Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0

:) :p :)

2. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, hm beetje jammer zo'n muts die niets zegt.. ok aan eitjes van 8,9,10 heb je misschien nog niks maar het geeft toch een beetje meer hoop dan dat ze niks zeggen..Maar heel goed hoor, gewoon de moed erin houden, het is ook nog heel vroeg in je cyclus! Vrijdag gaan we voor een knalei! :D

@guusje, meid ik hoop echt (voor iedereen natuurlijk) dat je nou heel gauw een keer een super goeie knal test hebt!! Wat jij ook zegt, aanhouder wint dus gewoon volhouden hoor, ook al is het zo moeilijk!!

@krul+kimmuh, wat gaaf dat jullie het zo voelen! Daar merk ik nog helemaal niks van, alleen dat een volle blaas nu niet zo lekker voelt haha volgens mij word er dan even extra op geduwd ofzo zo van he dat is leuk dit zit er normaal niet :D
    Maar ik denk dat je heb bij mij aan mn buik kant ook niet ziet en zo door die placenta die aan die kant ligt, wel jammer maar ach als dat het ergste is ;) ik heb ook mn 20w op ma 15 okt! kan echt niet wachten om het weer even te zien:)

3. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het meiden,

Fijn om te horen dat alles goed gaat met de zwangere meiden! Allemaal alweer bijna 20 weken. Gaat echt snel! Genieten meiden!

@guusje spannend spannend! Hopelijk snel goed nieuws!!! Ik duim!!

@miranda balen meis! Maar morgen wordt jouw dag met een knalei!!

@all mijn FM was weer goed. Eitje was 17,5 mm en dus klaar om te springen. Ook baarmoederslijmvlies was goed. Nu dus goed klussen de komende tijd en dan weer duimen. We gaan er weer voor deze ronde. Duimen jullie mee? :)

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Julia: Ik duim voor je!!

@ Guusje: Ik snap je helemaal als je zegt dat je er geen zin meer in hebt. Hou vol meid!

@ MvdK: Ik voelde de kleine ook pas voor het eerst in de 20e week. De vk had me ook al gezegd dat de placenta bij mij aan de voorkant ligt. Maar nu voel ik haar al een tijdje heel duidelijk en heeft mijn man haar ook al een paar keer gevoeld!

5. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

hoe gaat het heir met alle zwangeren??

@guus, ik hoop dat je toch nog een mooie test in handen krijgt deze maand..

@ miran, je hebt morgen de 2e follikelmeting toch..??Ik duim voor je

@all, ik had vorige week vrijdag me laatste provera pil genomen (kuur van 5 dagen). Ben tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld. Hoe lang kan/mag dat duren eigenlijk..??

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    mvdk, toen ik zwanger was van mn dochter voelde ik het ook veel later hoor.... nu gaat het wel ineens heel snel

@all

vanacht werd ik wakker, had weer rare steken onder in mijn maag.. dus ben naar beneden gegaan naar het toilet
    werd ik wakker, alzittend op het toilet met mijn hoofd op de grond? (Ben even van de wereld geweest) toen ik wakker werd heb ik me met moeite omhoog te kregen, ben van toilet afgegaan gekeken in de huiskamer (was 3 uur) en ben naar boven gegaan want had het steenkoud... Heb doorgeslapen tot half 8, tot me dochter me wakker maakte.. Dat terwijl ik s nachts altijd wel een stuk of 4 a5 keer eruit ga om te plassen.

Vanochtend ha gebeld, moest urine inleveren misschien dat ik een blaasontsteking heb.
    verloskunidge gebeld, die moet ik vanmiddag weer bellen met de uitslag.
    Of ik heb een blaasontsteking wat die steken veroorzaakt (al sinds eergister) of het is de groei van de baarmoeder..
    waarschijnlijk ben ik flauwgevallen door mijn lage bloeddruk, vanaf het begin heb ik al een lage bloeddruk wat nog meer afneemt rond de 20ste weken...

dus afwachten!
    ik voel zo nu en dan de beeb wel, dus met hem of haar is alles wel goed gelukkig :)

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ MvM: Tegen mij werd gezegd dat je ongi 3 tot 7 dagen na de laatste pil komt.

8. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    oh dames ik heb het deze week zo druk met werken... daarom reageer ik neit zoveel...

even kijken wat ik heb onthouden:

@ukkie, super mooie echo meid! mag je trots op zijn...

@guus... was vandaag niet DE test dag, ik duim nog steeds voor je!!

@julia, wauw wat een fijn nieuws!! ik duim uiteraard ook weer voor jou meid

@alle zwangeren: ik vind het zo leuk om te lezen dat jullie je beebjes zo mooi voelen enzo... het lijken allemaal meisjes te zijn! een roze clubje hier! ben blij dat alles goed gaat!

@kim, pas je goed op jezelf meid! goed naar je lichaam luisteren hoor!

@all. op mijn werk 2 baby's geboren, dus ik kom net terug van kraamvisite nummer 1, volgende week op kraamvisite nummer 2... dubbel gevoel allemaal maar ik sla me er doorheen ;)
    Vanavond wéér een avonddienst en dan mag ik morgen voor de 2e FM op cd13... ik hoop dat er wat te zien is, maar ook nu kan het nog alle kanten op gaan... misschien is er morgen nog wel niks natuurlijk...
    morgen middag het ik een personeelfeestje: Wipe out met een BBQ... gezellig!! (moet alleen wel de spuit meenemen!)
    zaterdag ga ik lekker de hele dag shoppen met mijn mams... en zondag lekker relaxen! ...
    ik kom de komende dagen dus wel door!

vraagje: ik bewaar mijn spuit in de koelkast en haal em er altijd 10 minuten voor het spuiten ofzo uit...
    hoe zal ik dat morgen doen met dat personeelsfeestje?
    dat is van 4 uur tot ..??..

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel voor jullie allemaal, succes met de FM's !

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: Knap hoe je je erdoor slaat met die kraambezoeken! Over niet al te lange tijd komen al die mensen ook bij jou over de vloer voor jouw prachtige beeb :D

Leuk zeg dat personeelsuitje!! Whipe out!
    Zulke dingen doen wij nou nooit he... omdat ik de jongeste ben in het team met allemaal 60plussers... jammer hoor!
    Wel irri wat betreft je spuit... ik vond het ook irri altijd, want ik wou dat niemand het wist en soms had je ook niet de mogelijkheid om het in een koelkast te leggen. Zo wel, pas op dat je het niet vergeet weer mee te nemen!

Wat ik zou doen: vlak voordat je thuis weggaat die spuit nog even zetten. Dan ben je daar vanaf en hoef je er niet mee te zeulen, op te bergen, je terug te trekken enz.
    Die ene keer dat het een paar uur eerder is dan normaal kan echt geen kwaad!! Zo heb ik het zelf ook 3x gedaan de laatste ronde.

@Mvdk: nog even geduld meis, dan voel jij je kleintje ook! Ik denk dat het niet heel lang meer gaat duren! Dat gevoel op je blaas is wel grappig, dat is het voorteken al!
    Ik heb ook de 15e de 20wk echo! Heel vroeg, om 9 uur. Daarna gaan we richting Limburg voor een weekendje weg! Ik ga de babywinkels leegkopen daar :p

@Kim: dat is schrikken zeg! Heb je de uitslag inmiddels al binnen van je urine? Pas ook op met die lage bloeddruk. Werk je nog steeds evenveel als voor je zwangerschap? Hier een vriendin die met 23 wk echt moest halveren wegens te lage bloeddruk.

@Juliave: woehoe goed nieuws!! Zie je wel, dat bms groeit mooi mee!! Klussen en duimpjes draaien!

@MvM: gemiddeld 7 dagen na de laatste pil kun je ongi worden. Dat zou dan morgen dag 7 moeten zijn. Anders maandag bellen naar het zh hoor! Je hebt best een korte kuur gehad namelijk, wellicht heb je een hogere dosis nodig.

@Guus: ben benieuwd meis of je morgen een testje mag wagen!!

@Linde: je zit al bijna in je 3e trimester! Gaat hard!! Aftellen geblazen! Over ongeveer 15 weken heb je je kleine meid in je armen! :D

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Kim; jeetje wat heftig zeg dat hè zomaar flauw viel! Heb je de hierover al gebeld? Ik denk dat het een teken is dat hè rustiger aan moet doen, of misschien wel omdat je zo veel gespuugd hebt deze maanden. Hoe gaat het daarmee?

Miran, ik ga voor je duimen morgen!!

Hier; vanmiddag ongi geworden, ik word er niet goed van, zal er toch iets mis zijn? Vlg wk donderdag heb ik het hcg-onderzoek, vind het erg spannend. 1 okt weer 1e fmmeting.. Heb het idee dat het nooit gaat lukken, heb iedere maand een dubbele Eisprong dus meer kansen dan de meeste naar waarom lukt het dan niet?!? :(

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Oh en ik ben vanmiddag om 16.00 ongesteld geworden, moet ik dan vandaag als cd 1 rekenen of morgen pas? Ben wel in 1 keer goed ongi...

13. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @guusje, dan zou gister als d1 tellen.. Sterkte met weer een nieuwe ronde.. dikke digiknuf!

@juliave, wow goed weer!!! Nou kom op klussen en over 2 weken een mooie test!! duimpjes draaien weer mee ;)

@miranda, zo het word jou wel lekker makkelijk gemaakt gelukkig met al die baby's om je heen.. NOT! Knap van je dat je je er zo doorheen slaat!!! Ik hoop vandaag een mooie fm voor je, succes!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik moet toch vandaag als cd 1 tellen, komt wel goed uit eigenlijk omdat anders cd10 op zaterdag valt en ik heb een afspraak die maandag daarna. En aangezien mijn cyclus zo kort is... Dus ik moet op dag 11 nu voor de 1e fmmeting. En as donderdag hcgonderzoek..

15. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @guusje, oh nou gelukkig hebben ze overal zo'n gelijke richtlijn he ;)
    succes met het onderzoek! Hopelijk vinden ze gewoon niks en ben je er even extra vruchtbaar door :)

16. danielle2

danielle2 Lid

Jun 15, 2012
    38
    0
    0
    Ah guusje dan lopen we ongeveer gelijk, ik zit vandaag op cd 3... En deze cyclus 2 pilletjes clomid per dag...
    Ben benieuwd wat de gynae dinsdag zal vertellen over welke behandeling te starten...

@ miranda en juliave, ik duim mee hoor!

17. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guus, wat K*T joh....ik weet niet wat ik moet zeggen...Vind het echt erg voor je dat het ook bij jou nog steeds niet is gelukt:S

@krul, ja ik ben nog steeds niet ongesteld dus denk dat ik misschien dan wel een te korte kuur heb gehad.lekker irritant nu moet ik nog langer wachten pffff

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    @ all

heb de uitslag binnen van mijn urine, heb een blaasontsteking.
    Kuur gekregen van een week.
    Hierdoor kwamen die enorme steken!

Het flauwvallen komt door mijn lage bloeddruk, dus rustig aan doen.

Ik werk niet meer zoveel als ik deed, werk echt véél minder want soms is het gewoon moeizaam. Werkste 7 dagen in de week 1 dag vrij en weer 7 dagen.
    Ik werk nu niet meer dan 3 a 4 dagen achtereen..
    Dit is ook wel voldoende!
    Heb ook minder avonddiensten nu ipv 6 heb ik er 2.

Vind het wel prima zo,
    wat het spugen betrefd dat is helemaal overgegaan sinds de 15e week! (gelukkig)
    maar ben nog geen kilo aangekomen, en dat terwijl ik een behoorlijke buik heb haha.

19. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Even kort berichtje, rest komt later

@miranda, nou? Je weet wel de spanning erin te houden:) hoop zo dat je een goeie fm had!

20. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: net als Mvdk ben ik ook nieuwsgierig! Hoe was je fm? Weliswaar nog vroeg misschien, maar misschien toch al groei te zien!!

@Kim: fijn dat er duidelijk naar voren kwam dat je een blaasontsteking hebt! Nu kan er iets aan gedaan worden en verdwijnen je klachten hopelijk snel.
    Super ook zeg dat je van dat spugen af bent! Nu lekker gaan eten! ;)

@Guus: knuff meis :( Vind het zo klote voor je... vind het moeilijk om woorden te zeggen om je op te beuren... wanneer staat het hsg onderzoek gepland? Ergens komende dagen toch? Laten we hopen dat dat iets goeds voor je lijf gaat doen!
    kusss

@MvM: indien nog niet ongi, maandag meteen bellen hoor! Irritant zeg... denk dat 5 daagjes dan te kort was. Tenzij je toch zwanger bent... maar je had getest toch??

Share This Page