Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Miranda.. Balen meid !!
    Ik denk dat je niet op cd5 zit nu, want die bloeding is geen echte ongi geweest !! Even vragen wat de bedoeling is nu, bellen mag altijd.. Als ik jou was zou ik aan de provera gaan, en de volgende ronde beginnen met spuiten 100 eh... Hopelijk heb je deze ronde meer geluk !!! Ik duim voor je

Vanmiddag komt moeders voor moeders langs, vanmorgen al in een potje moeten pissen.. ben zo bang dat ze zeggen sorry mevrouw maar u bent niet meer zwanger... Whahaha, zo dom van mezelf maargoed, vind het wel spannend :)

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Spannend ukkie! komt helemaal goed meid :)

ik word vanmiddag gebeld door de fertiliteitsverpleegkundige, en dan ga ik maar even vragen...
    waarschijnlijk zit ik dan niet op CD5 inderdaad.. maar dan wil ik wel weer aan de provera...
    nouja ik bespreek het even ;)

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo.. het testje van moeders voor moeders was gelukkig ook positief... :)

Miran.. Succes, we horen het graag van je.. Nog even en we kunnen allemaal gynecealoog worden ;)

4. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, joh balen dat het toch geen eisprong was! Maar ja dan maar provera en huppa nieuwe ronde hoor! Deze moet het gewoon worden, je start met de 100 spuiten wat deze keer een reactie gaf dus het kan niet anders ;) sterkte meid, en bombardeer die gyno gewoon met alle vragen en dingen die je dwars zitten, daar zijn ze voor ;)

@saskia, lastig he dat wachten :)

@ukkie, jeej gelukkig maar! Het kan ook niet anders maar ja iedere test is toch weer spannend!

@kimmuh, echo vandaag toch? dacht dat het in je handtekening stond.. en hoe was het?

@guusje, kom maar op met die taarten dan ;)

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mvdk vandaag echo inderdaad, alles was goed! Echo gehad, hartje gehoord...
    Had afgelopen week een rot gevoel van binnen, en dacht vreemd genoeg dat het niet goed zat (vraag me niet waarom....)
    maar alles was goed! En mag niet meer van de VK zolang met zo'n gevoel rondlopen....

Volgende afspraak 17september met 18 weken
    en dan 6 oktober op zaterdag de 20 weken echo, dan gaat manlief mee.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: grmbl! :x Shit zeg :( dat er toch geen eisprong is geweest. Hoe was je gesprek vanmiddag?? Meteen weer aan de provera, hup!!

@Saskia: spannend dat wachten, succes! ;)

@Guus: oeh dat klinkt lekker!! Eet alvast maar goed voor je ukkie! ;)

@Ukkie: jeeh, gefeliciteerd met je mooie test van MvM! Blijft altijd spannend! Nu lekker verzamelen!

@Kim: super dat alles goed was!! Komt allemaal wel dichtbij he met al die geplande data al in het vooruitzicht! Het gaat snel!!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. Dat verzamelen moet gaan lukken, krijg 8 kannen per week dus mag elke dag een schone kan pakken. Ze komen het ook ophalen dus ideaal !!

Kimmuh.. Nou fijn dat weer alles goed is !! Wil je weten wat het wordt jongen/meisje?

Mvdk.. Jaa die bevestiging is altijd weer fijn! :)

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik denk dat ik weer ongi word..weer flinke menstruatiesteken, heb er echt last van. Ik word er niet goed van, wanneer mag het nou raak zijn?

9. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    kim: wat bijzonder. lekker genieten geblazen en uitkijken naar de volgende echo!
    ukkie: komt allemaal goed. ze hebben vast goed nieuws.
    miranda:succes vanmiddag bij de arts. ik hoop voor je op goed nieuws!

vanmorgen wezen bloedprikken. zal wel een lekkere blauwe plek achter laten. was een meisje in opleiding. die voor t eerst in mijn bloedprikleventje niet mijn ader kon vinden!!! dus die heeft lekker zitten wroetten. zo weer een stapje dichter bij de uitslag. mijn wachtlijn begind te slinken haha eindelijk.......

10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, fijn dat je echo goed was! :) maar idd als je een rot gevoel hebt moet je er eigenlijk niet mee blijven lopen, wel heel goed dat je vk dat ook zegt joh, die leeft tenminste echt mee, wel belangrijk nu toch :)

@guusje, he meid lekker balen dan weer, maar nog even volhouden misschien gebeurd er nog wat.. Sterkte...:)

@saskia, oeh ja fijn zo'n gepruts met je ader, gelukkig voel je daar niks van he ;)

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @kim, wat fijn dat je echo goed was!! en niet zo gek denken meis ;) jou ukje vind jou nu al de liefste mama van de wereld, no way dat die bij jou weg gaat :)

@guus, owjee meid ik hoop voor je dat die steken ergens anders van zijn

@ukkie, fijn dat deze mvm test ook zo mooi positief was :) nu mag jij lekker voor mij in kannen plassen, bij deze alvast bedankt lieverd ;)

@Saskia, bij mij ging het precies zo met bloedprikken! en er zit een prachtige blauwe plek nu! ;) ze kunne wel denken dat ik een junkie ben! wanneer krijg jij de uitslag?

@all... nou ik heb gister dus overlegt en mijn ideeen voorgesteld... dit was haar reactie:
    bij prikken op progesteron komt het heel nauw met de dag waarop je prikt... 1 dag te vroeg of te laat prikken kan al een hele andere waarde geven. daarbij komt dat de bloedtest niet 100% zekerheid biedt. en omdat we niet zeker weten of je een eisprong hebt gehad weten we ook niet wanneer die eventueel was.

daarom moet ik nu toch nog wachten tot a.s. maandag.
    misschien word ik ondertussen nog wel echt ongi, anders moet ik maandag een test doen en als die negatief is mag ik weer aan de provera...

ze willen absoluut geen risico's nemen, zo werkt dat bij mijn ziekenhuis. opzich baal ik natuurlijk wel omdat het wachten zo vervelend is. maar aan de andere kant wel heel goed dat ze zo netjes werken en niet zomaar weer vanalles doen.

ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben, ik geloof die bloedtest wel... als de waarde nou 20 of 25 ofzo was dan had ik nog wel wat hoop, maar 1.4 is voor mij duidelijk genoeg. (vanaf 30 heb je een goede eisprong)

dus maandag weer aan de provera... en nu geduld hebben...
    misschien is een weekje rust voor mijn lichaam niet eens zo gek, voor de geest wat minder ;)

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hopla, pagina 300...

kletskousen zijn wij:p

13. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda haha idd pag 300 al! :D
    Het is natuurlijk balen dat je weer even moet wachten maar ja het is op zich wel beter want je wil toch geen risico nemen dat er toch wat zit wat nou juist echt niet weg moet.. :) gelukkig is het al woensdag en is maandag helemaal niet lang wachten *ahum* ;) succes!

14. sunshineS1976

@Guus: ow nee, hopelijk kondigen die steken niet je ongi aan! Je hebt een prachtige test op de deurmat liggen die je moet gebruiken hoor! ;) Ik duim!

@Miranda: mja het is ntl wel fijn dat het zh geen enkel risisco neemt... je moet er niet aan denken dat er wel eens kans was en je gaat spuiten of provera slikken!
    Dan lukt het in dat opzicht nog wel om die paar dagen tot maandag uit te zingen he ? Het is helaas niet anders...
    Nu ga je starten met 100 eh he??

Jaa pagina 300 :p
    We mogen maar tot 500 he, dan moeten we een nieuw deel openen!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MissMiranda.. Heel graag gedaan hoor :D

Ik heb trouwens gehoord van een verpleegkundige bij ons dat er ongeveer een zwembadje vol plas nodig is voor één pregnyl spuit!

16. sunshineS1976

Klopt Ukkie, heb ik ook gehoord/gelezen ergens!
    Bizar gewoon, dat kun je je bijna niet voorstellen!!!!!
    Ongelofelijk dus hoeveel er nodig is!!
    En als ik zie hoe weinig vrouwen er bij ons mee doen, ik moet ze brengen en in die groene kist die daar staat daar kunnen maar 12 kratjes in, maar in al die weken zijn er elke week maar 6, incl de mijne, gevuld! En dat ophaalpunt is voor een heel groot dorp en omliggende dorpen en vind dat dus erg weinig!!

De instructrice van MvM had het daar ook over, dat zij bijna heel Zeeland voor haar rekening had, omdat er zo weinig vrouwen meededen.
    Niet vergeten dat driekwart van Zeeland op de SGP stemt....
    Dus dan weet je het wel. Al die streng gereformeerden, die werkelijk aan de lopende band kinderen werpen, doen natuurlijk helemaal niet mee aan MvM.....

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Eigenlijk vind ik dat ze MvM moeten verplichten!😜

Hier vandaag opeens heel weinig witte vloed en minder krampen dan gisteren... Wat blijft het lichaam toch een raar iets... Pffff!

18. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    hi miranda ff snel na het sporten want ja met pcos met je dat allemaal wel bijhouden. en gezond zwanger worden haha ik krijg morgen de uitslag. eerst zou dat tussen 4 en 5 zijn. (veeeeeel te lang wachten!) maar ik moet om 5 traininge geven aan kinderen en dan is het niet zo makkelijk om te bellen. en toen kon het in een keer ook om 12 uur. dus nog 14 uur en dan weet ik het. jeeetje spannend. ist al zo ver???????? hahah

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul; bedankt voor de test hè!! Hopelijk mag er snel goed bericht op staan!

Miranda en Saskia; tja, wachten is het ergst van dut alles hè! Ik nog tot zaterdag..bleh, maar gelukkig wel veel afleiding nu!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    een zwembadje vol??:$:$:$

crisis hee!

Deel Deze Pagina