Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :$:$:$

GEFELICITEERD MVM!!!!!!!!!!!!!
    Waaauwww ben super super super blij voor je!!!!!!!!!!

Wat ontzettend achtelijk dat je die provera hebt moeten slikken, het had wel fout kunnen gaan daardoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar wat een heerlijk nieuws :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Geniet meid!!!!!!!!!!

2. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, ja maar een zwangerschapstest wees negatief uit en de echo toen ook dus we konden het nooit weten toen dat ik zwanger was. Maar gelukkig was het in het beginstadium en was er nog niets toen. Nu maar hopen dat het een echte plakbeeb is. ben iig wel opgelucht dat ik het hartje heb zien kloppen, echt zo'n klein frummeltje van 1cm precies haha..

3. sunshineS1976

Heb je gelijk in ja... jeetje wat bizar gewoon en wonderlijk!!

Ben ontzettend blij voor jullie :D:D
    En natuurlijk is het een mooie plakbeeb, met zo'n mooi kloppend hartje kan het niet meer missen!
    Dit moet zo zijn!!!
    Inshallah!!

4. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahah ik moet echt lachen om jou krul "inshallah".. Hoe kom je daar nou weer aan...Ik gebruik dat express niet hier want niemand weet wat het betekend maar ik zeg het wel gwn als ik me zin aan het typen ben zeg ik altijd hardop inshallah hahaha..

krul, heb je je 20wkn echo al gehad.??? weet je al wat het wordt..?

5. sunshineS1976

hahahaha ik dacht: zet het gewoon neer want dat weet je vast wel ;)
    Ik denk het ook vaak... ook al ben ik dan geen moslim ;)
    Van een Turkse vriendin "geleerd", vind het heel mooi en kan me er ook wel in vinden... ondanks dat ik dan niet gelovig ben.
    Klinkt beetje raar misschien haha :p

Ik heb aanstaande maandag de 20wkn echo. We wisten vanaf week 17 al wat het wordt: een meisje :D

6. sunshineS1976

@Juliave: meis ik duim voor je!!
    Waar heb je dat leuke lijstje vandaan??? Cool dat ik bovenaan sta hahaha :D (alsof ik niets beters te doen heb en alleen maar op het forum zit te posten :p )

@Guus en Danielle: jeetje wat balen dat jullie nu even moeten wachten!!! Dat moet straks geluk gaan brengen!!!
    @Miranda: huh hoe kun je nou alweer ongi worden vanzelf?!
    Dat kan toch helemaal niet?! Uiteindelijk kun je soort van ongi worden als je lijf het slijmvlies vanzelf afstoot omdat het er al maanden zit... maar dit had je een maand geleden toch ook?
    Zou er dan toch een eitje zijn geweest ofzo?! Wat gewoon tussen de echo's door de dans is ontsprongen?! Zou er wel het zh over bellen hoor!!

7. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, oohh zoo nou snap ik het.. Nou als je je er lekker en goed bij voelt moet je het gewoon zeggen hoor..!! Vind het wel leuk dat je dat zegt hahaha..En wat leuk veeel meisjes hier of alleen maar meisjes volgens mij toch..?? Lijkt me ook wel leuk een meisje, maar heb zo'n gevoel dat het weer een jongetje wordt hahaha..

8. danielle2

danielle2 Lid

Jun 15, 2012
    38
    0
    0
    #3368 danielle2, Oct 10, 2012
    Last edited: Oct 10, 2012
    @mamaVanMarouan: woooowwww!!! Dikke proficiat... Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten !!!

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wooowwwiee ik kom even lezen en zie dat je zwanger bent MvM!!
    Gefeliciteerd!!! Ben superblij voor je!

10. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow mvm!!! GEWELDIG!!! SUPER GEFELICITEERD!!!

Altijd goed weer een zwangere erbij!!

Kwaaltjes of voel je je heerlijk?!

Genieten meis!! Gefeliciteerd!

11. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave ik voel me eigenlijk prima,heb alleen zere borsten en van die vlagen van misselijkheid en natuurlijk sneller moe..maar verder gelukkig nieta te klagen

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt goed!! Geniet ervan! Jullie verdienen het!

13. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @all... even een update van mij.
    zoals jullie wisten ga ik overstappen naar een ander ziekenhuis. ik had 3 keuzes: Leeuwarde, Zwolle of Groningen.
    eerst dacht ik meteen dat leeuwarden voor mij afviel, ookal was dit het dichtsbij! ik zat al met mijn hoofd bij ivf en door alle spanning en het piekeren was ik er van overtuigd dat ik dat niet in leeuwarden wilde.
    toen het na een paar dagen wat rustiger was in mijn hoofd heb ik alles op een rijtje gezet en hebben wij toch de keus leeuwarden gemaakt.
    De reden hiervoor is dat wij niet meteen IVF willen! dit gaat ons te snel en ik wil eerst de andere mogelijkheden proberen voordat we naar de laatste optie gaan...
    toen bedacht ik me dat we die IUI hartstikke goed in leeuwarden kunnen doen! dus dat gaan we doen...
    we krijgen daar een intake gesprek en een second opinion... dan gaan we kijken hoe en wat. ik hoop dat zij IUI met ons willen proberen.
    Als we na de IUI's niet zwanger zijn (of als IUI niet meer mogelijk blijkt na de second opinion) dán gaan we verder kijken waar we de IVF willen gaan doen.
    en dan kunnen we alsnog overstappen...

mijn gyn heeft me ondertussen doorverwezen naar leeuwarden en ik heb binnen nu en 4 weken mijn intake gesprek... daar krijg ik bericht over.
    na de intake kunnen we gelijk van start want er zijn gelukkig geen wachtlijsten!
    sorry voor mijn lange verhaal meiden, maar ik vind het zo fijn om het met jullie te kunnen delen :)

Ik heb trouwens ook nog even met het ziekenhuis gebeld over die ongi. de verpleegkundige zei dat het mogelijk komt doordat ik toch een ei heb gehad die zich al die tijd verstopt heeft op echo's... maar dat denkt ze niet... waarschijnlijk is het een reactie van mijn lichaam op de vele hormonen, toch even opschonen zeg maar.
    ik laat mijn lichaam maar even lekker zn gang gaan, ook wel eens even goed denk ik.

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MVM... Gefeliciteerd, wat een verassing !!

Een goede collega van me waar ik dagelijks mee samenwerk heeft te horen gekregen dat hij weer kanker heeft. Waarschijnlijk al met uitzaaiingen op de longen. Hij krijgt nu allerlei onderzoeken en krijgt over 1,5 week meer te horen maar de artsen hadden al gezegd: "Hou rekening met het ergste". Moet dus zijn taken een heel eind overnemen dus heb het erg druk !!!

Hier vandaag nekplooimeting gehad, alles goed! Het is een kansberekening maar het voelt wel goed. De echoscopiste zei dat ik 5x verminderde kans had met mijn leeftijdsgenoten dus dat is super!

Denk aan jullie !

15. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @uk, wat goed joh zal wel een geruststelling zijn..

@miran, ik hoop dat het nieuwe ziekenhuis en de second opinion jullie veel te bieden heeft. En dat jullie maar snel zwanger mogen worden van IUI...Ik duim hoop en bid voor jullie dat de dag snel is dat je een positieve test in handen hebt. Want dat is jullie echt SUPER SUPER erg gegund...

16. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. danielle2

danielle2 Lid

Jun 15, 2012
    38
    0
    0
    Hey miranda,
    Ik ben blij dat ge even alles op een rijtje hebt kunnen zetten en zo een beslissing hebt kunnen maken, ik hoop dat het nu allemaal vlot zal kunnen gaan en dat je voor dat je het goed beseft zwanger zult zijn...
    Ik duim er alvast voor...

Groetjes

18. sunshineS1976

@Miranda: meis ben opgelucht dat je een goede keus hebt gemaakt!! Wat fijn!! Volgens mij heb je er zelf ook wel een positief gevoel over he?!
    En geen wachtlijsten dus je kunt snel terecht! Ik hoop echt zooo dat je snel met een bolle buik mag rondlopen!!

PS Ik haal het boek zaterdag op bij mijn ouders, dan heb je het maandag waarschijnlijk!

@Ukkie: wat een goed nieuws dat de combinatietest zo goed uitviel!! Genieten!

19. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    dankjewel voor de lieve woorden meiden!
    en alvast bedankt krul voor et boek! ik zie hem wel verschijnen..

ik heb gewoon ''zin'' om naar het andere ziekenhuis te gaan. heb ik veel meer vertrouwen in dan dit ziekenhuis...

lekker koesen meiden!

20. sunshineS1976

Fijn dat jij er nu al een heel positief gevoel bij hebt!!!

Wat is koesen?????? :p

Share This Page