@Guusje... Nee.. Snap hem niet meer helemaal Maar dat licht denk ik meer aan het feit dat ik niet meer helder kan denken de afgelopen uren... hahaha Als je het zelf maar snapt is het mij allang goed, het belangrijkste is... dat er waarschijnlijk géén ronde wordt gemist ! @Miranda.. Aaah, nou laten we dan zeggen MAXIMAAL 6 maanden goede eieren en dan zwanger !!!
@guusje, oh dus het kost geen ronde, nou dat is mooi! Maar hopelijk hoeft het gewoon helemaal niet @ukkie, eventjes volhouden nog!!! @miranda, tuurlijk voel je je zo meid! Dat kennen we denk ik allemaal wel stiekem.. Maar we blijven allemaal duimen voor je en het ziet er deze ronde wel echt beter uit, die 100 gaf al reactie dus nu moet het gewoon hoor @kimmuh, hoe gaat het met jou dan? Nog steeds misselijk? Hoop het toch niet voor je!
@mvdk... met up bedoel ik omhoog... door die reactie te plaatsen komt ons topic weer op pagina 1 te staan tussen alle andere topic.. eigenlijk wacht ik stiekem op een bericht van ons uk... ik ben weer eens een keer veel te nieuwsgierig... dus ik dacht ik schop ons topic weer even omhoog zodat ukkie ons snel kan vinden om haar geluk met ons te delen
Meiden even heel snel... Alles is goed en het hartje klopte !!!! Prachtig om te zien en nu.. Genieten! Vanavond feest van mama die wordt 50, ga eerst nog even een uurtje plat! Dikke kus, fijn weekend !!! Ps vlam er morgen wel een foto'tje op
Ukkie, wat fijn voor je meis!! Gefeliciteerd met het blije nieuws! Miran; ik hoop voor jou dat 6, max 7x scheepsrecht is!! En voor mij 5, max 6x scheepsrecht is! Het MOET! Hier rustig dagje vandaag, lekker thuis gerommeld, wasjes gedaan (jaaaah, meiden die voor het eerst mama worden, de wasmachine gaat overuren draaien straks!! ) kast van dochterlief uitgepluist wat ze niet meer past..ze groeit zo snel...heb altijd moeite met afscheid nemen van dingen die te klein zijn geworden..haha, stom he Vandaag dag 3 clomid, maandag FM meting! Zal dit hem worden?
Ja Guus dit gaat hem worden! Dit MOET hem worden! Leuk al dat uitmesten, was vast hard nodig! GEloof je helemaal dat wasmachine overuren gaat draaien. Doet ie hier al met 2 personen, laat staan met een kind erbij @Ukkie: jeeeeh gefelicteeeeerd Vanavond aan je moeder vertellen toch??? DUbbel gefeliciteerd meis!! GENIETEN!! xxx
@ Ukkie: Wat fijn dat alles goed gaat met je kleintje! En nog gefeliciteerd met je moeder. Heb je het haar ook al verteld? Ik ben zelf gisteren ook op controle geweest en alles gaat goed . Deze week ook voor het eerst na de zomervakantie een paar balletlesjes gedaan. Dat viel me erg mee, wel lekker om een beetje te kunnen blijven bewegen.
Gefeliciteerd uk!!! mvdk, met mij gaat het wel.. Ups en downs.. Zo nu en dan nog misselijk als ik bijvoorbeeld te laat eet! 17 september weer voor controle & 6 okt 20 weken echo. Wil jullie het ook nog even vertellen: heb vanochtend voor het eerst (zonder twijfel) kleine beeb gevoeld!! Dacht het al eerder te hebben gevoeld deze week maar nu weet ik het 100% zeker!!!
ooooh wat gaaf Kim!!!!!! Zo bijzonder om de kleine te voelen!!! Hoop dat ik dat ook de komende weken mag meemaken... Linde, fijn dat bij jou ook alles goed is! Leuk die balletlessen, lekker in beweging blijven!
@kim wat mooi dat je je kleintje gevoeld hebt!! erg bijzonder @uk, ben benieuwd naar je foto's @all... hier nog geen nieuws... ik ben nog lekker aan de provera... vandaag is de 7e dag. ik hoop dat de ongi niet lang op zich laat wachten. als die gekke bloeding van afgelopen keer wel ongi was, wordt ik dan nu na de provera wel opnieuw ongi? das zo snel op elkaar...
Meiden, feestje was erg leuk geweest en de verassing was echt geweldig. Iedereen was super blij en ook een aantal emotioneel (mijn nichtjes) Was echt super... Maandag een afspraak maken bij de verloskundige.. (Dus over ca. 4 weken een echo) Maar ik mag over 2 weken terug komen voor een extra echo in het ziekenhuis... Kimmuh.. Wat leuk dat je je kleine al gevoelt hebt !! Hierbij ons garnaaltje....Het hartje klopte erg stevig (of zeggen ze dat tegen iedereen?)
@Miranda: je wordt wel weer ongi, wellicht wat minder hevig. Fijn dan juist! @Ukkie: waauw, mooi zeg Kan me voorstellen dat de verrassing groot was! Zagen ze het aankomen of wisten ze helemaal niet dat jullie "bezig" waren of een kinderwens hadden? Leuk die extra echo straks!! Over 2 weken ga je al armpjes en beentjes zien!!
Mooie foto Uk!! Fijn dat alles goed is! Morgenochtend weer een follikelmeting.. Zucht.. Heb geen zin meer... Maar goed, we rapen alle moed weer op en we gaan er weer voor! Pfff...