sorry beetje late reactie... drukdrukdruk ik ben dus gister weer voor een fm geweest. was helaas nog steeds niks te zien... dus ik mocht ophogen. van 100 eenheden naar 125... gister zij de fertiliteitsverpleegkundige: maar dan moet je morgen wel weer terug komen,.. oke, dus ik vandaag naar het ziekenhuis... in de weekenden doet de gyn met weekenddienst de fm's altijd.. dus ik kom daar, zegt ze: ik snap niet dat de verpleegkundige je nu al terug liet komen... want je spuit 's avonds en nu is het de volgende ochtend... dus het zit wel heel dicht op elkaar. ik had je liever morgen dan gezien... Dat zei mijn eigen gevoel ook al, maar ja... er was vandaag ook nog niks te zien,... ik moet doorgaan met 125 eh spuiten en maandag weer terug komen!
Spannend Miranda!!! Dit moet 'm gaan worden hoor nu! Fijn dat je nu al mocht ophogen!! Ik duim me een ongeluk voor een prachtig eitje!!
ben echt zo bang dat ik met 125 ook niks krijg dat is het maximum bij mijn ziekenhuis... als dat niet werkt moet ik overstappen naar een andere ziekenhuis of kliniek... en dat is veel verder weg enzo en ik zit nu al in de stress over hoe ik dat allemaal moet hebbe!
Miran; Ik ga extra hard voor je duimen meis! Ik snap dat je hem loopt te knijpen nu hoor... Wanneer moet je nu weer terug voor de vlg fmmeting? Bedankt voor de lieve woorden meiden, we moeten maar verder he.. Donderdag heb ik het hcg-onderzoek, ik hoor van veel meiden dat dit best wel een pijnlijk onderzoek is, heeft 1 van jullie dit gehad? En mag je pijnstillers van te voren nemen? Of krijg je die daar? ben erg benieuwd, hopelijk gaat het deze ronde lukken doordat mijn eileiders weer fris en fruitig zijn!
ik had getest indd ik ga er dan ook vanuit dat de negatieve test klopt...uk heb wel gigantich last van ne borsten...is dat normaal met provera?maandag ga ik zeker gelijk bellen... @miranda. ik duim voor je dat de 125 zn werk doet
@miranda, goeie planning weer bij jou! hopelijk heb je morgen gewoon goed resultaat en hoef je niet meer na te denken over een ander ziekenhuis.. Succes!!! @kimmuh, gelukkig ben je er dan achter wat die steken waren en kunnen ze er nu gelijk wat aan doen. Balen van het flauwvallen, hoop dat dat gauw minder word! gelukkig niet meer aan het spugen, kun je tenminste goed eten om je lijf te helpen! @mvm, ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het zh als je belt, zou wel heel dom zijn als de kuur tekort was om ongi van te worden...
@MvM: ik kan me niet meer herinneren of ik last van mijn borsten had met provera, maar zou goed kunnen toch. Veel meiden hebben last van hun borsten als hun ongi eraan zit te komen. Morgen bellen, ben reuze benieuwd wat ze gaan doen. Echt stom als die kuur te kort was.. @Miranda: kan me voorstellen dat je vooruit kijkt en bang bent dat de 125 ook niets gaat doen. Daarom MOET het nu gewoon aan slaan! De vorige ronde groeide er ook iets, weliswaar niet helemaal zoals het moest zijn ,maar toch. Ik heb mijn pijlen op jou gericht nu!! Duim duim duim!
@balen miranda! Die 125 gaat helemaal aanslaan!! Ik ga echt voor je duimen!! Vanavond even positieve gedachtes naar je buik sturen!! Hup eitje hup! @mvm balen meis! Ik kreeg altijd 10 dagen en ben toen zelfs een keer na die 10 dagen pas twee weken later ongesteld geworden! Niet normaal! Duurde dus ruim 24 dagen in totaal. Werd echt gek. Dus helaas kan het soms wat langer duren. Hopelijk kan het ziekenhuis je verder helpen of komt je ongi snel zodat jullie ook weer kunnen beginnen. @guusje spannend meis! Hopelijk valt het allemaal mee. En ja wie weet is dat het laatste zetje dat je nodig hebt! Kop op meis! Hoe is het met de zwangere chicks veel van jullie hebben al bijna de 20 weken echo toch?! Hier de hele week geklust... Vanochtend positieve test dus eisprong komt eraan. Vanavond en morgen nog maar weer klussen ben er wel een beetje klaar mee maar ja alles voor het goede doel toch morgen weer FM. En daarna hopelijk weer heeeeel hard duimen!
@balen miranda! Die 125 gaat helemaal aanslaan!! Ik ga echt voor je duimen!! Vanavond even positieve gedachtes naar je buik sturen!! Hup eitje hup! @mvm balen meis! Ik kreeg altijd 10 dagen en ben toen zelfs een keer na die 10 dagen pas twee weken later ongesteld geworden! Niet normaal! Duurde dus ruim 24 dagen in totaal. Werd echt gek. Dus helaas kan het soms wat langer duren. Hopelijk kan het ziekenhuis je verder helpen of komt je ongi snel zodat jullie ook weer kunnen beginnen. @guusje spannend meis! Hopelijk valt het allemaal mee. En ja wie weet is dat het laatste zetje dat je nodig hebt! Kop op meis! Hoe is het met de zwangere chicks veel van jullie hebben al bijna de 20 weken echo toch?! Hier de hele week geklust... Vanochtend positieve ovutest dus eisprong komt eraan. Vanavond en morgen nog maar weer klussen ben er wel een beetje klaar mee maar ja alles voor het goede doel toch morgen weer FM. En daarna hopelijk weer heeeeel hard duimen!
ik snap gewoon niet waarom ik maar tot 125 mag gaan.. er zijn zat ziekenhuizen waar IUI-vrouwen veeeel meer mogen spuiten... ik zat te denken net... stel dat er deze ronde weer niks groeit... dan zou ik de volgende ronde (en misschien wel de laatste in dit ziekenhuis) mogen beginnen met 125 eh... als er dan, met 125 eh, op cd16 ofzo nog niks is... dan schroef ik em zelf wel op naar 150 eh! of is dat heeel dom ?
Hmmm, das ook raar, ben maar 2 dagen ongi geweest, normaal altijd 4/5 dagen.. Het zal wel, raar lichaam!
@Guus: dat had ik dus ook de laatste keer voor ik zwanger werd! Maar 2 dagen ongi en daarna was het raak Voorbode?? @Miranda: neeeeheee, dat moet je nooooit doen meis!!! Kijk, dat je er één klikje bij doet is nog tot daar aan toe, maar naar 150 is echt véél te veel. Stel je voor dat er opeens 9 eitjes gaan groeien en je eierstok klapt. Ik snap het hoor dat je daar over nadenkt, maar dat is echt niet verstandig. We gaan gewoon duimen dat deze 125eh die je nu spuit het voor je gaan doen! Succes vandaag in het zh, laat het ons snel weten!!
@miran ik snap de frustratie meis... Maar idd ik zou ook niet zelf gaan klussen... Hopelijk komt er nog een mooi eitje aan. Sterkte meis en laat je niet gekmaken! @guusje Humm lekker kort. Hopelijk was het de laatste keer @all vanochtend FM gehad. Eisprong is geweest. Nu dus duimen en echt gaan broeden. Hoop het zo! Nod 19 oktober (ik pak hem lekker ruim )
Ik dacht laat ik maar weer eens even bij mijn oude groepje kijken of er nog zwangere bij zijn gekomen, maar helaas! Hopelijk lukt het bij jullie ook allemaal snel. Ik zit niet zo heel veel meer op het forum omdat ik het druk heb met werk etc en ontzettend moe ben.. Verder gaat alles goed!
Leuk om weer iets van je te horen linssiejj! En fijn dat alles goed gaat! En jongen en een meisjes! Wow! Echt leuk!
heee lins... wat lees ik nou, een jongen en een meid!! wat ontzettend geweldig!! en alweer bijna op de helft... ! super meid. @all... haha okee,,, 25 eh zelfs omhoog is misschien wat veel haha moest ook wel lachen om jullie reacties... misschien dat ik in de volgende ronde stiekem 1 klikje doe als er niks komt... oke? vanmiddag om half 2 mag ik... het fert. spreekuur waar ik normaal heen moet zat vol... dus moet nu bij de gyn... welke is nog een verrassing