@ Noux: Welkom hier. Hopelijk slaat de Clomid bij jou goed aan. @ Julia: Ik ben 10 januari uitgerekend. Het gaat nu best snel vind ik . @ MvM: Ik ga voor een mooie echo duimen morgen! Hoe laat moet je? @ Krullie: Vervelend dat je ziek was in jullie weekend. Beterschap! Hier gaat alles z'n gangetje. Was vrijdag even bezorgd omdat ik zo weinig voelde in m'n buik, maar het weekend was ze weer lekker druk dus ben weer gerust gesteld .
noux, welkom! Hopelijk ook snel een postieve test Mvm hou je het een beetje uit? Nog een paar dagen,dan is je man er weer. Je hebt je controle gehad zie ik, hoe was het ?
@ MvM: Hoe was je echo? Het gaat zeker snel nu. Nog minder dan 3 maanden. We zijn lekker druk met de babykamer. De meubeltjes staan, alleen moeten er nog gordijnen komen en ik wil een hemeltje voor boven het ledikant maken. Zaterdag even naar de lapjesmarkt .
haay meiden, ik ben geweest vanochtend en alles was goed het hartje klopt goed. en het is al een echt kindje..maar ben nu gezet op 8,2 wkn..klopt eigenlijk ook wel aangezien ze me bij de vorige afspraak 3of 4dgn vooruit gezet..en nu ben ik die dahem weer terug gezet..vind het niet erg en het zag er allemaal goed uit.ik ben nu doorverwezen naar de vk..dus bem weer blij me kleine te hebbem gezien
Super MvM! Wanneer ben je dan uitgeteld. Super leuk! Over 3 weken ben je alweer 12 weken Krullie, hoe is het met jou? Mijn blaasontsteking is weer over! Joehoe! Het rommelt nog wel wat in mijn buik maar ja er gebeurt nu natuurlijk ook veel. Heb vrijdag een afspraak met Moeders voor Moeders. Meiden die nog niet zwanger zijn, ik ga speciaal voor jullie mijn best doen
ik ben uitgerekened begin juni...en 7november heb ik een intak bij verloskundige en 8november een echo
hai ladies, hoe gaat het hier met iedereen? IK ben wat minder op de site bezig, gewoon omdat ik een beetje klaar mee ben. Niet met jullie hoor, maar wel met dit hele gedoe.. Helemaal omdat ik van te voren gedacht had dat het wel snel zou lukken, zelfs de gyn was er erg positief over toen. Ik was van mijn dochtertje na 1 eisprong zwanger geworden, wel 5 maanden over gedaan maar in de overige 4 maanden toen geen eisprong gehad. De gyn zei ook nog van; je bent erg vruchtbaar hoor! Dan ga je toch wel denken dat als je elke maand een eisprong hebt het wel snel gaat lukken! En nu...6 maanden later alweer, elke maand een eisprong met 2 goede eitjes.. en nog steeds niet zwanger! Ik word er een beetje droevig van..helemaal omdat nu al bijna iedereen zwanger is. Ik gun het iedereen van harte hoor! Begrijp me niet verkeerd! Maar het doet wel pijn..en ik word er een beetje onzeker van..of het ooit nog wel gaat lukken.. Maar goed..sorry voor mijn gezeur, zitten jullie vast niet op te wachten. Morgen jarig, word ik 30.... weet nou niet of ik blij moet zijn of bedroefd omdat ik geen twintiger meer ben...pfffff, mag ik gewoon gaan slapen en dat als ik pas wakker word als ik weer zwanger ben? oh nee, want dan missen manlief en dochterlief mij te veel natuurlijk! Maar af en toe zou ik het wel willen!
@ Guusje: gelukkige verjaardag!!! Ik begrijp heel goed hoe ge u voelt, als er maar iemand ons kon zeggen wanneer we zwanger zullen geraken he... Dan zouden we niet meer die onzekerheid hebben of het wel ooit zal lukken... Probeer de moed erin te houden ( ik weet dat dat niet simpel is) Vergeet niet dat ge niet alleen zijt, en als ge toch wilt babbelen kom je maar naar het forum... Probeer er toch een hele leuke verjaardag van te maken... Groetjes
ahhh guusje toch lieverd. ik vind het erg rot voor je dat je je zo voelt... ik hoop dat de afstand en rust je wat kan helpen om je prettiger te voelen! in ieder geval een fijne verjaardag... probeer het als positief te zien ipv negatief meid... je bent nu wel wat ouder, maar ook weer dichterbij je wondertje! dikke voor jou meis!!
@MvM: wauw, heerlijk zo'n goede echo!!! Gefeliciteerd!! Je man is vast ook wel in de wolken! Ook al is er nu veel verdriet, dit is een enigzins een mooie troost... @Guus: gefeliciteerd met je verjaardag! Dikke zoen! We proosten vanavond allemaal op jou! Dat je je maar snel beter mag voelen en dat het je eens mee gaat zitten! Snap het helemaal... met je dochtertje was je gewoon in 1x zwanger... die ene eisprong die je in al die maanden had... en nu heb je steeds twee eitjes en is het niets... oneerlijk en ook gewoon raar! Hoop wel dat het zh daar ook naar gaat kijken. En je bent dan wel officieel 30, maar zoals er meer zeggen: 29+ Knuffel! @Miranda: hoe gaat het met jou meis? Toevallig al wat in het boek gelezen? Aftellen nu he, nog 6 daagjes! Gaat vriendlief ook mee?
hee krul, ja joh ik heb het boek al uit! erg leuk om te lezen en gelukkig een happy end! ik geef het boek nu door aan die vriendin van mij die ook pco heeft en puregon spuit... vind ze vast ook wel leuk! dinsdag komt nu al heel dichtbij, en vriendlief gaat gelukkig mee, wel zo fijn als je voor het eerst ergens heen moet verder is hier alles rustig.. hoewel ik af en toe nog steeds wat lage rugpijn heb! maarja dat is niet het ergste...
He meis! Ja die lage rugpijn... het is ook niet niks wat je lijf daar de afgelopen maandag allemaal heeft moeten verdragen! Fijn dat je lief mee gaat, lijkt me ook wel belangrijk. Weer een volgende en belangrijke stap op weg naar jullie wondertje! Mooi boek he? Was ook blij met het happy end, anders krijg je er zo een naar gevoel van. Maar helaas zijn er ook genoeg verhalen die geen happy end hebben... Ik vind het echt een super boek om te lezen als je in de mmm zit. Altijd hoop blijven koesteren en positief blijven! X
Grrr ik had een heel verhaal getypt en klikte ineens op iets en weg was het.. Guusje vind het rot dat je je zo voelt en begrijp het enigsinds wel. Ik hoop dat je ondanks dat je zo voelt wel een fijne verjaardag hebt gehad? Net wat Miranda zegt, je bent misschien en jaartje ouder maar hopelijk dichterbij dan ooit bij je wondertje! Mvm fijn dat je echo goed was! Wanneer is je volgende controle? Krul, wanneer is jou volgende controle? Weet je trouwens ook wat het wordt? Volgends mij is mij dat even ontgaan, of houden jullie het geheim? All; ik ben sinds eergister ziek.. Gister was echt een rot dag, hele nacht opgezeten alles wat ik at en dronk kwam er uit... Werd er niet goed van Dochterlief gistermiddag naar opa en oma gegaan, vanmiddag alweer... Ik kruip zo m'n bed weer in.. Heb gister nog de VK even gebeld, had zo enorme steken in mijn/rondom mijn buik, maar bleek wel normaal te zijn. Kleine beeb is nu nog actiever dan normaal, hij zal ook wel aanvoelen dat mama zich niet fit voelt. ieder: fijne dag toegewenst!
Oh nog snel even een vraagje onder de zwangeren.. Gaan jullie fles of borstvoeding geven? (Bij flesvoeding: welke voeding?)