@Linde: leeeuk zo'n cadeaubon! Altijd leuk als je iets wint @MvM: mmmm dat is spannend zeg! Maar ik lees veel slechte dingen over predictor... die zou ik dus echt niet meer nemen en een andere test in huis halen... denk dat je daar beter van kunt zeggen: streep is streep! Ik hoop het wel voor je zeg!!!!!!!!! @Mvdk: fijn dat het beter gaat! Elk beetje beter is een vooruitgang! Gaaf zeg dat je een buikje krijgt!! Ik ook wel, maar voel helaas nog niets. Anderen met 16 weken voelen al wel wat... weet dat het nog vroeg is, maar ik kan gewoon niet wachten! Morgen de gyn, blijf er zenuwachtig voor. Krijg geen echo als het goed is, gewoon voelen of hartje luisteren ofzo denk ik. Weet het ook niet. Is de eerste keer nu zonder echo Cystes bleken vorige keer al verdwenen!! Had ik niet gezegd? Dus daar hoef ik niet meer bang voor te zijn gelukkig Ben erg nieuwsgierig of het een jongetje of meisje wordt. En nee, we vertellen het niemand. Echt een geheimpje van ons tweetjes!! Willen jullie het nog steeds niet weten??
hoi lieverds, ik heb even niet meer reageerd... druk druk druk, veel gewerkt. en jullie hebben het zo lekker over het zwanger zijn, en dan kom ik weer mekkeren over al mijn gedoe, heb een beetje het idee dat ik dan zeur haha. ik wil jullie geluk niet in de weg staan. ik klets ook met wat andere meiden die in de mmm zitten... andere topic. niet om jullie hoor meiden, maar nu bijna iedereen hier zwanger is is het soms toch wel fijn om daar óók te kletsen ik ben nog niet ongi... jammer maar ik zal gewoon weer moeten wachten. wel af en toe wat buikpijn, steekjes enzo... maar dat zegt bij mij nog niks, kan zo nog een week duren
Niet de enige hoor Miran!! Hier op t wachtbankje nu. Weer 2 ellendige weken wachten, dat is het meest frusterend vind ik. Maar goed. Ik zou eigenlijk gebeld worden voor uitslag uitstrijkje maar ze hebben me gewoon niet gebeld! Ik bellen naar het ziekenhuis, zijn ze er niet meer..grr... Maandag maar bellen dan!
@krullie, oh wat goed joh dat je cystes weg zijn! misschien heb ik er wel overheen gelezen hoor kan ook nou was alles goed vandaag? Mag je ook naar een vk of toch niet? Ik voel ook nog niks maar verwacht het ook nog even niet omdat mn placenta aan de voorkant ligt, dan zit er een extra stootkussentje tussen.. Wel jammer hoor want ik kan niet wachten haha @miranda, logisch hoor meid dat je ook bij anderen aansluiting zoekt, wij herkennen je frustraties natuurlijk wel en willen je met alle liefde helpen maar het is toch ook fijn om het echt te delen met mensen die het ook nu ervaren. Maar ik wacht gewoon tot je mee kan doen met de zwangere praat, volgende maand toch @guusje, netjes van het ziekenhuis joh! Not! fijn weer een weekendje extra wachten.. @mvm, heb je al een volgende test gedaan?
@Guus: dat is niet netjes! Balen dat ze er ook niet meer waren... moet je weer wachten tot maandag pff! @Miranda: begrijpelijk meis... moet je ook lekker doen!! Fijn om weer met andere meiden te kunnen kletsen die in hetzelfde traject zitten... toch zeur je helemaal niet en wil ik nog graag op de hoogte gehouden worden van jou hoor Gun het je ook zo erg... voel dat het nu snel gaat gebeuren! Klets je ons hier ook lekker de oren van ons hoofd @Mvdk: met een voorliggende placenta schijnt het nog wat langer te duren ja voor je iets kunt voelen... spannend hoor! Denk dat we binnen nu en 4 weken toch wel iets mogen verwachten! Vandaag naar de gyn geweest ,alles was goed gelukkig! Zo'n lieve leuke gyn, die me ook deels heeft begeleid tijdens het hormonen spuiten enzo. En we kregen weer een echo Heel kort, maar genoeg om de kleine lekker te zien bewegen en het hartje te horen Heerlijk! Wat is hij/zij weer gegroeid!!! Als ik zou willen mocht ik naar de vk, maar ik mocht ook bij de gyn en hun vk's blijven. Gezien het voortraject en het feit dat ik mezelf toch best druk maken of alles wel goed zit enzo, vond hij het wel een goed idee om gewoon in het zh te blijven voor de controles en begeleiding. Ben ik ook wel blij mee Zijn inmiddels al zo ver gevorderd, ken alle mensen daar, supervriendelijk en weten inmiddels zoveel van ons... vind het wel fijn om daar nu te mogen blijven Had wel vanmorgen een iets verhoogde bloeddruk... gyn dacht dat het van stress kwam en heeft me streng toegesproken dat ik me niet zo druk moest maken en moest gaan genieten Strenge toespraak met een knipoog Maar vorige keer ging ik bijna dood van de spanning en toen had ik geen hoge bloeddruk... vind het wel een beetje "eng" dus. Als hij de volgende keer maar weer gewoon goed is! Volgende controle is over 3 weken en de 20 weken echo over 4,5 week
Mvdk; ik had ook een voorliggende placenta, ik voel met 21 weken pas iets..Maar het was zeker het wachten waard hoor!! Ik hoop dat ik het binnenkort nog een keertje mag voelen..
krul, en de anderen ook natuurlijk ik vind jullie lief! haha, echt! en ik klets hier ook nog gewoon mee hoor meiden! (zolang jullie dat willen) ik hoop ook snel over een andere situatie ik zit nu te wachten op mijn ongi... duurt weer lekker lang denk ik... en dan heb ik niet heel veel te vertellen, dus ik reageer niet iedere keer maar ik lees wel mee hoor! haha. ik ben echt blij dat zp er is... in de tijd dat we al in de mmm zitten heb ik er zoveel aan gehad! Lol, verdriet, steun, advies, tips... heel erg fijn! het sleept je toch overal wel doorheen vind ik. fijn weekend meiden
ZP is echt fantastisch wat betreft het kwijt kunnen van je gevoelens en gedachten... zo fijn om deze hele, vaak onzekere, periode te kunnen delen met lotgenoten! Hoe lang is het laatste provera-pilletje nu geleden Miranda? duim duim duim!! Dit gaat 'm worden!!!
nou een klein beetje nieuws: het bruinverlies is begonnen... dus ik hoop dat het nu snel echt doorbreekt, maar ook dat kan nog zomaar een paar dagen duren, maar ik weet wel: de ongi is in aantocht!! jeej
ik weet weer een keer niet of vandaag nou cd1 is of niet... want ik ben er niet mee op gestaan vanmorgen, maar ik de loop van de dag is het wel echt helder rood bloed geworden... alleen het is weer niet zo dat mijn hele maandverbandje vol bloed zit, er zit wel bloed in als ik naar de wc ga, maar niet super veel... als ik dan met wc papier veeg zit er op het wc papier wel echt helder rood bloed. redelijk veel, maar niet super veel... in ieder geval niet een paar drupjes ofzo... maarja ik dacht omdat ik laatst immers die gekke bloeding tussendoor had, dat mijn ongi nu misschien ook minder kan zijn... dus is het vandaag nou cd1 of niet? lekker weer, dit (sorry voor de heerlijke details, again!)
Als het morgen ook nog steeds zo is, nog steeds vrij helder rood, dan is dit vandaag je CD1!! Je bent in feite kort geleden ook nog een soort van ongi geworden he dus ik verwacht dat je het nu niet heel erg gaat zijn. Nu het al helderrood is, is dit wel de doorbraak. Als het morgen nog zo is, bellen voor de eerste fm!
ah krul dat is een goeie... ik kijk gewoon hoe het morgen is - is het morgen hetzelfde? dan bel ik morgen voor een afspraak en zeg ik dat zondag cd1 is - is het morgen erger? dan bel ik morgen voor een afspraak en zeg ik dat maandag cd1 is zo een beetje? haha, tis was, waar je je al niet druk om kan maken!
Ik denk dat het vandaag sowieso CD1 is Het is helderrood... en helderrood betekent CD1... ook al heb je het pas om 22u 's avonds. Dit is wat het zh mij vertelde. Morgen hetzelfde of erger, dit is CD1. Als het minder is weet ik het ook niet... maar daar gaan we maar niet van uit
ja daar zit ook wel weet wat in... want waarschijnlijk is het ook gewoon minder heftig door die andere bloeding... enerzijds ben ik opgelucht dat ik nu weer ongi ben, ik kan weer verder! anderzijds ben ik zenuwachtig, zal het deze ronde eindelijk eens goed gaan met eitje, pregnyl en IUI... wordt weer heerlijk van de ene in de andere emotie geslingerd! maar ik ga positief denken! ik zal deze ronde een ei krijgen!
Even een vraagje, Ik weet niet of er iemand ervaring heeft met ovulatietesten? Omdat ik maandag geen eitje had die gerijpt was, en de gynaecoloog zei toch bloed trekken eind dees week ivm mss late eisprong was ik nieuwsgierig en heb toch ovulatietesten gebruikt. 1e dag licht streepje, 2e dag nog steeds licht maar iets donkerder, dad 3 bijna zo donker als teststreepje maar toch net niet even donker ( dus negatief) en dag 4 terug licht? Weet iemand wat dat wilt zeggen? Gewoon geen eisprong of gemist? Groetjes
hai danielle, je hebt pas een positieve test als allebei de streepjes even donker zijn..is dat niet het geval geweest? IK weet niet of je geen eisprong gehad hebt, als het streepje toch steeds donkerder werd gebeurde er wel iets..spannend hoor, twijfelgevalletje! Miran; ik duim voor je dat je deze maand mag beginnen met de 1e IUI! En als je helderrood bloed hebt dan is het CD1 hoor! Hier: straks maar ff het ziekenhuis bellen voor de uitslag van mijn uitstrijkje..zucht..zo jammer dat ik er zelf achteraan moet gaan..maar ja..