Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie dus ook een meisje, wat leuk zeg!
    Geniet van je daagjes weg!

Nee Alyshá (onze dochter) kon echt niet haar mond houden...
    Ze was er eerst niet echt blij mee, maar het begint nu al wel met '' als straks de baby er is, ga ik wel samen met hem bumba kijken ''
    ze wil alles wel doen, behalve de poepluiers verschonen hahaha..

Nou ja mamavanmarouan je weet waar je het voor doet! :)
    Er zijn wel veel dingen tegen de misselijkheid,
    althans.. Mij hielp pepermuntjes eten (wilhelmina) heel goed!
    Dus wie weet helpt het jou ook!

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Guusje aftellen naar je NOD op 24 oktober. Wat een prachtig verjaardagscadeau zou het zijn he!!! Duim duim duim!! Deze ronde is het gewoon raak! Moet wel met die schone eileiders ;)

@ miranda, ik snap het helemaal dat je een dipje hebt meid. Het is allemaal ook niet niets! En je hoeft ook niet steeds sterk te blijven. Soms even lekker huilen lucht op. Hopelijk voel je je snel beter en krijg je snel bericht van het ziekenhuis. Niets doen is inderdaad het meest frusterende.... Hopelijk snel actie meid!

@ mvm fijn dat je je goed voelt! Super dat je meedoet met moeders voor moeders!! Zo kan je iemand anders ook hetzelfde geluk gunnen! Op naar de 12 weken!! Geniet je al een beetje?

@ linde, ben benieuwd naar het kamertje! We zien de fotos wel verschijnen he!

@ krullie! Wat super dat alles goed was!! Nu heeeeeerlijk relaxen!! Jullie hebben het verdiend!! Genieten meis!!

@kim 1 kg aangekomen? Wow das weinig! Fijn dat alles goed is! en wow een jongetje! Dat zou ik graag willen een jongen en een meisje! Fantastisch!! Genieten!!

@ all hier nog steeds geen ongi te bekennen... Ook geen bruine afscheiding. Buikpijn valt ook mee. Eisprong is nu 2 weken en 1 dag geleden... Vanavond of morgen toch maar weer een testje doen... Zo spannend. Je krijgt toch weer even hoop... Zou het dan toch?? Duimen jullie mee! :) Ik hou jullie op de hoogte!

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mvm, errug lief dat je in de kannetjes van mvm plast :) dankjewel alvast :)

krul, super meid!! en nu even lekker genieten in limburg!!

@julia, oeh meid ik duim heeeel hard voor je hoor!!

@ guus, dat zou inderdaad een mooi kado zijn!!

@all volgens mij ben ik hier straks echt de enige die niet zwanger overblijft :(

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hoop voor je Julia dat het raak is :)!

Zo Kim pas 1 kg.. Ik al 3-4 kg.. En ik eet niet veel meer dan anders, maar ben ook niet misselijk geweest dus heb altijd kunnen eten..

5. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miranda met alle liefde plas ik voor jullie haha..ik meen t serieua
    .maar je moet positief blijvenieve schat..alles heeft zn tijd nodig en jou tijd ia mognet gekomen maar ik weet zkr dat binnenkort jullie tijd komt..ik blijf hopen en bidden voor je..liefss

@juliave,nee ik geniet nog niet echt pas als ik over de 12wkn ben denk ik...volgende week weer een echo en ik ben nog steeds bang okk al heb ik het hartje al gehoors..

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Julia: Ik ga heel hard voor je duimen!!

@ Guusje: Dat zou zeker een mooi verjaardagscadeau zijn! Mijn duimen draaien dubbel.

@ Miranda: Ik kan me voorstellen dat je je op het moment zo voelt. Hopelijk komt daar snel verandering in als je eenmaal weer met een behandeling bezig bent.

@ Krullie: Fijn dat alles goed is! Nu lekker genieten in Limburg.

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kim.. Een jongetje, wat leuk!! Een meid en een jongen.. :D

@Linssiejj.. Een jongen & een meisje, had ik nog helemaal niet gezien.. wat gaaf!

@Krullie.. Een meisje.. Gefeliciteerd, fijn dat alles goed is en dat je jezelf nu geen zorgen meer hoeft te maken...

Ik voel mezelf erg goed, heb gister en vandaag wel veel krampjes gehad.. ben wel een beetje bang om te vliegen.. (voor de uk) Hopelijk gaat alles goed en kunnen we lekker 8 dagen genieten!
    Hebben ons huis te koop staan en donderdag 25 oktober komt er een stelletje voor de 2e keer kijken, spannend dus !

Juliave, Missmiranda, Guusje en de rest van de meiden.. Dikke knuffel voor jullie.

Wij vliegen vannacht dus kom niet meer op ZP.

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Juliave ik duim voor je!!

all: thanks!
    In het begin wel erg wennen hoor... Er zijn zoooveeel leuke meisjes kleren.. jongens is toch moeilijker te vinden!
    nou ja, overal is wel wat maar niet wat mij aanstaat.. Moeilijke smaak :)

Linssiej, ik heb/ben tot week 14/15 misselijk geweest en deed niets anders dan overgeven.
    Maar 3 a 4 kg valt ook wel mee toch!

We hebben morgen controle, dochterlief is vrij die gaat mee.. en mijn vaderlief wou ook graag mee dus spannend!

fijne avond allemaal'

9. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, wat een nieuws! Ik heb gisteren een test gedaan en guess what! Er stond het prachtige woord zwanger!
    Natuurlijk zijn we super blij! Meteen sloeg de angst me ook om het hart. Na de vorige keer maak je je meteen zorgen.
    Ook heb ik veel last van buikpijn. Echt genieten kan ik dus nog niet maar ik probeer steeds van het positieve uit te gaan.
    Heb straks even gebeld met het ziekenhuis en het kan zijn dan ik een blaasontsteking heb (gezien de buikpijn en het feit dat ik nu al super vaak moet plassen en kleine beetje plas)
    Morgen dus even laten testen. Ooh ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Duimen jullie met me mee!
    Omdat ik straks het ziekenhuis aan de telefoon had kon ik meteen een afspraak maken voor de eerste echo, 8 november staat deze gepland.
    Ik ben dan ruim 7 weken. De spannende weken gaan beginnen! Ik hoop eigenlijk wel dat ik een blaasontsteking heb, dat zou de pijn verklaren.
    Het liefst zou ik nu 3 weken gaan slapen :) Duimen jullie met me mee dat het goed blijft gaan! Hoop zo dat het eindelijk zo ver is :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,3 KB
      Weergaven:
      4
  10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    he meiden!
    Ben niet zoveel online geweest meer omdat mn man thuis is dus heb even alles bijgelezen :)
    @mvm, wow!! Gefeliciteerd meid!!

@miranda, ik hoop echt, zo heeeeeel erg, dat het jullie nu ook echt eens een beetje gaat meezitten!! dikke knuffel!

@juliave, terwijl ik aan het typen bent komt jouw berichtje, jij ook gefeliciteerd, echt fantastisch!!

@kimmuh, cool eindelijk weer een jongen in de groep erbij ;)

@all, wij hebben gister de 20 weken echo gehad en helaas was niet alles goed.. Ze bleef al zo lang zoeken naar een betere hoek van het hartje dat we al een beetje argwaan kregen, moesten ook even een stukje gaan lopen en weer terugkomen omdat ze hoopte dat het kindje zou draaien en ze beter beeld zou krijgen. Maar ja uiteindelijk leek alles met de kleine goed te zijn, maar in de navelstreng mist een slagader. Normaal zitten er 3 aders in en nu maar 2. Het gebeurd vaker en hoeft geen comlicaties te geven maar vrijdag moete we naar het ziekenhuis voor verder onderzoek... Gelukkig leek alles goed met de kleine maar ja je hoort toch liever dat alles gewoon goed is..

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Julia: Jaa!! Gefeliciteerd!!! :D Ik snap dat je nog niet echt kan genieten, zeker na de vorige keer, maar dit is toch al wel een felicitatie waard. Fijn dat je ook lekker vroeg een echo krijgt. Hopelijk kan je dan al wat gerustgesteld worden.

@ mvdk: O jee, dat is schrikken zeg! Hopelijk krijg je geen complicaties en blijft alles gewoon goed gaan met je kleintje.

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks linde en mvdk!

Mvdk idd erg schrikken. Wat zouden de eventuele complicaties kunnen zijn? Hopelijk krijg je volgende week goed nieuws! Ik duim voor jullie!!

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave wooowwwww geweldiggg suppppppper gefeliciteerd ben echt blijvoor je..wij lopen dan ongeveer tegelijk..ik ben nu ongv 8wkn spannend hee.wanneer krijg je je echo

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    julia lieve schat! gefeliciteerd, ik ben oprecht heel blij voor je!! tegelijkertijd snap ik ook je angst... komt goed meis!!

mvdk, jeetje meid wat eng.. dat is even schrikken. probeer wel de artsen te vertrouwen... ze weten echt wat ze doen. keep faith! komt goed... die kleine ukkepuk is zo dol je haar mama,,, die blijft lekker bij je in de buik!!

krul... ik heb het boek ontvangen vandaag! super. ben heel benieuwd!

*negatieve-emo-huil-modus aan*

@all...
    alweer iemand zwanger... ik heb het al 1000 keer gezegd, ik ben echt blij voor jullie allemaal hoor lieverds... maar wat nou als ik echt overblijf, voor altijd?
    pff... en dat wachten wordt ik ook gek van!
    weet ook niet precies waarom ik jullie hier nu alweer mee lastig val, maar ik vind het momenteel echt moeilijk om positief te blijven... :(

*die rot modus maar snel weer uit* sorry!

15. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Heb je nog steeds niets van het ziekenhuis gehoord? Misschien eens even gaan bellen? Lijkt me in ieder geval een fijn idee om een afspraak te hebben staan ook al is dat pas over een aantal weken. heb je in ieder geval iets om naartoe te leven.

16. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, ach lieve meid toch! Ook bij jou gaat het lukken!! Maar kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt, bij ons heeft het ook dik 2 jaar geduurd en iedereen werd maar zwanger! Nu eerst maar naar het nieuwe ziekenhuis, daar een knalei maken en hupakee ben jij ook zwanger ;)

@juliave, vrijdag gaan we naar het zh, daar krijgen we meer uitleg. De echoscopiste hield het vrij luchtig zeg maar, begrijpelijk want we moeten toch wachten tot we meer weten en dan kun je je alleen maar extra zorgen gaan maken. Het heet sua, en normaal is het opzoeken op internet niet zo handig vanwege de negatieve verhalen maar hierbij vond ik juist heel veel positieve verhalen:)

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    @Miranda bij jou gaat het ook lukken!! Komt vast helemaal goed, je gaat straks naar een andere ziekenhuis dus wie weet hoe goed zij zijn, en je snel kunnen helpen.
    Geef de moed niet op!!

Juliave gefeliciteerd!

Mvdk fijn dat wel alles goed met jullie kleine baby, wat kunnen de complicaties zijn?
    Succes komende week bij de volgende controle!

all:
    Vandaag controle gehad, alles goed alleen de kleine ligt wel erg onderin. Hij ligt NOG steeds onder mijn navel.
    Waarschijnlijk vind hij het gewoon fijn om zo te liggen, maar ze hadden het toch wel liever wat hoger gezien.
    Vanaf het begin ligt hij al zo, want de plopjes, schopjes, etc voel ik alleen onder ik m'n buik/maag.

Ik ben begonnen met 69.9kg, daarna 68.1
    daarna zat ik op 67.6/.3 en nu weer 68.5 dus begin weer wat te groeien.
    M'n buik groeit verder wel want er begint al een punt te komen.

Nogmaals, Miran.. we duimen voor je!!! echt!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    lieve meiden even snel een berichtje...
    ik heb gebeld met mijn nieuwe ziekenhuis...
    de afspraak staat:
    30 oktober om 13.30!

dat is best snel :)

19. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miranda, kom op meid zoals ik al vaker heb gezegd alles heeft zijn tijd. En jou tijd komt echt nog wel, ik weet zeker dat je ook binnenkort een positieve test zal krijgen. Helaas moet je nog geduld hebben, snap helemaal dat het heeeeeeel erg k*t en moeilijk voor je is en dat je denk waarom anderen wel en ik niet...Het is zo vervelend allemaal...Maar lieverd komt echt goed dat weet ik zeker. En je kan beter je ei kwijt hier dan helemaal niet dus ik vind je geen zeurpiet hoor...Heb je nog niets van het andere ziekenhuis gehoord..?? Ik zou anders gewoon lekker brutaal bellen hoor wanneer je wat krijgt te horen..

@ all, ik ben supper maar dan ook echt super BOOS...ik doe zoals jullie weten ook mee met MvM..Vanochtend netjes me super volle flessen buiten gezet. Me man me naar me werk gebracht en me man ging daarna wat anders doen..Komt hij net rond 12 uur thuis. Liggen mijn flessen door de hele straat heen..LEEGG..!!! Hij had mij dus gebeld en verteld, dus ik gelijk me contactpersoon bellen.. En ze schrok natuurlijk, ze ging gelijk bellen met de chauffeurs of ze al langs waren geweest. Nou was dit dus niet het geval. Nou vertelde me man dat alle flessen leeg waren en dat er in 1tje zand zit.. Nou is het zo dat ze bezig zijn met een renovatie maar het lijkt me niet dat bouwvakkers me urine over de straat hebben gegooid en er maar zand in hebben gedaan..Dus ik denk dat het de kinderen zijn die altijd bij ons voor de deur spelen.. Ik ben echt super boos, heb met alle liefde die flessen helemaal vol geplast en nu is het gwn weg en niemand geholpen:(:(:(:(:(:( ben heel teleurgesteld. Ik had die vrouw van mvm al aangegeven dat ik er niet gerust bij ben dat ik hem voor me portiekdeur moet zetten. Maar ze dacht dat er toch niets kon gebeuren. Nou dus wel zo zie je maar weer... Ze gaat me nu een mailtje sturen met een adres waar ik ze kan inleveren...Schijnt hier wel in de buurt te zijn dus dan ga ik dat maar doen.. ben echt heel erg teleurgesteld heb zo me best gedaan..

Sorry voor me lange verhaal

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mama van marouan ik snap je wel, en geen zorgen. Je zult nog zoveel flessen vullen en daarbij wel weer dames helpt.
    En dan er bij:
    Er zijn genoeg zwangeren die GEEN zin hebben om uberhaubt te plassen voor moeders voor moeders.. Jij bent er wel 1 van;
    dan nu even dit da's inderdaad @!%^

maar denk eens hoeveel je nog moet inleveren!

Deel Deze Pagina