Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik blijf zeker hoop voor jullie houden hoor! Jullie krijgen ook zeker een prachtige kans! Ik duim dat jullie niet te lang hoeven te wachten!

Mvm: hoe gaat het met je? Heb je al besloten wat je gaat doen? Sterkte meid!

@all hier alles goed. Heb nog steeds buikpijn maar dat kunnen ook mijn darmen en blaasontsteking nog zijn. Ben er nog niet gerust op maar tot nu toe gaat alles goed. Hoop dat het snel 8 november is. Als dat alles goed is man ik pas een beetje relaxen. Iemand anders veel buikpijn in het begin gehad? Mijn man zit weer voor 3 weken in het buitenland dus ik moet de zenuwen alleen aankunnen de komende weken. Gelukkig heb ik jullie :)

Fijn weekend meiden!

2. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi..

Ik heb net m'n eerste ronde primolut er op zitten en ben afgelopen donderdag ongi geworden.
    Vandaag ben ik begonnen met clomid..
    Ik lees graag ff met jullie mee..

Groetjes, Noux

3. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welkom en succes Noux :)

4. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,ik heb besloten om niet mee te gaan naar marokko..allereerst wegens finaciele redenen want met zn 3en zou toch wel diur zijn.
    .maar daarnaast zou het ook niet te doen zijn met me drukke peuter marouan..me man is vannacht vertrokken en ze zijn vanochtend aangrkomen..me schoonvaderws gistr overgevlogen in de avond en vanochtend van de ene stad waar ze waren geland naar de stad waar ze wonrn dat was een behoorlijk eind rijden zon 8uurtjes.. vanmiddag is hij dan ook rond 2uur ongv marokkaanse tijd begraven..alles was precies volgens schema gegaan we zijn heel erg blij dat alles zo snel is geregeld mer het overvliegen etc..17e is hij overleden en vandaagis hij begraven ..3 dagen dus..als je vergrlijkt dat sommige marokkanen soms meer dan 8dgn boven de grond liggen door problemen met verzekering en papieren etc...het os npg ateeds jeel erg moeilijk te beseffen...maar we moeten ons sterk houden...in marokko is het berdroet natuurlik ook een stuk erger omdat ze hem niet meer hebbem kunnen zijn andere dochrers en zonen die daar wonen..maar goed dames..hoe gaat t verder met jullie????

ik heb dinsdag een echp en hoop dat alles goed is..hier verder npg afapraken

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeethe MvM, wel heftig allemaal he..., dikke knuf voor jou!

Hier; weer aan het wachten...ik hoop dat het wachten eens beloond wordt.. Ik hoop het zo!

Hoe gaat het met de rest?

6. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte mvm.... :( hopelijk krijg je volgende week wel een prachtige echo. Hou ons op de hoogte.

Guusje, wanneer is je NOD? Ik duim voor je meid!!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Julia; woensdag, op mijn verjaardag!

8. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mvm, jeetje meid wat een rot situatie! heel veel sterkte en ddikke knuf

@miran, dat lichaam van jou weet ook niet wat die wil hoor, of juist wel ;) sterkte met nu weer zo'n vage klacht, noog 9 dagen en dan ben je in het nieuwe zh!

@krullie, lekker weg geweest?

@all, bij de echo in het ziekenhuis hebben ze geen afwijkingen gevonden!! :D :D het klopt dat de navelstreng een ader mist maar bij het kindje zag alles er gewoon goed uit! Het geeft daardoor alleen nog wat kans op een lichte groeiachterstand en evt vroeggeboorte maar het hoeft ook helemaal niet.. Met 30 weken krijgen we weer een echo om de groei te controleren. Zo'n opluchting!!!

9. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooh wat fijn mvdk!! Hele opluchting!! Super fijn!

Guusje: aftellen en duimen! Hopelijk woensdag weer prachtig nieuws hier!!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ MvM: Heel veel sterkte meid. Goed om te horen dat alles is gegaan zoals ze het wilden.

@ Mvdk: Wat een geruststelling! Fijn hoor. Nu weer lekker genieten.

@ Guusje: Je NOD komt eraan, spannend! Duimen, duimen, duimen!

@ Juliave: ik had in het begin ook veel last van buikpijn. Het gevoel of ik ongi ging worden, bleek bandenpijn te zijn. Heb ik de eerste drie maanden veel gehad.

11. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mvdk wat een opluchtong zeg..kan je nu in ieder geval weer verder genieteten..

@all bedankt voor de lieve berichtjes allrmaal..ik vind het maar niets zo zonder me man te ziin echt afschuwelijk..bah bah..

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks linde! Toch weer een geruststelling! :) Bij jou schiet het al lekker op. Wanneer ben je uitgeteld?

@mvm snap ik helemaal. Alleen zijn is niet leuk. Zeker niet nu en zeker niet in jullie omstandigheden. Wanneer komt hij terug? Sterkte!

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mvm, lieve schat heel veel sterkte de komende periode!

mvdk, gelukkig meid dat alles goed is met jullie kleine beebje! heel fijn om te horen!! :)

@noux, welkom hier! gezellig dat je met ons mee wilt kletsen, al is het wel jammer dat het nodig is natuurlijk...
    er zijn heel veel zwangeren van ons groepje ondertussen, dus een niet zwangere erbij is weer hartstikke gezellig ;)

@all.. nog 9 daagjes... dan mag ik voor de intake :)

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@MvM: goed dat je thuis bent gebleven, denk dat het een goede beslissing is geweest. Ook al mis je je man natuurlijk... het is niet fijn na dit alles om dan alleen thuis te zitten. Knuffel maar erg veel met Marouan!

@Guus: oeeh woensdag, ik ga weer voor je duimen!!!
    Nu moet het gelukt zijn!

@Mvdk: ik wist het wel meis! Gelukkig, gefeliciteerd! Fijn dat de kleine uk nu in de gaten gehouden wordt qua groei! Blijf je wel gewoon bij de vk of moet je nu naar de gyn?
    Wij hebben heerlijke dagen in Limburg gehad. Ben nu ziek. Combi van griepje en een blaasontsteking. Gelukkig gaat het wel weer iets beter lijkt het.

@Noux: welkom hier, hopen dat de Clomid aanslaat bij jou en je snel een positieve test in handen mag hebben!

@Miranda: jeeh 9 dagen nog maar! Het gaat snel!!

15. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij komt de 29e weer terig dus duurt nog ff..maar goed hopen dat me echo het allemaal goedmaakt dinsdag

16. sunshineS1976

Tuurlijk MvM!!! Dat komt helemaal goed dinsdag!

17. sunshineS1976

De tijd gaat snel zeg, voor je het weet zit je op 12 weken! Nu al vrijwel 9!!

18. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, beterschap! gelukkig heb je wel fijne dagen gehad even zo tussendoor. Ik blijf gewoon voorlopig bij de vk, wel zo makkelijk die is lekker dichtbij ;)

@wie er gereageerd had, thanks! Altijd weer leuk om jullie medeleven te lezen :)

19. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja 9 wkn alweer dinsdag althans dat is het geschatte termijn..dus ben ebnieuwd wat ze dinsdag zegt..hoop dat ik me man goed nieuws kan vermelden want me zwager in marokko heeft whatsapp en viber dus ik kan de echo gelijk sturen...had hem net nog gesproken en gelukkig mist hij ons ook heel erg haha had ook niets anders verwacjt natuurlijk haha...

20. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend komende week mvm! Hopelijk krijg je een prachtige echo! Komt vast goed!

Krullie veel beterschap meid! Hopelijk voel je je snel beter!
    Ik hoop dat de tijd snel gaat. Kan niet wachten tot het 8 november is :)

Deel Deze Pagina