Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: meis wat fijn dat jij een goed gevoel hebt bij wat er nu allemaal gaat gebeuren! En super dat je naar Zwolle of Groningen gaat uitwijken omdat men al zegt dat die zh beter zijn dan Leeuwarden. Dat moeten we hebben, het beste voor jou!!
    Ik hoop echt dat ze daar een goed behandelplan opstellen en je beter kunnen begeleiden en je binnen no time een prachtig eitje hebt en zwanger bent! Woon helemaal in Zeeland, dus geen verstand van de zh in Zwolle en Groningen, sorry.
    Weet je al binnen welke termijn je daar terecht zou kunnen?
    Knuff!

@Linde: ja die bewegingen zijn echt super!
    Ik heb af en toe ook een trekkende pijn, maar nog niet zo erg als wat jij beschrijft. Hoort er allemaal bij volgens mijn gyn!
    Maar vervelend is het wel! Gelukkig is het minder na rusten!

@Juliave: duimen draaien hier al!!

@Kim: heerlijk dat jullie beebje is goedgekeurd!! Spannend hoor, dat het nog een verrassing is ;)
    Ben heel erg benieuwd! ;) Hoop dat je dochtertje wat dat betreft ook haar mond kan houden :p

2. danielle2

danielle2 Lid

Jun 15, 2012
    38
    0
    0
    @miranda: ik ben blij dat je nu een stap verder zal komen door naar een ander ziekenhuis te gaan, ik kan je niet verder helpen que ziekenhuis want ik woon in Belgie. Ik hoop dat je nu snel een goed resultaat zal hebben

Ik duim alvast volop
    Groetjes...:)

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Miranda; fijn dat je nu naar een ander ziekenhuis kan, hopelijk kunnen zij een goed plan vastzetten over hoe nu verder. Succes met beslissen van het ziekenhuis, ik woon naast Haarlem noord Holland dus ik kan je niet helpen..

Hier: het is onduidelijk of ik nou een geschikt eitje hebt of niet. Ei is nu 31x26 op dag 11.. Kan dus ook zijn dat dit een 'oud eitje' is van vorige maand die niet gesprongen is. Maar kan dus ook wel een goed eitje zijn. Alleen is hij volgens mij veel te groot maar goed.. Ik heb er dus weinig vertrouwen in deze maand. Bsv was wel 6mm, dat is voor mij wel redelijk dik op dag 11.. Maar goed. Ik ben benieuwd wat de vlg stap zal zijn, eind okt afspraak met de gyn... Bah!!! Heb een rotdag!!!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik lees morgen trouwens de rest van jullie, ik lees nu op mijn telefoon, kijkt niet zo prettig!

Fijne avond allemaal, ik ga slapen, dat deze dag maar snel voorbij mag zijn..nou ja, maand! ;)

5. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, geen ervaring met beide ziekenhuizen..
    Ik hoop echt voor je dat je, op de goeie momenten, het kan blijven zien als ieder stapje een stapje dichterbij het doel :)

@kimmuh, fijn dat alles goed was, hopelijk blijft je dochtertje het benoemen als verrassing :)

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Miranda: Fijn dat je nu weer de volgende stap kan nemen. Ik heb geen ervaring met die ziekenhuizen, maar volgens mij staan ze allebei goed aangeschreven.

@ Guusje: He wat naar dat het nu weer onduidelijk is of je een goed ei hebt of niet. Ik hoop van wel natuurlijk, maar snap dat je je er rot onder voelt. Zeker omdat dit de 6e ronde met Clomid is.

@ Kim: Fijn dat alles goed was met de 20 weken echo!

7. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @kim, ik ben benieuwd wat het is!

@guus, huh wat raar! moet je dan nu ook pregnyl zetten ofzo? of niks doen?

@all...

huh ik word ongesteld! vaag!
    hoe kan dat nou weer?
    heb deze ronde dus wel puregon gespoten, maar nooit een ei gekregen... zit nu op cd 24...

8. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miranda, huhhh hoe kan dat nou je had toch geen ei gehad volgens hun...Nou blijkbaar toch wel, of kan dat niet..? Heb je het ziekenhuis niet gebeld hoe dat nou kan..??

@guus, lekker onduidelijk dus je komt zo nog geen stap verder en waarom moet je zo lang wachten tot eind oktober voor een afspraak om te kijken wat de volgende stap is..??

9. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohjaa en ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Ik zal straks ff posten hoe het was. Ga nu weer ff verder met werken

10. danielle2

danielle2 Lid

Jun 15, 2012
    38
    0
    0
    Hier wordt de 1e iui uitgesteld... Baarmoederslijmvlies is te dun dus er is geen reele kans op zwangerschap.
    Volgende cyclus dus 3 pilletjes clomid nemen ipv 2

Nu gaat die dokter toch wel op verlof ( de man verdient het ook hoor ;) ) dus moeten we volgende maand verplicht rustmaand nemen zonder hormonen...

Op naar december dus :(

@ miranda: wat raar dat je zo vroeg je regels doorkrijgt :(

Groetjes

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    MvM; arts heeft het te druk..dus ik kan er pas eind oktober terecht..

Danielle; balen dat je weer een maand moet wachten!! Bah..!

Miranda; war raar zeg! En nu? Weer wachten dus?

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    MvM; Hoe is het met jou?

guusje; super vervelend dat de arts het te druk heeft... Dat afwachten is verschrikkelijk! Je ei klinkt wel mega groot... Wie weet toch een spontane eisprong of kan dat niet?

Danielle; balen dat jij ook een maand moet wachten.... December wordt jouw Lucky maand!!

Miranda; super raar! Ziekenhuis al gesproken? Weet je al wat je wilt gaan doen? Hoe ver zijn beide ziekenhuizen voor je rijden? Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis precies dat zetje geven dat je nodig hebt! Succes meis!

@krullie aftellen naar de 20 weken echo :)

@all spanning neemt hier toe. Duim duim duim!!

13. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha leuk om te zien hoeveel berichten we allemaal hebben geplaatst hier :)

Attached Files:

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Juliave: grappig dat lijstje! Wanneer is jou NOD? Deze week al ergens?

@ Danielle: wat vervelend dat je een maand niks kan doen. Kan je niet bij een andere arts terecht?

@ Guusje: voor jou ook al lang wachten. Balen hoor!

@ Miranda: vaag dat je nu ongi bent geworden. Ga je daar nog contact over opnemen met het ziekenhuis?

15. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik zal jullie eens vertellen hoe het was in het ziekenhuis..

laat ik maar beginnen met vorige week toen ik voor de eerste keer ging ivm me menstruatie die nav provera nog steeds niets is gekomen. Ik moest dus in de stoel liggen en wat zagen we daar.. EEN VRUCHTZAK...JAAAA ik ben dus ZWANGER.....ze rekende het op 5,4wk... Ik wilde het jullie nog niet vertellen omdat ik zelf ook nog niet heel vrolijk en blij eronder was omdat ik bang was dat het afloopt zoals de vorige keer in een mk...Drm wilde ik nog ff agwachten om het jullie te vertellen... heb daarna na thuiskomst enkele dagen erna nog een paar testen gedaan en KNALPOSITIEF...

Toen ik terugkwam van vakantie en een echo had gedaan om met provera te beginnen en die test die ik had gedaan was allemaal natuurlijk veel te vroeg om wat te kunnen zien dus vandaar dat we niets hadden gezien die keer..

Nou gister mocht ik weer langs voor een echo er zit dus precies een week tussen. Hart zat in me keel toen ik in die stoel lag. Ik was bang voor wat komen ging...En wat zag ik daar... ME KLEINE FRUMMMEL met een hartactie..zooo liefff. Volgens de metingen gaf hij nu precies 7wkn aan. Maar ze zei al tegen mij dat het in zon vroeg stadium nog niet goed te zeggen is.

ja dames dus ik ben zwanger geworden in marokko van een spontaan ei dus toch wel!! Ben voorzichtig wel al blij natuurlijk... Heb me ook aangemeld voor Moeders voor Moeders en die komen vrijdag langs dus dan mag ik ook weer een testje doen..Vind het maar spannend allemaal en ik duim en bid dat alles goed blijft gaan..

Nogmaals SORRY SORRY dat ik jullie niets heb verteld maar wilde natuurlijk niet weer uiteindelijk met negatief nieuws komen..

liefs

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    JA MvM gefeliciteerd!!! :D
    Ik snap dat het nog een onzekere tijd voor je is, maar wel een geruststelling dat je het hartje al hebt zien kloppen.
    Hopelijk kan je snel gaan genieten.

17. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel LindeDD

18. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    jaaaaaaaa mvm!!!! wat goed!!!!!! gefeliciteerd meid!
    ik snap je heel goed hoor!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Wauw MVM!! Van harte meis!!! Supernieuws!

20. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missmiranda en guus, ik hoop echt super super suuuuuuuppppppperrrrrr erg dat jullie ook snel een wondertje hebben groeien in je buik. En miranda je gaat nu naar een nieuw ziekenhuis met een second opinion dus wie weer. Hoop dat dit ziekenhuis je heel veel te bieden hebt.

@guus, wanneer heb jij ook alweer je volgende afspraak

Share This Page