Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Girls...
    Ik ben een tijdje afwezig geweest... Heb het erg druk en ben nog steeds veel moe.. (Verder gelukkig nog nergens last van)! :)
    Even een kleine update...

Ma 1-10-12 bij de VK geweest... Echo gehad.. Erg leuk kleine was erg beweegelijk en de echo duurde wel 20 minuten en heb wat beelden op DVD meegekregen !! :D Bij het ziekenhuis was de echo hooguit 5 minuten dus dit was echt geweldig.. Mijn moeder was ook mee en die vond het ook prachtig..!
    Do. 4-10-12 Bloed moeten prikken
    Do. 11-10-12 Nekplooimeting
    Woe. 17-10-12 Vakantie 8 dagen naar Lanzarote samen,
    Do. 1-11-12 3D echo en eventueel geslachtsbepaling...
    Ma. 5-11-12 Vriend naar Irak voor 2 maanden... :(

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Guus: fijn meis dat het uiteindelijk mee viel!!! GOeie eileiders heb je ;) Nu zwanger worden!! Ben je alweer begonnen met Clomid??

@Uk: fijn dat alles zo goed gaat, heerlijk om je beebje zo uitgebreid te bekijken he :D
    Heerlijke vakantie heb je in het vooruitzicht! Lees wel dat je vriend voor 2 maanden weg gaat... jeetje dat lijkt me erg heftig! x

@MvM: jij moet nu afwachten dacht ik te lezen he??
    Irritant zeg!! Ben je al ongi toevallig??

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hallo lieve meiden.
    Ik kom net thuis van mijn avond dienst dus ik reageer morgen beter maar ik wilde even laten weten hoe mijn fm vandaag was. Op dag 19 was er nog niks te zien helaas. Dus ik moest stoppen met spuiten. Helaas moest mijn gyn snel weg na de fm ivm een spoed keizer snee. Dus ik moet maandag terug komen en dan gaan we bespreken over hoe we nu verder gaan.
    Ik ben wel wat verdrietig maar eigenlijk had ik dit wel verwacht. Verstand op nul en doorgaan! Ik heb een doel en dat wil ik bereiken, dus ik ga er ook voor. Ik geef niet zo makkelijk op ;) ookal vind ik het best moeilijk allemaal op het moment.

Ik ga nu lekker slapen meiden

Knuffel!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Miranda,

Ik snap echt wel dat je teleurgesteld bent hoor, je blijft toch hoop houden!
    Ik hoop dat er snel een uitkomst voor je komt over hoe nu verder..dikke knuffel voor jou!

Hier: morgen laatste clomid alweer, maandag op dag 11 fmmeting. We gaan er weer voor!

5. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miranda, wow wat heftig allemaal. Snap dat je geschrokken bent en moet wennen aan het idee. Hopelijk krijg je maandag meer informatie. Goed dat je je eigen weg wilt volgen. Doe wat goed voelt. Gelukkig is je laatste bericht positief. Thats the spirit! Zie alle stapjes als een stapje dicht bij je droom komen! Ik duim voor je meid!

@Guus: fijn dat het meeviel!!! Hopelijk was dit het laatste zetje dat je nodig hebt. Duimen voor weer een mooie eitje (of2) en dan BAM BOEM raak! :)

@Uk: fijn dat alles zo goed gaat! Gaat snel hè! Bijna 12 weken al!! Weet iedereen het al?? Waarom moet je man weg? Militair? Succes!

@MvM: Ben je al ongi?? Hopelijk kan je snel weer beginnen aan een nieuwe ronde!

@krullie bijna 20 weken!! Wanneer is je echo? Echt een leuk vooruitzicht!

@all hier alles rustig. Eisprong is nu bijna een week geleden. Hopelijk is er een kleine beeb zich aan het innestelen! Ik hoop het zo! Duim duim!

6. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Hoi dames
    Dacht kom nog eens even kijken. Fijn dat het hoed met jullie gaat. Verdrietig dat sommigen hun wens nog steeds niet hebben zien uitkomen. Ik ben ondertussen al 28 weken zwanger van onze uk. Het is een beweeglijk kindje dus we voelen hem allebei goed trappelen. Volgende week komt eindelijk het kamertje dus kan het inrichten beginnen. Verder zijn de namen al uitgezocht, de proefdruk van het kaartje aangevraagd en de bedankjes voor het kraambezoek besteld. Gaat dus allemaal snel!
    Met mij begint het nu beter te gaan al hoewel schijn bedriegt. Heb veel probemen gehad met mijn bloedwaarde waardoor ik erg moe was. Slik al een hele tijd twee ijzertabletten per dag en krijg wekelijks een vitamine b12 injectie. Helaas bleek bij de vk dat de waarde toch nog altijd daalt. Verder deze week twee keer een ctg gehad om het hartje van de kleine te cobtroleren en een extra echo. Kleine loopt een week achter in groei en de baarmoeder drie weken voor...beetje raar...
    Over een weekje heerlijk herfstvakantie en daarna nog 6 weekjes werken!

7. sunshineS1976

@Miranda: dikke knuffel voor jou lieverd!
    Ik vind het zo klote dat je dit allemaal moet overkomen... ergens is het fijn dat je hier in je achterhoofd al rekening mee hield, dan is de klap misschien net iets minder hard aangekomen. Maar natuurlijk is die klap er wel. Ik hoop dat je maandag alle info krijgt die je nodig hebt en dat je een goed ander zh kunt vinden. Reisafstand is verder, maar gelukkig is het nog te doen zoals je schrijft. Ik ben en blijf overtuigd dat zodra jij eenmaal een eitje hebt, het raak is!

Ga het boek snel voor je opzoeken. In dat boek kwam trouwens ook de puregon aan bod. Die vrouw reageerde daar helemaal niet goed op, hebben toen een ander soort hormonen geeist en dat werkte wel... maar vraag ook naar het hormoonpompje he! Beter een hormoonpompje die een complete cyclus nabootst dan iedere keer 150eh puregon in je lijf spuiten...
    Denk aan je en ik hoop dat je in het andere zh heel snel terecht kunt! Geniet met je mannetje van het weekend samen! kuss

@Juliave: nou meid dat gaat spannend worden! We moeten het forum weer goed in de gaten houden hier volgende week! ;)
    Duim duim duim dat er nu een minuscuul stipje zich aan het ontwikkelen is in je buik!!

@Guus: spannend weer maandag! Zal wel weer een goede fm zijn! Laatste keer Clomid nu toch? Mag over algemeen volgens mij maar 6 maanden gebruikt worden. Dit moet 'm gaan worden dan he!!

@Jupje: leuk om weer wat te lezen van jou! Fijn dat het goed gaat en je jullie kleintje goed voelt bewegen! Is het een jongen?? Of blijft het een verrassing?
    Minder van je bloedwaardes... gelukkig houden ze jou en de uk goed in de gaten wat dat betreft! Raar inderdaad dat de baarmoeder voor ligt, maar de beeb een weekje achter... hebben ze daar een verklaring voor? Hopelijk maakt de kleine nog een groeispurt!!
    Doe rustig aan en luister goed naar je lijf! Nog 6 weekjes werken, maar misschien moet je toch eerder stoppen zodat je meer rust kunt nemen voor je uk. Die is nu het belangrijkste!

Hier gaat alles goed. Voel onze kleine meid lekker goed bewegen. Mijn gewicht schiet omhoog en daar baal ik enorm van. Maar ik heb het zelf in de hand... heb de laatste tijd hónger, kan alles lost en vast eten... en tsja dat moet ik dus gewoon niet doen!

Volgende week maandag de 20wk echo, dan ben ik bijna 21 wk. Daarna gaan we meteen drie daagjes weg samen naar een hotel in eigen land. Lekker tot rust komen én shoppen! ;)

Fijn weekend meiden!
    X

8. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt heerlijk krullie! Op naar een super echo en dan heerlijk shoppen voor de kleine!! :)

9. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

ik ben nog steeds niet ongesteld..

@miranda,echt k *t dat je dit allemaal moet meemaken maar voor alles is een reden..wat is jullie plan nu?

@krul,geniet em rust lekker uit.. en de 20wkn echo is echt een geweldige echo en duurt lekker lang..

@juliave dat wordt spannend meid ik duim voor je

@guus hopelijk heb je weer een goede fm en dan aan de slag

10. sunshineS1976

Hoe is het met de meiden hier??
    Prachtige dag vandaag! Wel koud, maar een heerlijk zonnetje!

@MvM: waarom geven ze je nou geen nieuwe kuur Provera?!! Irritant zeg dat wachten! Je wacht al lang genoeg!

Fijne dag meiden!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo meiden,

soory dat ik niet zo uitgebreid reageer de laatste dagen! heb een drukke werkweek gehad. en dit weekend ook weer dagdienstn van 7 tot half 4... kom er niet echt aan toe om uitgebreid te reageren... als het wat rustiger is allemaal lukt dat wel weer ;)
    hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen

morgen gesprek met de gyn. we zullen zien wat het brengt! ik ga er maar vanuit dat ik ergens anders heen ga.

fijne zondag nog meiden

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel succes morgen miranda! Hou ons op de hoogte!

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Heel veel succes bij de gyn vandaag! Hopelijk kan je snel in een ander ziekenhuis terecht.

@ Guusje: Jij succes met je FM meting vandaag!

@ Juliave: Het wordt weer spannend voor jou. Het wordt weer tijd om te gaan duimen!

@ Ukkie: Leuk he, die echo's. Jij hebt er behoorlijk wat lees ik.

@ Jupje: Leuk om weer wat van je te horen. Wat apart dat de groei van je baby achter loopt, maar je baarmoeder voor. Hopelijk trekt dat nog bij.

@ Krullie: Echt leuk dat je goed beweging voelt. En dat moeite hebben met het gewicht ken ik. Ik ging 1x in de week op de weegschaal, maar heb dat nu al 3 weken niet gedaan omdat ik er niet echt vrolijker van word.

@ MvM: Nog steeds niet ongi?? Wanneer moet je terug?

Ik heb de laatste dagen heel veel last van m'n liezen en m'n schaambeen, kon zaterdagavond bijna niet meer lopen. Zondag rustig aan gedaan en nu gaat het wel wat beter gelukkig. Hebben meer hier last van?
    Ik zit te wachten op de meubeltjes, die worden vanochtend gebracht. Ik hoop dat ze zo komen.

14. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hopelijk voel je je snel beter linde!
    Heel veel plezier met het inrichten van het kamertje!
    Foto als het klaar is? Leuke inspiratie! :)

15. danielle2

danielle2 Lid

15 jun 2012
    38
    0
    0
    @ miranda: veel succes hopelijk helpen ze je snel verder
    @ guusje: hopelijk een mooie follikel straks ( ik moet vandaag ook gaan:)

16. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi hoi, we hebben de 20 weken echo gehad.. alles was goed met de kleine beeb, en we weten wat het wordt (al houden we het nog wel even geheim..)

het is een...... verrassing aldus mijn dochter :)

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo meiden,
    vandaag een gesprek gehad met mijn gyn.
    alles op een rijtje gezet en samen besloten dat ik naar een ander
    ziekenhuis ga...
    simpelweg omdat mijn huidige ziekenhuis niet kundig genoeg is om mij goed te kunnen helpen. hier heb ik weinig kansen en kom ik niet vooruit...

in het volgende ziekenhuis krijgen ze al mijn gegevens, maar krijg ik ook een second opinion. puur om de situatie vast te stellen zoals hij op het moment is...
    dan een behandelplan maken.

ik heb aangegeven dat ik graag eerst nog IUI wil voordat we gelijk naar IVF overgaan... dit zet ze ook in de verwijsbrief.
    ik vind het best spannend, en heb er nu wel een goed gevoel bij...

het enige is dat ik zelf mag kiezen: Zwolle of Groningen.
    iemand ervaringe/tips/adviezen???

(eerst was er sprake van leeuwarden, dit is wel dichterbij voor mij, maar mijn gyn raadde het af. omdat zwolle en groningen toch ''beter'' zijn. ik heb daar meer kansen dus daarom ga ik daar ook voor)

18. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Miranda succes!!!
    Linde, ik heb dat een paar weken geleden ook gehad. Is nu ver weggetrokken

19. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Miranda ik weetniet waar je woont?
    Ik zou wel voor Groningen gaan..Daar ben je toch wel aan de beste adres voor als je iets hebt..
    Alleen als je zwanger wordt,dan zou je misschien wel eerst onder controle daarblijven.
    Kan hoeft natuurlijk niet.

succes!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    kim, kan je ook vertellen waarom je voor groningen zou gaan, zijn zij beter dan zwolle?
    daar hoor/lees ik namelijk ook hele goede verhalen over...

Deel Deze Pagina