Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag is mvm langs geweest en weer een mooi positieve test gedaan ik mag meedoen tot 16december meedoen..

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    haha, lig hier plat om jou vraag krul!

koesen = slapen...

is dat niet algemeen bekend? of is dat iets uit friesland?

MvM super meid! wat ontzettend fijn voor jullie gezinnetje!!!!

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Miranda: Fijn dat je toch naar Leeuwarden kunt en dat je er een goed gevoel bij hebt. Hopelijk kan je er snel terecht.

@ MvM: toch wel weer even fijn zo'n bevestiging dat je echt zwanger bent toch?

Hier gaat alles goed. De meubeltjes zitten in elkaar, nu nog de aankleding. Gordijnen, hemeltje, beddengoed enz.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Linde: superleuk dat het kamertje bijna af is!!
    Wil je wat foto's met ons delen als het klaar is?? Ben reuze benieuwd! ;)

@MvM: fijn dat je mee gaat doen aan MvM! ;) 16 december, zo dat klinkt lang!! ;)
    Was echt blij dat ik er vanaf was, was er echt wel klaar mee op een gegeven moment :p

@Miranda: hahaha nou ik heb er hier in Zeeland echt nog nooooooit van gehoord :p ;)
    Maar zo weten we hier in Zeeland nog wel meer niet hoor ;)
    Wist bijvoorbeeld tot voor kort ook niet wat een kapsalon was :p
    Ja om je haar te knippen :p Maar dat het een caloriebom aan friet met van alles en nog wat is, geeeeen idee! ;)
    Dat heb je hier niet :p

5. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miranda, klinkt goed meis! Een goed gevoel is het halve werk! Ik hoop dat ze je daar snel verder kunnen helpen waardoor je snel een super ei kunt krijgen :)

@guusje hoe sta jij er nu voor??

@ukkie en mvm wanneer hebben jullie weer echo's??

@krullie morgen 20weken echo toch?! Heel veel plezier en geluk meis!!

@all hier weinig nieuws.... Heb er geen goed gevoel over deze ronde. Sinds vrijdag al last van krampen en gisteren klein beetje bruin bloed. Vandaag is het 2 weken geleden dat ik mijn eisprong had dus het wordt spannend, vanochtend getest en helaas negatief....wel echt apart dat als je maar lang genoEg naar de test blijft kijken je van zelf een tuurstreepje ziet :( hier dus ff afwachten. Ben bang dat de ongi er aan komt, maar wie weet gaat mijn lichaam me verrassen???

Fijne zondag allemaal!

6. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave, ik heb 23oktober weer een echo volgens mij de laatste bij de gyn en als alles goed is mag ik denk ik naar de vk..maar dat zien we dan wel

7. sunshineS1976

Ooooh Juliave :(
    Je lichaam kan je voor de gek houden hoor, ik duim ervoor dat dit zo is!! Ik had ook de gebruikelijke krampen enzo... duim duim duim!!
    knuff

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Juliave.. Hopelijk heb je te vroeg getest.. Heb is je zo gegund !!!!
    Ik krijg 1 november een pret echo (geslachtsbepaling) ben dan 15 weken... Eigenlijk een week te vroeg maar dan kan mijn vriend erbij zijn.. Hij vertrekt 5 nov naar Irak..

Nog 2 daagjes werken en woensdag ochtend vroeg vliegen wij naar LANZAROTE :D Zin in !!!

9. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ukkie, fijn dat je vriend dan bij de echo kan zijn!! het lijkt me wel een heel bijzonder moment!
    En wat een lekker vooruitzicht zeg!! samen lekker weg! geniet ervan meis! met zn drieeen!!

linde, ik ben stiekem ook wel heel benieuwd naar het babykamertje! :D

julia, ah meis ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest! ik duim nog even verder voor je hoor!!

@all... hier is de ongi weer weg... was kort. maar nu heb ik iedere keer steekjes in mn onderbuik... vervelend. ik hoop dat het snel weer weg gaat.
    fijne zondag allemaal!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Miranda.. Is idd erg fijn :) Hopelijk is het deze ronde raak voor jou !!!!!

Ik ben net gebeld door de verloskundige ze had mijn bloed uitslagen enzo binnen.. Nu is eruit gekomen dat ik niet immuun ben voor rode hond. Vroeger wel mijn inentingen gekregen maar ze zijn niet aangeslagen!! Erg uitkijken dus met kindjes onder de 14 maanden !!

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Juliave: He bah meid. Hoop dat de ongi toch uitblijft en je binnenkort wel een mooie test hebt!

@ Krullie: Morgen 20 weken echo, spannend!! Veel plezier!

@ Miranda & Krullie: Ik zal hier een foto van het kamertje plaatsen als het af is. :)

12. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave hoopvoor je dat je alanog een positievr test in handen krijgt.ik duimvoor je meis..
    @miranda, de volgende ronde is raak meid..

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Aaah, Juliave, balen he die altijd eeuwige ellendige omowitte testen!!! grrrrr, om gek van te worden! Ik duim voor je dat hij nog positief wordt over een paar dagen, het kan nog!

Krul; heel veel succes en plezier morgen bij je echo!! Leuk én spannend!

Ben benieuwd!

Hier; eigenlijk best druk de laatste tijd en ik ben met het hele gedoe wat minder bezig merk ik. Word er een beetje tureluurs van, we zijn natuurlijk alweer een half jaar aan de clomid..dus ik hou er ook niet zo veel rekening meer mee hoor, ik leef gewoon mijn leven nu, en als het raak is gaan we er natuurlijk op letten. Nu ff niet meer, ben er dan te gefocust mee bezig.

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoi allemaal
    het is alweer even geleden, zal proberen wat vaker online te zijn.
    Heb heel wat pagina's teruggelezen ennee als eerst:

Mamavanmarouan GEFELICITEERD!! Top! Leuk hoor!
    Las dat je af en toe misselijk bent... valt het wel te doen?
    Pfft ik ben echt blij dat ik over die 14e week heen was.. Bij 15 weken was bij mij echt de misselijkheid pas over.

Ben nu over de helft, ben nog maar 1 kg aangekomen; Niet zo heel veel als vergeleken met mijn eerste zwangerschap
    maar kleine beeb groeit wel goed want het was al 25cm bij de 20 weken echo.

Echter kon mijn dochter haar mond niet echt houden dus weten al heel veel dat we een jongentje krijgen.
    Erg leuk! wel houden we de naam geheim, deze weet onze dochter ook niet :)

Krullie ben je al zenuwachtig voor je 20 weken echo?
    Ik zat in de auto met zweet handen etc, erg te erg!
    Moet woensdag weer heen voor controle, ga samen met dochterlief, zij is dan de hele dag vrij.

Miranda je vroeg waarom ik zou gaan voor Groningen,
    beetje laat want zag dat je al een besluit hebt genomen.
    Maakt ook niet uit, de reden daarvoor is
    Mijn zus heeft voordat zij haar 2 gezonde jongens kreeg (7 en 5) 2 miskramen gehad, en groningen hield haar controle bij de 3e zwangerschap (jongen van 7) en alles is verder helemaal goed gegaan.

Begin dit jaar is bij onze dochter een kieste geconstanteerd,
    Hoogeveen wist niet eens wat het was (onze zh)
    en zijn we overgeplaatst naar Groningen, waren hele zware weken toen we daar waren. Maar we waren daar wel aan het goede adres.
    Ze had een kieste van 7 bij 7 cm achter haar long bij haar hart, deze is operatief verwijderd.
    We hebben nog steeds de controle's in Groningen, en mocht ze weer wat krijgen gaan we ook per direct naar groningen ook al moeten we dan 40min rijden.
    Vandaar.

Iedereen, fijne zondag nog verder!

15. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ahhh kim wat leuk! een jongen, de eerste jongen van ons groepje! super meid!!

@all... vanavond weer even een dipje gehad...
    negatief denken, rot gevoel en huilen...
    nu wel weer wat beter... het is de onzekerheid die me af en toe onderuit haalt.
    ik hoop snel bericht te krijgen van het mcl wanneer ik mag komen... dan kan ik daar naartoe leven.
    nu zit ik echt in een niks periode.. niks aan!
    ik wacht, maar weet nu niet eens op wanneer en hoe en wat...
    als ik bericht krijg weet ik wanneer ik weer mag starten dan heb ik wat meer het gevoel dat we ergens mee bezig zijn zeg maar.
    beetje lastig uit te leggen, maar denk dat jullie me wel een beetje snappen...

16. sunshineS1976

@Miranda: ik snap wat je bedoelt meis... denk dat alle mmm-meiden bij wie het een tijdje heeft geduurd voordat een behandeling aansloeg wel begrijpen wat je bedoelt en doormaakt...
    Hele dikke knuffel voor jou X

@Kim: wauw gefeliciteerd zeg! Een jongetje! Geweldig zeg, een koningspaar straks! Haha ik dacht het al wel dat je dochtertje het niet zou kunnen verzwijgen... ze zijn zo eerlijk en flappen er alles zonder na te denken uit.
    De naam maar wel voor haar geheim houden hoor! ;)

Klinkt heftig zeg, die cyste bij jullie dochtertje...en wat je zus heeft meegemaakt!

@Guus: wanneer is je NOD???

Morgen idd mijn 20wkn echo... en ergens ben ik nerveus. Ergens ook niet, want ik weet dat het met t kindje wel goed zit.
    Maar had vanmorgen bruinverlies in slipje en bij afvegen en wat harde buiken gehad dus de schrik zit er hier goed in.
    Op aanraden het zh gebeld naar de dienstdoende vk en die heeft me geprobeerd gerust te stellen. Volgens haar is het onschuldig en is er niets aan de hand. Maar ja, ze heeft het via de tel gedaan en me niet lijfelijk gecontroleerd.
    Heb gevraagd of ze bij de 20wkn echo de staat van mijn baarmoeder controleren, op verweking/ontsluiting van de baarmoedermond en of deze nog goed op lengte is, maar dat doen ze niet als er geen reden is zegt ze.
    Terwijl ze dit andere landen wel standaard doen...
    Ik hoop op een aardige echoscopiste die het wel voor mij (kan alleen inwendig geloof ik) wil controleren en anders bel ik mijn eigen gyn in eigen zh dat ze het maar moeten controleren.
    Ga morgen voor een paar daagjes weg en dat gaat anders echt niet met een goed gevoel.

Nou ja... jullie horen nog wel hoe het afloopt.
    Fijne aaf en dikke kus voor iedereen X

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Mijn NOD is 24 oktober, dan ben ik ook jarig, dus het zou wel een leuk verjaardagskado zijn!

Krul, no panic, het zit echt wel goed!! Maar inderdaad gOed dat je het laat controleren, beter te veel Dan te weinig toch? Sterkte vannacht Krul! Dikke kus voor jou! X

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Miranda: Heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt! Hopelijk hoor je snel wat van het zh.

@ Krullie: Veel succes en plezier zo meteen!

19. sunshineS1976

Ha lieve meiden!

Even snelle update; alles is goed met onze kleine meid!
    Ook baarmoeder is nog in goede staat enzo. Niets aan de hand dus!!
    Ga nu snel weg; paar daagjes Limburg :D

Fijne dagen meiden!

20. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmuh, dank je wel meis..Ja heb af en toe last van misselijkheid maar dan echt omdat ik moet eten.. En heel soms misselijk van het misselijk zijn haha...Verder alleen last van me borsten en vooral snachts maar goed het hoort er allemaal bij..En jij een jongen wat leuk ik zei het laatst nog hier dat iedereen zwanger is van een meisje.. Nou de eerste jongen erbij..Leuk hoor je hebt al een meisje en nu een jongen. Echt een rijkelui wens haha...Ik zou het ook wel leuk vinden als we een meisje zouden krijgen maar we zullen zien wat het wordt. Voordat we dat weten duurt nog wel ff..Eerst maar op naar de volgende echo haha...

@miranda, hoop voor je dat je snel bericht krijgt wanneer je langs mag komen dan kan je zsm beginnen...

@krullie, wat goed dat de echo zo goed is gegaan. Ben heel erg blij voor je lieverd..!!! Nou geniet maar lekker in limburg.. Stuur je wel effe een stukkie limburgse vlaai op hahaha...

@all, ben nu al een paar dagen bezig met flessen vullen voor MvM. Heb gelukkig niet zon last van de stank want ik doe de fles pas open als ik heb geplast. Verder zijn de flessen wel snel gevuld bij mij hahah had dat niet verwacht. Verder gaat alles gwn goed hier...Volgende week weer de echo...hoop nog steeds dat frummel er zit en goed groeit...

Share This Page