@mvm jeetje wat een rot situatie!! ik snap je helemaal meis, en ik denk ook dat het de actie van kleine kinderen is... he bah, doe je zo je best om een ander te helpe, gebeurt dit! maar we zijn nog steeds trots op je hoor ik had nét voor jou mijn berichtje geplaatst,,, dus die heb je denk ik even gemist... lieve meiden even snel een berichtje... ik heb gebeld met mijn nieuwe ziekenhuis... de afspraak staat: 30 oktober om 13.30! dat is best snel
oohh 30 oktober, dat is over 2 weekjes..Hoop dat de tijd een beetje snel voor je zal gaan. En dan kan je er weer tegen aan nieuw ziekenhuis nieuwe kansen
@ Miranda: Goed dat je gebeld hebt! Nu heb je tenminste weer een datum om naartoe te leven. @ MvM: Jeetje wat zonde zeg. Kan me voorstellen dat je daar boos om bent. Dan inderdaad zelf de flessen maar wegbrengen.
@mvm, nou ja lekker zonde is dat! Al zijn het misschien kinderen geweest, het is wel een beetje een gekke actie. Ik bedoel 1 fles,nou haha dat was leuk maar gelijk alles?! Bijdehand hoor! Maar zoals kim ook al zegt, jij probeert het tenminste! @miranda, dat is al lekker snel gelukkig! Op naar jullie kindje @kimmuh, we weten er nog niet zoveel over, dat horen we verder vrijdag. Dan laat k het weten..
Hee dames, nou het nieuws wat ik nu heb gehad maakt me hele dag en al kapot. Me schoonvader is overleden:'( hij lag al 3 weken in het ziekenhuis omdat hij vocht in zn longen had en dat haalden ze met medicijnen in een infuus weg ..Daarnaast was het ook weer zn hart (hij was al hartpatient) zn hartpomp werkte niet meer goed. We dachten dat hij er wel bovenop zou komen maar de laatste paar dagen zwakte hij al af. Hij wilde niet meer eten alleen maar drinken, hij praatte niet meer..Oh oh die man was net als mijn vader en wat zal ik hem toch missen die man...Iedereen en de hele familie van me man over de hele wereld belt op..Me schoonmoeder staat gwn op instortten echt zoo zielig om te zien hoe kapot iedereen er van is. deze week wordt hij nog naar marokko gevlogen om daar uiteindelijk begraven te worden. Me schoonmoeder zwagers en me man gaan ook allemaal naar marokko. Me man vroeg of ik ook mee wilde maar ik denk dat het niet zon goed ideee is met me zoontje..wat denken jullie..?? Ik kan gwn niet stoppen met huilen ik hield en hou nog steeds zoveel van me schoonvader, hij heeft ook zoveel voor mij gedaan me opgevangen in zn gezin en beschouwd als zn eigen dochter..Ik ga hem echt missen...
He lieve schatten! Ik ben even weg geweest en wat is hier allemaal gebeurd! Verdriet en blijdschap wisselen elkaar af... weer een bewijs dat het zo dicht bij elkaar ligt... @MvM: lieve schat, gecondoleerd met dit vreselijke verlies Hele dikke knuffel voor jou. Laat je tranen maar lekker de vrije loop, dat geeft niet, dat is juist goed. Wat een gemis is dit... en toch nog onverwacht, zo'n goede hoop dat hij er bovenop zou komen! Je moet goed nadenken of je mee wilt naar Marokko of dit een goed idee is nu voor jou (stress, je bent pril zwanger) en je zoontje of dat je beter thuis kunt blijven. Aan de andere kant is echt afscheid nemen in Marokko misschien ook wel weer heel fijn. Moeilijke keuze...bespreek het met je man en familie wat het beste is om te doen. Veel sterkte lieverd X @Julia: waaaaauw meis ik geloof mijn ogen niet!!!!!!!!! Een hele vette dikke kus en knuffel voor jou!! GEFELICITEEEERD!! Een wondertje voor jullie komt eraan in 2013!! Ik snap je terughoudendheid, maar dit moet nu gewoon goed gaan, it is meant to be!! Geniet! @Miranda: blij dat je je boek goed ontvangen hebt Ik hoop dat je er een beetje kracht en hoop uit kunt putten. Begrijp je angst schat... wie zou niet zo denken als behandelingen niet aan slaan? Je bent nog niet de laatste hier die nog niet zwanger is... en zo wel: save the last voor the best!!! Er is in feite nog maar zo weinig geprobeerd qua hormonen wat er nog allemaal nodig is om een eitje te kweken! Je hebt zoveel mooie eitjes klaarliggen, ze hebben alleen even een zetje nodig om te groeien! Ik blijf nog steeds heel positief voor jou!!!!!!!!!! Heerlijk dat die afspraak er staat met het nieuwe zh! Aftellen geblazen!! @Mvdk: jeetje meis dat is even heel schrikken!!! Natuurlijk wil je dat alles gewoon goed is daarbinnen met de kleine!! Ik schrok echt heel erg toen je schreef dat het niet goed was en dat je daarna schreef over de navelstreng. Toen kon ik weer een beetje ademhalen. Precies om wat jij later schrijft; er zijn best veel positieve verhalen over te lezen! Wat ik erover ben tegengekomen is volgens mij het voornaamste probleem dat de baby minder voeding binnen kan krijgen dan met drie strengen. Dat moet goed gecontroleerd worden geloof ik. Maar ik weet het er het fijne niet van hoor. Ik hoop dat jullie vrijdag heel goed voorgelicht worden en de kleine gezond en wel wordt geboren straks!! Knuff! @Kim: wat schattig hoe je dochtertje (prachtige naam trouwens!) praat over de baby en samen pumba kijken! Lief hoor, die is er helemaal gek mee straks!! @Guus: hoe is het met jou meis?? Wanneer was jouw nod???? Hoop dat het voor jou nu ook raak is!!!
@mvdk, sorry meis ik heb helemaal in alle hektiek over je verhaal heen gelezen tot ik nu de reactie van krul zie...sorry sorryy hoe zit dat precies dan met 2 slagaders, wat zijn daar verder de risico's van dan..?? ze groeit toch verder gwn goed ..?? je moet er maar zoals je zegt positief tegenover staan..!!
@MvM: Ooh meis wat vreselijk! gecondoleerd met dit verlies Moeilijke keuze of je wel of niet gaat.... doe wat je gevoel je ingeeft.Veel sterkte meis!! @Miranda: Ooh ik snap je helemaal meid. Maar blijf gewoon hoop houden. Ook bij jou gaat het zeker lukken. Het precies wat krullie zegt; er kan nog zoveel geprobeerd worden. Fijn dat je in ieder geval een afspraak hebt staan. Weer een stapje vooruit!! Dikke knuffel! @Mvdk: fijn dat de verhalen positief zijn! Hopelijk krijg je bij de volgende echo goed nieuws. Ik duim voor jullie. Komt helemaal goed! @all ik ben vanmorgen bij huisarts geweest en idd blaasontsteking. Geeft wel rust dat ik weet waar de buikpijn vandaan komt maar ik vind het nog steeds erg spannend, zeker met die antibiotica nu. Begin langzaam aan het idee te wennen! en ja krullie het is gewoon meant to be
Echt iedereen wordt maar zwanger om me heen!! Ik gun het ook iedereen maar ik wil ook!!!! Sorry hoor, maar het wachten duurt nu al weer zo lang... Julia; fantastisch nieuws meis, van harte!!! Miranda en Daan; nu wij nog.... Wordt nu wel eens tijd!
Wauw Mvdk, ik snap dat je erg geschrokken bent van deze uitslag! Blijf je nu onder behandeling van het ziekenhuis? MvM; gecondoleerd meissie... Dikke kus voor jou! Ook voor Mvdk trouwens! En ook voor alle andere meiden!
jeetje mvm, gecondoleerd meid. wat een verdrietig nieuws! logisch dat je van slag bent, laat het verdriet er maar zijn, dat is toch het best... niet wegstoppen.... wat betreft je beslissing, dat vind ik heel moeilijk, je moet denken aan je zoontje, je man, je babytje en natuurlijk aan jezelf!! sterkte lieverd, volg je gevoel!!
@ MvM: Gecondoleerd met dit verlies. Wat vreselijk en ik snap dat je nu ook nog eens een moeilijke beslissing moet maken. Heb het er goed over met je man, wat jullie graag willen en wat haalbaar is. Heel veel sterkte. @ Guusje: Ik snap je gevoel, knuffel voor jou!
MvM gecondoleerd.. dat is echt niet leuk! Je moet doen wat je hart je in geeft, als je heen wilt dan moet je meegaan. Jeetje, het is ook wat zeg.. Heel veel sterkte vanuit deze kant!
jemig, ik heb echt al heel lang last van mijn onderrug, alsof ik ongi moet worden. zo gek... want dat ben ik net geweest, heel kort uit mezelf... snap er niks van!
Ik heb blijkbaar een hele hoop gemist... @ mvm: gecondoleerd met je verlies, je moet echt doen wat jouw gevoel zegt en misschien even de mening van de dokter vragen... @ julia: PROFICIAT !!! Geweldig nieuws @ miranda: onze tijd komt nog het duurt alleen wat langer maar we zullen er ooh zo van genieten als het eens zover is. hou de moed erin. Ik heb gezien dat je de 30e je afspraak hebt, ik hoop dat ze je dan ook heel snel terug op gang zetten @all: hier is het ook maar wachten, deze ronde geen IUI omdat er geen reele kans op zwangerschap is en volgende ronde is hij op verlof dus op naar december ( het wachten duurt lang) zeker omdat ik het gevoel heb dat we stilstaan en niks kunnen ondernemen Groetjes
tja die stomme rugpijn, als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat het een zwangersschapsymptoom was daan, ja onze tijd komt nog meis!! wat rot dat je zo lang moet wachten!! alsof het al niet lang genoeg duurt allemaal
Ahja die symptomen, elke maand denk ik nu weet ik wat de symptomen van mn lichaam zijn als ik niet zwanger ben dus volgende maand minder teleurstelling, en elke maand krijg ik wel een nieuw symptoom waardoor ik ga denken: zou het? En elke maand eens zo hard terug op de grond gezet... Ik probeer telkens niet te hopen maar de hoop komt zo rap, en is eens zo rap trug weg
dankjewel julia! ik hoop ook echt dat het niet lang meer zal duren... maar ik durf tegenwoordig niet meer te hopen