Ik ben ook erg benieuwd naar de namen vertel vertel Die wikkeldoek klinkt super. Mooie motivatie voor mij! Miranda ts bijna dinsdag! Spannend! Weer een stapje dichterbij! Ik ga super voor je duimen meis!!
hi Dames, Net gesprek gehad met de gyn. Ik heb besloten mee te doen aan een onderzoek, om vrouwen die over +- een half jaar gaan starten met hormoonbehandelingen. En voor mij werkt het niet nadelig. Er zijn 4 behandelingen; - 6 cycli gewoon verder met alleen clomid; - 6 cycli clomid samen met IUI - 6 cycli met gonadotrofines - 6 cycli met gonadotrofines met IUI Door middel van een loting wordt bepaald met welke behandeling ik verder ga. Wel spannend! Over een half jaar wordt gekeken wat het percentage is met deze behandelingen. En mocht ik nou IUI krijgen, er wordt geen behandeling onthouden, dus als ik na 6 maanden dan nog niet zwanger ben dan ga ik gewoon verder met 6 cycli IUI en dan met gonadotrofines. Dus hetkan zijn dat ik het komende jaar met dat laatst verder ga..maar dat is nog de vraag! IK heb dit besloten samen met de gyn. Zij weet ook niet wat de juiste beslissing is, onderzoeken geven daar nog geen duidelijkheden over. (daar ga ik nu verandering in brengen! En het kan er sowieso nooit slechter op worden! Ik word morgen gebeld over hoe verder, en dan vanaf volgende maand ga ik beginnen met het onderzoek. Spannend~!
Wauw Guus, wat een goed nieuws!!! Toch?! Ik hoop dat jij wordt ingeloot voor IUI! Stel je voor dat Goede beslissing meis, ik ga voor je duimen!!! Spannende tijden breken weer aan hier
@guusje, wow wat goed dat je daaraan mee gaat doen! Spannend voor welke groep je uitgeloot word dan! wat is gonadotrofines dan? @krullie, gelukkig maar ook een beetje balen dat je urine niets uitwees.. Ik heb zelf ook veel harde buiken en bij mij zei de vk ook dat het waarschijnlijk gewoon komt omdat je lichaam eraan moet wennen en zo, en ook ja rustig aan doen maar niet te rustig, heel duidelijk advies he ik wil ook wel een pbtje met de naam hoor @danielle, beetje jammer van die verplichte rust maand maar ja je doet er niks aan he dan maar net als wat miranda zegt proberen te genieten van de rust... @miranda, !!!! morgen is het zover,eindelijk weer verder! @kimmuh, van jou wil ik ook wel een pbtje met de naam gelukkig voel je je nu wat beter en hopelijk krijgen je man en dochtertje het niet, kun je even wat rustiger aan doen.. @all, i know ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, maar lees en leef nog steeds gewoon mee hoor!! Mn man heeft vakantie en we zijn lekker in huis aan het rommelen, dus ik laat de computer even lekker zoveel mogelijk aan de kant staan
Hai Mvdk! Blij dat ik niet de enige ben met harde buiken! Zolang het geen ontsluiting en verweekte baarmoedermond veroorzaakt is het nog onschuldig... daar moet ik me maar een beetje aan vast houden! Fijn dat je man vakantie heeft, lekker quality time samen! Al begonnen aan de babykamer?? Voel je de kleine nu ook vaak? Ik blijk ook een voorliggende placenta te hebben, maar voel haar daar nu ook duidelijk tegenaan schoppen Ik pb je even!
Goed nieuws Guus, ik ga voor je duimen!! Mvdk ik zal je even een pb sturen, en geniet er lekker van. Als mijn man thuis is zit ik ook minder vaak achter de laptop, is gewoon gezelliger even samen
hoi meiden alles goed hier wat een hoop word er nog gekletst hier he heb alleen nie veel tijd gehad om alles steeds bij te houden en te lezen. hoop gedaan in huis alles is er nu klaar voor voor de kleine meid om te komen,kben vandaag 36+4weekjes Zwanger gaat nu zo hard. zijn zo nieuwschierig naar ons meisje,naam is ook eindelijk bekend haha ze krijgt er zelfs 2.(krullie wil je mij ook pbtje sturen ben erg nieuwschierig naar jullie naam). hier gaat alles verder ze gangetje ik loop nu wel via de gynacoloog ipv de verloskundige, me schildklier ging weer opspelen maar nu helaas werkt ie te langzaam ,ipv jaren lang een te snel werkende te hebben gehad, dus nu weer aan de medicijnen helaas. ook sinds een weekje bij gynacoloog omdat me bloeddruk wat schommelde, afgelopen za aan de ctg en bloedrukmeter gelegen en urine en bloed co gehad was verder goed behalve me bloeddruk dan ietsje verhoogd, morgen moet ik weer voor co terug, en aanstaande vrijdag moet ik weer bij de gynacoloog langs. verder met slapen gaat het wat rotter draaien is ook wat pijnlijker aant worden, en kheb echte worstenvingertjes haha zo dik zijn ze, en opstaan enz gaat wat moeizamer maar dit zijn de normale kwaaltjes geen echte klachten gelukkig, maar van ons mag ze al komen zijn zooo benieuwd iedereen om ons heen vind het nou zo spannend worden. gr mrdam
@mrdam, wow dat gaat echt superhard!!! hopelijk hou je het nog even uit tot het echt begint @krullie + kimmuh, thanx voor de pbtjes! Zie de reactie daar Onze kinderkamer is zo goed als af, echt heerlijk want nu kan ik daar af en toe in lopen om lekker weg te dromen Het is wel een beetje snel maar ja mn man is nu thuis maar dan pas weer rond de uitgerekende datum dus het kon alleen nu. We moeten alleen nog gordijnen en dat soort aankleeddingetjes maar het echte kluswerk(daar dan ) zit erop! ow ja en ja ik voel onze beeb nu wel! ondanks de voorliggende placenta kan hij(of zij maar we noemen het voor het gemak maar hij steeds) heel goed schoppen!
Waaauw gaaf zeg!! Zover zijn we hier nog niet! Houd nu als uiterste datum 25 december aan Dan moet het echt wel af zijn hoor! Hoe ziet het eruit?? Ben erg benieuwd naar kleuren en meubeltjes enzo! Of misschien heb je wel foto's Heerlijk dat geschop he! Zwemt hij/zij ook al naar je hand als je die op je buik legt? Schopt hij/zij dan?? Onze meid soms! Denk dat ze snel verveeld is wat dat betreft. Ze doet 1 of 2 keer en dan gaat ze dr eigen ding weer doen Maar misschien komt het nog als ik wat verder bent straks en ze er meer bewust van raakt.
Wauw Mrdam! Wat gaat de tijd snel!!! Ieder moment kan het gaan gebeuren!! Hoop dat alles goed blijft gaan met je gezondheid tot die tijd en dat je een voorspoedige bevalling hebt!! Alvast heel veel succes! Zet 'm op!
Miranda: zet 'm op morgen he! Denk aan je wijffie en ik ga duimen voor heel goed nieuws!! Dat ze maar met een mooi en hoopvol traject komen en dat jullie zsm weer kunnen beginnen!
thanks ladies! MOrgen word ik gebeld over hoe en wat. Ik heb besloten om nee te zeggen tegen alleen met clomid verder te gaan, ik zit natuurlijk ook met de MS, en ik zit nu al een half jaar zonder medicijnen. Dus een iets grotere kans wil ik nu wel hebben! Dus ik ga dat vragen, spannend hoor, hoe verder horen jullie morgen! Ik ben wel eens benieuwd naar jullie buiken! Groeit er al wat?
guusje wat spannend zeg!!! maar wat is dat gon.... spul dan? (weet de naam even niet meer haha) ben er wel nieuwsgierig naar! kim en krul, mooie namen meiden! heb even via pb gereageerd! mrdam, wow wat ga je snel meid! laat het kleine prinsesje maar snel komen! ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie buiken en kamertjes! foto's? haha... morgen intake!! spannend... stom maar nu zeg ik iedere keer tegen mezelf: stel dat ze me niet kunnen helpen!!
Miranda en guusje, spannende dag voor jullie morgen! Heel veel succes!! Positief denken hè. Wij duimen voor jullie! Hou ons op de hoogte! X
thanks Julia! Miran; dat gon....nog wat, dat zijn ook injecties om eiblaasjes aan te maken. Meestal worden het er ook meer..25% krijgt ook een tweeling! Maar goed, het is welkom hoor, ik laat jullie straks weten hoe verder!
@ Miranda en Guusje: Heel veel succes en sterkte vandaag!!! @ Mrdam: Laatste loodjes voor jou. Spannend hoor! Ik ben zaterdag naar de lapjesmarkt geweest en nu druk bezig met het maken van een hemeltje. Als het af is zal ik wel een foto plaatsen.
he meiden..ik ben laatste tijd allrrn online op me telefoon dus beetje irritant lezen zo.. @guus..dus wie gaat er bepalen welke behandeling j krijgt of is ddat nu inmiddels al duidelijk @kimmuh,krullie wil je me de naam ook pm'en ben evht benieuwd.. @mirand wat voor afspraak heb je vandaag? @all, me mannetje is gister terug gekomen vanuit marokko..hij was echt super moe want ze waren al om 6 uur opgestaan en om kwart over 9 het vliegtuig..en dan nog van dusseldorf naar nederland..hele wereldreis onderhand hhahha...maar goed ik had lekker eten voor hem en me zwagers gemaakt..haha..me zwager en zn vrouw die hadden ook bagage en die was net het verkeerde vliegtuig meegevlogen dus die hebben hun bagage niet...lijkt me echt super irritant..me man had gelukkig alleen handbagage.. hij heeft voor maroua hele leuke trainingspakken gekocht in marokko van ralph lauren..wel nep weliawaar maar ze zijn wel super gaaf..en nog een ander keuk soort van gebreid vestje.. en ook nog een echte leren jack heel stoer haha..marouam was er ook heel blij mee ging ie heel stoer lopen haha.. en ik heb natuurlijk heeel veel liefde en kusjes gehad hahha...maar ook een cadeautje.. namelijk een goud armbandje.. er zit zon vierkantje op met steentje en witgoud..en hij heeft er ook nog een bedeltje met de letter Z aan laten doen.. de letter is voor de eerste letter van onze achternaam omdat we een echte en hecte familie zijn..zooo lieff.. sorry voor me lange verhaal mar ben zo blij dat ie weer terug is..en hij ook we hebben elkaar echt grmist alsof we elkaar een jaar niet hebben gezien ofzo