Hey meiden! Vandaag weer eerste FM gehad. Had al een eitje van 14mm op dag 11. Echt een record voor mij. Fijn dat er iets groeit. Baarmoederslijmvlies was nog we dun 4,2mm. Weet iemand hoeveel het slijmvlies minimaal moet zijn? Woensdag was het schema vol dus kan donderdag pas weer op controle. Tot die tijd dus maar klussen en via ovulatietesten kijken. Ben benieuwd. Hoop zo dat dit een geweldige ronde wordt!! @miranda, jij ook succes morgen! @guusje hoe voel jij je?
waaauw julia wat goed zeg!! ben bijna jaloers, haha ik hoop dat ik morgen ook zulk nieuws mag krijgen
Juliave.. Ik dach minimaal 6 mm, mijne was tijdens de eisprong zelfs 12 mm !! Fijn dat er al zo'n groot eitje aanwezig was !! Op naar de volgende FM wanneer heb je die? MissMiranda.. Succes morgen.. Ik heb morgen Mijn 2e echo bij het ziekenhuis (extra cadeautje van het ziekenhuis ) donderdag naar de VK en maandag 1 oktober weer een schommelaar dan bij de VK.. Wat ben ik een geluksbal
@miranda, succes vandaag!!!! @juliave, wow dat gaat al goed! ik dacht ook dat je bms minimaal 6mm moet zijn maar dat gaat best snel geloof ik, bij mij is het nooit meer dan 9 geworden en kennelijk was dat dus ruim genoeg succes!! hopelijk word dit m dan echt nu met zo'n goed resultaat nu al! @ukkie, gaaf joh! Heel veel plezier vandaag bij de echo! Zet je een foto online?
He dames, ik lees wel heel vaak mee maar reageer niet omdat ik vaak via mijn telefoon mee lees.. Krul, iemand vroeg je of je wist of je je beeb voelde.. Voel je hem of haar al? Wanneer heb jij je 20 weken echo? Hoe is het verder met de rest? Mamavanmarouan zie ik bijna niet meer.. Hoe is je echo gegaan uk? Fijne dag allemaal!
@Ukkie: wauw, prachtige foto!!! Je ziet echt al een beebje gewoon, met de armpjes en beentje! Super! @Juliave: dat gaat goed hoor! Weet niet precies hoe dik je bms moet zijn, had ergens gelezen dat 8mm perfect is. Maar dat bms groeit snel hoor de dagen rond je eisprong en daarna. Dus dat komt wel goed!! Klussen maar en duimen voor een mooie streep @Miranda: wanneer had jij nou je eerste fm meis??? @Kim: maandag 15okt heb ik de 20 wk echo, dan ben ik 20w5d. Wanneer heb jij m?? We hebben ook al een geslachtsbepaling gehad, beeb wou niet helemaal goed meewerken maar 90% een meisje Mag volgende week nog even gratis terugkomen. Leuk al die echo's Hoe voel jij je verder nu? Nog steeds zo beroerd??? Jaahaa ik voel mijn kleine meid heel goed zelfs!! Zo wonderlijk!! Ik hoef het me nu niet meer af te vragen, weet het zeker! Soms een schopje, maar vooral voel ik haar draaien, bewegen en friemelen. Heel raar dat ik dat zo goed voel! Ik voel echt dat ze zich verplaatst in mijn buik. Kan dat ook voelen als ik plat lig. Dan voel ik een flinke bobbel links of rechts in mijn buik en dan voel ik weer dat ze beweegt en zit die bobbel opeens aan de andere kant! Heel wonderlijk! Heb jij dat ook??
Thanks ladies! Donderdag is de volgende FM. Ben erg benieuwd. Toch maar klussen de komende dagen. Helaas is man een beetje ziekjes... Maar goed daar moet hij zich maar ff overheen zetten toch @miranda hoe was jouw FM!!!!!!! Ben zo benieuwd!! Hopelijk goed nieuws?!! @krul; super gaaf dat je je been voelt! Lijkt me geweldig! Genieten meid! Een meisje!! Super leuk!! @ukkie, gave echo!! Super dat je er veel krijgt. Lijkt me elke keer weer leuk!! Bijna alweer 10 weken!! Schiet lekker op! Hoe is het met de rest?
julia; fijn meis!! Hopelijk een goed teken dat het al zo snel gaat nu? I hope so!! Miran; hoe is het bij jou gegaan? Vandaag toch fmmeting gehad? Ik duim hier voor je hoor!! Krul; wat heerlijk dat je je beeb al voelt nu, is zo mooi!! Lekker van genieten! Hier: ik durf niet meer te testen nu..ik denk dat ik gewoon mijn ongi afwacht, ik denk toch wel weer dat die komt. Elke maand voel ik weer wat anders en is er weer iets anders, en telkens komt die ellendige ongi weer. Dus ik ga ervanuit dat ik het hsg-onderzoek moet gaan doen.. Maar goed, misschien is het goed om het eens goed te reinigen van binnen. Liefs Guusje
Balen Guusje. We blijven een beetje hoop houden. Wie weet. Goed dat je even niet meer test. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
dames, even snel... kom net van mijn avonddienst thuis en heb niet bijgelezen... vandaag de eerste FM op CD10... nog geen dominante groeiende follikels te zien. maar helaas werd ik geholpen door de mevrouw die amper wat zegt. zij zegt bij wijze van spreken alleen wat als het eitje al 15 mm is ofzo. als dat nog niet zo is dan zegt ze standaard: allemaal nog te klein. dus eigenlijk weet ik nog niet zoveel. maar het is nog vroeg in de cyclus en ik ga vrolijk door met spuiten... de aanhouder wint
@ Miranda: Vervelend lijkt me dat, iemand die zo weinig informatie geeft. Weet je nog weinig. Goed dat je zo positief blijft! @ Julia: Wat goed dat je eitje al zo snel is gegroeid. Hopelijk is je man snel beter en hoeft dat niet onder het klussen te lijden . @ Krullie: De meisjes zijn volgens mij duidelijk in de meerderheid hier . Leuk dat je haar al zo goed voelt! Geniet ervan. @ Guusje: Goed dat je niet meer test, word je alleen maar verdrietig van die negatieve testen, ik wel tenminste. En wie weet, komt je ongi niet en kan je het weekend nog een testje doen. Ik duim voor je!
@ Krullie Mijn beeb ligt telkens aan de linkerkant daar is ook het enige waar ik hem/haar voel. Af en toe een plopje onder bij m'n blaas maar hij/zij is zeker erg actief! Ik heb de 20 weken echo op 6 oktober, man en dochterlief gaan dan ook mee ben wel erg benieuwd wat het is! Mijn dochter zeurt al steeds dat de baby nu wel mag komen Kleine schat! Ik ben dan nog nét geen 20 weken zwanger, maar dat was de enige dag waarbij mijn man ook mee kon.. Bij onze 1e was hij er niet bij, en hij wou er nu wel graag bij zijn.
@Kim: fijn dat je je kleine ook zo goed voelt! Hij of zij heeft nu al een favoriet plekje gevonden in je buik zo te lezen! Spannend die 20wk echo, volgende week zaterdag gewoon al! Je kunt hem doen van 18 tot 21 wk dacht ik he? Dus dat is prima. En extra leuk en bijzonder dat de papa en zusje ook mee gaan! @Guus: goed dat je even niet hebt getest! Morgen is D-day toch!? Ik duim voor je dat er geen ongi te bekennen is en je vrijdag een streep hebt en "zwanger" op de digitale test!!! Ik blijf hoop houden en duimen draaien. @Juliave: inderdaad maar even goed klussen voor de zekerheid! Manlief moet maar op een ander moment ziek zijn Hij zal toch echt even mee moeten werken haha @Miranda: hmm minder dat zo'n vrouw niet veel zegt... kunnen toch wel zeggen of er al een paar mee doen voor de 8,9 of 10 mm! Maar ik had met 100eh ook opeens op cd 19 een hele grote en op cd16 nog onder de 10... Het kan alle kanten op gaan! Ik ga voor je duimen voor vrijdag dat er stiekem al iets te zien is!!
Miran; ik duim voor je dat er vrijdag een paar mooie eitjes te zien zijn, inderdaad de aanhouder wint, daar kan ik over meepraten!! Hopelijk zijn we snel zwanger allemaal hier, ik heb er geen zin meer in...bleh..! Duim duim duim!!