Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Uk: volgende week je eerste echo meis!! Zoooo spannend!!!!!!
    Al zenuwachtig???

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nog geen ongi te bekennen hier.. Als ik morgenochtend nog steeds niet ongi ben maar een testje wagen. Toch denk ik dat ik vandaag wel ongi ga worden, echt een hoop krampen.. Maar wie weet!

Wij willen ook weten wat het wordt als ik zwanger mag raken. Bij Joa wisten we het ook en konden ons al heerlijk voorbereiden. Als we hierna een jongetje krijgen dan kan ik Joa haar kleertjes al op marktplaats zetten, kunnen we plaatsmaken voor jongetjes kleding! Dus natuurlijk ook erg praktisch. En toch denk ik dat we hierna nog een meisje krijgen..heb altijd al het gevoel gehad dat ik een meidenmama ben, en mijn man vindt het leuk als we hierna nog een meid krijgen.. Haha, maar ik zou een jongetje ook wel heel leuk vinden hoor, maakt me echt niet uit, als ik maar nog een keer zwanger mag raken en dat het gezond is!

3. sunshineS1976

Oef je maakt het spannend Guus! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Zolang je het nog niet bent, blijf ik duimen!

Natuurlijk raak je nog een keer zwanger! Zo "irritant" alleen dat het zoveel geduld kost ...;)
    Ga je alle kleertjes dan wegdoen als het een jongetje wordt? Stel je voor dat je spontaan zwanger raakt van nr 3 ;) hihi

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mocht dat zo lopen dan wordt het wel weer eens tijd voor nieuwe kleertjes denk ik..maar goed, je hebt wel een punt! hmmm, dan misschien toch nog maar ff bewaren..haha

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    dit was trouwens toen we afgelopen week in het vakantiehuisje zaten, Joa had een vakantievriendje, echt om te smelten!! :D

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ik krijg hem alleen er niet recht op, er is iets mis met het bestand..maar goed, het blijft een schattige foto! :p

7. sunshineS1976

aaaaaaaaw hahah jeetje wat schattig!
    Vergroten en inlijsten! ;)

Jaha stel dat er spontaan een derde komt... is het wel superleuk als ze ook nog de kleertjes van de allereerste aan kan toch ;)

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @daan en krul, mooie naam, Aimee!! erg bijzonder dat jullie die allebei graag willen!

@guus, wat een lieve foto!! en wat spannenddd!!! misschien ben je wel gewoon zwanger!!!!

@all, ik heb de afgelopen dagen steeds wat last van buikpijn, maar wel heel licht! en ook begint mijn rug wat vervelend te doen. net als wanneer ik ongesteld moet worden, maar dan ongeveer 30% daarvan zeg maar...

misschien word ik wel ongesteld uit mezelf...
    ik kan niet echt verklaren waar dat nou weg komt...
    ik moet vandaag maar wel even naar de kruidvat... testjes halen want ik mocht maandag ochtend testen...
    en dan kan ik na die test gelijk bellen naar het ziekenhuis en dan kan ik maandag weer aan de provera

9. sunshineS1976

mmm Miranda ook jij houdt ons toch wel een beetje in spanning!! Wat is je lichaam van plan?! Wat gaat het doen?!
    De testjes van kruidvat zijn heel goed! De kans is misschien klein, maar ik ben gewoon zenuw als je zo'n testje gaat doen! Hoop houden mag altijd!!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    tuurlijk kon ik het weer niet laten, toch een test gedaan.. dus niet met ochtend urine, heb ook gesport en veel water gedronken.. wat denken jullie?

11. sunshineS1976

oh my god zie ik daar een hele lichte tweede streep???!!!!

12. sunshineS1976

heb je geen kruidvat 2v5 in huis????? halen zou ik zeggen!!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha,nee die heb ik niet in huis.. Morgenochtend nog maar zo'n test doen als ik nog niet ongi ben..spannend hoor!

14. sunshineS1976

Dat kun je wel zeggen ja!!!
    Hoe zag die test van 2 dagen geleden eruit??? Hetzelfde als deze of echt omo-wit?!!

15. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Heel vaag zie ik wat..,.
    Durf geen uitspraken te doen...

16. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    @ Krullie
    Mijn dochter van 4 jr. Heet aimee.

Ben er nog steeds super blij mee!!!
    Een aanrader!!!

Nieuwe naam.... Zal ik die alvast zeggen?!

17. sunshineS1976

Jaaaaaaaaaa als je wilt dan he ;)

Zo'n mooie naam Aimee!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guus... Spannend, ga maar snel kruidvat 2v5 halen !!!!!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik denk niet dat ie positief is hoor, streep is nu niet meer te bekennen..
    Maar goed, ff afwachten tot morgenochtend.

20. sunshineS1976

mmm hoe snel heb je m afgelezen dan en de foto genomen?? Wel na 5 minuten?

Deel Deze Pagina