot' ervan en je kunt er bijwerkingen van krijgen. Ik loop al de hele dag met een waaier, hele dag opvliegers. Maar ik zal idd wel vragen waar je nu nog op wacht! Gewoon je mond open doen daar hoor! Voor hun is het allemaal 'gewoon werk', voor jou is het een hele gebeurtenis dus alles vragen wat je wilt,daar worden ze voor betaald toch? En goed ook! 😜

Hier straks lekker bbqen, eerst ff tukkie doen want Joa sliep bij mij op de kamer en heeft de hele nacht gespookt..dus we duiken er zo allebij in!

Welterusten allemaal! 😄

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Balen Miranda!
    Je kunt altijd bellen, vragen mag toch!

Deel Deze Pagina