Hee mvm dat is toch leuk dat je man aan jullie heeft gedacht.. Niets geen lang verhaal hoor, alleen maar mooi om zoiets te lezen! Ik stuur je zo nog even een pbtje.
Meiden, wij hebben de babykamer besteld, komt half januari binnen (ben dan ca. 25 weken) http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=22881&groep_id=37&merk=9385 Loooooooove it
@ uk, Mooie kamer!!! Super leuk!! @miranda en guusje, hoe is het bij jullie gegaan? Ben super benieuwd!! @mvm super dat je mannetje er weer is!! Lekker genieten samen!
hallo meiden, even een verslagje van mijn afspraak... het ging heel goed, de arts was een super aardige vrouw. we hebben alles goed besproken wat er tot nu toe allemaal al gedaan is enzo en wat zij er van vond. ze heeft bij mij even een echo gemaakt om te zien hoe het er voor stond en ik moest bloedprikken... vriendlief moet maandag zijn guppies weer inleveren. allemaal om alles weer even duidelijk op een rijtje te krijgen. 13 november hebben we weer een afspraak en dan horen we het behandelplan... (en ook de uitslag van mijn bloed en zijn zaad) ik vond het een heel relaxed gesprek. de arts was heel duidelijk en legde alles rustig uit. Ze zij ook dat ik in dit ziekenhuis veel verder mag gaan met spuiten en ze had er alle vertrouwen in dat het zal lukken om een eisprong te krijgen. het plan hangt vooral af van het zaad onderzoek. als dit echt super slecht is dan wordt het iui of ivf/icsi... maar als het zaad niet heel slecht is dan is er ook wel een mogelijkheid dat we het alleen bij spuiten houden en dan zelf klussen. ze zei: '' jij hebt nog nooit een echte kans gehad. als je straks een eisprong hebt en het zaad is niet uitermate slecht, dan is er een kans dat het natuurlijk kan lukken. en als die kans er is, dan willen we die kans pakken. Want als de mogelijkheid er is, dan is de natuurlijke manier altijd beter dan kunstmatig... het lichaam kan meer dan wij kunnen. Als de kans op de natuurlijke wijze suuuuper klein is gaan we natuurlijk wel kunstmatig helpen... '' dus echt afwachten hoe het zaad nu is! Ze zei: '' als er een natuurlijke kans is, en je gaat dan toch IUI doen, dan maak je de slagingskans niet groter... en als je dan meteen IUI gaat doen, dan gooi je in principe kansen weg, en dat is zonde want deze kansen kun je dan beter bewaren voor wanneer je lichaam zelf geen kans meer maakt.'' klinkt logisch vind ik! als we nou veel ouder waren geweest had ze er anders over gedacht zij ze. maar wij hebben de tijd om alle kansen te proberen nog geen biologisch klokje! over 2 weekjes weten we meer! ik heb wel een goed gevoel sorry voor mijn lange verhaal
Het is geen lang verhaal, Ik ben heel blij dat je een goed gevoel hebt en dat je nu weer nieuwe kansen hebt. Het zou wel heel leuk zijn als je natuurlijk zwanger zou kunnen worden... Binnen 2 weken weet je al meer, kan je dan dadelijk beginnen met opnieuw spuiten? Groetjes
Ah dus je kan normaal wel dadelijk opnieuw beginnen ( je moet niet meer wachten) ik hoop dat het dadelijk goed zal lukken nu en dat je een mooie eisprong krijgt, en dan hopelijk dadelijk raak ik zal zeker duimen...
Hai dames, Ik ga vanaf volgende maand beginnen met gonadotrofines, oftewel puregon, gonal F of menopur. Zonder IUI nog. En dit 6 maanden gaan doen, en hopelijk voor die tijd zwanger! Dus deze maand nog clomid, mijn Eisprong is aankomende week op vakantie, dus hopelijk is het allemaal niet nodig! Maar goed, we gaan in ieder geval al met iets anders beginnen!
@Ukkie: mooie kamer!! Hoop dat hij op tijd geleverd wordt! Onze kinderwagen (en dan heb ik het alleen nog maar over de kinderwagen) is 10 weken geleden al besteld, zou over 2 weken geleverd worden, maar daar zijn weer 4 weken extra levertijd aan vastgeplakt ivm leveringsproblemen Hoop dat je het op tijd hebt! @MvM: heerlijk dat je mannetje weer thuis is! Geniet even lekker extra van elkaar! En superlief die pakjes voor Marouan en het armbandje voor jou! Lieve, romantische man heb je! @Miranda: Jeeeh wijffie, ben blij voor je!! Heerlijk zon aardige en positieve arts die uitgebreid de tijd voor jullie neemt! En wat ze zegt klinkt idd heel logisch! Oooh ik hoop zo dat je bloed gewoon goed is en het zaaad ook! Alles wat je nodig hebt is een ei En dan gaat hopelijk de rest vanzelf! Spannend meid! Voor 1 december zit je er hopelijk weer vol in!! Stel je voor je zou zomaar (als we heerlijk positief zijn ) op 1 januari een positieve test in je handen kunnen hebben @Guus: ook goed nieuws Al hoop ik gewoon dat deze vakantie jullie heel erg goed gaat doen en het nu wél raak is! En zo niet maak je met die andere hormonen wellicht wel een betere kans!! Stel je voor dat de Clomid je slijm toch wat vijandig maakt daar staat het wel een beetje om bekend! Dan is het straks de eerste ronde met de nieuwe hormonen ook raak Ga voor je duimen! Mag je er meteen mee starten als je straks weer ongi wordt?
Krul; ja, als ik volgende maand ongi wordt dan meteen bellen, en dan hoor ik hoe verder en starten we met een van de 3 injecties..wel spannend, en ik hoop dat je gelijk hebt over dat vijandig slijm!
Miran; fijn dat alles zo goed nagekeken wordt zeg! Dat geeft wat meer duidelijkheid en zekerheid toch? IK ga voor je duimen dat alles oke is en jullie er voor kunnen gaan! Uk; mooie kinderkamer hoor!!
Dank je wel.. Miranda.. Fijn dat je er een goed gevoel aan over gehouden hebt !! Hopelijk kun je weer snel aan de slag en zit je na een goéde eisprong op het wachtbankje !! Guusje.. Ook voor jou meid, hopelijk binnen 6 maanden zwanger!!! Hopelijk binnen 2 maanden wij gaan voor je duimen !
uk mooie kamer meis!! guusje, wat een goed nieuws! ik ben zeer benieuwd! All, ik ga er trouwens niet vanuit dat nu opeens et zaad goed is enzo, en dus ook niet dat we natuurlijk zwanger kunnen worden. maar we zullen zien. ik vind het een heel fijn idee dat ze alle opties bekijken en niet gewoon heel standaard denken zonder verder te kijken. Voor het zelfde hadden ze gewoon gelijk gezegd: och doe maar ivf joh... ze gaan er echt voor en willen alle kansen benutten
@goed nieuws miranda! Klinkt inderdaad als een goed en fijn gesprek. De gun heeft het mooi verwoord. Alle kansen worden benut! Super!! Een gelukje is voldoende! Fijn dat je weer een stapje verder bent en een goed gevoel hebt!! @guus dat geldt ook voor jou. Spannend die nieuwe behandeling. Maar wie weet is het niet nodig een vakantie kan wonderen doen. Duim duim!
Krul; ik zit toch nog even over dat vijandig slijm te denken... Als je dat hebt, hadden ze dat niet moeten zien met de echo's? Of kan je dat niet daarop zien? En sommige weten dat ze vijandig slijm hebben door clomid..hoe weten ze dat dan? Laten ze dit dan onderzoeken ofzo? Ik heb namelijk geen idee...!
@ukkie, mooi kamertje! J @miranda, nou klinkt veelbelovend toch! Nu op naar de 13e voor de uitslagen en dan naar je eerste echte knalkans! @guusje, spannend! Hopelijk lukt het natuurlijk gewoon lekker deze ronde al maar wel fijn dat je een beetje weet waar je aan toe bent als het niet zo is.. en zover ik weet kunnen ze dat vijandig slijm niet zien, alleen evt testen..