He Kim! Vervelend dat je ziek bent!! Ik zit nu ook even thuis. Paar dagen ontzettend veel buikpijn gehad met 's nachts zo'n 4-5 harde buiken per uur. Ben gisteren uitgebreid onderzocht en urine is op kweek gezet. Ze vermoeden een bepaalde bacterie in mijn nieren, hopelijk komt er iets uit wat goed te behandelen is. Moet nu in ieder geval rustig aan doen, dus dat doe ik ook. Jij hebt echt een griepje denk ik? Ook koorts? Lekker goed uitzoeken! Wel grappig dat de kleine zo actief is! Ons beebje laat zich sinds vandaag weer wat horen, maar is de afgelopen dagen errug rustig geweest toen ik zo'n buikpijn had. Ik moet maandag 5nov weer op controle bij vk. Dan bijna 24 weken, yeeh! Wanneer jij weer? Wij krijgen een meisje, dat weten we al een aantal weekjes Maar voor familie en vrienden houden we het verder wel geheim hoor! Valt niet mee, want we praten echt met "zij en haar" en soms gebruiken we haar naam ook al, want daar zijn we ook al over uit! Ik ben van plan om zo'n drie maanden borstvoeding te gaan geven! Daarna moet ik weer drastisch af gaan vallen om in mijn trouwjurk te passen Hoop ook dat de borstvoeding gaat lukken enzo, geen idee wat goede flesvoeding zou zijn! Je ziet die blikken altijd wel bij de drogist van Nutrilon ofzo? Dan moet je waarschijnlijk nr 1 hebben? Ik heb geen idee, wel handig om misschien in te verdiepen, just in case... Kruip lekker onder de wol, goed uitzieken! Beterschap!
Hier weer een verhaal typisch voor my... Omdat de gynaecoloog gezegd had dat ik geen reele kans op zwangerschap heb dees maand en ik vandaag overtijd ben begon ik hoop te krijgen... Ik dus een testje halen om het uit mn hoofd te krijgen... Een mega super dun en licht lijntje... Weer typisch om my nog meer hoop te geven, dus heb ik een digitale gedaan van clearblue en die zei niet zwanger... Dus op naar de duiveltjes en dan een nieuwe ronde...
Ha meiden... terug van vakantie, nog 9 daagjes en dan is vriendlief weg.. Heerlijk genoten met z'n 2e.. (Ofja 3e) Krijgen volgende week een extra echo (eventueel geslachtsbepaling) Spannend dus.. Hoe is het met jullie ??? Heb nl. niet alle pagina's terug gelezen... JULIAVE.. AAAH MEID, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd... Op die dikke roze wolk, en er NIET meer vanaf !!! Knuffel!
Kim; balen meis, hoop dat je snel opknapt! Ik heb bij Joa eerst geprobeerd borstvoeding te geven, maar ik kreeg continu een borstontsteking omdat ik overproductie had, het spoot er gewoon uit! Kolven had ook geen zin, borstontstekingen bleven komen, gepaard met 42 graden koorts. Daarna afgebouwd en overgestapt op Nutrilon hyperallogeen 1, dit omdat ze al snel last van eczeem kreeg. Krul; ja, 29+, zo kan je het ook noemen, haha! Goed het goed verder met jou? Miran; fijn dat je mannetje mee kan, spannnend he! Hier; vandaag weer ongi geworden...grrr, wordt er niet goed van! Wel gister heel gezellig gehad met familie, zaterdag groot feest met vrienden, ik word maar 1x 30! En week erna alweer op vakantie, dan heb ik ook precies mij eisprong dus wie weet doet zo'n vakantie wonderen!
Het meiden, @ guusje gefeliciteerd met je verjaardag meis! Natuurlijk jammer dat de ongi er weer is we duimen weer voor je deze ronde! Dit wordt de ronde voor jou!! Heerlijk op vakantie, alles een beetje loslaten en een prachtige beebje maken! Duim duim duim!! Blijf er in geloven! @linsiejj Thanks!! Hoe voel jij je? @miranda aftellen tot dinsdag! Spannend! Dan ben je weer een stapje dichterbij! Ben erg benieuwd en duim natuurlijk ontzettend voor je/jullie!! Op naar een prachtig eitje!! @kim hopelijk voel jij je al beter?! Ik denk nu dat ik geen borstvoeding ga geven. Ik heb altijd veel last van mijn borsten en vind het idee an borstvoeding dus niet echt fijn... Ook vind ik het persoonlijk wel leuk dat mijn man en familie ook de fles kan geven. Maar wie weet bedenk ik me nog later in de zwangerschap @krullie leuk 5 november! Aftellen. Hoe voel jij je?? Weet je al iets meer?? Hopelijk voel je je snel beter meid!! @danielle hou nog hoop meid! Ik had op mijn NOD ook een negatieve test en een dag later een positieve test. Het kan dus nog. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Ik duim voor je!! @ukkie super die extra echo!! Wat spannend als ze dan al kunnen zien of het een jongen of een meisje is!! Hou ons op de hoogte!! Voel je je goed?? Jij woont ook in brabant toch? Weet je dat je op de fontys in Eindhoven een gratis extra echo kunt laten maken? Ga ik zeker doen!! @mvm hoe is het me jou?? @all hier alles goed. Vanmiddag is moeders voor moeders geweest dus ook ik kan aan de slag bezoek ging wel razendsnel maar goed echt moeilijk is he ook niet. Ik tel af naar mijn eerste echo. Ben zo benieuwd!
sorry even een ego berichtje meiden... ik hoor net dat mijn nichtje 3 maanden zwanger is van haar eerst kindje... zij en haar vriend gingen net ongeveer 4/5 maanden terug bijna uit elkaar... het ging niet meer tussen hun. maar toch nog even proberen. hij heeft werk, maar niet echt een goede stabiele baan. zij heeft 3 opleidingen gedaan, niet af gemaakt, en nu heeft ze een studieschuld van duizenden euro's, maar ze wil niet werken: geen zin! ze wonen in een suuuuper klein appartementje, boven verdieping, geen lift, 1 slaapkamer en de woonkamer is zo klein dat er geen box in past enzo... toen ik dit hoorde was ik boos en verdrietig! waarom zij wel en wij niet!! sorry, misschien egoistisch maar ik kan gewoon niet blij voor ze zijn!...
Kan ik heel goed begrijpen hoor miranda, ik denk constant waarom zij wel en ik niet, en hier in mn omgeving is het babyboom voor het moment. Volhouden, je komt er ook !!! Goetjes Hier zijn mn regels vandaag doorgekomen...
@Miranda: oooh meiss dit is zoooo herkenbaar! Zulke mensen gun ik het ook niet... oneerlijk! Ik snap dat ook niet... net als met dat gestoorde mens uit Friesland... die tot 4x toe zwanger werd, beviel en haar kindjes direct na de geboorte vermoorde... waarom o waarom worden dat soort figuren zwanger als ze alleen maar naar hun man kijken (bij wijze van spreken) en is het andere gelukkige stellen die alles zo goed voor elkaar hebben, nooit gegund...? Zou daar ook wel antwoord op willen hebben... Niet dat het helpt... maar dikke knuff lieverd @Guus: potverdorrie guus! Weer ongi! Spreek je buik nu maar eens goed toe dat dit voor de komende 9 maanden de laatste keer was!! Ga heerlijk genieten van je vakantie en kom maar bevrucht terug @Danielle: aaw meis ook voor jou balen! Al zat het er wel een beetje aan te komen... dit wil je gewoon niet zien! In december weer een echte kans via het zh he?! We duimen! @Juliave: jeeh super dat je ook mee gaat doen aan MvM! Heb je veel leuke spulletjes gehad? Ik had echt een super leuk mens hier, veel uitleg en veel cadeautjes gehad. Hier gaat het nog steeds niet geweldig, krijg morgen de uitslag van het lab om welke bacterie/infectie het gaat en wat eraan gedaan kan worden. Geniet hoor, aftellen naar de 8e! Eerste foto van jullie beebje! @Kim: hoest met jou nu?? Hoop dat je snel opknapt!
Miranda ja snap het helemaal. Ti's soms zo oneerlijk..... Maar zeker jij komt ook aan de beurt, en jij kunt je kindje dan alles geven wat hij/zij nodig heeft! Balen Danielle.... Wat gaat er nu gebeuren? Weer aan de clomid? Op naar de volgende ronde. Succes!! Krullie, spannend morgen! Laat je even weten hoe het gaat?? Nou ik vond de vrouw bij mij niet echt leuk... Ze ratelde, was snel weg en nee niet veel cadeautjes.. Wel een armband. Wat heb jij allemaal gekregen? Ben al bezig met de eerste fles allemaal voor het goede doel
Super Juliave! In het begin allemaal leuk en speciaal om te doen, maar ik was er na 3 weken wel klaar mee Ehm wat ik heb gehad, even denken: informatiefolder van MvM, met een kartonnen fotolijstje waar een echofoto inpast, ook nog een plaspotje, ze zei dat je dat ook ongetwijfeld een keertje nodig had. Verder nog het tijdschrift "zwanger", een boek Paaseitjes tellen in het AMC, maar dat hoorde bij de maand juli, een armband en een sleutelhanger. Als de 10 weken erop zitten krijg je nog een mooie, superzachte wikkeldoek! Ben jij nu helemaal van je blaasontsteking af by the way?
@ krullie & julia: nu een verplichte rustmaand omdat de 13 e dag van men cyclus ( follikelmeting) in de gynaecoloog zn verlof valt... Dus inderdaad in december weer een echte kans! Groetjes
@all ik was een paar dagen ij belgie omdat me schoonzus is bevallen dus ben nu ook met haar om haar een btj te helpen met alles..het is een meise en evht zoo schattig..ze huilt ook echt als een meisje hahaha als ik het vergelijk met maroaian dan..ohja en ze heet Israa..de kleine meid heeft wel een omgekeerd slaapritme dus op de dag is ze moeilijk wakker te krijgen voor een voeding..en zodra hrt later op de avond is en het wordt nacht is ze klaar wakker en gaat ze huilen..poeh poeh heb dat met maroian niet meegemmaakt dus het is dan wel moeilijk om te bedenken wat er is .ze heeft ook hele erge zuigbehoefte en speentjr pakt ze niet maar wel pinkvinger van me schoonzus hahaha..maar we gaanvandaag ff kijken voor een difrax speentje want die grote babyjou speen pakt ze niet..hahah ik zie mezelf alweer die nachten door zitten met de kleine (van ons dan) hahaha ..kan me die dagen nog goed herrinneren met marouan. verder gaat het welgoed hier. maar omdat ik nu zo druk ben met van alles en nog wat let ik niet echt op me kwaaltjes en lijkt net of ze minder worden ..maar goed daar ga ii maar nietcan uit..heb nog steeda lastvan me borsten en misselijk van het honger hebben en moeheid..maar verder gaat het wel goed..maandag komt manlief weer terug..heb hem echt heel erg gemist...ben echt blij als hij er weer is.. @afspraak kimmuh jij vroegvolgens mij wanneer ik weer een afspraak heb.. 7nov voor intake bij de vk en volgende dag een echo @miranda ik snap je helaal meid die gedaxte die je hebt is ook heel normaal.maar jou tijd komt ook nog wel lieverd en dan mag jij ook uitsloven.. @krul,hoe is het met de uitslag van je urine al wat van gehoord??? sorry als k iemand vergeten ben maar ik ben op me telefoon online dus kan het niet goed lezen en ook typen niet..sorry voor dr typfouten xxxx
Daan, jij ook weer zo'n ellendige negatieve test? Om moedeloos van te worden hè!! Vanavond feestje thuis, zin in! Staantafels geregeld, drank, chips stokbrood enz in huis, wordt gezellig!! Misschien maar beter ook dat ik nog niet zwanger ben, haha. Maandag trouwens gesprek met de gyn. Ben erg benieuwd hoe we nu verder gaan..
@MvM: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! SUperleuk! Zo anders kan zo'n kindje weer zijn dan je eigen kleintje destijds! Fijn dat je alles nog zo goed weet van Marouan, over niet al te lange tijd mag je het allemaal nog een keertje meemaken! Heerlijk dat je mannetje weer bijna thuis komt! Over een week heb je je intake bij de vk en weer een echo, leuk om naar uit te kijken! Gaan Marouan en manlief dan ook mee? Hier is de uitslag van de kweek bekend. Niets meer aangetroffen, het was helemaal schoon. Baal ik van, had het niet verwacht. Klachten kunnen dan ergens anders vandaan komen; de vk zei dat ik dan waarschijnlijk een gevoelige baarmoeder heb en het rustiger aan zal moeten doen... Maar wat ik daar onder moet verstaan? Ik heb geen idee... doorwerken en erop letten dat ik het rustig aan doe? Parttime gaan werken? Ik weet het niet! @Guus: leeeuk zeg zo'n avondje!! Heel veel plezier, geniet ervan! Succes maandag bij de gyn!
danielee wat vervelend dat je verplicht moet wachten... niks aan te doen helaas, ik ken het... dus dan maar proberen te genieten van de rust meid! mvm gefeliciteerd lieverd met je nichtje israa! kan je mooit weer even oefenen voordat jij weer mag guus lekker genieten van je feestje meis! krul, oef wel jammer inderdaad dat je urine schoon is. klinkt wat raar, maar dan wist je de reden! en nu niet... dus inderdaad rustig aan lieve schat! denk alsjeblieft goed om jezelf en je kleintje! ik zou gewoon nog even bellen voor advies over rustiger aan doen en je werk... succes schat all... dinsdag schiet al op eindelijk mn intake in het nieuwe ziekenhuis. ik hoop dat de behandeling dat snel weer mag beginnen en dat we niet eerst eeuwen moeten wachten op onderzoeken enzo
Hey allemaal nou ben wel iets fitter, al ben ik nog niet helemaal de oude ik.. Heb ik een keer vakantie en ben ik gelijk ziek.. Da's wel balen! Ben wel 2kg afgevallen, kwam al niet zo heel veel aan.. Maar VK zei aan de telefoon dat het geen probleem was, omdat je de hele zwangerschap vanaf dag 1 reservers opbouwt voor zulke dagen als wat ik nu heb gehad. Kan langzamerhand weer wat eten, en het inhouden. Heb geen verhoging gehad, gelukkig. M'n man en dochter zijn nog niet ziek geweest, dus hoop dat zij het hierdoor ook niet worden. Krul, een meisje oke leuk! Mogen wij de naam weten of hou je die liever geheim? Wij wouden het geslacht ook geheim houden maar Alyshá (onze dochter) kon het toch niet.. Dus heel veel weten het al. Verder weten alleen mijn man zijn ouders de naam, die houden we geheim voor de rest.. (Al mogen jullie het wel weten hoor!) Ik heb mijn volgende controle 14 november pas, duurt nog even... We verschillen maar een dag zie ik, grappig! jij 27februari uitgerekend dan.. Ik 28. Miranda spannend dus, dinsdag is het zover! En je mag best wel boos zijn hoor, snap het volkomen toen wij bezig waren werd ieder op mij heen ook ineens zwanger... Jou tijd komt ook nog! Ik las dat iemand het had over moeders voor moeders, zaterdag hebben wij die wikkeldoek gekregen via de post.. Echt lekker zacht, mooi hoor! Was het zelf al vergeten dus was een verassing! Fijne zondag allemaal!
Woehoe Miranda, dinsdag is de dag!! Weer een stap dichterbij jullie wondertje! Ik ga voor je duimen en hier de site in de gaten houden!! @Kim: fijn dat je een klein beetje begint te op te knappen, al is het nog niet 100%! En twee kg eraf kan idd geen kwaad. Ik heb hetzelfde, ook 2 kg minder. Vind ik helemaaaaal niet erg in mijn geval En het is er nu nog steeds af na een week. Kan ook echt geen kwaad idd, het beebje pakt wel van je wat het nodig heeft hoor. Jullie krijgen een zoontje toch he??? Hoop dat ik het nog goed kan onthouden, dacht me zoiets te herinneren En logisch dat je dochter dit al lekker rondverteld, daar hebben ze gewoon niet eens erg in op die leeftijd! Ik vind het al moeilijk om me niet te verspreken, laat staan een kind! Ik wil wel een pbtje sturen met de naam die wij in gedachten hebben hoor Maar ga het niet op het forum neerzetten Toch een beetje veiligheid inbouwen haha Ben ook benieuwd naar jullie naam! Vind de naam van je dochter echt prachtig! Ik ben idd de 27e uitgerekend, maar dit moet eigenlijk de 28e zijn volgens mij. Door de pregnyl weet ik precies wanneer mijn eisprong geweest moet zijn en dat was een dag later. Maar goed een dag min of meer maakt ook niet zoveel uit Jij bent dan toch de 26e juist uitgerekend?! Je loopt toch een dag op mij voor?? Ja 14 november is nog eventjes! Vanaf dan moeten we elke 3 weken op controle komen toch? Nu nog 4 weken, maar vanaf 24 weken om de 3 weken dacht ik ergens te lezen. Ik ga liever extra, dat ze alles goed in de gaten houden ivm de buikpijn en harde buiken. Gaaf he die wikkeldeken Ik heb hem ook aantal weken terug gehad. Was het ook helemaal vergeten, superleuk! Hij is echt mooi en superzacht! Durf hem gewoon niet te wassen omdat ik gewoon zeker weet dat hij er nooooit meer zo zacht uitkomt!
Heey ja de 26ste ben ik uitgerekend, typfout! Nou ja op een dag komt het ook al niet meer aan... Je kunt zelfs een week van te voren wel weeen krijgen of zelfs wel 2 weken na de uitgerekende datum.. Bij mijn dochter was ze een week te vroeg. Ik was 17 januari uitgerekend de 10e was ze er. Zijn jullie al druk bezig met de kinderkamer? Manlief is alles aan het verven, ik had alles nog.. Vond alleen de bruine niet mooi, dus hij heeft alles wit geverfd.. Als je een pbtje zou willen sturen zal wel leuk zijn, ben namelijk wel erg benieuwd! Wij krijgen een jongen ja, vind het wel lastiger qua kleertjes.. Het is een stuk moeilijker leuke babykleertjes te vinden voor een jongen dan voor een meisje... We moeten vanaf de volgende controle om de 3 weken, dit zei me verloskundige de vorige keer.. Met de 30 weken krijg je weer een echo, een groeiecho. Da's ongeveer een week voor, of een week na mij verjaardag dat ze die inplannen. Ben benieuwd
oeh krul en kimmuh ik ben van jullie allebei wel heeeel benieuwd naar de namen!!! willen jullie het verklappen? (hier of via pb)